Beïnvloedbaar eerder.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:51 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hij heeft me goed bijgestaan. Alleen dat ik nu verliefd ben komt vast door dat ze zo lief was en nouja. Ik ben te gevoelig blijkbaar.
ha haquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgende keer buk jij voorover ok?
Thanksquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:51 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hij heeft me goed bijgestaan.
Volgens mij ben je niet verliefd op haar, maar op jouw idee van haar.quote:Alleen dat ik nu verliefd ben
Tuurlijk was ze lief, omdat jij ook geen klootzak was die haar even vol wilde raggen zoals 99% van de mannen doen.quote:komt vast door dat ze zo lief was en nouja.
Joh! Nee, echt? Zou je denken?quote:Ik ben te gevoelig blijkbaar.
Moet het allemaal laten bezinken misschien het was een grote stap.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Volgens mij ben je niet verliefd op haar, maar op jouw idee van haar.
[..]
Tuurlijk was ze lief, omdat jij ook geen klootzak was die haar even vol wilde raggen zoals 99% van de mannen doen.
[..]
Joh! Nee, echt? Zou je denken?
Waardoor je wel flink bent gegroeid. Je hebt een ervaring gehad waar je erg tegenaan klotste en je hebt frustraties en onzekerheden achter je gelaten. Doe lekker rustig aan, je moet niets, je mag alles.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:02 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Moet het allemaal laten bezinken misschien het was een grote stap.
Dat is waar. ik moet me nu vormen. En rukken mag niet maar Yolo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waardoor je wel flink bent gegroeid. Je hebt een ervaring gehad waar je erg tegenaan klotste en je hebt frustraties en onzekerheden achter je gelaten. Doe lekker rustig aan, je moet niets, je mag alles.
Hoe zit dat eigenlijk met rukken, mag dat dan wel als je gelovig bent?
Ik wilde een passende reactie plaatsen, maar reageren op jouw fotoboek is niet mogelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:03 schreef Kola het volgende:
onee toch argo officieel hoerenloper geworden? waarom!
Yoro in jouw geval.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:05 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dat is waar. ik moet me nu vormen. En rukken mag niet maar Yolo.
Waarschijnlijk vond hij de nieuwe paus niks, dus heeft hij het geloof afgezworen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:03 schreef Kola het volgende:
onee toch argo officieel hoerenloper geworden? waarom!
Waarom is dat het eerste wat je wil doen? Kan je niet veel beter proberen met dat godallemachtig mooie meisje te praten?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:34 schreef Confetti het volgende:
Kwam net op het station een godallemachtig mooi meisje tegen. Wou direct doorrijden naar het bordeel.
Toen keek ik op mijn bankbalans.
Misschien word je over een aantal jaar wel een echte Kees Kankerkachel!quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:02 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Moet het allemaal laten bezinken misschien het was een grote stap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:00 schreef Cactus1 het volgende:
Maar hoe was je ontmaagding TS? Ik lees niks anders dan dat ze lief is, maar hoe was je eerste keer?Argo piste in zijn broek en moest 50 euro betalen. Big happening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is zo. Misschien maar ik had geen spaanse.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:39 schreef Geelman het volgende:
[..]
Misschien word je over een aantal jaar wel een echte Kees Kankerkachel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |