Dat is een beetje gecompliceerdquote:
Omdat via One X die ehm fliptequote:
DIG / Hi:2000MB internet+onbeperkt SMS+Spotify Premium=10e/maand ?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:18 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben op zoek naar een goed(kop)e sim-only voor bellen/smsen/internetten, iemand suggesties?
Zou makkelijk zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:52 schreef robertapeldoorn het volgende:
Iemand een manier zodat ik mijn Whatsapp ook kan gebruiken op mijn laptop? Soort van remote whatsapp. Heb op dit moment mijn mobiel geroot. Dus vraag me af of dit dan mogelijk is.
Dus je WiFi is niet meer slecht als de powersavemode uitstaat? Dan moet je iets wijzigen in de powersavemenu. Ik heb gelukkig nergens last van terwijl de powersaver wel aanstaat.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:03 schreef Skillstorm het volgende:
Aha, daarom was mijn wifi zo dramatisch slecht, kut powersave mode.
Ja, dat heb ik dus gedaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dus je WiFi is niet meer slecht als de powersavemode uitstaat? Dan moet je iets wijzigen in de powersavemenu. Ik heb gelukkig nergens last van terwijl de powersaver wel aanstaat.
Wees blij, kans dat ze het jouw schuld verklaren waardoor ze niks verzekeren is groot en dat ga je denk ik niet riskeren bij een one X oid... oftewel dan is die verzekering gewoon een melkkoe waar je niks aan hebt (tenzij glas kapot e.d, maar dat wordt gerepareerd)quote:Op zondag 17 maart 2013 20:36 schreef Skillstorm het volgende:
Ah, er zit geen verzekering op.Jammer.
Je praat poep jonge.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:30 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Wees blij, kans dat ze het jouw schuld verklaren waardoor ze niks verzekeren is groot en dat ga je denk ik niet riskeren bij een one X oid... oftewel dan is die verzekering gewoon een melkkoe waar je niks aan hebt (tenzij glas kapot e.d, maar dat wordt gerepareerd)
Ik heb andere ervaringen, vraag me af wie hier nou z'n bek vol schijt heeft..quote:Op zondag 17 maart 2013 22:26 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Je praat poep jonge.
Je moet hem gewoon goed kapot maken dat ze hem niet meer kunnen repareren, of wel de reparatiekosten hoger zijn dan nieuwprijs. Ik heb het al bij twee telefoons gedaan en beide keren winkelwaarde terug gekregen in vorm van tegoedbon.
Ik zit ook te kijken. Wordt dan sowieso een los toestel want abonnementsprijzen zijn tegenwoordig fucked up. Maar los is ie vooralsnog minimaal ¤600 (in Duitsland bijvoorbeeld), maar ik wil niet meer dan zo'n ¤550 betalen om goede gemiddelde maandkosten te krijgen.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:33 schreef Gkhn het volgende:
Buiten het feit dat de One er erg gaaf uitziet zie ik geen reden om mijn One X op te geven. Hij doet het nog prima en is snel genoeg. Merkbaar sneller gaan ze ook niet worden denk ik.
Dat denk ik ook ja. Ik heb hier in het begin ook last van gehad (knijpen hielp). Toestel 2x opgestuurd (eerste keer is er gewoon niets aan gedaan; behalve samen met 2e keer haarscheuren in behuizing bezorgen) en toen was WIFI uitstekend. Nu na de update weer beroerd. Hopelijk schiet HTC op met de update om dit te verhelpen.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:37 schreef Sickert het volgende:
Word gek van dat wi-fi probleem dat na de update erger is geworden. Moest al afentoe knijpen maar nu is het drama van 4 naar 0 streepjes en weer terug tot wegvallen en een reset nodig hebben om weer te werken.
Ik heb er denk ik zowel soft als hardware matig last van
Deels.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:14 schreef Skillstorm het volgende:
Oke, dus de wifi is shit door de update?
Daarom. Misschien dat iemand daar een oplossing voor weet. Weet wel dat ik via mijn PC mijn HTC kan besturen dmv webkey.quote:
heb daar het geld en geduld niet voor.. :pquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:48 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Vraag me wel af: waarom geen One?
Gewoon custom ROM dr op gooien en klaar. Die worden ten minste bij problemen wel snel geupdate.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:13 schreef Sickert het volgende:
Godverdomme wat is dat wi-fi geneuzel irritant zegerger me er zo aan dat ik het maar uit heb gezet en alles over 3G doe.. Tering HTC
Die zitten toch op dezelfde base als van HTC 3.18, dan krijg je toch alsnog brakke WiFi? Ik heb rond zitten neuzen bij XDA, nergens wordt specifiek aangegeven dat in een rom de WiFi wordt aangepakt / opgelost. Wellicht kijk ik er overheen, kan ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 08:11 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Gewoon custom ROM dr op gooien en klaar. Die worden ten minste bij problemen wel snel geupdate.
Had ik ook, alleen bij mij waren het wel de oordoppen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:11 schreef tinoburg het volgende:
Mijn One X heeft ook weer nog beroerdere WIFI sinds de update. Hopelijk wordt er snel iets op gevonden, opsturen doe ik liever niet.
Ook is er iets bij mn ingang voor de koptelefoon mis, als ie in mn broekzak zit en t draadje beweegt valt t geluid half weg, heb al nieuwe oordoppen gekocht, maar niks verandert. Merk zelf als ik er aan ga draaien of duwen dat het verandert. Meer mensen hier last van? Mijn One is uit mei vorig jaar, en nu al deze shit...iPhone heeft het 3 jaar zonder gekkigheid gedaan, baal wel een beetje nu.
Non-sense ROM ftw! Hier nu zon 2/3 maand Icecoldjelly draaien. Bevalt super. Bijna wekelijks update. Enige nadeel: Geen OTA updates. Maarja, even updaten via recovery menu is ook 5 minuten werk als je 2 keer hebt gedaan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
C 3.18, dan krijg je toch alsnog brakke WiFi? Ik heb rond zitten neuzen bij XDA, nergens wordt specifiek aang
Dat helpt niet voor Sense roms die de laatste base gebruiken. En dat is behoorlijk kak want ViperX is veruit de beste ROM voor mij, maar dat wifi gebeuren is schijt- en schijtirritant.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:11 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Gewoon custom ROM dr op gooien en klaar. Die worden ten minste bij problemen wel snel geupdate.
OTA updates doen mij niet zoveel.. Welke rom / versie gebruik je? Mag eventueel ook via PM ;-).quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:30 schreef robertapeldoorn het volgende:
N
[..]
Non-sense ROM ftw! Hier nu zon 2/3 maand Icecoldjelly draaien. Bevalt super. Bijna wekelijks update. Enige nadeel: Geen OTA updates. Maarja, even updaten via recovery menu is ook 5 minuten werk als je 2 keer hebt gedaan.
Ik draai nu de laaste versie van IceColdJellyquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
OTA updates doen mij niet zoveel.. Welke rom / versie gebruik je? Mag eventueel ook via PM ;-).
Ik heb de laatste ViperX en geen problemen met WiFi...quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat helpt niet voor Sense roms die de laatste base gebruiken. En dat is behoorlijk kak want ViperX is veruit de beste ROM voor mij, maar dat wifi gebeuren is schijt- en schijtirritant.
Kan ik j zo niet bij helpen. Maar waarom zou je 2g willen... Sloomheid alomquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:49 schreef Anushaar het volgende:
super blij met m'n htc one X
maar ik vraag me af hoe ik mijn 3G uit kan krijgen en in 2G kan krijgen..
alvast bedankt.
Batterij besparen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:33 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Kan ik j zo niet bij helpen. Maar waarom zou je 2g willen... Sloomheid alom
Dankjewel!quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:41 schreef Iemand91 het volgende:
Is GSM /WCDMA niet die instelling?
In dat geval naar instellingen -> Mobiele gegevens -> Netwerkmodus -> 'Alleen GSM' aanvinken.
Ik heb deze nooit in hoeven stellen, ging automatisch.. Heb je iets veranderd aan deze instellingen? Zo ja, weet je nog wat dat was?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heeft nog steeds niemand de standaard e-mail synchronisatie-instellingen voor me?
Hij deed het eerst goed. Daarna had ik ineens nog maar 4 e-mails. Toen heb ik ingesteld dat hij alles tot 1MB en tot 2 weken terug moet ophalen. Sindsdien doet hij niks anders dan continue synchroniseren en inmiddels is dat over de 2GB gegaan (ik heb nu alles uitstaan).quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik heb deze nooit in hoeven stellen, ging automatisch.. Heb je iets veranderd aan deze instellingen? Zo ja, weet je nog wat dat was?
Dat is helaas de 3.18 wifi bug waar veel mensen (ikzelf helaas ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:30 schreef skit het volgende:
Sinds ongeveer de update(toevallig?) maakt mijn HTC (bijna) geen wifi-verbinding, hebben meer mensen daar last van? Weet iemand hoe dit op te losse is?
Welke van de 2 (G)mail apps gebruik je? Die van HTC zelf of de gmail app? Of beide?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hij deed het eerst goed. Daarna had ik ineens nog maar 4 e-mails. Toen heb ik ingesteld dat hij alles tot 1MB en tot 2 weken terug moet ophalen. Sindsdien doet hij niks anders dan continue synchroniseren en inmiddels is dat over de 2GB gegaan (ik heb nu alles uitstaan).
Gebruik overigens Gmail.
weet jij toevallig ook of dit onder garantie valt?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat is helaas de 3.18 wifi bug waar veel mensen (ikzelf helaas ook) last van hebben. Het treft een aantal toestellen, sommige hebben er geen last van..
Een oplossing heb ik zo niet.. Terug gaan naar voor de update (en dan bedoel ik naar 3.14), gaat helaas niet en is onmogelijk gemaakt door HTC. Mocht iemand de oplossing wel hebben, dan hoor / lees ik die ook graag!. Bij sommige mensen helpt het veranderen van het Wifi kanaal van je router, naar een kanaal wat vrij is en hem alleen laten zenden op "G", bij mij hielp het allebei niet..
De 'Mail' applicatie.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Welke van de 2 (G)mail apps gebruik je? Die van HTC zelf of de gmail app? Of beide?
Dit valt waarschijnlijk niet onder de garantie (zegt een leekquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:18 schreef skit het volgende:
[..]
weet jij toevallig ook of dit onder garantie valt?
Reactie op mij of op hierboven?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Welke processen gooi je er dan uit en hoe doe je dit?
Energiebesparing aandoen (met CPU en helderheid aangevinkt zodat hij zuiniger daarmee om gaat). Kun je gewoon vinden door de notificatiebalk naar beneden te doen of naar instellingen > energie te gaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Welke processen gooi je er dan uit en hoe doe je dit?
quote:HTC One X krijgt Android 4.2 & Sense 5 in juni/juli
HTC gaat zijn One X-smartphone, die in april 2012 uitkwam, in juni of juli voorzien van een update naar Android 4.2.2 en Sense 5. Dat meldt de bekende Twitter-user LlabTooFeR.
Sense 5 is minder indringend aanwezig dan zijn voorlopers en bevat onder andere Blinkfeed. Het staat standaard al op de nieuwe HTC One. Verwacht wordt wel dat een aantal specifieke features voor het nieuwe toestel niet naar de One X komen.
Ook de One X+ krijgt een update naar Sense 5 en de nieuwste Android-versie.
Remcoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:08 schreef ReMcOrE het volgende:
de DHD zou eerst een update krijgen, kwam er uiteindelijk toch niet; dus benieuwd of dit wel doorgaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat weet ik zo niet, maar dit is dan ook het One X (+) topic
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Remco
DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat weet ik zo niet, maar dit is dan ook het One X (+) topicGTP hier, daar ook?
en i know, zeg alleen 'eerst zien, dan geloven'
ondanks dat de One nu uit komt/is, wil ik nog steeds wel een One X+; maandlasten dalen flink nu het volgende toestel is aangekondigd
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Laten we hopen dat we daarvoor ook al een update krijgen. Inmiddels alweer ruim 2 weken zonder bruikbare wifiquote:
kapoet?quote:Op maandag 1 april 2013 23:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, mijn telefoon wordt in de loop van de komende week opgehaald ter reparatie
Zodra een telefoon turk je telefoon heeft gerepareerd, vervalt je garantie bij HTC... Dus mooi balen.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:22 schreef bleiblei het volgende:
de provider retourneren voor een voor garantie, maar weet niet zeker of ze niet aan het scherm kunnen zien dat er een nieuwe i
Sorry, typfoutje. Geen softwarefout moest het zijn...quote:Op woensdag 3 april 2013 12:05 schreef bleiblei het volgende:
Naja, de fix van de turk was omdat heel het glas in gruzelementen lag. Dat was sowieso geen garantiegevalletje. Maar een softwarefout? Hoe zou dat op te lossen zijn? Qua updates is ie bij. Of moet ik dan heel Android er opnieuw opzetten.
Kosten voor nieuw scherm was overigens 150 eur. Maar zo duur zijn die dingen nu eenmaal.
Draai hier niet op standaard software. Dus zou je niet zo kunnen zeggen hoe je hem naar fabrieksinstellingen kan zetten... Maar balen man. Maar vallen is eigen schuld he (;. Kan ook met Samsung gebeurenquote:Op woensdag 3 april 2013 12:24 schreef bleiblei het volgende:
Hmmm, dat is goed kloten. Maar goed, ga ik er maar weer langs vrijdag a.s.
*Zucht*.
Met wipen bedoel je, softwarematig helemaal schoonvegen?
Geen idee hoe dat moet.
Tegenwoordig mag je zelfs je wezenloos zoeken naar de bekende "terug naar fabrieksinstellingen" knop op die dingen.
Wordt denk ik wel mijn laatste HTC, wat een onding. Heb er alleen maar gezeik mee.
Normaliter is het software dus krijg ik het na veel gezoek er wel weer uit. Maar daar kom ik in dit geval weer niet mee weg.
Mijn Wi-Fi is ook niet geweldig sinds de laatste update.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:31 schreef Erosjuhhh het volgende:
is er een nieuwe update? ik zou hem doen..mijn WiFi werkt vrijwel niet dus erger kan t niet.
Klopt, maar de corrigerende en voorspellende functies blijven aan die van Swiftkeyquote:Op dinsdag 9 april 2013 07:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Swipen kan ook met het standaard toetsenbord als je een bepaalde optie aanzet.
Ja, de laatste update van HTC heeft bij een hoop mensen met één van de eerste One X's de wifi gesloopt. Een custom rom installeren helpt alleen als deze niet op de officiële HTC base draait. Ik zuip thuis ook 3g als een malle. Ben benieuwd of dat te declareren valt als ik buiten m'n bundel kom..quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:02 schreef Me_Wesley het volgende:
Mijn wifi geeft z'n dat het signaal goed is, volledig vol.
Echter internet werkt niet. Op alle andere wifi-devices hier (tabletten, laptops, andere telefoons) werkt het als een speer. Is dit ook een bekende kwaal?
Download Swiftkey in de Play Store! ik kom ook van Blackberry af.quote:Op maandag 8 april 2013 22:11 schreef Anushaar het volgende:
pff, nu na bijna dik 3 weken nog altijd niet gewent aan het toetsenbord, typ langzaam als een idioot en iemand met dyslexie is er niet bij.. moet er echt nog aan wennen als je van een blackberry komt, iemand tips misschien?
word ook gek van me flipcover, maar wil heb graag zo goed mogelijk beschermen, ook hier andere ideeën voor?
Hopelijk fixen ze het snel want heb er veel last vanquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:02 schreef Me_Wesley het volgende:
Mijn wifi geeft z'n dat het signaal goed is, volledig vol.
Echter internet werkt niet. Op alle andere wifi-devices hier (tabletten, laptops, andere telefoons) werkt het als een speer. Is dit ook een bekende kwaal?
Ook volledig bereik maar geen internet?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hopelijk fixen ze het snel want heb er veel last van
Ik kan het niet laten; Welke kleur ben je? ;-).quote:Op woensdag 10 april 2013 22:36 schreef Markeerstift het volgende:
Mijn htc is van de week voor de 2e keer gerepareerd (uitval en slechte accu). Nu ik hem terug heb maakt hij te pas en te onpas een meldingsgeluid. Het is hetzelfde geluid als van whatsapp, weet iemand waar dat vandaan komt?
Ik hoor het geluid ook vaak als ik hem ontgrended hebl, maar ben er al achter dat dat een ander geluid hoort te zijn. Soms komt hij ook random als hij op standby staat maar ik heb synchroniseren uit en er zijn ook geen nieuwe emails of whatsappjes?
Met regelmaat op de tweede verdieping en incidenteel op de eerste verdieping.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:10 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ook volledig bereik maar geen internet?
haha nee, het is geen fantoomgeluid, heb whatsappmeldingen zelfs op stil staan en anderen horen het ook. Zal resetten wel eens proberen, zoveel data heb ik niet opgeslagen in 2 dagenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten; Welke kleur ben je? ;-).
On-topic: Weet je zeker dat je het ook echt hoort en het niet alleen zo lijkt? Soort fantoom-geluid.. ;-). Heb je het toestel al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen? (dit zou kunnen zorgen voor dataverlies, pas hier wel mee op..).
Dat zou kunnen, probeer het een tijdje uit en kijk of het werktquote:Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
haha nee, het is geen fantoomgeluid, heb whatsappmeldingen zelfs op stil staan en anderen horen het ook. Zal resetten wel eens proberen, zoveel data heb ik niet opgeslagen in 2 dagen
edit: na het resetten kwam ik erachter dat 'geluid bij verbinding met gegevensroaming' aangevinkt stond. Heb het uitgezet, zou dat het dan zijn?
Woon je dicht bij de grens? Als dat het is moet je oppassen, roaming komt vaak met hoge extra kosten.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
haha nee, het is geen fantoomgeluid, heb whatsappmeldingen zelfs op stil staan en anderen horen het ook. Zal resetten wel eens proberen, zoveel data heb ik niet opgeslagen in 2 dagen
edit: na het resetten kwam ik erachter dat 'geluid bij verbinding met gegevensroaming' aangevinkt stond. Heb het uitgezet, zou dat het dan zijn?
Heb het geluid niet meer gehoord dus dat is goed nieuws!quote:Op donderdag 11 april 2013 17:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, probeer het een tijdje uit en kijk of het werkt
Nee. Het moet aan staan omdat ik Tele 2 heb en dat maakt gebruik van het t-mobile netwerkquote:Op donderdag 11 april 2013 17:55 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Woon je dicht bij de grens? Als dat het is moet je oppassen, roaming komt vaak met hoge extra kosten.
Mooi zoquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:33 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Heb het geluid niet meer gehoord dus dat is goed nieuws!
[..]
Aargh, dat gaan paar vervelende maandjes worden met deze wifi.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In juni of juli, las ik ergens.
Rooten wordt zo extreem verleidelijk...quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:24 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Aargh, dat gaan paar vervelende maandjes worden met deze wifi.
Cyanogenmod er op zetten dan maarquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Rooten wordt zo extreem verleidelijk...
Daar wordt het niet beter mee kan ik je meldenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Rooten wordt zo extreem verleidelijk...
One X zit zowel voor als na de beruchte update op 4.1.1quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar wordt het niet beter mee kan ik je meldenIk had mn One X al vóór de 'WiFi update' op CM10.1, zelfde ellende ermee. Nu een Nexus 4, en ook die heeft WiFi issues (en nee, het ligt niet aan mijn Wifi, er zijn meerdere meldingen van in het Nexus 4 topic op Tweakers). Lijkt dus een Android 4.X.X probleempje.
![]()
Heeft de One X ook een hogere android versie gekregen met de update? Ik zat met CM10.1 zowel als mn Nexus 4 nu op 4.2.2
Batterij besparing aanzetten, ben je er vanaf!quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:44 schreef DrNick het volgende:
Trilt die van jullie ook bij het typen na de update laatst?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:01 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Batterij besparing aanzetten, ben je er vanaf!
Dat is nogal omslachtig..quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:01 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat is nogal omslachtig..
Instellingen -> Taal en toetsenbord -> HTC Sense Input instellingen -> Trillingsfeedback uitvinken.
Hier niet hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:05 schreef Markeerstift het volgende:
Als je de bovenrand omlaag staat kan je het al aanvinken
Tijd voor een update dus. Instellingen > Info > Software-informatie (geloof ik).quote:
4.1.1, nice.quote:Op zondag 14 april 2013 01:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tijd voor een update dus. Instellingen > Info > Software-informatie (geloof ik).
heb verder ook nog niks gemerktquote:Op woensdag 17 april 2013 01:28 schreef BluesRebel het volgende:
Ik lees overal dat bij mensen de Play Store geupdate is. Bij mij nog steeds niet. Jullie?
iemand hier misschien een antwoord op?quote:Op zondag 14 april 2013 11:47 schreef ReMcOrE het volgende:
heeft de One eigenlijk ook dat wifi-probleem?
Of gewoon het hele trillen uitzetten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:01 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Het is HTC...quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iemand hier misschien een antwoord op?
Hier heb ik inmiddels al twee keer over gedroomd, heb nu denk ik een trauma dat mijn telefoon's scherm kapotgaat net een tijdje voordat ik hem wil verkopen, precies zoals met mijn HTC Desirequote:Op zondag 28 april 2013 14:57 schreef Yankee het volgende:
Kut, net viel mijn one x precies op het scherm. Daar zitten nu meerdere barsten in. Iemand enig idee waar ik dit eventueel kan laten vervangen en wat dat mij gaat kosten?
Denk gewoon HTC officiele reparatie en dat die 'iemand' via zijn verzekering de kosten volledig vergoedt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:29 schreef Bienelientjee het volgende:
Hmmmssssss! Dus.......! Iemand gooide zijn telefoon op bed en zijn toestel kwam precies op het randje van mijn telefoon. Gevolg: flinke scheuren in het glas scherm.
Wat is nu het best? Naar de winkel toe waar ik het toestel vandaan heb? Heb daar gelukkig een verzekering bij de winkel waar ik het toestel gekocht heb. Of HTC zelf eerst bellen?
Bij mij doet hij het ook weer goedquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:31 schreef FL_Freak het volgende:
WiFi werkt weer perfect na de update merk ik
met de nieuwste update zijn de problemen opgelost als ik dat zo leesquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:59 schreef Luxuria het volgende:
Yesss ik heb de HTC One X binnen! Vind hem vet!!
Ik durf nu wel niet de update uit te voeren na al de problemen met WiFi
Ik hoop het, heb geen zin in meteen al problemen met mijn nieuwe telefoonquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
met de nieuwste update zijn de problemen opgelost als ik dat zo lees
Meer dan 200 euro als je hem via HTC laat reparerenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:59 schreef Convict het volgende:
godver de godver.
leuk prinsen nacht vieren. met gevolg een barst in me scherm en niet zon kleine ook.me totale scherm bedekt met barsten
en me onlock gedeelte is flijmscherp schuur papier geworden.
hoeduur is dit om te laten fixen? en hij was niet verzekerd
en moet gvd nog 2 weken wachten tot de htc One er is
Ditquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:31 schreef FL_Freak het volgende:
Sorry, maar wat een beroerd Nederlands is ditquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:59 schreef Convict het volgende:
godver de godver.
leuk prinsen nacht vieren. met gevolg een barst in me scherm en niet zon kleine ook.me totale scherm bedekt met barsten
hoeduur is dit om te laten fixen? en hij was niet verzekerd
en moet gvd nog 2 weken wachten tot de htc One er is
Gewoon een automatische update?quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:31 schreef FL_Freak het volgende:
Bedoel je via de computer of wel gewoon een officiële via de telefoon?quote:
Officieel via de telefoon.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:10 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Bedoel je via de computer of wel gewoon een officiële via de telefoon?
quote:Op zondag 28 april 2013 14:57 schreef Yankee het volgende:
Kut, net viel mijn one x precies op het scherm. Daar zitten nu meerdere barsten in. Iemand enig idee waar ik dit eventueel kan laten vervangen en wat dat mij gaat kosten?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:59 schreef Convict het volgende:
godver de godver.
Jeeeez, gaat lekker met onze schermen!quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:29 schreef Bienelientjee het volgende:
Hmmmssssss! Dus.......! Iemand gooide zijn telefoon op bed en zijn toestel kwam precies op het randje van mijn telefoon. Gevolg: flinke scheuren in het glas scherm.
wacht maar tot jij je vingertopjes laagje voor laagje weg schuurt per swipe bewegingquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sorry, maar wat een beroerd Nederlands is dit
en dan kan ik hem nog net voor 300 verkopen? zit nog 1 jaar garantie opquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Meer dan 200 euro als je hem via HTC laat repareren
nou doen danquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:26 schreef Convict het volgende:
[..]
en dan kan ik hem nog net voor 300 verkopen? zit nog 1 jaar garantie op
was een vraagje of die dat nog waard is:Pquote:
Weet ik niet tbh...quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:28 schreef Convict het volgende:
[..]
was een vraagje of die dat nog waard is:P
Wacht, je laat je telefoon thuis omdat je geen hoesje hebt? Dat gaat wel heel erg ver zeg. Je koopt een telefoon toch om ermee te bellenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:20 schreef Luxuria het volgende:
Ik kan niet wachten totdat ik straks weer thuiskom bij mijn One X(
)
Hopelijk is de flip-case dan ook bezorgd zodat ik hem volledig kan gebruiken en niet alleen thuis.
Hoe moet ik hem meenemen dan? Ik ga hem niet onbeschermd in mijn tas stoppen bij mijn sleutels en al het andere spul wat erin zit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:16 schreef kensei het volgende:
[..]
Wacht, je laat je telefoon thuis omdat je geen hoesje hebt? Dat gaat wel heel erg ver zeg. Je koopt een telefoon toch om ermee te bellen
Ik heb mijne een half jaar lang in m'n broekzak meegedragen zonder hoesje, 0 krassen op het scherm en hij ziet er nog vrijwel als nieuw uit. Die telefoon kan echt wel wat hebben hoor, en ik kan me niet voorstellen dat je tas maar 1 vak heeftquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:17 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hoe moet ik hem meenemen dan? Ik ga hem niet onbeschermd in mijn tas stoppen bij mijn sleutels en al het andere spul wat erin zit.
Dan zit hij na een uur al onder de krassen.
Haha jawel, het is een grotere tas waar ik alles in pleur. Er zit maar 1 vakje in en die is veels te klein.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:19 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb mijne een half jaar lang in m'n broekzak meegedragen zonder hoesje, 0 krassen op het scherm en hij ziet er nog vrijwel als nieuw uit. Die telefoon kan echt wel wat hebben hoor, en ik kan met niet voorstellen dat je tas maar 1 vak heeft
Ah vandaar, gelukkig heb ik daar geen last vanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:21 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha jawel, het is een grotere tas waar ik alles in pleur. Er zit maar 1 vakje in en die is veels te klein.
Mijn broekzakken zijn daar al helemaal niet groot genoeg voor en dat ziet ook niet uit bij een meid met een strakke broek aan
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:03 schreef lkb9000 het volgende:
Stop hem in een sok
Een vriend van me had z'n Nintendo DS in een sok, geniaal, hij was hem eens vergeten in het park en uren later lag ie er gewoon nog
Uit doen en dan weer aan doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:24 schreef Luxuria het volgende:
Ik kom er nu achter dat mobiel internet het niet doet op mijn HTC One X... Weet iemand waardoor dat kan komen?
als je tele2 of telfort hebt moet je roaming ook aan staan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:24 schreef Luxuria het volgende:
Ik kom er nu achter dat mobiel internet het niet doet op mijn HTC One X... Weet iemand waardoor dat kan komen?
Ik heb Telfort en ik heb roaming niet aanstaan raar genoeg. In mijn vorige telefoons moest ik roaming namelijk wel altijd aan hebben staan. bij mijn One X werkt het ook zonder roamingquote:Op zondag 5 mei 2013 05:23 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
als je tele2 of telfort hebt moet je roaming ook aan staan.
O dat is handig! Ik moet het wel aanhebben helaas, want ik heb het idee dat dat ook wel wat batterij vreet.quote:Op zondag 5 mei 2013 08:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb Telfort en ik heb roaming niet aanstaan raar genoeg. In mijn vorige telefoons moest ik roaming namelijk wel altijd aan hebben staan. bij mijn One X werkt het ook zonder roaming
Ja ik wilde het in het begin ook aanzetten, maar het werkt gewoon zonder. Dataroaming staat uit. Kan er misschien mee te maken hebben dat ik een nieuwe simkaart heb gekregen?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:09 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
O dat is handig! Ik moet het wel aanhebben helaas, want ik heb het idee dat dat ook wel wat batterij vreet.
Geen idee? Of Telfort? Heb ook een nieuwe sim want had eerst Hiquote:Op zondag 5 mei 2013 12:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja ik wilde het in het begin ook aanzetten, maar het werkt gewoon zonder. Dataroaming staat uit. Kan er misschien mee te maken hebben dat ik een nieuwe simkaart heb gekregen?
Gvd ik dacht dat je letterlijk bedoelde dat er NU weer een update zou zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 23:21 schreef Skillstorm het volgende:
UPDATE AVAILABLE, UPDATE!
Hopelijk is het een wifi fix.
EDIT: Is het Sense 5?
http://www.gottabemobile.(...)-date-up-in-the-air/
Gorilla Glass 2 he.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:17 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hoe moet ik hem meenemen dan? Ik ga hem niet onbeschermd in mijn tas stoppen bij mijn sleutels en al het andere spul wat erin zit.
Dan zit hij na een uur al onder de krassen.
Ja, ik heb een update. NU.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gvd ik dacht dat je letterlijk bedoelde dat er NU weer een update zou zijn
Hmm? Welke?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja dat is dan de update van laatst neem ik aan.
Als je scherm niet orgineel is, heb je volgens mij wel een probleem, maar weet het niet zeker....quote:Op maandag 6 mei 2013 23:47 schreef Skillstorm het volgende:
Ah ik zie al waarom. Ik heb blijkbaar een kut antenne op mijn One X.
Als ik tussen de camera lens en de volume knoppen knijp, in die area, dan doet mijn wifi het extreem goed.
Wordt terugsturen naar HTC vrees ik.
Wel heb ik het scherm eens laten maken door een ander bedrijfje, is dat erg?
Oke.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je scherm niet orgineel is, heb je volgens mij wel een probleem, maar weet het niet zeker....
'quote:Op maandag 6 mei 2013 23:49 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oke.
Maar goed dat is ook weer 1-2 weken wachten op mijn telefoon tot hij gemaakt is.
Wow.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
'
Trouwens als ik daar in de hoek mijn vinger houdt dan valt het bereik sterkte bij mij weg
Dan moet ie zeker wel geroot worden wil je die resolutie aanpassen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:45 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb de schermresolutie gisteren een stuk lager gezet, maar echt wow wat een verschil in batterijduur.
Waar hij normaal nu toch wel aardig leeg begint te raken, is hij nu nog voor 65% vol!
Scherm verbruik maar voor zo'n 40% energie tegenover 65% hiervoor.
IS dat niet enorm vervelend?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:45 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb de schermresolutie gisteren een stuk lager gezet, maar echt wow wat een verschil in batterijduur.
Waar hij normaal nu toch wel aardig leeg begint te raken, is hij nu nog voor 65% vol!
Scherm verbruik maar voor zo'n 40% energie tegenover 65% hiervoor.
Dat dacht ik eerst ook, maar hij is echt helemaal niet zo donker. Heb hem nog niet eens op zijn donkerst staan, is nog meer dan helder genoeg.quote:
Bedoelde helderheidquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan moet ie zeker wel geroot worden wil je die resolutie aanpassen?
Ik wilde al zeggen!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:13 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar hij is echt helemaal niet zo donker. Heb hem nog niet eens op zijn donkerst staan, is nog meer dan helder genoeg.
Edit: bedoelde dus helderheid, niet de resolutie![]()
Heb je het beeld niet gewoon uit staan in de nacht?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen!
Ik heb de helderheid ook altijd laag staan en 's avonds zet ik de nachtdimmer aan, dan is ie extra laag.
Ik had niet verwacht dat de helderheid een beetje aanpassen al zo'n verschil maakt in de batterijduur.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh hahaik heb sowieso standaard altijd al automatisch energie besparing aan
Hem uitzetten. Dat lijkt me dan serieus de enige optiequote:Op woensdag 8 mei 2013 10:15 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat de helderheid een beetje aanpassen al zo'n verschil maakt in de batterijduur.
Hij is nu nog 48% vol en al 1 dag en 10 uur op de accu.
'Mobiel stand-by' en 'telefoon inactief' kost als 2e en 3e het meeste energie. Hebben jullie tips dat ik dit ook kan beperken?
Niet als ik met mijn telefoon bezig ben nee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je het beeld niet gewoon uit staan in de nacht?
Ik laad hem toch elke nacht op dus ik zet niks uitquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Niet als ik met mijn telefoon bezig ben nee.
Als ik slaap gaat de energiebesparing aan en 3g uit.
Kan dat geen kwaad, om 'm langer aan de lader te houden dan nodig?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik laad hem toch elke nacht op dus ik zet niks uit
Tjah het is niet goed, maar de kabel zal zichzelf niet eruit halen wanneer ik slaap...quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kan dat geen kwaad, om 'm langer aan de lader te houden dan nodig?
Bij mij duurt het soms ff voor ie goed focust van dichtbijquote:Op zondag 12 mei 2013 10:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mijn HTC One X+ maakt de laatste tijd hele wazige foto's. Het valt me ook op dat de lens allemaal miniscule krasjes heeft. Zijn er meer mensen met dit probleem? Binennkort HTC maar ff bellen.
Focussen is tot daar aan toe maar ik heb een soort witte waas over de foto's en lichte dingen lijken wel licht te geven.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bij mij duurt het soms ff voor ie goed focust van dichtbij
Maar je zegt iig dat je krasjes hebt. Je kunt hem dan misschien wel opsturen maar 99% kans dat ze het zetten op eigen schade aanrichting.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Focussen is tot daar aan toe maar ik heb een soort witte waas over de foto's en lichte dingen lijken wel licht te geven.
Dat is toch raar? Telefoon is 2 maanden oud en heb er nooit last van gehad bij bijvoorbeeld mijn HTC.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar je zegt iig dat je krasjes hebt. Je kunt hem dan misschien wel opsturen maar 99% kans dat ze het zetten op eigen schade aanrichting.
Als je hem neerlegt op tafel of schuift dan kan het glas al wel beetje krasjes krijgen toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat is toch raar? Telefoon is 2 maanden oud en heb er nooit last van gehad bij bijvoorbeeld mijn HTC.
Bij de DHD heb ik het ook gehad.. En dan ben ik netjes op de telefoon, er hoeft maar iets tussen te zitten en er zit meteen een kras op.. Wel de voorkant voorzien van Gorilla glass, maar het kleine lensje met prutsglas in elkaar zetten..quote:Op zondag 12 mei 2013 14:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik had het nooit bij mijn HTC Desire HD, die heeft dezelfde constructie.
De krasjes zijn gelijk over de gehele lens.
Ik heb wel wat dingen ondervonden die nu beter zijn, bij mij iig. Het blokkeerscherm met meldingen werkt beter, het weer bij de klok werkt beter voor mijn voorkeursplaats, kunt volgens mij meer instellen bij sms, iets meer opties bij instellingen. Allemaal wat van dat soort kleine veranderingen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Meer veranderingen? Bij mij staat de update nog in de wachtrij.
Hmm, ja hij loopt aardig snel leeg maar niet zo snel als jij beschrijft.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:32 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vraag me af hoe lang doen jullie met je batterij (gemiddeld)?
Ik heb de 24 uur nog niet gehaald in ieder geval. Mijn gebruik bestaat vooral uit even snel fb checken of whatsapp maar hierbij heb ik niet urenlang mijn scherm aan.
's nachts, op standby, loopt hij ook zo'n 20-30 % leeg.
Zo snel gaat het bij mij niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:32 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vraag me af hoe lang doen jullie met je batterij (gemiddeld)?
Ik heb de 24 uur nog niet gehaald in ieder geval. Mijn gebruik bestaat vooral uit even snel fb checken of whatsapp maar hierbij heb ik niet urenlang mijn scherm aan.
's nachts, op standby, loopt hij ook zo'n 20-30 % leeg.
Ja had ik na jou post wat omlaag gedaan maar ook weer omhoog toen ik buiten wasquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:42 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Zo snel gaat het bij mij niet.
Heb je de schermhelderheid niet te hoog staan? Dat slurpt energie.
energiebesparing staat altijd al aan en snachts heb ik vooral wifi aanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zet 3g uit in de nacht en energiebesparing aan.
WiFi? Als je slaapt?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:38 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
energiebesparing staat altijd al aan en snachts heb ik vooral wifi aan
Zet je telefoon gewoon uit 's nachts. Kun je ook niet wakker gebeld worden én het bespaard je batterij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zet 3g uit in de nacht en energiebesparing aan.
Lijkt me niet. Kan het zijn dat je op het laatst waar die lijn omlaag gaat, je ergens was waar hij steeds naar een netwerk aan het zoeken was? Dat lijkt zo door die steeds onderbroken groene lijn en dat slurpt energie.quote:
Nee, ik lag op mijn kamer, mobiel had constant wifi, en ik was aan het internetten. Meer niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:51 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Kan het zijn dat je op het laatst waar die lijn omlaag gaat, je ergens was waar hij steeds naar een netwerk aan het zoeken was? Dat lijkt zo door die onderbroken groene lijn en dat slurpt energie.
Ja, ik moet 'm regelmatig linksonderin even aandrukkenquote:Op zondag 19 mei 2013 11:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Kunnen jullie trouwens ook het glas iets (al is het misschien 1 mm) indrukken?
HTC, je kan hem bij de dichtstbijzijnde htc repairstore brengen (kan ook een winkel zijn van een andere provider) of laten ophalen bij je thuis. Gemiddeld staat er 2 weken voor een reparatie.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:45 schreef Rezania het volgende:
Ik wil mijn telefoon insturen, omdat ik problemen heb met de MP3-ingang. Ik heb nog garantie, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Maar waarmee moet ik nou contact opnemen? De site waar ik hem kocht, mijn provider of HTC?
Bij mij komt vanavond een koerier langs om hem op te halen, ben benieuwd wat ik voor ding krijg.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Dit keer een Samsung Galaxy i.p.v. mijn HTC one X....Hopelijk wordt het nu wel goed gefixed!
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:22 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Bij mij komt vanavond een koerier langs om hem op te halen, ben benieuwd wat ik voor ding krijg.
via welke provider is het bij jou gegaan? Ik heb Hiquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:24 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]Laat het weten! Ik heb nu ook geen deluxe Galaxy hoor. Het is volgens mij de Galaxy S van een aantal jaar oud!
![]()
Nu maar hopen dat mijn telefoon hierna niet voor de 3e keer weg hoeft. En daarna nooit meer naar dit bedrijf! Tot ik over een jaar een nieuwe telefoon weer mag uitzoeken!
Oké, even opzoek naar zo store dus. Bedankt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:18 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
HTC, je kan hem bij de dichtstbijzijnde htc repairstore brengen (kan ook een winkel zijn van een andere provider) of laten ophalen bij je thuis. Gemiddeld staat er 2 weken voor een reparatie.
De mijne is wel helemaal heel weer teruggekomen in een leuke kado verpakking, ik heb op zich niet te klagen over de service bij htc!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |