Dat is een beetje gecompliceerdquote:
Omdat via One X die ehm fliptequote:
DIG / Hi:2000MB internet+onbeperkt SMS+Spotify Premium=10e/maand ?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:18 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben op zoek naar een goed(kop)e sim-only voor bellen/smsen/internetten, iemand suggesties?
Zou makkelijk zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:52 schreef robertapeldoorn het volgende:
Iemand een manier zodat ik mijn Whatsapp ook kan gebruiken op mijn laptop? Soort van remote whatsapp. Heb op dit moment mijn mobiel geroot. Dus vraag me af of dit dan mogelijk is.
Dus je WiFi is niet meer slecht als de powersavemode uitstaat? Dan moet je iets wijzigen in de powersavemenu. Ik heb gelukkig nergens last van terwijl de powersaver wel aanstaat.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:03 schreef Skillstorm het volgende:
Aha, daarom was mijn wifi zo dramatisch slecht, kut powersave mode.
Ja, dat heb ik dus gedaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dus je WiFi is niet meer slecht als de powersavemode uitstaat? Dan moet je iets wijzigen in de powersavemenu. Ik heb gelukkig nergens last van terwijl de powersaver wel aanstaat.
Wees blij, kans dat ze het jouw schuld verklaren waardoor ze niks verzekeren is groot en dat ga je denk ik niet riskeren bij een one X oid... oftewel dan is die verzekering gewoon een melkkoe waar je niks aan hebt (tenzij glas kapot e.d, maar dat wordt gerepareerd)quote:Op zondag 17 maart 2013 20:36 schreef Skillstorm het volgende:
Ah, er zit geen verzekering op.Jammer.
Je praat poep jonge.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:30 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Wees blij, kans dat ze het jouw schuld verklaren waardoor ze niks verzekeren is groot en dat ga je denk ik niet riskeren bij een one X oid... oftewel dan is die verzekering gewoon een melkkoe waar je niks aan hebt (tenzij glas kapot e.d, maar dat wordt gerepareerd)
Ik heb andere ervaringen, vraag me af wie hier nou z'n bek vol schijt heeft..quote:Op zondag 17 maart 2013 22:26 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Je praat poep jonge.
Je moet hem gewoon goed kapot maken dat ze hem niet meer kunnen repareren, of wel de reparatiekosten hoger zijn dan nieuwprijs. Ik heb het al bij twee telefoons gedaan en beide keren winkelwaarde terug gekregen in vorm van tegoedbon.
Ik zit ook te kijken. Wordt dan sowieso een los toestel want abonnementsprijzen zijn tegenwoordig fucked up. Maar los is ie vooralsnog minimaal ¤600 (in Duitsland bijvoorbeeld), maar ik wil niet meer dan zo'n ¤550 betalen om goede gemiddelde maandkosten te krijgen.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:33 schreef Gkhn het volgende:
Buiten het feit dat de One er erg gaaf uitziet zie ik geen reden om mijn One X op te geven. Hij doet het nog prima en is snel genoeg. Merkbaar sneller gaan ze ook niet worden denk ik.
Dat denk ik ook ja. Ik heb hier in het begin ook last van gehad (knijpen hielp). Toestel 2x opgestuurd (eerste keer is er gewoon niets aan gedaan; behalve samen met 2e keer haarscheuren in behuizing bezorgen) en toen was WIFI uitstekend. Nu na de update weer beroerd. Hopelijk schiet HTC op met de update om dit te verhelpen.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:37 schreef Sickert het volgende:
Word gek van dat wi-fi probleem dat na de update erger is geworden. Moest al afentoe knijpen maar nu is het drama van 4 naar 0 streepjes en weer terug tot wegvallen en een reset nodig hebben om weer te werken.
Ik heb er denk ik zowel soft als hardware matig last van
Deels.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:14 schreef Skillstorm het volgende:
Oke, dus de wifi is shit door de update?
Daarom. Misschien dat iemand daar een oplossing voor weet. Weet wel dat ik via mijn PC mijn HTC kan besturen dmv webkey.quote:
heb daar het geld en geduld niet voor.. :pquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:48 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Vraag me wel af: waarom geen One?
Gewoon custom ROM dr op gooien en klaar. Die worden ten minste bij problemen wel snel geupdate.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:13 schreef Sickert het volgende:
Godverdomme wat is dat wi-fi geneuzel irritant zegerger me er zo aan dat ik het maar uit heb gezet en alles over 3G doe.. Tering HTC
Die zitten toch op dezelfde base als van HTC 3.18, dan krijg je toch alsnog brakke WiFi? Ik heb rond zitten neuzen bij XDA, nergens wordt specifiek aangegeven dat in een rom de WiFi wordt aangepakt / opgelost. Wellicht kijk ik er overheen, kan ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 08:11 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Gewoon custom ROM dr op gooien en klaar. Die worden ten minste bij problemen wel snel geupdate.
Had ik ook, alleen bij mij waren het wel de oordoppen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:11 schreef tinoburg het volgende:
Mijn One X heeft ook weer nog beroerdere WIFI sinds de update. Hopelijk wordt er snel iets op gevonden, opsturen doe ik liever niet.
Ook is er iets bij mn ingang voor de koptelefoon mis, als ie in mn broekzak zit en t draadje beweegt valt t geluid half weg, heb al nieuwe oordoppen gekocht, maar niks verandert. Merk zelf als ik er aan ga draaien of duwen dat het verandert. Meer mensen hier last van? Mijn One is uit mei vorig jaar, en nu al deze shit...iPhone heeft het 3 jaar zonder gekkigheid gedaan, baal wel een beetje nu.
Non-sense ROM ftw! Hier nu zon 2/3 maand Icecoldjelly draaien. Bevalt super. Bijna wekelijks update. Enige nadeel: Geen OTA updates. Maarja, even updaten via recovery menu is ook 5 minuten werk als je 2 keer hebt gedaan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
C 3.18, dan krijg je toch alsnog brakke WiFi? Ik heb rond zitten neuzen bij XDA, nergens wordt specifiek aang
Dat helpt niet voor Sense roms die de laatste base gebruiken. En dat is behoorlijk kak want ViperX is veruit de beste ROM voor mij, maar dat wifi gebeuren is schijt- en schijtirritant.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:11 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Gewoon custom ROM dr op gooien en klaar. Die worden ten minste bij problemen wel snel geupdate.
OTA updates doen mij niet zoveel.. Welke rom / versie gebruik je? Mag eventueel ook via PM ;-).quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:30 schreef robertapeldoorn het volgende:
N
[..]
Non-sense ROM ftw! Hier nu zon 2/3 maand Icecoldjelly draaien. Bevalt super. Bijna wekelijks update. Enige nadeel: Geen OTA updates. Maarja, even updaten via recovery menu is ook 5 minuten werk als je 2 keer hebt gedaan.
Ik draai nu de laaste versie van IceColdJellyquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
OTA updates doen mij niet zoveel.. Welke rom / versie gebruik je? Mag eventueel ook via PM ;-).
Ik heb de laatste ViperX en geen problemen met WiFi...quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat helpt niet voor Sense roms die de laatste base gebruiken. En dat is behoorlijk kak want ViperX is veruit de beste ROM voor mij, maar dat wifi gebeuren is schijt- en schijtirritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |