Het is HTC...quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iemand hier misschien een antwoord op?
Hier heb ik inmiddels al twee keer over gedroomd, heb nu denk ik een trauma dat mijn telefoon's scherm kapotgaat net een tijdje voordat ik hem wil verkopen, precies zoals met mijn HTC Desirequote:Op zondag 28 april 2013 14:57 schreef Yankee het volgende:
Kut, net viel mijn one x precies op het scherm. Daar zitten nu meerdere barsten in. Iemand enig idee waar ik dit eventueel kan laten vervangen en wat dat mij gaat kosten?
Denk gewoon HTC officiele reparatie en dat die 'iemand' via zijn verzekering de kosten volledig vergoedt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:29 schreef Bienelientjee het volgende:
Hmmmssssss! Dus.......! Iemand gooide zijn telefoon op bed en zijn toestel kwam precies op het randje van mijn telefoon. Gevolg: flinke scheuren in het glas scherm.
Wat is nu het best? Naar de winkel toe waar ik het toestel vandaan heb? Heb daar gelukkig een verzekering bij de winkel waar ik het toestel gekocht heb. Of HTC zelf eerst bellen?
Bij mij doet hij het ook weer goedquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:31 schreef FL_Freak het volgende:
WiFi werkt weer perfect na de update merk ik
met de nieuwste update zijn de problemen opgelost als ik dat zo leesquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:59 schreef Luxuria het volgende:
Yesss ik heb de HTC One X binnen! Vind hem vet!!
Ik durf nu wel niet de update uit te voeren na al de problemen met WiFi
Ik hoop het, heb geen zin in meteen al problemen met mijn nieuwe telefoonquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
met de nieuwste update zijn de problemen opgelost als ik dat zo lees
Meer dan 200 euro als je hem via HTC laat reparerenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:59 schreef Convict het volgende:
godver de godver.
leuk prinsen nacht vieren. met gevolg een barst in me scherm en niet zon kleine ook.me totale scherm bedekt met barsten
en me onlock gedeelte is flijmscherp schuur papier geworden.
hoeduur is dit om te laten fixen? en hij was niet verzekerd
en moet gvd nog 2 weken wachten tot de htc One er is
Ditquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:31 schreef FL_Freak het volgende:
Sorry, maar wat een beroerd Nederlands is ditquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:59 schreef Convict het volgende:
godver de godver.
leuk prinsen nacht vieren. met gevolg een barst in me scherm en niet zon kleine ook.me totale scherm bedekt met barsten
en me onlock gedeelte is flijmscherp schuur papier geworden.
hoeduur is dit om te laten fixen? en hij was niet verzekerd
en moet gvd nog 2 weken wachten tot de htc One er is
Gewoon een automatische update?quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:31 schreef FL_Freak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |