Het is HTC...quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iemand hier misschien een antwoord op?
Hier heb ik inmiddels al twee keer over gedroomd, heb nu denk ik een trauma dat mijn telefoon's scherm kapotgaat net een tijdje voordat ik hem wil verkopen, precies zoals met mijn HTC Desirequote:Op zondag 28 april 2013 14:57 schreef Yankee het volgende:
Kut, net viel mijn one x precies op het scherm. Daar zitten nu meerdere barsten in. Iemand enig idee waar ik dit eventueel kan laten vervangen en wat dat mij gaat kosten?
Denk gewoon HTC officiele reparatie en dat die 'iemand' via zijn verzekering de kosten volledig vergoedt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:29 schreef Bienelientjee het volgende:
Hmmmssssss! Dus.......! Iemand gooide zijn telefoon op bed en zijn toestel kwam precies op het randje van mijn telefoon. Gevolg: flinke scheuren in het glas scherm.
Wat is nu het best? Naar de winkel toe waar ik het toestel vandaan heb? Heb daar gelukkig een verzekering bij de winkel waar ik het toestel gekocht heb. Of HTC zelf eerst bellen?
Bij mij doet hij het ook weer goedquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:31 schreef FL_Freak het volgende:
WiFi werkt weer perfect na de update merk ik
met de nieuwste update zijn de problemen opgelost als ik dat zo leesquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:59 schreef Luxuria het volgende:
Yesss ik heb de HTC One X binnen! Vind hem vet!!
Ik durf nu wel niet de update uit te voeren na al de problemen met WiFi
Ik hoop het, heb geen zin in meteen al problemen met mijn nieuwe telefoonquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
met de nieuwste update zijn de problemen opgelost als ik dat zo lees
Meer dan 200 euro als je hem via HTC laat reparerenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:59 schreef Convict het volgende:
godver de godver.
leuk prinsen nacht vieren. met gevolg een barst in me scherm en niet zon kleine ook.me totale scherm bedekt met barsten
en me onlock gedeelte is flijmscherp schuur papier geworden.
hoeduur is dit om te laten fixen? en hij was niet verzekerd
en moet gvd nog 2 weken wachten tot de htc One er is
Ditquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:31 schreef FL_Freak het volgende:
Sorry, maar wat een beroerd Nederlands is ditquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:59 schreef Convict het volgende:
godver de godver.
leuk prinsen nacht vieren. met gevolg een barst in me scherm en niet zon kleine ook.me totale scherm bedekt met barsten
hoeduur is dit om te laten fixen? en hij was niet verzekerd
en moet gvd nog 2 weken wachten tot de htc One er is
Gewoon een automatische update?quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:31 schreef FL_Freak het volgende:
Bedoel je via de computer of wel gewoon een officiële via de telefoon?quote:
Officieel via de telefoon.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:10 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Bedoel je via de computer of wel gewoon een officiële via de telefoon?
quote:Op zondag 28 april 2013 14:57 schreef Yankee het volgende:
Kut, net viel mijn one x precies op het scherm. Daar zitten nu meerdere barsten in. Iemand enig idee waar ik dit eventueel kan laten vervangen en wat dat mij gaat kosten?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:59 schreef Convict het volgende:
godver de godver.
Jeeeez, gaat lekker met onze schermen!quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:29 schreef Bienelientjee het volgende:
Hmmmssssss! Dus.......! Iemand gooide zijn telefoon op bed en zijn toestel kwam precies op het randje van mijn telefoon. Gevolg: flinke scheuren in het glas scherm.
wacht maar tot jij je vingertopjes laagje voor laagje weg schuurt per swipe bewegingquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sorry, maar wat een beroerd Nederlands is dit
en dan kan ik hem nog net voor 300 verkopen? zit nog 1 jaar garantie opquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Meer dan 200 euro als je hem via HTC laat repareren
nou doen danquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:26 schreef Convict het volgende:
[..]
en dan kan ik hem nog net voor 300 verkopen? zit nog 1 jaar garantie op
was een vraagje of die dat nog waard is:Pquote:
Weet ik niet tbh...quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:28 schreef Convict het volgende:
[..]
was een vraagje of die dat nog waard is:P
Wacht, je laat je telefoon thuis omdat je geen hoesje hebt? Dat gaat wel heel erg ver zeg. Je koopt een telefoon toch om ermee te bellenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:20 schreef Luxuria het volgende:
Ik kan niet wachten totdat ik straks weer thuiskom bij mijn One X(
)
Hopelijk is de flip-case dan ook bezorgd zodat ik hem volledig kan gebruiken en niet alleen thuis.
Hoe moet ik hem meenemen dan? Ik ga hem niet onbeschermd in mijn tas stoppen bij mijn sleutels en al het andere spul wat erin zit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:16 schreef kensei het volgende:
[..]
Wacht, je laat je telefoon thuis omdat je geen hoesje hebt? Dat gaat wel heel erg ver zeg. Je koopt een telefoon toch om ermee te bellen
Ik heb mijne een half jaar lang in m'n broekzak meegedragen zonder hoesje, 0 krassen op het scherm en hij ziet er nog vrijwel als nieuw uit. Die telefoon kan echt wel wat hebben hoor, en ik kan me niet voorstellen dat je tas maar 1 vak heeftquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:17 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hoe moet ik hem meenemen dan? Ik ga hem niet onbeschermd in mijn tas stoppen bij mijn sleutels en al het andere spul wat erin zit.
Dan zit hij na een uur al onder de krassen.
Haha jawel, het is een grotere tas waar ik alles in pleur. Er zit maar 1 vakje in en die is veels te klein.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:19 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb mijne een half jaar lang in m'n broekzak meegedragen zonder hoesje, 0 krassen op het scherm en hij ziet er nog vrijwel als nieuw uit. Die telefoon kan echt wel wat hebben hoor, en ik kan met niet voorstellen dat je tas maar 1 vak heeft
Ah vandaar, gelukkig heb ik daar geen last vanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:21 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha jawel, het is een grotere tas waar ik alles in pleur. Er zit maar 1 vakje in en die is veels te klein.
Mijn broekzakken zijn daar al helemaal niet groot genoeg voor en dat ziet ook niet uit bij een meid met een strakke broek aan
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:03 schreef lkb9000 het volgende:
Stop hem in een sok
Een vriend van me had z'n Nintendo DS in een sok, geniaal, hij was hem eens vergeten in het park en uren later lag ie er gewoon nog
Uit doen en dan weer aan doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:24 schreef Luxuria het volgende:
Ik kom er nu achter dat mobiel internet het niet doet op mijn HTC One X... Weet iemand waardoor dat kan komen?
als je tele2 of telfort hebt moet je roaming ook aan staan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:24 schreef Luxuria het volgende:
Ik kom er nu achter dat mobiel internet het niet doet op mijn HTC One X... Weet iemand waardoor dat kan komen?
Ik heb Telfort en ik heb roaming niet aanstaan raar genoeg. In mijn vorige telefoons moest ik roaming namelijk wel altijd aan hebben staan. bij mijn One X werkt het ook zonder roamingquote:Op zondag 5 mei 2013 05:23 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
als je tele2 of telfort hebt moet je roaming ook aan staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |