Daar wordt het niet beter mee kan ik je meldenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Rooten wordt zo extreem verleidelijk...
One X zit zowel voor als na de beruchte update op 4.1.1quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar wordt het niet beter mee kan ik je meldenIk had mn One X al vóór de 'WiFi update' op CM10.1, zelfde ellende ermee. Nu een Nexus 4, en ook die heeft WiFi issues (en nee, het ligt niet aan mijn Wifi, er zijn meerdere meldingen van in het Nexus 4 topic op Tweakers). Lijkt dus een Android 4.X.X probleempje.
![]()
Heeft de One X ook een hogere android versie gekregen met de update? Ik zat met CM10.1 zowel als mn Nexus 4 nu op 4.2.2
Batterij besparing aanzetten, ben je er vanaf!quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:44 schreef DrNick het volgende:
Trilt die van jullie ook bij het typen na de update laatst?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:01 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Batterij besparing aanzetten, ben je er vanaf!
Dat is nogal omslachtig..quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:01 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat is nogal omslachtig..
Instellingen -> Taal en toetsenbord -> HTC Sense Input instellingen -> Trillingsfeedback uitvinken.
Hier niet hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:05 schreef Markeerstift het volgende:
Als je de bovenrand omlaag staat kan je het al aanvinken
Tijd voor een update dus. Instellingen > Info > Software-informatie (geloof ik).quote:
4.1.1, nice.quote:Op zondag 14 april 2013 01:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tijd voor een update dus. Instellingen > Info > Software-informatie (geloof ik).
heb verder ook nog niks gemerktquote:Op woensdag 17 april 2013 01:28 schreef BluesRebel het volgende:
Ik lees overal dat bij mensen de Play Store geupdate is. Bij mij nog steeds niet. Jullie?
iemand hier misschien een antwoord op?quote:Op zondag 14 april 2013 11:47 schreef ReMcOrE het volgende:
heeft de One eigenlijk ook dat wifi-probleem?
Of gewoon het hele trillen uitzetten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:01 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |