WiFi? Als je slaapt?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:38 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
energiebesparing staat altijd al aan en snachts heb ik vooral wifi aan
Zet je telefoon gewoon uit 's nachts. Kun je ook niet wakker gebeld worden én het bespaard je batterij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zet 3g uit in de nacht en energiebesparing aan.
Lijkt me niet. Kan het zijn dat je op het laatst waar die lijn omlaag gaat, je ergens was waar hij steeds naar een netwerk aan het zoeken was? Dat lijkt zo door die steeds onderbroken groene lijn en dat slurpt energie.quote:
Nee, ik lag op mijn kamer, mobiel had constant wifi, en ik was aan het internetten. Meer niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:51 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Kan het zijn dat je op het laatst waar die lijn omlaag gaat, je ergens was waar hij steeds naar een netwerk aan het zoeken was? Dat lijkt zo door die onderbroken groene lijn en dat slurpt energie.
Ja, ik moet 'm regelmatig linksonderin even aandrukkenquote:Op zondag 19 mei 2013 11:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Kunnen jullie trouwens ook het glas iets (al is het misschien 1 mm) indrukken?
HTC, je kan hem bij de dichtstbijzijnde htc repairstore brengen (kan ook een winkel zijn van een andere provider) of laten ophalen bij je thuis. Gemiddeld staat er 2 weken voor een reparatie.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:45 schreef Rezania het volgende:
Ik wil mijn telefoon insturen, omdat ik problemen heb met de MP3-ingang. Ik heb nog garantie, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Maar waarmee moet ik nou contact opnemen? De site waar ik hem kocht, mijn provider of HTC?
Bij mij komt vanavond een koerier langs om hem op te halen, ben benieuwd wat ik voor ding krijg.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Dit keer een Samsung Galaxy i.p.v. mijn HTC one X....Hopelijk wordt het nu wel goed gefixed!
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:22 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Bij mij komt vanavond een koerier langs om hem op te halen, ben benieuwd wat ik voor ding krijg.
via welke provider is het bij jou gegaan? Ik heb Hiquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:24 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]Laat het weten! Ik heb nu ook geen deluxe Galaxy hoor. Het is volgens mij de Galaxy S van een aantal jaar oud!
![]()
Nu maar hopen dat mijn telefoon hierna niet voor de 3e keer weg hoeft. En daarna nooit meer naar dit bedrijf! Tot ik over een jaar een nieuwe telefoon weer mag uitzoeken!
Oké, even opzoek naar zo store dus. Bedankt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:18 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
HTC, je kan hem bij de dichtstbijzijnde htc repairstore brengen (kan ook een winkel zijn van een andere provider) of laten ophalen bij je thuis. Gemiddeld staat er 2 weken voor een reparatie.
De mijne is wel helemaal heel weer teruggekomen in een leuke kado verpakking, ik heb op zich niet te klagen over de service bij htc!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |