Focussen is tot daar aan toe maar ik heb een soort witte waas over de foto's en lichte dingen lijken wel licht te geven.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bij mij duurt het soms ff voor ie goed focust van dichtbij
Maar je zegt iig dat je krasjes hebt. Je kunt hem dan misschien wel opsturen maar 99% kans dat ze het zetten op eigen schade aanrichting.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Focussen is tot daar aan toe maar ik heb een soort witte waas over de foto's en lichte dingen lijken wel licht te geven.
Dat is toch raar? Telefoon is 2 maanden oud en heb er nooit last van gehad bij bijvoorbeeld mijn HTC.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar je zegt iig dat je krasjes hebt. Je kunt hem dan misschien wel opsturen maar 99% kans dat ze het zetten op eigen schade aanrichting.
Als je hem neerlegt op tafel of schuift dan kan het glas al wel beetje krasjes krijgen toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat is toch raar? Telefoon is 2 maanden oud en heb er nooit last van gehad bij bijvoorbeeld mijn HTC.
Bij de DHD heb ik het ook gehad.. En dan ben ik netjes op de telefoon, er hoeft maar iets tussen te zitten en er zit meteen een kras op.. Wel de voorkant voorzien van Gorilla glass, maar het kleine lensje met prutsglas in elkaar zetten..quote:Op zondag 12 mei 2013 14:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik had het nooit bij mijn HTC Desire HD, die heeft dezelfde constructie.
De krasjes zijn gelijk over de gehele lens.
Ik heb wel wat dingen ondervonden die nu beter zijn, bij mij iig. Het blokkeerscherm met meldingen werkt beter, het weer bij de klok werkt beter voor mijn voorkeursplaats, kunt volgens mij meer instellen bij sms, iets meer opties bij instellingen. Allemaal wat van dat soort kleine veranderingen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Meer veranderingen? Bij mij staat de update nog in de wachtrij.
Hmm, ja hij loopt aardig snel leeg maar niet zo snel als jij beschrijft.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:32 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vraag me af hoe lang doen jullie met je batterij (gemiddeld)?
Ik heb de 24 uur nog niet gehaald in ieder geval. Mijn gebruik bestaat vooral uit even snel fb checken of whatsapp maar hierbij heb ik niet urenlang mijn scherm aan.
's nachts, op standby, loopt hij ook zo'n 20-30 % leeg.
Zo snel gaat het bij mij niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:32 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vraag me af hoe lang doen jullie met je batterij (gemiddeld)?
Ik heb de 24 uur nog niet gehaald in ieder geval. Mijn gebruik bestaat vooral uit even snel fb checken of whatsapp maar hierbij heb ik niet urenlang mijn scherm aan.
's nachts, op standby, loopt hij ook zo'n 20-30 % leeg.
Ja had ik na jou post wat omlaag gedaan maar ook weer omhoog toen ik buiten wasquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:42 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Zo snel gaat het bij mij niet.
Heb je de schermhelderheid niet te hoog staan? Dat slurpt energie.
energiebesparing staat altijd al aan en snachts heb ik vooral wifi aanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zet 3g uit in de nacht en energiebesparing aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |