Dan moet ie zeker wel geroot worden wil je die resolutie aanpassen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:45 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb de schermresolutie gisteren een stuk lager gezet, maar echt wow wat een verschil in batterijduur.
Waar hij normaal nu toch wel aardig leeg begint te raken, is hij nu nog voor 65% vol!
Scherm verbruik maar voor zo'n 40% energie tegenover 65% hiervoor.
IS dat niet enorm vervelend?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:45 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb de schermresolutie gisteren een stuk lager gezet, maar echt wow wat een verschil in batterijduur.
Waar hij normaal nu toch wel aardig leeg begint te raken, is hij nu nog voor 65% vol!
Scherm verbruik maar voor zo'n 40% energie tegenover 65% hiervoor.
Dat dacht ik eerst ook, maar hij is echt helemaal niet zo donker. Heb hem nog niet eens op zijn donkerst staan, is nog meer dan helder genoeg.quote:
Bedoelde helderheidquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan moet ie zeker wel geroot worden wil je die resolutie aanpassen?
Ik wilde al zeggen!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:13 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar hij is echt helemaal niet zo donker. Heb hem nog niet eens op zijn donkerst staan, is nog meer dan helder genoeg.
Edit: bedoelde dus helderheid, niet de resolutie![]()
Heb je het beeld niet gewoon uit staan in de nacht?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen!
Ik heb de helderheid ook altijd laag staan en 's avonds zet ik de nachtdimmer aan, dan is ie extra laag.
Ik had niet verwacht dat de helderheid een beetje aanpassen al zo'n verschil maakt in de batterijduur.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh hahaik heb sowieso standaard altijd al automatisch energie besparing aan
Hem uitzetten. Dat lijkt me dan serieus de enige optiequote:Op woensdag 8 mei 2013 10:15 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat de helderheid een beetje aanpassen al zo'n verschil maakt in de batterijduur.
Hij is nu nog 48% vol en al 1 dag en 10 uur op de accu.
'Mobiel stand-by' en 'telefoon inactief' kost als 2e en 3e het meeste energie. Hebben jullie tips dat ik dit ook kan beperken?
Niet als ik met mijn telefoon bezig ben nee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je het beeld niet gewoon uit staan in de nacht?
Ik laad hem toch elke nacht op dus ik zet niks uitquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Niet als ik met mijn telefoon bezig ben nee.
Als ik slaap gaat de energiebesparing aan en 3g uit.
Kan dat geen kwaad, om 'm langer aan de lader te houden dan nodig?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik laad hem toch elke nacht op dus ik zet niks uit
Tjah het is niet goed, maar de kabel zal zichzelf niet eruit halen wanneer ik slaap...quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kan dat geen kwaad, om 'm langer aan de lader te houden dan nodig?
Bij mij duurt het soms ff voor ie goed focust van dichtbijquote:Op zondag 12 mei 2013 10:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mijn HTC One X+ maakt de laatste tijd hele wazige foto's. Het valt me ook op dat de lens allemaal miniscule krasjes heeft. Zijn er meer mensen met dit probleem? Binennkort HTC maar ff bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |