Hmm? Welke?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja dat is dan de update van laatst neem ik aan.
Als je scherm niet orgineel is, heb je volgens mij wel een probleem, maar weet het niet zeker....quote:Op maandag 6 mei 2013 23:47 schreef Skillstorm het volgende:
Ah ik zie al waarom. Ik heb blijkbaar een kut antenne op mijn One X.
Als ik tussen de camera lens en de volume knoppen knijp, in die area, dan doet mijn wifi het extreem goed.
Wordt terugsturen naar HTC vrees ik.
Wel heb ik het scherm eens laten maken door een ander bedrijfje, is dat erg?
Oke.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je scherm niet orgineel is, heb je volgens mij wel een probleem, maar weet het niet zeker....
'quote:Op maandag 6 mei 2013 23:49 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oke.
Maar goed dat is ook weer 1-2 weken wachten op mijn telefoon tot hij gemaakt is.
Wow.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
'
Trouwens als ik daar in de hoek mijn vinger houdt dan valt het bereik sterkte bij mij weg
Dan moet ie zeker wel geroot worden wil je die resolutie aanpassen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:45 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb de schermresolutie gisteren een stuk lager gezet, maar echt wow wat een verschil in batterijduur.
Waar hij normaal nu toch wel aardig leeg begint te raken, is hij nu nog voor 65% vol!
Scherm verbruik maar voor zo'n 40% energie tegenover 65% hiervoor.
IS dat niet enorm vervelend?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:45 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb de schermresolutie gisteren een stuk lager gezet, maar echt wow wat een verschil in batterijduur.
Waar hij normaal nu toch wel aardig leeg begint te raken, is hij nu nog voor 65% vol!
Scherm verbruik maar voor zo'n 40% energie tegenover 65% hiervoor.
Dat dacht ik eerst ook, maar hij is echt helemaal niet zo donker. Heb hem nog niet eens op zijn donkerst staan, is nog meer dan helder genoeg.quote:
Bedoelde helderheidquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan moet ie zeker wel geroot worden wil je die resolutie aanpassen?
Ik wilde al zeggen!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:13 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar hij is echt helemaal niet zo donker. Heb hem nog niet eens op zijn donkerst staan, is nog meer dan helder genoeg.
Edit: bedoelde dus helderheid, niet de resolutie![]()
Heb je het beeld niet gewoon uit staan in de nacht?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen!
Ik heb de helderheid ook altijd laag staan en 's avonds zet ik de nachtdimmer aan, dan is ie extra laag.
Ik had niet verwacht dat de helderheid een beetje aanpassen al zo'n verschil maakt in de batterijduur.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh hahaik heb sowieso standaard altijd al automatisch energie besparing aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |