O dat is handig! Ik moet het wel aanhebben helaas, want ik heb het idee dat dat ook wel wat batterij vreet.quote:Op zondag 5 mei 2013 08:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb Telfort en ik heb roaming niet aanstaan raar genoeg. In mijn vorige telefoons moest ik roaming namelijk wel altijd aan hebben staan. bij mijn One X werkt het ook zonder roaming
Ja ik wilde het in het begin ook aanzetten, maar het werkt gewoon zonder. Dataroaming staat uit. Kan er misschien mee te maken hebben dat ik een nieuwe simkaart heb gekregen?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:09 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
O dat is handig! Ik moet het wel aanhebben helaas, want ik heb het idee dat dat ook wel wat batterij vreet.
Geen idee? Of Telfort? Heb ook een nieuwe sim want had eerst Hiquote:Op zondag 5 mei 2013 12:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja ik wilde het in het begin ook aanzetten, maar het werkt gewoon zonder. Dataroaming staat uit. Kan er misschien mee te maken hebben dat ik een nieuwe simkaart heb gekregen?
Gvd ik dacht dat je letterlijk bedoelde dat er NU weer een update zou zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 23:21 schreef Skillstorm het volgende:
UPDATE AVAILABLE, UPDATE!
Hopelijk is het een wifi fix.
EDIT: Is het Sense 5?
http://www.gottabemobile.(...)-date-up-in-the-air/
Gorilla Glass 2 he.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:17 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hoe moet ik hem meenemen dan? Ik ga hem niet onbeschermd in mijn tas stoppen bij mijn sleutels en al het andere spul wat erin zit.
Dan zit hij na een uur al onder de krassen.
Ja, ik heb een update. NU.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gvd ik dacht dat je letterlijk bedoelde dat er NU weer een update zou zijn
Hmm? Welke?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja dat is dan de update van laatst neem ik aan.
Als je scherm niet orgineel is, heb je volgens mij wel een probleem, maar weet het niet zeker....quote:Op maandag 6 mei 2013 23:47 schreef Skillstorm het volgende:
Ah ik zie al waarom. Ik heb blijkbaar een kut antenne op mijn One X.
Als ik tussen de camera lens en de volume knoppen knijp, in die area, dan doet mijn wifi het extreem goed.
Wordt terugsturen naar HTC vrees ik.
Wel heb ik het scherm eens laten maken door een ander bedrijfje, is dat erg?
Oke.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je scherm niet orgineel is, heb je volgens mij wel een probleem, maar weet het niet zeker....
'quote:Op maandag 6 mei 2013 23:49 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oke.
Maar goed dat is ook weer 1-2 weken wachten op mijn telefoon tot hij gemaakt is.
Wow.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
'
Trouwens als ik daar in de hoek mijn vinger houdt dan valt het bereik sterkte bij mij weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |