O dat is handig! Ik moet het wel aanhebben helaas, want ik heb het idee dat dat ook wel wat batterij vreet.quote:Op zondag 5 mei 2013 08:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb Telfort en ik heb roaming niet aanstaan raar genoeg. In mijn vorige telefoons moest ik roaming namelijk wel altijd aan hebben staan. bij mijn One X werkt het ook zonder roaming
Ja ik wilde het in het begin ook aanzetten, maar het werkt gewoon zonder. Dataroaming staat uit. Kan er misschien mee te maken hebben dat ik een nieuwe simkaart heb gekregen?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:09 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
O dat is handig! Ik moet het wel aanhebben helaas, want ik heb het idee dat dat ook wel wat batterij vreet.
Geen idee? Of Telfort? Heb ook een nieuwe sim want had eerst Hiquote:Op zondag 5 mei 2013 12:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja ik wilde het in het begin ook aanzetten, maar het werkt gewoon zonder. Dataroaming staat uit. Kan er misschien mee te maken hebben dat ik een nieuwe simkaart heb gekregen?
Gvd ik dacht dat je letterlijk bedoelde dat er NU weer een update zou zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 23:21 schreef Skillstorm het volgende:
UPDATE AVAILABLE, UPDATE!
Hopelijk is het een wifi fix.
EDIT: Is het Sense 5?
http://www.gottabemobile.(...)-date-up-in-the-air/
Gorilla Glass 2 he.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:17 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hoe moet ik hem meenemen dan? Ik ga hem niet onbeschermd in mijn tas stoppen bij mijn sleutels en al het andere spul wat erin zit.
Dan zit hij na een uur al onder de krassen.
Ja, ik heb een update. NU.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gvd ik dacht dat je letterlijk bedoelde dat er NU weer een update zou zijn
Hmm? Welke?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja dat is dan de update van laatst neem ik aan.
Als je scherm niet orgineel is, heb je volgens mij wel een probleem, maar weet het niet zeker....quote:Op maandag 6 mei 2013 23:47 schreef Skillstorm het volgende:
Ah ik zie al waarom. Ik heb blijkbaar een kut antenne op mijn One X.
Als ik tussen de camera lens en de volume knoppen knijp, in die area, dan doet mijn wifi het extreem goed.
Wordt terugsturen naar HTC vrees ik.
Wel heb ik het scherm eens laten maken door een ander bedrijfje, is dat erg?
Oke.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je scherm niet orgineel is, heb je volgens mij wel een probleem, maar weet het niet zeker....
'quote:Op maandag 6 mei 2013 23:49 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oke.
Maar goed dat is ook weer 1-2 weken wachten op mijn telefoon tot hij gemaakt is.
Wow.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
'
Trouwens als ik daar in de hoek mijn vinger houdt dan valt het bereik sterkte bij mij weg
Dan moet ie zeker wel geroot worden wil je die resolutie aanpassen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:45 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb de schermresolutie gisteren een stuk lager gezet, maar echt wow wat een verschil in batterijduur.
Waar hij normaal nu toch wel aardig leeg begint te raken, is hij nu nog voor 65% vol!
Scherm verbruik maar voor zo'n 40% energie tegenover 65% hiervoor.
IS dat niet enorm vervelend?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:45 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb de schermresolutie gisteren een stuk lager gezet, maar echt wow wat een verschil in batterijduur.
Waar hij normaal nu toch wel aardig leeg begint te raken, is hij nu nog voor 65% vol!
Scherm verbruik maar voor zo'n 40% energie tegenover 65% hiervoor.
Dat dacht ik eerst ook, maar hij is echt helemaal niet zo donker. Heb hem nog niet eens op zijn donkerst staan, is nog meer dan helder genoeg.quote:
Bedoelde helderheidquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan moet ie zeker wel geroot worden wil je die resolutie aanpassen?
Ik wilde al zeggen!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:13 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar hij is echt helemaal niet zo donker. Heb hem nog niet eens op zijn donkerst staan, is nog meer dan helder genoeg.
Edit: bedoelde dus helderheid, niet de resolutie![]()
Heb je het beeld niet gewoon uit staan in de nacht?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen!
Ik heb de helderheid ook altijd laag staan en 's avonds zet ik de nachtdimmer aan, dan is ie extra laag.
Ik had niet verwacht dat de helderheid een beetje aanpassen al zo'n verschil maakt in de batterijduur.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh hahaik heb sowieso standaard altijd al automatisch energie besparing aan
Hem uitzetten. Dat lijkt me dan serieus de enige optiequote:Op woensdag 8 mei 2013 10:15 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat de helderheid een beetje aanpassen al zo'n verschil maakt in de batterijduur.
Hij is nu nog 48% vol en al 1 dag en 10 uur op de accu.
'Mobiel stand-by' en 'telefoon inactief' kost als 2e en 3e het meeste energie. Hebben jullie tips dat ik dit ook kan beperken?
Niet als ik met mijn telefoon bezig ben nee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je het beeld niet gewoon uit staan in de nacht?
Ik laad hem toch elke nacht op dus ik zet niks uitquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Niet als ik met mijn telefoon bezig ben nee.
Als ik slaap gaat de energiebesparing aan en 3g uit.
Kan dat geen kwaad, om 'm langer aan de lader te houden dan nodig?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik laad hem toch elke nacht op dus ik zet niks uit
Tjah het is niet goed, maar de kabel zal zichzelf niet eruit halen wanneer ik slaap...quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kan dat geen kwaad, om 'm langer aan de lader te houden dan nodig?
Bij mij duurt het soms ff voor ie goed focust van dichtbijquote:Op zondag 12 mei 2013 10:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mijn HTC One X+ maakt de laatste tijd hele wazige foto's. Het valt me ook op dat de lens allemaal miniscule krasjes heeft. Zijn er meer mensen met dit probleem? Binennkort HTC maar ff bellen.
Focussen is tot daar aan toe maar ik heb een soort witte waas over de foto's en lichte dingen lijken wel licht te geven.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bij mij duurt het soms ff voor ie goed focust van dichtbij
Maar je zegt iig dat je krasjes hebt. Je kunt hem dan misschien wel opsturen maar 99% kans dat ze het zetten op eigen schade aanrichting.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Focussen is tot daar aan toe maar ik heb een soort witte waas over de foto's en lichte dingen lijken wel licht te geven.
Dat is toch raar? Telefoon is 2 maanden oud en heb er nooit last van gehad bij bijvoorbeeld mijn HTC.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar je zegt iig dat je krasjes hebt. Je kunt hem dan misschien wel opsturen maar 99% kans dat ze het zetten op eigen schade aanrichting.
Als je hem neerlegt op tafel of schuift dan kan het glas al wel beetje krasjes krijgen toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat is toch raar? Telefoon is 2 maanden oud en heb er nooit last van gehad bij bijvoorbeeld mijn HTC.
Bij de DHD heb ik het ook gehad.. En dan ben ik netjes op de telefoon, er hoeft maar iets tussen te zitten en er zit meteen een kras op.. Wel de voorkant voorzien van Gorilla glass, maar het kleine lensje met prutsglas in elkaar zetten..quote:Op zondag 12 mei 2013 14:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik had het nooit bij mijn HTC Desire HD, die heeft dezelfde constructie.
De krasjes zijn gelijk over de gehele lens.
Ik heb wel wat dingen ondervonden die nu beter zijn, bij mij iig. Het blokkeerscherm met meldingen werkt beter, het weer bij de klok werkt beter voor mijn voorkeursplaats, kunt volgens mij meer instellen bij sms, iets meer opties bij instellingen. Allemaal wat van dat soort kleine veranderingen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Meer veranderingen? Bij mij staat de update nog in de wachtrij.
Hmm, ja hij loopt aardig snel leeg maar niet zo snel als jij beschrijft.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:32 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vraag me af hoe lang doen jullie met je batterij (gemiddeld)?
Ik heb de 24 uur nog niet gehaald in ieder geval. Mijn gebruik bestaat vooral uit even snel fb checken of whatsapp maar hierbij heb ik niet urenlang mijn scherm aan.
's nachts, op standby, loopt hij ook zo'n 20-30 % leeg.
Zo snel gaat het bij mij niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:32 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vraag me af hoe lang doen jullie met je batterij (gemiddeld)?
Ik heb de 24 uur nog niet gehaald in ieder geval. Mijn gebruik bestaat vooral uit even snel fb checken of whatsapp maar hierbij heb ik niet urenlang mijn scherm aan.
's nachts, op standby, loopt hij ook zo'n 20-30 % leeg.
Ja had ik na jou post wat omlaag gedaan maar ook weer omhoog toen ik buiten wasquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:42 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Zo snel gaat het bij mij niet.
Heb je de schermhelderheid niet te hoog staan? Dat slurpt energie.
energiebesparing staat altijd al aan en snachts heb ik vooral wifi aanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zet 3g uit in de nacht en energiebesparing aan.
WiFi? Als je slaapt?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:38 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
energiebesparing staat altijd al aan en snachts heb ik vooral wifi aan
Zet je telefoon gewoon uit 's nachts. Kun je ook niet wakker gebeld worden én het bespaard je batterij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zet 3g uit in de nacht en energiebesparing aan.
Lijkt me niet. Kan het zijn dat je op het laatst waar die lijn omlaag gaat, je ergens was waar hij steeds naar een netwerk aan het zoeken was? Dat lijkt zo door die steeds onderbroken groene lijn en dat slurpt energie.quote:
Nee, ik lag op mijn kamer, mobiel had constant wifi, en ik was aan het internetten. Meer niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:51 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Kan het zijn dat je op het laatst waar die lijn omlaag gaat, je ergens was waar hij steeds naar een netwerk aan het zoeken was? Dat lijkt zo door die onderbroken groene lijn en dat slurpt energie.
Ja, ik moet 'm regelmatig linksonderin even aandrukkenquote:Op zondag 19 mei 2013 11:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Kunnen jullie trouwens ook het glas iets (al is het misschien 1 mm) indrukken?
HTC, je kan hem bij de dichtstbijzijnde htc repairstore brengen (kan ook een winkel zijn van een andere provider) of laten ophalen bij je thuis. Gemiddeld staat er 2 weken voor een reparatie.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:45 schreef Rezania het volgende:
Ik wil mijn telefoon insturen, omdat ik problemen heb met de MP3-ingang. Ik heb nog garantie, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Maar waarmee moet ik nou contact opnemen? De site waar ik hem kocht, mijn provider of HTC?
Bij mij komt vanavond een koerier langs om hem op te halen, ben benieuwd wat ik voor ding krijg.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Dit keer een Samsung Galaxy i.p.v. mijn HTC one X....Hopelijk wordt het nu wel goed gefixed!
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:22 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Bij mij komt vanavond een koerier langs om hem op te halen, ben benieuwd wat ik voor ding krijg.
via welke provider is het bij jou gegaan? Ik heb Hiquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:24 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]Laat het weten! Ik heb nu ook geen deluxe Galaxy hoor. Het is volgens mij de Galaxy S van een aantal jaar oud!
![]()
Nu maar hopen dat mijn telefoon hierna niet voor de 3e keer weg hoeft. En daarna nooit meer naar dit bedrijf! Tot ik over een jaar een nieuwe telefoon weer mag uitzoeken!
Oké, even opzoek naar zo store dus. Bedankt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:18 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
HTC, je kan hem bij de dichtstbijzijnde htc repairstore brengen (kan ook een winkel zijn van een andere provider) of laten ophalen bij je thuis. Gemiddeld staat er 2 weken voor een reparatie.
De mijne is wel helemaal heel weer teruggekomen in een leuke kado verpakking, ik heb op zich niet te klagen over de service bij htc!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |