abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124635900
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 08:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Welke processen gooi je er dan uit en hoe doe je dit?
Reactie op mij of op hierboven?
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_124659961
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 08:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Welke processen gooi je er dan uit en hoe doe je dit?
Energiebesparing aandoen (met CPU en helderheid aangevinkt zodat hij zuiniger daarmee om gaat). Kun je gewoon vinden door de notificatiebalk naar beneden te doen of naar instellingen > energie te gaan.

En bij instellingen > apps > alle apps kun je Google opzoeken en uitschakelen.
pi_124660768
hmmm, een One X+ is nu gratis bij een 2-jarig Hi 150min/sms + 500MB abonnement :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124662321
quote:
HTC One X krijgt Android 4.2 & Sense 5 in juni/juli

HTC gaat zijn One X-smartphone, die in april 2012 uitkwam, in juni of juli voorzien van een update naar Android 4.2.2 en Sense 5. Dat meldt de bekende Twitter-user LlabTooFeR.

Sense 5 is minder indringend aanwezig dan zijn voorlopers en bevat onder andere Blinkfeed. Het staat standaard al op de nieuwe HTC One. Verwacht wordt wel dat een aantal specifieke features voor het nieuwe toestel niet naar de One X komen.

Ook de One X+ krijgt een update naar Sense 5 en de nieuwste Android-versie.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_124662373
de DHD zou eerst een update krijgen, kwam er uiteindelijk toch niet; dus benieuwd of dit wel doorgaat :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124662558
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 21:08 schreef ReMcOrE het volgende:
de DHD zou eerst een update krijgen, kwam er uiteindelijk toch niet; dus benieuwd of dit wel doorgaat :P
Remco :W
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik zo niet, maar dit is dan ook het One X (+) topic :+
Brutal. Fucking. Metal.
pi_124662698
quote:
19s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Remco :W
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik zo niet, maar dit is dan ook het One X (+) topic :+
David :W GTP hier, daar ook?

en i know, zeg alleen 'eerst zien, dan geloven' ;)

ondanks dat de One nu uit komt/is, wil ik nog steeds wel een One X+; maandlasten dalen flink nu het volgende toestel is aangekondigd ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124691698
quote:
19s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 21:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Laten we hopen dat we daarvoor ook al een update krijgen. Inmiddels alweer ruim 2 weken zonder bruikbare wifi ^O^ .
pi_124759835
Iemand die me kan helpen google voice in icecoldjelly werkend te krijgen?
pi_124776892
Zo, mijn telefoon wordt in de loop van de komende week opgehaald ter reparatie :{
Brutal. Fucking. Metal.
pi_124807386
quote:
19s.gif Op maandag 1 april 2013 23:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, mijn telefoon wordt in de loop van de komende week opgehaald ter reparatie :{
kapoet?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124810065
Die van mij gaat ook al met pensioen, nexus 4 vandaag binnen gekregen :9 HOX ook nog even ter reparatie aanbieden (telefoonspeaker waar al sinds begin dusdanig zacht geluid uit komt dat je alleen kan bellen in doodstille ruimte of met headset), daarna originele rom er op en eens kijken wat het nog op de 2e hands markt oplevert
pi_124826185
Google voice werkend gekregen door google zoeken te update via market.

Nu heb ik t voor elkaar gekregen om me meldingen bar weg te krijgen...
Fijn dit. Haha
  woensdag 3 april 2013 @ 11:22:16 #89
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_124827667
hey, ik heb nu bijna een jaar een HTC One X, deze is ergens in november vorig jaar gekletterd (fijn, "onbreekbaar" gorrila glass"), nieuw schermpje (volgens de telefoonturk een originele HTC) in laten zetten. Mooi. Werkte weer.
Maar nu sinds 2 dagen doet het scherm raar.
Ongeveer een halve cm van de onderkant lijkt het scherm over de gehele breedte niet meer gevoelig voor aanraking. Als in, het touchscreen werkt voor dat stuk niet (lijkt mij geen softwareissue).
Erg vervelend, wat ik kan em dus niet meer unlocken en kan er alleen met een volledige reboot bellen. Als de belknop niet perongeluk net onder dat ongevoelige stuk zit.
Komt dat vaker voor? Het liefste zou ik em gewoon naar de provider retourneren voor een voor garantie, maar weet niet zeker of ze niet aan het scherm kunnen zien dat er een nieuwe in is gezet. Weten jullie dat misschien? O-) .
pi_124828837
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:22 schreef bleiblei het volgende:
de provider retourneren voor een voor garantie, maar weet niet zeker of ze niet aan het scherm kunnen zien dat er een nieuwe i
Zodra een telefoon turk je telefoon heeft gerepareerd, vervalt je garantie bij HTC... Dus mooi balen.
Weet niet hoeveel je bij een telefoonturk betaald om dit te laten repareren. Want lijkt mij ook een software fout.
  woensdag 3 april 2013 @ 12:05:15 #91
36431 bleiblei
pi_124829026
Naja, de fix van de turk was omdat heel het glas in gruzelementen lag. Dat was sowieso geen garantiegevalletje. Maar een softwarefout? Hoe zou dat op te lossen zijn? Qua updates is ie bij. Of moet ik dan heel Android er opnieuw opzetten.

Kosten voor nieuw scherm was overigens 150 eur. Maar zo duur zijn die dingen nu eenmaal.
pi_124829525
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:05 schreef bleiblei het volgende:
Naja, de fix van de turk was omdat heel het glas in gruzelementen lag. Dat was sowieso geen garantiegevalletje. Maar een softwarefout? Hoe zou dat op te lossen zijn? Qua updates is ie bij. Of moet ik dan heel Android er opnieuw opzetten.

Kosten voor nieuw scherm was overigens 150 eur. Maar zo duur zijn die dingen nu eenmaal.
Sorry, typfoutje. Geen softwarefout moest het zijn...

En als je glas kapot is, kan je dat ook door HTC laten fixen. HTC die controleert dan ook gelijk je hele telefoon. En repareert wat er verder kapot kan zijn. Maar dan kost reparatie al snel 200/300 euro.

Heb je al je telefoon volledig gewiped? Misschien dat dat nog werkt. Anders zul je toch echt terug moeten naar de turk
  woensdag 3 april 2013 @ 12:24:30 #93
36431 bleiblei
pi_124829635
Hmmm, dat is goed kloten. Maar goed, ga ik er maar weer langs vrijdag a.s.
*Zucht*.

Met wipen bedoel je, softwarematig helemaal schoonvegen?
Geen idee hoe dat moet :@ .
Tegenwoordig mag je zelfs je wezenloos zoeken naar de bekende "terug naar fabrieksinstellingen" knop op die dingen.

Wordt denk ik wel mijn laatste HTC, wat een onding. Heb er alleen maar gezeik mee.
Normaliter is het software dus krijg ik het na veel gezoek er wel weer uit. Maar daar kom ik in dit geval weer niet mee weg.
pi_124829991
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:24 schreef bleiblei het volgende:
Hmmm, dat is goed kloten. Maar goed, ga ik er maar weer langs vrijdag a.s.
*Zucht*.

Met wipen bedoel je, softwarematig helemaal schoonvegen?
Geen idee hoe dat moet :@ .
Tegenwoordig mag je zelfs je wezenloos zoeken naar de bekende "terug naar fabrieksinstellingen" knop op die dingen.

Wordt denk ik wel mijn laatste HTC, wat een onding. Heb er alleen maar gezeik mee.
Normaliter is het software dus krijg ik het na veel gezoek er wel weer uit. Maar daar kom ik in dit geval weer niet mee weg.
Draai hier niet op standaard software. Dus zou je niet zo kunnen zeggen hoe je hem naar fabrieksinstellingen kan zetten... Maar balen man. Maar vallen is eigen schuld he (;. Kan ook met Samsung gebeuren
pi_124840569
Zou ik de update doen ofniet? ivm de wifi problemen?
  woensdag 3 april 2013 @ 17:31:13 #96
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_124841552
is er een nieuwe update? ik zou hem doen..mijn WiFi werkt vrijwel niet dus erger kan t niet.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_124844793
Volgens mij heb ik die update al maar ik merk geen problemen met Wi-Fi. Heb alleen problemen met 3G af en toe bij bepaalde sites.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  donderdag 4 april 2013 @ 00:22:05 #98
2651 svann
night-hawk
pi_124862587
Ik kan nergens een app vinden om zonder root mijn Angry Birds-vorderingen over te zetten naar mijn One X.
Het struikelpunt is die virtuele SD-card. Bah.

Weet iemand een rootloze backupper die geen problemen met een virtuele SD heeft?
Anders maar even op dropbox parkeren en hopen dat het nog eens uit te pakken is.

Wat heeft het trouwens walgelijk veel ads tegenwoordig.
Ze maken het natuurlijk als verdien-model, maar offline speelt het een stuk beter.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 4 april 2013 @ 13:58:07 #99
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_124874516
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 17:31 schreef Erosjuhhh het volgende:
is er een nieuwe update? ik zou hem doen..mijn WiFi werkt vrijwel niet dus erger kan t niet.
Mijn Wi-Fi is ook niet geweldig sinds de laatste update.
Vervelende stoepboer!
pi_124890544
Wifi bij mij is ook klote de laatste tijd. Dacht eerst dat het door mn eigen wifi in huis kwam omdat we net wat problemen hadden gehad me upc. De ene keer doet hij het gewoon goed en een minuut daarna is heel de verbinding opeen weg :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')