Reactie op mij of op hierboven?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Welke processen gooi je er dan uit en hoe doe je dit?
Energiebesparing aandoen (met CPU en helderheid aangevinkt zodat hij zuiniger daarmee om gaat). Kun je gewoon vinden door de notificatiebalk naar beneden te doen of naar instellingen > energie te gaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Welke processen gooi je er dan uit en hoe doe je dit?
quote:HTC One X krijgt Android 4.2 & Sense 5 in juni/juli
HTC gaat zijn One X-smartphone, die in april 2012 uitkwam, in juni of juli voorzien van een update naar Android 4.2.2 en Sense 5. Dat meldt de bekende Twitter-user LlabTooFeR.
Sense 5 is minder indringend aanwezig dan zijn voorlopers en bevat onder andere Blinkfeed. Het staat standaard al op de nieuwe HTC One. Verwacht wordt wel dat een aantal specifieke features voor het nieuwe toestel niet naar de One X komen.
Ook de One X+ krijgt een update naar Sense 5 en de nieuwste Android-versie.
Remcoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:08 schreef ReMcOrE het volgende:
de DHD zou eerst een update krijgen, kwam er uiteindelijk toch niet; dus benieuwd of dit wel doorgaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat weet ik zo niet, maar dit is dan ook het One X (+) topic
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Remco
DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat weet ik zo niet, maar dit is dan ook het One X (+) topicGTP hier, daar ook?
en i know, zeg alleen 'eerst zien, dan geloven'
ondanks dat de One nu uit komt/is, wil ik nog steeds wel een One X+; maandlasten dalen flink nu het volgende toestel is aangekondigd
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Laten we hopen dat we daarvoor ook al een update krijgen. Inmiddels alweer ruim 2 weken zonder bruikbare wifiquote:
kapoet?quote:Op maandag 1 april 2013 23:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, mijn telefoon wordt in de loop van de komende week opgehaald ter reparatie
Zodra een telefoon turk je telefoon heeft gerepareerd, vervalt je garantie bij HTC... Dus mooi balen.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:22 schreef bleiblei het volgende:
de provider retourneren voor een voor garantie, maar weet niet zeker of ze niet aan het scherm kunnen zien dat er een nieuwe i
Sorry, typfoutje. Geen softwarefout moest het zijn...quote:Op woensdag 3 april 2013 12:05 schreef bleiblei het volgende:
Naja, de fix van de turk was omdat heel het glas in gruzelementen lag. Dat was sowieso geen garantiegevalletje. Maar een softwarefout? Hoe zou dat op te lossen zijn? Qua updates is ie bij. Of moet ik dan heel Android er opnieuw opzetten.
Kosten voor nieuw scherm was overigens 150 eur. Maar zo duur zijn die dingen nu eenmaal.
Draai hier niet op standaard software. Dus zou je niet zo kunnen zeggen hoe je hem naar fabrieksinstellingen kan zetten... Maar balen man. Maar vallen is eigen schuld he (;. Kan ook met Samsung gebeurenquote:Op woensdag 3 april 2013 12:24 schreef bleiblei het volgende:
Hmmm, dat is goed kloten. Maar goed, ga ik er maar weer langs vrijdag a.s.
*Zucht*.
Met wipen bedoel je, softwarematig helemaal schoonvegen?
Geen idee hoe dat moet.
Tegenwoordig mag je zelfs je wezenloos zoeken naar de bekende "terug naar fabrieksinstellingen" knop op die dingen.
Wordt denk ik wel mijn laatste HTC, wat een onding. Heb er alleen maar gezeik mee.
Normaliter is het software dus krijg ik het na veel gezoek er wel weer uit. Maar daar kom ik in dit geval weer niet mee weg.
Mijn Wi-Fi is ook niet geweldig sinds de laatste update.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:31 schreef Erosjuhhh het volgende:
is er een nieuwe update? ik zou hem doen..mijn WiFi werkt vrijwel niet dus erger kan t niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |