quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Een TA zou een beetje... vreemd zijn, gezien er een TA van mijn vader ooit door zijn oom op de hei gedumpt is toen hij stuk was (1965, toen deden ze dat nog gewoonquote:Op maandag 11 maart 2013 22:49 schreef 2cv het volgende:
Meh ... Doe mij maar een Trax of een Eend voor dat soort ritjes.
Enige voorwaarde is dat je Carnaval viertquote:
waar is de koffie?quote:
valt mee hoor, met die tyfus sneeuwquote:
Hier op de Veluwe ook amper wit, een paar dakpannen waar je nog wat op ziet liggen, maar verder niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:00 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
welke sneeuw?
Hier in het noorden (weer) helemaal niks..
als de zon schijnt is het hier wel te doen. Zodra de zon weg is is het wel verrekte koldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier op de Veluwe ook amper wit, een paar dakpannen waar je nog wat op ziet liggen, maar verder niet.
Wel snijdend koud trouwens
Bedankt iig voor het nakijken! Maar ik moest deze exacte specificatie hebben (5/8 lang), ze moeten in een versnellingsbak en ik wil niet gaan inkorten of zoiets.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:27 schreef 2cv het volgende:
Ik heb ook een prijsopgaaf voor bouten. 1/4 inch langer is 38 eurocent duurder. Ex. btw.
beetje vastgeroest. kan geen kwaad se.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:28 schreef 2cv het volgende:
Ik heb een platte kar die al de hele winter op de handrem staat. Toen ik hem laatst van de handrem afhaalde leek het alsof de handrem vastgeplakt zat. Daar zou ik vandaag wat aan doen, maar toen ik hem achter Driezel knoopte rolde de kar gewoon zoals het hoort.
[ afbeelding ]
Voor de zekerheid heb ik nog wel een stukje met het ding gereden een een paar keer flink hard op de rem getrapt om alles weer soepel in beweging te krijgen.
Oh, ik bedoelde eigenlijk de bouten die ik nodig heb voor de Saabquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Bedankt iig voor het nakijken! Maar ik moest deze exacte specificatie hebben (5/8 lang), ze moeten in een versnellingsbak en ik wil niet gaan inkorten of zoiets.
Dan niet bedanktquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde eigenlijk de bouten die ik nodig heb voor de Saab
1/18 hoop ik dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik denk dat saab binnenkort wel met een mini autootje uitkomt als concurrent voor de audi a1.
geen idee zal het morgen vragen, motorblok is klaar zal morgen wel eens een foto maken.quote:
nou ja de opbouw van de kop lijkt er nog iets opquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:21 schreef Barcaconia het volgende:
Het lijkt op dat blok als je toevallig oogtyfus hebt.
Valt in de categorie 'dom gelul'.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
2cv
wat betekent het liedje
"geef mij nu je hart - ik geef je er hoop voor terug"
voor jou persoonlijk?![]()
ow. ik moest opeens aan je denken toen ik dat afschuwelijke liedje hoorde. dat jij zo met je potje komt aanzetten, en dan op hoge toon hoop eistquote:
het is godverdomme; "geef mij nu je angst".quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
"geef mij nu je hart - ik geef je er hoop voor terug"
ow. dat maakt het liedje wel heel zweverigquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:32 schreef densmee het volgende:
[..]
het is godverdomme; "geef mij nu je angst".
inderdaad een paar uur oud inderdaadquote:
Is al jaaaaaren zo.quote:
Veel meer dan 330 liter per secondequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:42 schreef densmee het volgende:
330 kuub per seconde is wel verrekkes veel
ho, dat scheelt nogal.quote:
nee inderdaad dat is de helft van het debiet van de rijn zo ongeveerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef Paladijn het volgende:
Was op de hemrik blijkbaar, water doet't nu weer
En 1200 kuub/uur smee, het was geen vulkaanuitbarsting
ook zoquote:
Best gangetje om mee achteruit te rijden.quote:
Hadden ze je gemist?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:21 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen..
Vandaag weer voor het eerst aan het werk na anderhalve week thuis te hebben gezeten.
Is weer even wennen..
Wat Anne zegt; probeer jezelf op een nuttige en positieve manier bezig te houden; dat gaat gewaardeerd wordenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:28 schreef .Neovo. het volgende:
Bah, ben maandag begonnen met stage, maar ik kan pas volgende week beginnen met een project. En de schoolopdrachten heb ik zo goed als af.
En vrij nemen is nou net ook wat te veel van het goede.
Bedrijf zelf is wel vet.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:18 schreef loveli het volgende:
Ik zeg, doen!
Zit je retourticket er ook bij?
Ga je door de mand vallen met de paspoortcontrolequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:58 schreef Anne het volgende:
Ik moet over 3 uurtjes op Schiphol staan met m'n koffer.
13MAR / KL 641
AMSTERDAM > NEW YORK JFK
13MAR / C / 1PC / 13:25 / AMS / JFK / 16:35
Ja, ik heb dus vliegtickets in mijn mail ontvangen.
Archiveren ofzo. Dat zijn altijd de klusjes die blijven liggen bij een kantoorbaanquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat Anne zegt; probeer jezelf op een nuttige en positieve manier bezig te houden; dat gaat gewaardeerd worden![]()
Ik weet niet wat je precies doet, maar opruimen doet het altijd goed
Die persoon heeft dezelfde achternaam als ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ga je door de mand vallen met de paspoortcontrole
Is dat die nieuwe frituurvet vlucht trouwens?
Da's meestal zo als jij de mailtjes krijgtquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Die persoon heeft dezelfde achternaam als ik.
Failissementsveilingen afzoeken naar fatsoenlijk spul?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:48 schreef Barcaconia het volgende:
Er zijn weinig kleine hobby freesbankjes met een betere kwaliteit dan de chinese troep waar ebay/marktplaats mee overladen is merk ik. Lastig.
inderdaad engelse draaibanken is geen probleemquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:48 schreef Barcaconia het volgende:
Er zijn weinig kleine hobby freesbankjes met een betere kwaliteit dan de chinese troep waar ebay/marktplaats mee overladen is merk ik. Lastig.
Ik heb geen ruimte om een full-size neer te zetten en eigenlijk heb ik dat ook niet echt nodig. Wel jammer want een grote die gebruikt is koop je voor net zo veel geld als een nieuwe tafelformaat van een fatsoenlijk merk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Failissementsveilingen afzoeken naar fatsoenlijk spul?
Tot je eronder ligt omdat de kabels knappenquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:53 schreef loveli het volgende:
Als ik ooit m'n grote garage heb plemp ik er een tigstehands brug in. Als.
Staat genoeg te koop. Middagje op Funda, middagje op Marktplaats en 2 middagjes bij de Rabobank en je hebt alles staan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:24 schreef loveli het volgende:
Heb er voorbij zien komen bij veilingen van onder de 400 euro. MP staan bruggen onder de 1000, in Oud Beijerland schijn je nog makkelijk aan reparatiedelen te kunnen komen.
Maar goed, eerst die garage regelen.
Daarom een brug met een wormwiel. Of extra assteunen!quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Tot je eronder ligt omdat de kabels knappen
Gewoon een kabelbrug met vergrendelpennen, meer dan genoeg zekerheid. Ik heb al eens onder een goedkope chinese brug gestaan toen de hydrauliekslang van de linkse arm er af klapte. Auto zakte 2cm (max slag per grendelpin was 6cm geloof ik) en bleef gewoon hangen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:32 schreef powerflux het volgende:
[..]
Daarom een brug met een wormwiel. Of extra assteunen!
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:32 schreef powerflux het volgende:
[..]
Daarom een brug met een wormwiel. Of extra assteunen!
SPOILER: wegens shameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Dat kan eigenlijk alleen maar je eigen schuld zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet wéér een assteun door m'n bodemplaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt mij voor wat laswerk wat aan de hoge kant... Wat heb je nodig? Een koker ofzo, 2/3 uur laswerk max en dan ben je er toch wel? Das nooit zoveel toch?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
ik heb de afwasmachine al leeggehaald en weer gevuldquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat Anne zegt; probeer jezelf op een nuttige en positieve manier bezig te houden; dat gaat gewaardeerd worden![]()
Ik weet niet wat je precies doet, maar opruimen doet het altijd goed
Ga morgen ff kijken.quote:
Mooi; fiks mij es effe een toffe baan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:53 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
ik heb de afwasmachine al leeggehaald en weer gevuld
Doe trouwens ICT werk (hoe zou het ook anders). Maar de directie gaat morgen met systeembeheer om tafel om wat een en ander te bespreken. Dus daar komt vast wel wat leuks uit.
Ben nu bezig in Visio om een netwerkschema te maken. Vonden ze wel handig.
Leuk bedrijf om te werken, dat wel. Ze ontwikkelen klantspecifieke dingetjes in de wereld van offshore en maritime.
toffe banenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mooi; fiks mij es effe een toffe baan?![]()
Wel iets buiten, en waar je vies en moe van wordt; ik heb een teringhekel aan papiersneetjes.
Wordt je daar vies en moe van dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Lekker bij Selektvracht gaan werken!
Allemaal muisarm- en papiersneetjes banen dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Van hardcore pakketwerk wel kan ik je vertellen.quote:
Ben ik te duur voor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Lekker bij Selektvracht gaan werken!
De eerste toch niet?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Allemaal muisarm- en papiersneetjes banen dus![]()
![]()
quote:
Tevens vragen ze MTS/HTS, elektro, en PLC-kennis.. gaat um niet wordenquote:Je schrijft heldere procedures en rapportages...
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heldere rapportages schrijven, wat een droombaan.
Helder.quote:Dit is een kutbaan
Euhw, tut mir leid.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Tevens vragen ze MTS/HTS, elektro, en PLC-kennis.. gaat um niet worden
Dan solliciteer je effequote:Op woensdag 13 maart 2013 17:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heldere rapportages schrijven, wat een droombaan.
Het is dat ik sinds kort een geweldige startersbaan heb, maar anders.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Allemaal muisarm- en papiersneetjes banen dus![]()
oude werkgever?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool.
En ja, drachten is een ietsiepietsie ver weg voor jullie.
En nee, ik zou er niet willen wonen.
Ja, ik heb 4 jaar op/onder/rond die 650 tonner gehangen. Good old timesquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:56 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
oude werkgever?
Cool.
Dr88. werelddorp. :|quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:56 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
oude werkgever?
Cool.
Lekke koppakking meestalquote:
Ik kom regelmatig een oude Merc 300D tegen. die ruik ik al voor dat ik hem zie op de snelweg.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:25 schreef Paladijn het volgende:
Ik zag vanmorgen nog zwarte rook uit een opel voor me komen, rook het opeens naar olie in de auto
k van koppakingen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:22 schreef M5 het volgende:
[..]
Binnenkort weer een ander K onderwerp in het nieuws dat gehyped wordt.
Nieuw model slOpel? De sixtijnse kapel edition?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:25 schreef Paladijn het volgende:
Ik zag vanmorgen nog zwarte rook uit een opel voor me komen
niet waarschijnlijk, maar van mij mag hetquote:
Of bij mij voor de deur zetten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:25 schreef Paladijn het volgende:
Ik zag vanmorgen nog zwarte rook uit een opel voor me komen, rook het opeens naar olie in de auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
je valt uit elkaar. een stukje kies hoort niet zomaar af te brekenquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:04 schreef .Neovo. het volgende:
Gadver, breekt er net een heel klein stukje van mijn kies af
Dat is het gevolg van een Citroen in de OP. Ik heb slecht nieuws voor je: Als het begin gemaakt is takel je steeds sneller af.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:04 schreef .Neovo. het volgende:
Gadver, breekt er net een heel klein stukje van mijn kies af
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is het gevolg van een Citroen in de OP. Ik heb slecht nieuws voor je: Als het begin gemaakt is takel je steeds sneller af.
als er iets begint af te breken is het probleem dat het vaak al even bezig is met aftakelen. eigenlijk ben je te laat zeg maar. soort roest van binnenuit waardoor je koplamp er op een gegeven moment uitvalt. RIP.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is het gevolg van een Citroen in de OP. Ik heb slecht nieuws voor je: Als het begin gemaakt is takel je steeds sneller af.
Ik laat em morgen wel dichtlassen door m'n collega's op stagequote:Op woensdag 13 maart 2013 21:17 schreef Sounddragon het volgende:
Misschien kun je voor weinig op de sloop nog een 2e hands kies scoren?
Als de brug met auto en al naar beneden lazert wordt daar anders over gedacht (en ja, ik heb het meegemaakt, en nee, ik stond er niet onder).quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:55 schreef Barcaconia het volgende:
Hefbrug is voor de sleutelaar een geschenk uit de hemel
Bij oude(re) bruggen werken die op frictie/wrijving. En als alles lekker vies en vet is ...quote:
Ik heb het overwogenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:26 schreef densmee het volgende:
Soberso is drachten altijd uit de richting wie wil daar nou wonen
ik kan die met autogeen ook wel laten stoppen met bloeden hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:39 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik laat em morgen wel dichtlassen door m'n collega's op stage
dan is die brug toch niet goed onderhouden, en er moet een dubbele beveiliging opzitten anders mag hij voor de apk niet gebruikt wordenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als de brug met auto en al naar beneden lazert wordt daar anders over gedacht (en ja, ik heb het meegemaakt, en nee, ik stond er niet onder).
ja dan zijn het gewoon een stelletje frotkezen, wat kost een setje kabels nou, toch ook geen 100 euro, en voor een staalkabel breekt moet er toch al heel wat gerafeld zijnquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:08 schreef 2cv het volgende:
AP-watte ? Het ding stond in een hobbyschuur. Iemand had er en BX op geparkeerd en toen knapte één van de kabels. Door middel van bakstenen, kust, een krik en vliegwerk hebben ze de BX zonder schade weer op de grond gezet.
Inmiddels is de brug vervangen door een fatsoenlijk exemplaar.
Gemiste kans...quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:08 schreef 2cv het volgende:
AP-watte ? Het ding stond in een hobbyschuur. Iemand had er en BX op geparkeerd en toen knapte één van de kabels. Door middel van bakstenen, kust, een krik en vliegwerk hebben ze de BX zonder schade weer op de grond gezet.
Inmiddels is de brug vervangen door een fatsoenlijk exemplaar.
goedemorgen mevrouw, wat bent u vroeg wakkerquote:
Zelfs de goedkoopste chinese 2-kolommers hebben in Europa mechanische vergrendeling. Dat moet wel anders krijg je geen CE keur.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:55 schreef Sounddragon het volgende:
Volgens mij kun je een 4 koloms brug gewoon mechanisch borgen als hij op hoogte staat.
Je moet ergens beginnen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:31 schreef 2cv het volgende:
Helpt het als ik binnenkort een Citroën ga slopen ?
Amerikaans bakje koffiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:47 schreef loveli het volgende:
Evil bitch, ze is je aan het vetmesten.
Ik wens d'r veel succes.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:47 schreef loveli het volgende:
Evil bitch, ze is je aan het vetmesten.
Ik ookquote:
je zou ze bijna een baan kunnen aanbieden.quote:
Hoeveel boterhammen eet jij op een dag aan je bureauquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:45 schreef Anne het volgende:
Mijn bewijs:
[ afbeelding ]
Monitor is ook nog van HP.
Vier. Hoezo?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoeveel boterhammen eet jij op een dag aan je bureau
Er liggen er 6 in je toetsenbordquote:
Je vroeg dan ook niet hoeveel ik er mee namquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Er liggen er 6 in je toetsenbord
Werkt als een trein!quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb gewoon een logitech K120 enene draadloze microsoft muis. Samen nog geen twee tientjes
Dit is op m'n werk tuttie. Thuis heb ik volgens mij helemaal niks van HP.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb gewoon een logitech K120 enene draadloze microsoft muis. Samen nog geen twee tientjes
quote:
Heeft nog lang geduurd; 37 keer 300 posts, waarvan 80% kibbelen en bekvechtenquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:56 schreef daNpy het volgende:
Zo'n irritatie topic gaat echt op geen enkel forum goed
Iddquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heeft nog lang geduurd; 37 keer 300 posts, waarvan 80% kibbelen en bekvechten
apple ftwquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Dit is op m'n werk tuttie. Thuis heb ik volgens mij helemaal niks van HP.
Logitech-broederquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
hier ook Logitechquote:
volvorijdersquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef Alfisti het volgende:
O
M
F
G
!
http://www.gooieneemlande(...)brandweer?lref=vptop
Daarom dus Logitech Ultra FLat X toetsenbordquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:09 schreef Alfisti het volgende:
Vrienden van het Logitech genootschap![]()
* Alfisti proost met een bakkie pleur
0-100: 7.4.. nah, niet echt speelgoed hoor. Vlot, dat wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:16 schreef Alfisti het volgende:
Nou.......... deze zou ik stiekem best wel willen
[ afbeelding ]
Anne heeft aan d'r PC (R.I.P.) ook een Logitech toetsenbord hangenquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:09 schreef Alfisti het volgende:
Vrienden van het Logitech genootschap![]()
* Alfisti proost met een bakkie pleur
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef Alfisti het volgende:
O
M
F
G
!
http://www.gooieneemlande(...)brandweer?lref=vptop
Zou iemand even de brandweerslang in de reet van de brandweerman die op dit idee kwam willen steken en de kraan aan zetten ?quote:De brandweer konde motorkap slechts openen door een raampje in te slaan, waarna het oververhitte motorblok met water werd gekoeld.
ach ja de kop zal toch al verhoerd zijn, dus dat schrikken maakt ook niet veel meer uit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
[..]
Zou iemand even de brandweerslang in de reet van de brandweerman die op dit idee kwam willen steken en de kraan aan zetten ?
Koopiequote:Op donderdag 14 maart 2013 21:48 schreef densmee het volgende:
nog iemand interesse om een werkplaats pers te maken?
http://link.marktplaats.nl/655379393
inderdaad, dat holmatro spul is anders tyfus duur.quote:
ja inderdaad. Als hij dubbelwerkend was, had ik hem morgen gehaald.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
Pimp shit hoor, die pomp is goud waard
Beetje accessoires bij verzamelen en je kunt leuke dingen doen
goedemorgenquote:
Heb ik alquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:23 schreef Sounddragon het volgende:
Misschien ist wat voor onze Barca?
Bezittelijk?? Of integreer je nu een beetje in de beneden-de-rivieren-taalgebruik?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:23 schreef Sounddragon het volgende:
Misschien ist wat voor onze Barca?
Om je al vast op te warmen:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zal straks nog even een foto plaatsen.
Nope.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:04 schreef daNpy het volgende:
Kun je tegenwoordig geen extern gehoste usericon meer gebruiken?
Iets vloeibaars anders? Soeppie?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:07 schreef Leandra het volgende:
ik heb kiespijn en kan zo naar de tandarts maar durf nu niets te eten of drinken want dan verga ik helemaal van de pijn (ik gok door het temperatuursverschil, zelfs praten doet al zeer
Of zoals mijn zoon zei: lekker rustig
Ja, en dan ook nog een serieuze pijnstiller, maar ik blijf het voelen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Iets vloeibaars anders? Soeppie?
En al iets tegen de pijn genomen?
Denk het niet, is een 3 fase motor die je in ster of driehoek kan schakelenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:44 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Aansluittechniek heb ik de ballen verstand van. Kan ik deze motor gewoon thuis in de netspanning inpluggen? (is 3-fase 220 zoals ik zie, thuis is gewoon monofase neem ik aan...)
Hmm! Daar mag je mij wel wakker voor maken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:02 schreef .Neovo. het volgende:
Ideaal.
Nou ben ik wel vergeten een kiekje te maken van mijn frikandel speciaal. Maar het was wel lekker
Overweeg naar het Noorden te verhuizen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:15 schreef Sounddragon het volgende:
En wéér van die takkesneeuw heWanneer houdt het nou eens op?
Lekker is datquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:21 schreef Mirgeam het volgende:
Die had je nog tegoed van begin deze week
Gedaan, niet meer als een microseconde, maar ok.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:36 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Overweeg naar het Noorden te verhuizen.
Ik hept een HD2, zou zomaar kunnen, ding draait toch helemaal kut op Android; klotefoonquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:19 schreef .Neovo. het volgende:
Klopt, alleen mijn model telefoon heeft het
HTC Desire S
Dat was wel een dikke foon toen ie uit kwam.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik hept een HD2, zou zomaar kunnen, ding draait toch helemaal kut op Android; klotefoon
Anne had hem ook, en die was helemaal tevreden over haar HD2 (die ook op een droid ROM draaide)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:24 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat was wel een dikke foon toen ie uit kwam.
Alleen zo jammer dat er Windows Mobile 6.5 opstond.
Wat is er allemaal mee dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:26 schreef daNpy het volgende:
Ze krijgen de auto vandaag niet af, volgende week pas ophalen dus.
Jammer, had me er wel op verheugd
Dat ligt aan je Android versiequote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Anne had hem ook, en die was helemaal tevreden over haar HD2 (die ook op een droid ROM draaide)![]()
Omdat mijn X10 op zijn laatste pootjes liep, ook maar eentje gekauft, maar die van mij is echt helemaal ruk![]()
En dan heb ik het nog niet eens over die bagger camera; sjeesus wat een schijtding
Er zit een hobbel/resonantie in boven de 80kmh.quote:
Ik spreek geen Nijnsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:34 schreef Anne het volgende:
Ik weet iemand die dat voor je kan fiksen: CRXed
En diegene kan dat ook in Nijntje-taal aan je uitleggen.
En dat had je niet zelf effe gekund? Valt me een beetje tegen van jequote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er zit een hobbel/resonantie in boven de 80kmh.
Ze moeten nu dus nog kijken waar het vandaan komt (welke velg/band) en dan evt iets bestellen...
Mjah, jij bent degene die het ervaart, maar mijn ervaring is eigenlijk dat een serieus voelbare hobbel in 9 van de 10 gevallen een band met karkasbreuk is (als je niet ergens vet hard overheen geknetterd bent, want dan kan het ook nog de velg zijn, maar dan is de band meestal ook overleden). En het wiel eraf hoeft meestal nog niet eens; een krikkie eronder en het wiel een slinger geven is meestal afdoende om dingen te zien/voelen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:42 schreef daNpy het volgende:
Als ik ervoor betaal ga ik mijn handen niet vuil maken
Maar ik kan het idd wel zelf. Even op het balanceer apparaat is zo gepiept.
En ik vermoed derhalve ook dat het uit de aandrijflijn (niet de motor) komt, en niet van de banden/velgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |