je zou ze bijna een baan kunnen aanbieden.quote:
Hoeveel boterhammen eet jij op een dag aan je bureauquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:45 schreef Anne het volgende:
Mijn bewijs:
[ afbeelding ]
Monitor is ook nog van HP.
Vier. Hoezo?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoeveel boterhammen eet jij op een dag aan je bureau
Er liggen er 6 in je toetsenbordquote:
Je vroeg dan ook niet hoeveel ik er mee namquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Er liggen er 6 in je toetsenbord
Werkt als een trein!quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb gewoon een logitech K120 enene draadloze microsoft muis. Samen nog geen twee tientjes
Dit is op m'n werk tuttie. Thuis heb ik volgens mij helemaal niks van HP.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb gewoon een logitech K120 enene draadloze microsoft muis. Samen nog geen twee tientjes
quote:
Heeft nog lang geduurd; 37 keer 300 posts, waarvan 80% kibbelen en bekvechtenquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:56 schreef daNpy het volgende:
Zo'n irritatie topic gaat echt op geen enkel forum goed
Iddquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heeft nog lang geduurd; 37 keer 300 posts, waarvan 80% kibbelen en bekvechten
apple ftwquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Dit is op m'n werk tuttie. Thuis heb ik volgens mij helemaal niks van HP.
Logitech-broederquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
hier ook Logitechquote:
volvorijdersquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef Alfisti het volgende:
O
M
F
G
!
http://www.gooieneemlande(...)brandweer?lref=vptop
Daarom dus Logitech Ultra FLat X toetsenbordquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:09 schreef Alfisti het volgende:
Vrienden van het Logitech genootschap![]()
* Alfisti proost met een bakkie pleur
0-100: 7.4.. nah, niet echt speelgoed hoor. Vlot, dat wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:16 schreef Alfisti het volgende:
Nou.......... deze zou ik stiekem best wel willen
[ afbeelding ]
Anne heeft aan d'r PC (R.I.P.) ook een Logitech toetsenbord hangenquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:09 schreef Alfisti het volgende:
Vrienden van het Logitech genootschap![]()
* Alfisti proost met een bakkie pleur
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef Alfisti het volgende:
O
M
F
G
!
http://www.gooieneemlande(...)brandweer?lref=vptop
Zou iemand even de brandweerslang in de reet van de brandweerman die op dit idee kwam willen steken en de kraan aan zetten ?quote:De brandweer konde motorkap slechts openen door een raampje in te slaan, waarna het oververhitte motorblok met water werd gekoeld.
ach ja de kop zal toch al verhoerd zijn, dus dat schrikken maakt ook niet veel meer uit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
[..]
Zou iemand even de brandweerslang in de reet van de brandweerman die op dit idee kwam willen steken en de kraan aan zetten ?
Koopiequote:Op donderdag 14 maart 2013 21:48 schreef densmee het volgende:
nog iemand interesse om een werkplaats pers te maken?
http://link.marktplaats.nl/655379393
inderdaad, dat holmatro spul is anders tyfus duur.quote:
ja inderdaad. Als hij dubbelwerkend was, had ik hem morgen gehaald.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
Pimp shit hoor, die pomp is goud waard
Beetje accessoires bij verzamelen en je kunt leuke dingen doen
goedemorgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |