Best gangetje om mee achteruit te rijden.quote:
Hadden ze je gemist?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:21 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen..
Vandaag weer voor het eerst aan het werk na anderhalve week thuis te hebben gezeten.
Is weer even wennen..
Wat Anne zegt; probeer jezelf op een nuttige en positieve manier bezig te houden; dat gaat gewaardeerd wordenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:28 schreef .Neovo. het volgende:
Bah, ben maandag begonnen met stage, maar ik kan pas volgende week beginnen met een project. En de schoolopdrachten heb ik zo goed als af.
En vrij nemen is nou net ook wat te veel van het goede.
Bedrijf zelf is wel vet.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:18 schreef loveli het volgende:
Ik zeg, doen!
Zit je retourticket er ook bij?
Ga je door de mand vallen met de paspoortcontrolequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:58 schreef Anne het volgende:
Ik moet over 3 uurtjes op Schiphol staan met m'n koffer.
13MAR / KL 641
AMSTERDAM > NEW YORK JFK
13MAR / C / 1PC / 13:25 / AMS / JFK / 16:35
Ja, ik heb dus vliegtickets in mijn mail ontvangen.
Archiveren ofzo. Dat zijn altijd de klusjes die blijven liggen bij een kantoorbaanquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat Anne zegt; probeer jezelf op een nuttige en positieve manier bezig te houden; dat gaat gewaardeerd worden![]()
Ik weet niet wat je precies doet, maar opruimen doet het altijd goed
Die persoon heeft dezelfde achternaam als ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ga je door de mand vallen met de paspoortcontrole
Is dat die nieuwe frituurvet vlucht trouwens?
Da's meestal zo als jij de mailtjes krijgtquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Die persoon heeft dezelfde achternaam als ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |