k van koppakingen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:22 schreef M5 het volgende:
[..]
Binnenkort weer een ander K onderwerp in het nieuws dat gehyped wordt.
Nieuw model slOpel? De sixtijnse kapel edition?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:25 schreef Paladijn het volgende:
Ik zag vanmorgen nog zwarte rook uit een opel voor me komen
niet waarschijnlijk, maar van mij mag hetquote:
Of bij mij voor de deur zetten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:25 schreef Paladijn het volgende:
Ik zag vanmorgen nog zwarte rook uit een opel voor me komen, rook het opeens naar olie in de auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
je valt uit elkaar. een stukje kies hoort niet zomaar af te brekenquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:04 schreef .Neovo. het volgende:
Gadver, breekt er net een heel klein stukje van mijn kies af
Dat is het gevolg van een Citroen in de OP. Ik heb slecht nieuws voor je: Als het begin gemaakt is takel je steeds sneller af.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:04 schreef .Neovo. het volgende:
Gadver, breekt er net een heel klein stukje van mijn kies af
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is het gevolg van een Citroen in de OP. Ik heb slecht nieuws voor je: Als het begin gemaakt is takel je steeds sneller af.
als er iets begint af te breken is het probleem dat het vaak al even bezig is met aftakelen. eigenlijk ben je te laat zeg maar. soort roest van binnenuit waardoor je koplamp er op een gegeven moment uitvalt. RIP.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is het gevolg van een Citroen in de OP. Ik heb slecht nieuws voor je: Als het begin gemaakt is takel je steeds sneller af.
Ik laat em morgen wel dichtlassen door m'n collega's op stagequote:Op woensdag 13 maart 2013 21:17 schreef Sounddragon het volgende:
Misschien kun je voor weinig op de sloop nog een 2e hands kies scoren?
Als de brug met auto en al naar beneden lazert wordt daar anders over gedacht (en ja, ik heb het meegemaakt, en nee, ik stond er niet onder).quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:55 schreef Barcaconia het volgende:
Hefbrug is voor de sleutelaar een geschenk uit de hemel
Bij oude(re) bruggen werken die op frictie/wrijving. En als alles lekker vies en vet is ...quote:
Ik heb het overwogenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:26 schreef densmee het volgende:
Soberso is drachten altijd uit de richting wie wil daar nou wonen
ik kan die met autogeen ook wel laten stoppen met bloeden hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:39 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik laat em morgen wel dichtlassen door m'n collega's op stage
dan is die brug toch niet goed onderhouden, en er moet een dubbele beveiliging opzitten anders mag hij voor de apk niet gebruikt wordenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als de brug met auto en al naar beneden lazert wordt daar anders over gedacht (en ja, ik heb het meegemaakt, en nee, ik stond er niet onder).
ja dan zijn het gewoon een stelletje frotkezen, wat kost een setje kabels nou, toch ook geen 100 euro, en voor een staalkabel breekt moet er toch al heel wat gerafeld zijnquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:08 schreef 2cv het volgende:
AP-watte ? Het ding stond in een hobbyschuur. Iemand had er en BX op geparkeerd en toen knapte één van de kabels. Door middel van bakstenen, kust, een krik en vliegwerk hebben ze de BX zonder schade weer op de grond gezet.
Inmiddels is de brug vervangen door een fatsoenlijk exemplaar.
Gemiste kans...quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:08 schreef 2cv het volgende:
AP-watte ? Het ding stond in een hobbyschuur. Iemand had er en BX op geparkeerd en toen knapte één van de kabels. Door middel van bakstenen, kust, een krik en vliegwerk hebben ze de BX zonder schade weer op de grond gezet.
Inmiddels is de brug vervangen door een fatsoenlijk exemplaar.
goedemorgen mevrouw, wat bent u vroeg wakkerquote:
Zelfs de goedkoopste chinese 2-kolommers hebben in Europa mechanische vergrendeling. Dat moet wel anders krijg je geen CE keur.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:55 schreef Sounddragon het volgende:
Volgens mij kun je een 4 koloms brug gewoon mechanisch borgen als hij op hoogte staat.
Je moet ergens beginnen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:31 schreef 2cv het volgende:
Helpt het als ik binnenkort een Citroën ga slopen ?
Amerikaans bakje koffiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:47 schreef loveli het volgende:
Evil bitch, ze is je aan het vetmesten.
Ik wens d'r veel succes.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:47 schreef loveli het volgende:
Evil bitch, ze is je aan het vetmesten.
Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |