Heb ik alquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:23 schreef Sounddragon het volgende:
Misschien ist wat voor onze Barca?
Bezittelijk?? Of integreer je nu een beetje in de beneden-de-rivieren-taalgebruik?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:23 schreef Sounddragon het volgende:
Misschien ist wat voor onze Barca?
Om je al vast op te warmen:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zal straks nog even een foto plaatsen.
Nope.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:04 schreef daNpy het volgende:
Kun je tegenwoordig geen extern gehoste usericon meer gebruiken?
Iets vloeibaars anders? Soeppie?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:07 schreef Leandra het volgende:
ik heb kiespijn en kan zo naar de tandarts maar durf nu niets te eten of drinken want dan verga ik helemaal van de pijn (ik gok door het temperatuursverschil, zelfs praten doet al zeer
Of zoals mijn zoon zei: lekker rustig
Ja, en dan ook nog een serieuze pijnstiller, maar ik blijf het voelen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Iets vloeibaars anders? Soeppie?
En al iets tegen de pijn genomen?
Denk het niet, is een 3 fase motor die je in ster of driehoek kan schakelenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:44 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Aansluittechniek heb ik de ballen verstand van. Kan ik deze motor gewoon thuis in de netspanning inpluggen? (is 3-fase 220 zoals ik zie, thuis is gewoon monofase neem ik aan...)
Hmm! Daar mag je mij wel wakker voor maken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:02 schreef .Neovo. het volgende:
Ideaal.
Nou ben ik wel vergeten een kiekje te maken van mijn frikandel speciaal. Maar het was wel lekker
Overweeg naar het Noorden te verhuizen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:15 schreef Sounddragon het volgende:
En wéér van die takkesneeuw heWanneer houdt het nou eens op?
Lekker is datquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:21 schreef Mirgeam het volgende:
Die had je nog tegoed van begin deze week
Gedaan, niet meer als een microseconde, maar ok.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:36 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Overweeg naar het Noorden te verhuizen.
Ik hept een HD2, zou zomaar kunnen, ding draait toch helemaal kut op Android; klotefoonquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:19 schreef .Neovo. het volgende:
Klopt, alleen mijn model telefoon heeft het
HTC Desire S
Dat was wel een dikke foon toen ie uit kwam.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik hept een HD2, zou zomaar kunnen, ding draait toch helemaal kut op Android; klotefoon
Anne had hem ook, en die was helemaal tevreden over haar HD2 (die ook op een droid ROM draaide)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:24 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat was wel een dikke foon toen ie uit kwam.
Alleen zo jammer dat er Windows Mobile 6.5 opstond.
Wat is er allemaal mee dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:26 schreef daNpy het volgende:
Ze krijgen de auto vandaag niet af, volgende week pas ophalen dus.
Jammer, had me er wel op verheugd
Dat ligt aan je Android versiequote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Anne had hem ook, en die was helemaal tevreden over haar HD2 (die ook op een droid ROM draaide)![]()
Omdat mijn X10 op zijn laatste pootjes liep, ook maar eentje gekauft, maar die van mij is echt helemaal ruk![]()
En dan heb ik het nog niet eens over die bagger camera; sjeesus wat een schijtding
Er zit een hobbel/resonantie in boven de 80kmh.quote:
Ik spreek geen Nijnsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:34 schreef Anne het volgende:
Ik weet iemand die dat voor je kan fiksen: CRXed
En diegene kan dat ook in Nijntje-taal aan je uitleggen.
En dat had je niet zelf effe gekund? Valt me een beetje tegen van jequote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er zit een hobbel/resonantie in boven de 80kmh.
Ze moeten nu dus nog kijken waar het vandaan komt (welke velg/band) en dan evt iets bestellen...
Mjah, jij bent degene die het ervaart, maar mijn ervaring is eigenlijk dat een serieus voelbare hobbel in 9 van de 10 gevallen een band met karkasbreuk is (als je niet ergens vet hard overheen geknetterd bent, want dan kan het ook nog de velg zijn, maar dan is de band meestal ook overleden). En het wiel eraf hoeft meestal nog niet eens; een krikkie eronder en het wiel een slinger geven is meestal afdoende om dingen te zien/voelen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:42 schreef daNpy het volgende:
Als ik ervoor betaal ga ik mijn handen niet vuil maken
Maar ik kan het idd wel zelf. Even op het balanceer apparaat is zo gepiept.
En ik vermoed derhalve ook dat het uit de aandrijflijn (niet de motor) komt, en niet van de banden/velgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |