Heb ik alquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:23 schreef Sounddragon het volgende:
Misschien ist wat voor onze Barca?
Bezittelijk?? Of integreer je nu een beetje in de beneden-de-rivieren-taalgebruik?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:23 schreef Sounddragon het volgende:
Misschien ist wat voor onze Barca?
Om je al vast op te warmen:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zal straks nog even een foto plaatsen.
Nope.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:04 schreef daNpy het volgende:
Kun je tegenwoordig geen extern gehoste usericon meer gebruiken?
Iets vloeibaars anders? Soeppie?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:07 schreef Leandra het volgende:
ik heb kiespijn en kan zo naar de tandarts maar durf nu niets te eten of drinken want dan verga ik helemaal van de pijn (ik gok door het temperatuursverschil, zelfs praten doet al zeer
Of zoals mijn zoon zei: lekker rustig
Ja, en dan ook nog een serieuze pijnstiller, maar ik blijf het voelen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Iets vloeibaars anders? Soeppie?
En al iets tegen de pijn genomen?
Denk het niet, is een 3 fase motor die je in ster of driehoek kan schakelenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:44 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Aansluittechniek heb ik de ballen verstand van. Kan ik deze motor gewoon thuis in de netspanning inpluggen? (is 3-fase 220 zoals ik zie, thuis is gewoon monofase neem ik aan...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |