Dat dusquote:Op maandag 11 maart 2013 16:28 schreef zovty het volgende:
Het ligt niet aan je uiterlijk, het ligt aan je wijvengezeik.
Dat dus, een vriend van me heeft lippen waar Sven Kramer jaloers op is, maar wel een vlotte babbel en een leuke omgang, dus zijn mesjes geïnteresseerd in hem.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:36 schreef housesoftheholy het volgende:
Een man die niet knap is maar wel ontzettend alfa (intelligentie, charisma, status) kan gewoon aantrekkelijk zijn. Maar ook dat is voor jou te hoog gegrepen denk ik
ik heb een vriend die een kop kleiner is dan ik die heft nog nooit een vrouw geintereseerd in hem. hij is veel socialer dan ik (betere persoonlijkheid) hij heeft ook meer IQ. Omdat hij klein is heeft hij gewoon geen status hij is niet mannelijk genoeg. Dat is niet zijn schuld, het is de schuld van de natuur, als hij geen vrouw koopt blijft hij voor altijd alleen tenzij hij zijn standaard verlaagt naar obees of gehandicapte vrouw(zonder ledematen, downsyndroom ofzo). kan je het voorstellen dat je moet trouwen met een obees vrouw omdat je anders niet aan de vrouw komt.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:36 schreef housesoftheholy het volgende:
Een man die niet knap is maar wel ontzettend alfa (intelligentie, charisma, status) kan gewoon aantrekkelijk zijn. Maar ook dat is voor jou te hoog gegrepen denk ik
Terwijl voor vrouwen van 2 meter de mannen wel voor het oprapen liggen, want mannen zijn dol op vrouwen die een stuk langer zijn dan zijzelfquote:Op maandag 11 maart 2013 16:40 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
ik heb een vriend die een kop kleiner is dan ik die heft nog nooit een vrouw geintereseerd in hem. hij is veel socialer dan ik (betere persoonlijkheid) hij heeft ook meer IQ. Omdat hij klein is heeft hij gewoon geen status hij is niet mannelijk genoeg. Dat is niet zijn schuld, het is de schuld van de natuur, als hij geen vrouw koopt blijft hij voor altijd alleen tenzij hij zijn standaard verlaagt naar obees of gehandicapte vrouw(zonder ledematen, downsyndroom ofzo). kan je het voorstellen dat je moet trouwen met een obees vrouw omdat je anders niet aan de vrouw komt.
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:27 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
TS is lelijk en een aansteller
Ben jij 2 meter?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Terwijl voor vrouwen van 2 meter de mannen wel voor het oprapen liggen, want mannen zijn dol op vrouwen die een stuk langer zijn dan zijzelf
Dit is het dus gewoon hequote:Op maandag 11 maart 2013 16:40 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
ik heb een vriend die een kop kleiner is dan ik die heft nog nooit een vrouw geintereseerd in hem. hij is veel socialer dan ik (betere persoonlijkheid) hij heeft ook meer IQ. Omdat hij klein is heeft hij gewoon geen status hij is niet mannelijk genoeg. Dat is niet zijn schuld, het is de schuld van de natuur, als hij geen vrouw koopt blijft hij voor altijd alleen tenzij hij zijn standaard verlaagt naar obees of gehandicapte vrouw(zonder ledematen, downsyndroom ofzo). kan je het voorstellen dat je moet trouwen met een obees vrouw omdat je anders niet aan de vrouw komt.
gratis plastische chirurgie is de droom van vele lelijke mannen in NL.
Dit.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:47 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dit is het dus gewoon heBen jij nu een vent met je gehuil
"Het ligt aan de natuur"
"Hij kan er niks aan doen"
Dat passieve gezeik, je kunt er WEL iets aan doen, hou eens op met de rest van de wereld de schuld geven en werk eens aan jezelf pussy, het meest onaantrekkelijke dat je kunt zijn is een verwijfde huilebalk, hoe knap of lelijk je ook bent.
Aha zo. Ja TS is een aansteller. Waarschijnlijk is dat ook z'n probleem.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee 1.75m maar het was even ter illustratie van mijn argument
ja lelijke mannen zijn wanhopig die zullen echt wel met een vrouw van 2 meter willen want die zijn meestal slank en niet obees. maar vrouwen van 2m willen mannen van 2m vrouwen hebben en hebben veels te hoge standaard net als de meeste vrouwen die willen edward en jakob.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Terwijl voor vrouwen van 2 meter de mannen wel voor het oprapen liggen, want mannen zijn dol op vrouwen die een stuk langer zijn dan zijzelf
Op de wallen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:49 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
ja lelijke mannen zijn wanhopig die zullen echt wel met een vrouw van 2 meter willen want die zijn meestal slank en niet obees. maar vrouwen van 2m willen mannen van 2m vrouwen hebben en hebben veels te hoge standaard net als de meeste vrouwen die willen edward en jakob.
vrouwen hebben gewoon veel hogere standaard als man daardoor blijven lelijke mannen langer alleen dan lelijke vrouwen. players gaan zo vaak naar bed met lelijke vrouwen. waar zijn de vrouwlijke players die met lelijke mannen naarr bed gaan???![]()
![]()
Volgens mij snap jij niet zo goed hoe de dingen in elkaar zitten. Er zijn sowieso maar weinig vrouwen die enkel en alleen om de seks met iemand naar bed gaan. Meestal hebben ze alleen seks met een man, als ze van hem onder de indruk zijn. Dit kan op basis van zijn uiterlijk, zijn welbespraaktheid, zijn leugens, zijn status, zijn geld of zijn indrukwekkende intelligentie (quote:Op maandag 11 maart 2013 16:49 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
ja lelijke mannen zijn wanhopig die zullen echt wel met een vrouw van 2 meter willen want die zijn meestal slank en niet obees. maar vrouwen van 2m willen mannen van 2m vrouwen hebben en hebben veels te hoge standaard net als de meeste vrouwen die willen edward en jakob.
vrouwen hebben gewoon veel hogere standaard als man daardoor blijven lelijke mannen langer alleen dan lelijke vrouwen. players gaan zo vaak naar bed met lelijke vrouwen. waar zijn de vrouwlijke players die met lelijke mannen naarr bed gaan???![]()
![]()
Zoek de definitie van Alpha male eens op. Geldt voor dit hele forum trouwensquote:Op maandag 11 maart 2013 16:36 schreef housesoftheholy het volgende:
Ja ja, net zoals dat de term ''tragedie'' in hedendaags taalgebruik compleet verkracht wordt. Het zal vast in de biologie en/of evolutieleer een andere betekenis hebben, maar ik gebruikte het alleen even om een punt te maken.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:10 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Zoek de definitie van Alpha male eens op. Geldt voor dit hele forum trouwens
Wordt vaak met de term gesmeten, maar geloof niet dat mensen weten wat het wel en niet inhoudt.
Die obese en gehandicapte vrouwen blijven dus ook alleen dankzij mannen als jouw vriend. Ondanks hun persoonlijkheid en IQquote:Op maandag 11 maart 2013 16:40 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
Echt waar manquote:Op maandag 11 maart 2013 17:05 schreef 123dudeguys het volgende:
het is duidelijk dat de wereld nog niet klaar is voor de realiteit. mensen willen niet de waarheid horen. ze willen liever geloven in reincarnatie of in multiversum, zodat ze de realiteit niet hoeven te ondergaan, er is maar één leven, en als je lelijk geboren bent heb je pech en geen illusie kan daar iets aan doen.
topic gesloten.
De tragiek van de tragedie...quote:Op maandag 11 maart 2013 17:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja ja, net zoals dat de term ''tragedie'' in hedendaags taalgebruik compleet verkracht wordt. Het zal vast in de biologie en/of evolutieleer een andere betekenis hebben, maar ik gebruikte het alleen even om een punt te maken.
Dus jij hebt pech? Dat is jouw conclusie? Ik zie vele mensen die ondanks hun handicap het daar niet bij laten en een bepaald sport beoefenen of iets dergelijks. Lelijk is een subjectief iets. De persoon die het meest kritisch is op jou, dat ben jezelf.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:05 schreef 123dudeguys het volgende:
....er is maar één leven, en als je lelijk geboren bent heb je pech en geen illusie kan daar iets aan doen.
topic gesloten.
Met moderne definitie bedoel je volgens mij lekendefinitie. Want ook de moderne definitie is nog gelijk aan die van de oude filosofen. (Kinderneukende?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:30 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Volgens de moderne definitie? Of volgens de kinderneukende filosofen definitie?
Waarom moet dit topic ineens over Griekse zooi gaan, terwijl het 10 posts terug nog over chicks regelen ging?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:30 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Volgens de moderne definitie? Of volgens de kinderneukende filosofen definitie?
Omdat hosselen voor sommigen niet een langdurig interessant onderwerp is.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:35 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Waarom moet dit topic ineens over Griekse zooi gaan, terwijl het 10 posts terug nog over chicks regelen ging?
Het probleem van TS is meer dat niemand een passief, huilend wijf wil, hoeveel status die persoon ook heeft.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:39 schreef LethalNinja het volgende:
Whhaa complimenten voor de OP.. En het is nog waar ook, alhoewel uiterlijk vooral voor vrouwen erg belangrijk is.. Vrouwen die er uitzien als Scarlet Johansen of Shakira hoeven maar te knipogen en dingen worden voor hen gedaan.
Als man zijnde is het belangrijker om status te verkrijgen door activiteiten, houding, baan/ inkomen. De vrouwtjes vinden je interessant als je financiële zekerheid kan bieden. Oh en wat persoonlijkheid is ook wel fijn en goede karaktereigenschappen zijn ook niet mis.
Tenzij super good lookin en hij huilend zijn dikke Ferrari instapt, dan komen de vrouwtjes wel troosten hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 17:41 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het probleem van TS is meer dat niemand een passief, huilend wijf wil, hoeveel status die persoon ook heeft.
Hier en daar wellicht maar ik denk dat dat ook wel tegenvaltquote:Op maandag 11 maart 2013 17:42 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Tenzij super good lookin en hij huilend zijn dikke Ferrari instapt, dan komen de vrouwtjes wel troosten hoor
Ik kan mijzelf aardig vinden in die vriend van je...quote:Op maandag 11 maart 2013 16:40 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
Je hoeft me niet meer in dezelfde lijstje als schenkstroop te plaatsen hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 19:13 schreef Seam het volgende:
SchenkstroopDDW
TS
Waar is schenkie trouwens?
Na een beenverlengingquote:Op maandag 11 maart 2013 19:19 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Je hoeft me niet meer in dezelfde lijstje als schenkstroop te plaatsen hoorWat betreft mijn uiterlijk; het is goed zo en ben helemaal tevreden
Goh jij bent echt een voorbeeld voor onzekere mensen.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:05 schreef D.D.W. het volgende:
Wat heb ik gedaan? In ieder geval niet lopen janken. Gelukkig heb ik nooit problemen gehad met cash verdienen en heb ik een operatie ondergaan.
Nee, dat herkennen we totáááál niet aan je.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:05 schreef D.D.W. het volgende:
Wat heb ik gedaan? In ieder geval niet lopen janken.
Hoe kort was die gast dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:40 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
Ja en? Waarom tot de dood een klein opdondertje blijven als je met wat geld ook iig gemiddeld kan worden?quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja en? Waarom altijd een klein opdondertje blijven als je met wat geld ook iig gemiddeld kan worden?
Ik merk nu al dat ik veel beter in de smaak val bij de vrouwenMensen zeggen dat niet veel uitmaakt, maar we weten allemaal dat het bs is haha
* Geschreven door een man van 180+ zekerquote:
Dat komt niet door jouw nieuwe lengte maar door jouw zelfverzekerde uitstraling dat je voorheen nooit had. Hoewel ik er bijna zeker van ben jij dat gewoon lekker aan het trollen bent maar dat even terzijde.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:05 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik kan mijzelf aardig vinden in die vriend van je...
Ik was altijd heel tevreden met mijn overkomen, alleen het klein zijn zat mij enorm in de weg.. Ik zie het zelfs als een handicap, als het op dating aankomt.
Wat heb ik gedaan? In ieder geval niet lopen janken. Gelukkig heb ik nooit problemen gehad met cash verdienen en heb ik een operatie ondergaan. Ben nu 182 (en eindig op 185), en wat denk je? Opeens zien vrouwen mij wel staan (opeens glimlachen een stuk meer vrouwen naar me, betrapte er zelfs op dat een vrouw mij nastaarde)Mijn proporties zijn ook een stuk mooier, had altijd kleine benen
mission accomplished!
Nee, ik ben een voorbeeld dat er in nog zo'n uitzichtloze situatie toch licht aan het einde van de tunnel isquote:Op maandag 11 maart 2013 19:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Goh jij bent echt een voorbeeld voor onzekere mensen.
Mag ik een foto van je zien?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:19 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Je hoeft me niet meer in dezelfde lijstje als schenkstroop te plaatsen hoorWat betreft mijn uiterlijk; het is goed zo en ben helemaal tevreden (chirurgie ftw!)
Goed idee, nu moet TS alleen nog plastische chirurgie ondergaan en al z'n problemen zijn opgelost.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:33 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Nee, ik ben een voorbeeld dat er in nog zo'n uitzichtloze situatie toch licht aan het einde van de tunnel is
Niemand is perfect. Natuurlijk moet je proberen de beste persoon te zijn die je kan zijn, maar dan wel die jij kan zijn. Werk vooral aan je uiterlijk, maar accepteer ook wat je niet kan veranderen. Want als je dat niet kan, dan is dat een psychologisch en geen fysiek probleem.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:38 schreef Kesefkesef het volgende:
Ik snap die haat naar plastische chirurgie toe niet altijd.
Vrouwen zonder gevoel voor ironie en/of humor, er zijn er helaas veel te veel vanquote:Op maandag 11 maart 2013 16:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
oneindig veelvoor deze opmerking
meisje tochquote:Op maandag 11 maart 2013 19:44 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Vrouwen zonder gevoel voor ironie en/of humor, er zijn er helaas veel te veel van
Je kan nog steeds jezelf zijn, ook als er plastische chirurgie aan te pas komt. Iedereen is weleens ontevreden over z'n uiterlijk en waarom zou je zoiets moeten accepteren terwijl er een prima alternatief is?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Niemand is perfect. Natuurlijk moet je proberen de beste persoon te zijn die je kan zijn, maar dan wel die jij kan zijn. Werk vooral aan je uiterlijk, maar accepteer ook wat je niet kan veranderen. Want als je dat niet kan, dan is dat een psychologisch en geen fysiek probleem.
Iedereen is weleens ontevreden over z'n uiterlijk ja, moet iedereen dan maar operaties blijven ondergaan tot ze 'perfect' zijn?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:48 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Je kan nog steeds jezelf zijn, ook als er plastische chirurgie aan te pas komt. Iedereen is weleens ontevreden over z'n uiterlijk en waarom zou je zoiets moeten accepteren terwijl er een prima alternatief is?
Dat loopt meestal niet zo...perfect af.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Iedereen is weleens ontevreden over z'n uiterlijk ja, moet iedereen dan maar operaties blijven ondergaan tot ze 'perfect' zijn?
Dat ook nog eens inderdaad. Al zal dat bij je benen verlengen wel meevallen.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat loopt meestal niet zo...perfect af.
Als mensen daar behoefte aan hebben, het is er niet voor niets. Maar wat is de grens?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Iedereen is weleens ontevreden over z'n uiterlijk ja, moet iedereen dan maar operaties blijven ondergaan tot ze 'perfect' zijn?
ik weet een scene waarin een gamer afgewezen wordt maar het niet snapt.. en toen zei ze dat hij een level 3 was die nog heel veel moest levelen, en toen snapte ie het _o-quote:Op maandag 11 maart 2013 19:59 schreef HCFeestbeest het volgende:
TS vergelijkt het leven met een computerspel
Die vervaagt zodra je eraan begint denk ik. Misschien speelt dat ook wel een rol in de negatieve beeldvorming.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:57 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Als mensen daar behoefte aan hebben, het is er niet voor niets. Maar wat is de grens?
lolquote:Op maandag 11 maart 2013 20:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik weet een scene waarin een gamer afgewezen wordt maar het niet snapt.. en toen zei ze dat hij een level 3 was die nog heel veel moest levelen, en toen snapte ie het _o-
De negatieve beeldvorming van de plastische chirurgie die neemt af met de tijdquote:Op maandag 11 maart 2013 20:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Die vervaagt zodra je eraan begint denk ik. Misschien speelt dat ook wel een rol in de negatieve beeldvorming.
goed zo DDW!quote:Op maandag 11 maart 2013 19:05 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik kan mijzelf aardig vinden in die vriend van je...
Ik was altijd heel tevreden met mijn overkomen, alleen het klein zijn zat mij enorm in de weg.. Ik zie het zelfs als een handicap, als het op dating aankomt.
Wat heb ik gedaan? In ieder geval niet lopen janken. Gelukkig heb ik nooit problemen gehad met cash verdienen en heb ik een operatie ondergaan. Ben nu 182 (en eindig op 185), en wat denk je? Opeens zien vrouwen mij wel staan (opeens glimlachen een stuk meer vrouwen naar me, betrapte er zelfs op dat een vrouw mij nastaarde)Mijn proporties zijn ook een stuk mooier, had altijd kleine benen
mission accomplished!
je snapt het niet. als je als man een 2/10 bent zul je zonder miljonair te zijn of 100en vrienden heel snel merken dat je eigenlijk altijd friendzoned wordt. maar uiterlijk is voor mannen heel moeilijk te upgraden zonder plastische chirurgie, fitness max 1 punt, kleding max half punt dan ben je nog steeds 3.5/10 dat betekent dat je alleen maar vrouwen kunt krijgen die 3.5 zijn of vrouwen die denken dat ze 3.5 zijn (mentaal zieke vrouwen, borderliners). Het enige wat echt helpt om van 2/10 naar 5/10 (average is meerdere operaties) Als je 2/10 bent en je vriendin is knapper dan zal elke dag mensen zeggen dat je vriendin te knap voor je is, het is verschrikkelijk. ze wordt gewoon weggeflirt van jou. Je kan je duidelijk niet verplaatsen in de gedachten van een 2/10 lelijke man.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:50 schreef Piye het volgende:
[..]
godverquote:Op maandag 11 maart 2013 20:38 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
goed zo DDW!Nederland heeft meer mensen als jij nodig! Wat was je vroegere lengte trouwens en hoezo wordt je nog steeds langer?
[..]
je snapt het niet. als je als man een 2/10 bent zul je zonder miljonair te zijn of 100en vrienden heel snel merken dat je eigenlijk altijd friendzoned wordt. maar uiterlijk is voor mannen heel moeilijk te upgraden zonder plastische chirurgie, fitness max 1 punt, kleding max half punt dan ben je nog steeds 3.5/10 dat betekent dat je alleen maar vrouwen kunt krijgen die 3.5 zijn of vrouwen die denken dat ze 3.5 zijn (mentaal zieke vrouwen, borderliners). Het enige wat echt helpt om van 2/10 naar 5/10 (average is meerdere operaties) Als je 2/10 bent en je vriendin is knapper dan zal elke dag mensen zeggen dat je vriendin te knap voor je is, het is verschrikkelijk. ze wordt gewoon weggeflirt van jou. Je kan je duidelijk niet verplaatsen in de gedachten van een 2/10 lelijke man.
Ik zeg dus plastic chirurgie voor lelijke mannen sub 3/10, niet voor average mannen 5/10, die komen sowieso aan de vrouw omdat zij makkelijk naar 6/10 kunnen gaan want 6+ is aantrekklijk
Vast en zeker, maar of dat goed is?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:09 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
De negatieve beeldvorming van de plastische chirurgie die neemt af met de tijd
Zoveel onzin in 1 post.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:38 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
goed zo DDW!Nederland heeft meer mensen als jij nodig! Wat was je vroegere lengte trouwens en hoezo wordt je nog steeds langer?
[..]
je snapt het niet. als je als man een 2/10 bent zul je zonder miljonair te zijn of 100en vrienden heel snel merken dat je eigenlijk altijd friendzoned wordt. maar uiterlijk is voor mannen heel moeilijk te upgraden zonder plastische chirurgie, fitness max 1 punt, kleding max half punt dan ben je nog steeds 3.5/10 dat betekent dat je alleen maar vrouwen kunt krijgen die 3.5 zijn of vrouwen die denken dat ze 3.5 zijn (mentaal zieke vrouwen, borderliners). Het enige wat echt helpt om van 2/10 naar 5/10 (average is meerdere operaties) Als je 2/10 bent en je vriendin is knapper dan zal elke dag mensen zeggen dat je vriendin te knap voor je is, het is verschrikkelijk. ze wordt gewoon weggeflirt van jou. Je kan je duidelijk niet verplaatsen in de gedachten van een 2/10 lelijke man.
Ik zeg dus plastic chirurgie voor lelijke mannen sub 3/10, niet voor average mannen 5/10, die komen sowieso aan de vrouw omdat zij makkelijk naar 6/10 kunnen gaan want 6+ is aantrekklijk
Ben ik ook zeker geen fan van.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:50 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Mwah, het is ook gewoon normaal je haar (permanent) te verven..
Dat is echt gelul hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 16:49 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
![]()
Jij kent geen mannen met een lelijke kop?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:55 schreef dubbeltjeswasgeld het volgende:
Als je lelijk bent dan ben je gewoon lui. Tenzij je een ziekte hebt waardoor je misvormd ben, maar dat is maar een klein percentage vd mannen.
Ik denk eigenlijk dat dat best meevalt. Alleen we hebben steeds meer technieken om onszelf te "perfectioneren". Het is echter wel van alle tijden dat mensen allerlei middeltjes gebruiken om er beter uit te zien (ook al kost het ze hun gezondheid).quote:Op maandag 11 maart 2013 20:55 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
De waarde van wat 'echt van jezelf' is neemt ook af heb ik het idee..
In een wereld waar mensen steeds meer perfect willen worden stijgt het ideaal onvermijdelijk ookquote:Op maandag 11 maart 2013 20:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat dat best meevalt. Alleen we hebben steeds meer technieken om onszelf te "perfectioneren". Het is echter wel van alle tijden dat mensen allerlei middeltjes gebruiken om er beter uit te zien (ook al kost het ze hun gezondheid).
ik heb een slechte persoonlijkheid maar kan vrouwen krijgen. mijn vriend heeft een goede persoonlijkheid en kan geen vrouwen krijgen. mijn vriend is kleiner dan ik, en ik wordt best wel vaak beschuldigd van little man syndroom.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
godvergeen wonder dat je geen vrouw kunt krijgen. als je alles en iedereen zo in cijfertjes omrekent
fok is gewoon niet klaar voor de harde realiteit.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Vast en zeker, maar of dat goed is?
[..]
Zoveel onzin in 1 post.
Een man kan juist enorm veel winst boeken door uiterlijke verzorging, sporten en mooie kleding. Hell als die punten goed zitten en je hebt een rotkop, zit je nog steeds half binnen. Daarnaast speelt uiterlijk voor mannen een veel kleinere rol dan voor vrouwen. Ik durf zelfs te stellen dat het grootste voordeel aan een mooi uiterlijk voor een man, het vergrote zelfvertrouwen is waarmee je een vrouw aanspreekt.
Jouw probleem is waarschijnlijk dat vrouwen zich niet spontaan aan jou aanbieden. Daarin hebben lelijke vrouwen zeker een voordeel. Minder kieskeurige/mooie mannen, zullen zich toch wel gaan aanbieden, dus uiteindelijk krijgen ze toch iets. Een man daarentegen moet er inderdaad zelf wat voor doen. Je moet zelf het initiatief nemen, zelf naar die vrouwen toe gaan en zelf wat te melden hebben. Voordeel is echter dat je ook gewoon buiten jouw league kan vissen. Er zijn heel wat meer lelijke mannen met een mooie vriendin dan andersom. En dan moet je misschien wel sterk in je schoenen staan om ermee om te kunnen gaan, dat ze jullie nastaren met een WTF-gezicht.
Jawel, maar daar hebben ze zichzelf aan te danken. Dik, te mager, onverzorgd, Slecht kapsel en gebit. Serieus, Ik ben echt weinig mensen tegen gekomen die echt van nature lelijk zijn.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:57 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
Jij kent geen mannen met een lelijke kop?
Ja want met make-up kan je alles natuurlijk. Wij mannen kijken ook niet heel erg naar het lichaam. Zo zijn wij niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:06 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
ik heb een slechte persoonlijkheid maar kan vrouwen krijgen. mijn vriend heeft een goede persoonlijkheid en kan geen vrouwen krijgen. mijn vriend is kleiner dan ik, en ik wordt best wel vaak beschuldigd van little man syndroom.
[..]
fok is gewoon niet klaar voor de harde realiteit.
persoonlijkheid, zelfvertrouwen spelen geen rol, tenzij je uiterlijk MINSTENS 4/10 is. mensen die sub 3/10 zijn komen er alleen mee weg door beroemd te zijn of miljonair te zijn.
De reden hiervoor is dat vrouwen geen lelijke man willen, ze gaan hoogstens voor iets ondergemiddeld 4/10 of hoger. Puur lelijke mannen zullen geen vrouw krijgen tenzij de vrouw zelf sub 3 is. sub 3 vrouwen zijn per definitie obees. Heb je ooit gehoord van de grappige obese vrouw met leuke persoonlijkheid die daardoor een manizer werd? Neen.
Tenslotte, mannen hebben geen makeup, makeup is beter dan fitness + kleding, is zeker 2 punten waard.
Er is op reddit een onderwerp pornstar before and after makeup. Fitness kost veel meer moeite dan makeup en minder effectief. Mannen hebben het gewoon zwaar.
https://twitter.com/expsnghghtsm
Gelukkig hebben de meesten een normaal uiterlijk. Anders Zijn er natuurlijk Geen lelijke en knappen mensen.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:06 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
ik heb een slechte persoonlijkheid maar kan vrouwen krijgen. mijn vriend heeft een goede persoonlijkheid en kan geen vrouwen krijgen. mijn vriend is kleiner dan ik, en ik wordt best wel vaak beschuldigd van little man syndroom.
[..]
fok is gewoon niet klaar voor de harde realiteit.
persoonlijkheid, zelfvertrouwen spelen geen rol, tenzijw je uiterlijk MINSTENS 4/10 is. mensen die sub 3/10 zijn komen er alleen mee weg door beroemd te zijn of miljonair te zijn.
De reden hiervoor is dat vrouwen geen lelijke man willen, ze gaan hoogstens voor iets ondergemiddeld 4/10 of hoger. Puur lelijke mannen zullen geen vrouw krijgen tenzij de vrouw zelf sub 3 is. sub 3 vrouwen zijn per definitie obees. Heb je ooit gehoord van de grappige obese vrouw met leuke persoonlijkheid die daardoor een manizer werd? Neen.
Tenslotte, mannen hebben geen makeup, makeup is beter dan fitness + kleding, is zeker 2 punten waard.
Er is op reddit een onderwerp pornstar before and after makeup. Fitness kost veel meer moeite dan makeup en minder effectief. Mannen hebben het gewoon zwaar.
https://twitter.com/expsnghghtsm
mannen willen niet perfect worden, mannen willen een vrouw en willen daar alles voor doen, zelfs plastische chirurgie. Het doel van een man is het krijgen van een vrouw. Als je lelijk bent geboren kun je geen vrouw krijgen en heb je geen levensdoel meer. Zonder levensdoel geen ambitie, dan krijg je mensen die verslaafd raken aan games. Alle 24/7 gamers zijn lelijk.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:01 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
In een wereld waar mensen steeds meer perfect willen worden stijgt het ideaal onvermijdelijk ook
tuurlijk, mijn vriend is vrouwloos omdat hij zelf de schuldige isquote:Op maandag 11 maart 2013 21:08 schreef dubbeltjeswasgeld het volgende:
[..]
Jawel, maar daar hebben ze zichzelf aan te danken. Dik, te mager, onverzorgd, Slecht kapsel en gebit. Serieus, Ik ben echt weinig mensen tegen gekomen die echt van nature lelijk zijn.
Als je in NL bent opgegroeid post jaren 80-generatie dan kan je niet verschrikkelijk lelijk zijn.
Allemaal onwaarheden, hoewel je gelijk hebt in het geen levensdoel meer hebben want biologisch gezien is dat wel het streven.. je dna afgevenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:30 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
mannen willen niet perfect worden, mannen willen een vrouw en willen daar alles voor doen, zelfs plastische chirurgie. Het doel van een man is het krijgen van een vrouw. Als je lelijk bent geboren kun je geen vrouw krijgen en heb je geen levensdoel meer. Zonder levensdoel geen ambitie, dan krijg je mensen die verslaafd raken aan games. Alle 24/7 gamers zijn lelijk.
zeik niet en bekijk dit eens:quote:Op maandag 11 maart 2013 16:25 schreef 123dudeguys het volgende:
Ik heb het altijd onbewust geweten, persoonlijkheid doet niks het maakt je niet mooier dan je al bent. soms ben je gewoon te lelyk. het leven is oneerlijk sommige mensen leven op very easy god mode en andere zoals ik op legendary hard mode en het hangt af van puur geluk. dat is niet mijn schuld het zijn mijn genen. Gelukkig dat plastische chirurgie steeds beter wordt maar het is nog lang niet genoeg. Het maakt helemaal niet uit trouwens hoe goed je persoonlijkheid is, als je te lelijk bent blijven vrouwen liever alleen dan met jouw uit medelijden te gaan trouwen. het enige dat me op de been houdt is de gedachte dat ik miljonair wordt
Klacht: plastische chirurgie is niet gratis voor lelijke mensenlelijk geboren worden
Was ergens tussen de 176-178. Omdat ik een pin in mijn been heb die om de dag 1-2mm uit elkaar schuift (tot een bepaalde grens). Over anderhalf jaar wordt hij verwijdert. Je kunt het goed zien als een beugel, als je tanden recht staan moet je nog een tijdje wachten totdat de beugel eruit mag.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:38 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
Mannen kijken wel naar het uiterlijk ja, maar als het op sex en/of een relatie aankomt zijn ze in de meeste gevallen bereid veel water bij de wijn te doen.quote:
Ben benieuwd hoe jij er uit ziet dan, als je hem lelijk vindtquote:Op maandag 11 maart 2013 21:42 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
zeik niet en bekijk dit eens:
http://www.nadersaab.com/
bovendien de beste plastische chirurg ter wereld is ook niet de mooiste en ziet er om eerlijk te zijn uit als een nerd....studeren en veel geld verdienen =
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
persoonlijkheid overkomt uiterlijk niet, MAAR RIJKDOM WEL! Dat mijn (zie foto's hierboven) plastische chirurg 53 is interesseert de 26 jarige Annabelle (zie op de foto's hierboven) niet. Dat zij beter had kunnen krijgen ook niet. Ze is super gelukkig in zijn villa en met een levenlang gratis shoppen!
jou neem ik sowieso niet serieusquote:Op maandag 11 maart 2013 23:17 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Was ergens tussen de 176-178. Omdat ik een pin in mijn been heb die om de dag 1-2mm uit elkaar schuift (tot een bepaalde grens). Over anderhalf jaar wordt hij verwijdert. Je kunt het goed zien als een beugel, als je tanden recht staan moet je nog een tijdje wachten totdat de beugel eruit mag.
Had gewoon erg veel pech wat dat betreft (maar blij dat ik het heb kunnen "corrigeren"), zelfs mijn fucking nichtjes waren langer als dat ik eerst was
[..]
Mannen kijken wel naar het uiterlijk ja, maar als het op sex en/of een relatie aankomt zijn ze in de meeste gevallen bereid veel water bij de wijn te doen.
Dit wordt wel typisch zo'n ja/nee verhaal. Maar ik blijf bij mijn mening dat een vrouw net zo veel waarde hecht aan het uiterlijk van een man, zo niet meer, als een man dat doet bij een vrouw
Persoonlijkheid, dat is iets waar pas naar wordt gekeken als het uiterlijk "goed" is.
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:27 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
TS is lelijk en een aansteller
Ken meer dan genoeg lelijke mannen zonder vriendin, maar die wel een leuke persoonlijkheid hebben (en een goede baan enz enz)quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:42 schreef madeliefff het volgende:
Ten eerste denk ik dat ts zelf die vriend is , ten tweede is wat je zegt niet waar.
er zijn genoeg lelijke mensen met mooie partners omdat zij een leuke persoonlijkheid hebben en er zijn knappe mensen die maar geen vaste partner kunnen vinden omdat ze geen leuke persoonlijkheid hebben . En met een leuke persoonlijkheid word niet een lief of goed iemand bedoeld, maar een interessant iemand.
Daarnaast zijn mannen juist visueler ingesteld dan vrouwen hoor;)
Wat die vriend of jij nodig heeft is dus geen plastische chirurgie maar een of andere coach.
Ik heb mijn eigen advies opgevolgd en heb nu een stuk meer succes bij de vrouwtjes als ooit tevorenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:31 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
jou neem ik sowieso niet serieus
Lelijke mannen zijn vaker verlegen, stappen niet snel op een vrouw af, zijn onzeker over allerlei dingen, voelen zich minderwaardig en gedragen zich dan ook zo naar iemand anders toe. Kan al snel ongemakkelijk en onprettig overkomen. Dat gaat buiten uiterlijk om, al zullen ze zichzelf wijsmaken dat het enkel daar om gaat. En dat als ze mooier waren, alles beter zou zijn.. van die nonsens.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:47 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ken meer dan genoeg lelijke mannen zonder vriendin, maar die wel een leuke persoonlijkheid hebben (en een goede baan enz enz)
Blijf jij maar lekker zeggen dat vrouwen niet zo veel naar het uiterlijk kijken (als mannen), hopelLijk weten (lelijke) mannen dat het niet waar is anders vrees ik dat ze nog een hoop tegenslagen zullen krijgen als het op de vrouwtjes aankomt.
en nóg niet accepteren dat het gewoon komt omdat jij je zélf beter voelt. Echt, ik heb ze zelden zo dom meegemaakt als jouquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:52 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen advies opgevolgd en heb nu een stuk meer succes bij de vrouwtjes als ooit tevoren
Reality's a bitch!
Wat versta jij onder een leuke persoonlijkheid?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:47 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ken meer dan genoeg lelijke mannen zonder vriendin, maar die wel een leuke persoonlijkheid hebben (en een goede baan enz enz)
Blijf jij maar lekker zeggen dat vrouwen niet zo veel naar het uiterlijk kijken (als mannen), hopelijk weten (lelijke) mannen dat het niet waar is anders vrees ik dat ze nog een hoop tegenslagen zullen krijgen als het op de vrouwtjes aankomt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:47 schreef Kola het volgende:
[..]
Lelijke mannen zijn vaker verlegen, stappen niet snel op een vrouw af, zijn onzeker over allerlei dingen, voelen zich minderwaardig en gedragen zich dan ook zo naar iemand anders toe. Kan al snel ongemakkelijk en onprettig overkomen. Dat gaat buiten uiterlijk om, al zullen ze zichzelf wijsmaken dat het enkel daar om gaat. En dat als ze mooier waren, alles beter zou zijn.. van die nonsens.
Een leuke persoonlijkheid is niet iemand die altijd maar lacht en alles goed vindt. Een leuke persoonlijkheid is iemand die iets met zijn of haar leven doet en daar leuk, boeiend en/of humoristisch over kan vertellen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een leuke persoonlijkheid?
Dat is niet lelijk.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:42 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
zeik niet en bekijk dit eens:
http://www.nadersaab.com/
bovendien de beste plastische chirurg ter wereld is ook niet de mooiste en ziet er om eerlijk te zijn uit als een nerd....studeren en veel geld verdienen =
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
persoonlijkheid overkomt uiterlijk niet, MAAR RIJKDOM WEL! Dat mijn (zie foto's hierboven) plastische chirurg 53 is interesseert de 26 jarige Annabelle (zie op de foto's hierboven) niet. Dat zij beter had kunnen krijgen ook niet. Ze is super gelukkig in zijn villa en met een levenlang gratis shoppen!
Dat is ronduit walgelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:42 schreef Michielos het volgende:
Dat is ook niet lelijk. Kijk eens naar sideshow freaks, dan weet je wat lelijk is.
Zelfs Grace McDaniels kreeg een vriend. WAarom zeikt TS dan??quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zelfs Grace McDaniels kreeg een vriend. WAarom zeikt TS dan??
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:18 schreef BzP het volgende:
in dit geval maakt je lage zelfbeeld en zwak doorzettingsvermogen je onaantrekkelijk.
Je OP druipt er in ieder geval van af.
ja maar ik wil het graag van ddw horen omdat hij zegt dat leuke mannen geen vrouwen krijgen als ze niet mooi zijn;)quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Een leuke persoonlijkheid is niet iemand die altijd maar lacht en alles goed vindt. Een leuke persoonlijkheid is iemand die iets met zijn of haar leven doet en daar leuk, boeiend en/of humoristisch over kan vertellen.
Dat is onzin. Wat wel waarheid is, is dat ronduit rotte appels (echt weerzinwekkende mannen) geen vriendin kunnen krijgen, ook al zijn ze heel leuk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja maar ik wil het graag van ddw horen omdat hij zegt dat leuke mannen geen vrouwen krijgen als ze niet mooi zijn;)
ik heb geen laag zelfbeeld, ik ben realistisch. ik verkies de rode pil, jullie verkiezen de blauwe pil.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:18 schreef BzP het volgende:
in dit geval maakt je lage zelfbeeld en zwak doorzettingsvermogen je onaantrekkelijk.
Je OP druipt er in ieder geval van af.
Zolang je maar geen kabouter bentquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is onzin. Wat wel waarheid is, is dat ronduit rotte appels (echt weerzinwekkende mannen) geen vriendin kunnen krijgen, ook al zijn ze heel leuk.
Genoeg mensen met een normaal uiterlijk die een vriendin hebben.Daar hoef je echt niet mooi voor te zijn.
Ik ben wel zelfverzekerder ja. Maar het is niet zo dat ik een andere uitstraling heb als vroegerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:01 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
en nóg niet accepteren dat het gewoon komt omdat jij je zélf beter voelt. Echt, ik heb ze zelden zo dom meegemaakt als jou
Een interessante persoon die leuk kan vertellen, waar mee je kan lachen enz.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een leuke persoonlijkheid?
ja man, alle chicks diggen je nu omdat je benen 5 cm langer zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:50 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Zolang je maar geen kabouter bent
[..]
Ik ben wel zelfverzekerder ja. Maar het is niet zo dat ik een andere uitstraling heb als vroegerLoop, kijk en gedraag me nog altijd hetzelfde hoor
Ik pas nu een stuk beter in het ideaalbeeld waar vrouwen zo naar hunkeren, en dat is te merken!
Ik stond toevallig vanmiddag bij de kopieermachine, en opeens een lange chick (zo rond 180) die een beetje met mij begon te flirten (en niet omdat ik een o zo geweldige persoonlijk heb)
Zag ik haar niet snel doen bij mij een jaar terug haha
lekkere onduidelijke omschrijving. Maar als ik en vele anderen genoeg lelijke mannen zien met een mooie vriendin wil je dan zeggen dat wij liegen ???? Of is er gewoon iets anders mis ' met die vriend van je'quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:57 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Een interessante persoon die leuk kan vertellen, waar mee je kan lachen enz.
Maargoed, omdat ze gewoon lelijk zijn interesseert hun karakter vrouwen ook geen fuck (behalve misschien als ze wat aandacht nodig hebben).
7 cm. En ja, ik denk het welquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ja man, alle chicks diggen je nu omdat je benen 5 cm langer zijn.![]()
![]()
![]()
niemand is zo onnozel man, kap met trollen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:01 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
7 cm. En ja, ik denk het welWat denk jij als je een chick tegenkomt die langer is?
Ga eens voor de lol op iets staan van 7 cm voor de spiegel, visueel maakt het echt veel verschil.
Laat ik het zo zeggen; vrouwen stellen misschien minder eisen (aan het uiterlijk) van een man, maar die eisen die ze stellen houden zo goed aan vast ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
lekkere onduidelijke omschrijving. Maar als ik en vele anderen genoeg lelijke mannen zien met een mooie vriendin wil je dan zeggen dat wij liegen ???? Of is er gewoon iets anders mis ' met die vriend van je'
er zijn praktisch net zo veel vrouwen die korte mannen leuk vinden, als vrouwen die lange mannen leuk vinden, dus waarom zou je uberhaupt moeite doen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:05 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; vrouwen stellen misschien minder eisen (aan het uiterlijk) van een man, maar die eisen die ze stellen houden zo goed aan vast ook.
Ik kan wel zeggen dat een vrouw lengte toch wel het belangrijkst vindt als we het over het uiterlijk hebben. Wat betreft lichaamsbouw, gezicht etc. kunnen ze wel (tot op zekere hoogte) water bij de wijn doen als het verder goed klikt
Dus ik geloof je wel hoor.
De man uit je UI is ook niet echt knap, toch zou ik heel graag met deze man datenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
ach eisen. Weetje mensen weten vaak niet eens wat ze zoeken. ze noemen een hoop eisen totdat ze iemand ontmoeten die totaal niet aan die eisen voldoet en ze het niet erg vinden, omdat ze verliefd zijn . ze vinden die persoon dan leuk om wie hij is. kijk als iemand er echt afgrijselijk uit ziet word t een beetje anders. ja mensen zijn altijd wel enigszins oppervlakkig maar met een leuke persoonlijkheid en vooral zelfverzekerdheid!! veeg je een hoop weg.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:05 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; vrouwen stellen misschien minder eisen (aan het uiterlijk) van een man, maar die eisen die ze stellen houden zo goed aan vast ook.
Ik kan wel zeggen dat een vrouw lengte toch wel het belangrijkst vindt als we het over het uiterlijk hebben. Wat betreft lichaamsbouw, gezicht etc. kunnen ze wel (tot op zekere hoogte) water bij de wijn doen als het verder goed klikt
Dus ik geloof je wel hoor.
Ik ben een omega positive.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:16 schreef 123dudeguys het volgende:
[ afbeelding ]
ik wilde niet meer posten hier met alle onwaarheden hier, maar moet het toch ff doen.
Ik versta onder een goede persoonlijkheid als je meer vrienden en meer facebookvrienden hebt. Immers, als je meer vrienden hebt heb je betere persoonlijkheid, toch?
ik heb dus minder vrienden en meer dating succes dan mijn vriend. plus mensen hier vinden mijn persoonlijkheid slecht.
[..]
ik heb geen laag zelfbeeld, ik ben realistisch. ik verkies de rode pil, jullie verkiezen de blauwe pil.
Tenslotte, kijk heel goed en heel kritisch(!) naar het plaatje wat ik hierboven heb gepost. Je zal zien dat ik gelijk heb. Persoonlijkheid = uiterlijk. Vrouwen willen een man met humor = vrouwen willen een aantrekkelijke man. Vrouwen willen een man met zelfvertrouwen = vrouwen willen een aantrekkelijke man. Vrouwen zullen jullie mannen nooit de waarheid vertellen. Ik wel. Doe ermee wat je wilt.
P.S. Grappige toevalligheid: mannen op stormfront zijn bijna allemaal sub 3/10 mannen met rare gezichten, je vindt daar bijna geen knappe mannen.
Amenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ach eisen. Weetje mensen weten vaak niet eens wat ze zoeken. ze noemen een hoop eisen totdat ze iemand ontmoeten die totaal niet aan die eisen voldoet en ze het niet erg vinden, omdat ze verliefd zijn . ze vinden die persoon dan leuk om wie hij is. kijk als iemand er echt afgrijselijk uit ziet word t een beetje anders. ja mensen zijn altijd wel enigszins oppervlakkig maar met een leuke persoonlijkheid en vooral zelfverzekerdheid!! veeg je een hoop weg.
Dames, grijp jullie kans! Hij is open, aardig en zelfverzekerdquote:
Gewoon je benen operatief verlengen. Chicks diggen lange mannen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:25 schreef 123dudeguys het volgende:
Ik heb het altijd onbewust geweten, persoonlijkheid doet niks het maakt je niet mooier dan je al bent. soms ben je gewoon te lelyk. het leven is oneerlijk sommige mensen leven op very easy god mode en andere zoals ik op legendary hard mode en het hangt af van puur geluk. dat is niet mijn schuld het zijn mijn genen. Gelukkig dat plastische chirurgie steeds beter wordt maar het is nog lang niet genoeg. Het maakt helemaal niet uit trouwens hoe goed je persoonlijkheid is, als je te lelijk bent blijven vrouwen liever alleen dan met jouw uit medelijden te gaan trouwen. het enige dat me op de been houdt is de gedachte dat ik miljonair wordt
Klacht: plastische chirurgie is niet gratis voor lelijke mensenlelijk geboren worden
Hij is al bezet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dames, grijp jullie kans! Hij is open, aardig en zelfverzekerd
..... of werkt het toch niet zo?
doe normaal man. Hij wil ook enkel liefde enzquote:
hij is niet knap en heeft een vriendin idd, bedankt voor het filmpje;)quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dames, grijp jullie kans! Hij is open, aardig en zelfverzekerd
..... of werkt het toch niet zo?
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
doe normaal man. Hij wil ook enkel liefde enzHet gaat sowieso niet om uiterlijk, maar om hoe je bent aldus de vrouwen. Mijn gok is dat deze positieve gast meer meiden played dan ons allen tezamen om die reden
uiterlijk doet er toch niet toe? Het gaat om het karakter en zelfvertrouwen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij is niet knap en heeft een vriendin idd, bedankt voor het filmpje;)
ja dat zeg ikquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
uiterlijk doet er toch niet toe? Het gaat om het karakter en zelfvertrouwen?
Ja, maar je kan het ook overdrijvenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Uiterlijk niet zo, maar lichaamslengte wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
hoezo?quote:
Waarom zijn het altijd de mensen waar iets "mee is" die de aandacht opzoeken>?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
hoezo?
kijk wie A zegt, moet ook B zeggen,
ik zeg gewoon dat iemand geen rotte appel moet zijn. Je moet er als meid zijnde ook een natte poes van kunnen krijgen.
bericht editedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:58 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarom zijn het altijd de mensen waar iets "mee is" die de aandacht opzoeken>?
Ik denk dat zij hinder ondervinden? Lijjkt mij wel een goede reden i.i.g.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:58 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarom zijn het altijd de mensen waar iets "mee is" die de aandacht opzoeken>?
ik denk dat zij als voorbeeld willen dienen omdat dat zij er zo lelijk uitzien en toch nog wat moois van hun leven weten te maken en zelfs een relatie hebben. dit hebben ze aan hun positieve instelling te dankenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik denk dat zij hinder ondervinden? Lijjkt mij wel een goede reden i.i.g.
Is gewoon aandacht vragen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik denk dat zij hinder ondervinden? Lijjkt mij wel een goede reden i.i.g.
Hoop geven?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik denk dat zij als voorbeeld willen dienen omdat dat zij er zo lelijk uitzien en toch nog wat moois van hun leven weten te maken en zelfs een relatie hebben. dit hebben ze aan hun positieve instelling te danken. dit kan anderen hoop geven.
mensen leggen zich soms bij hun situatie neer. Het is namelijk niet zo dat elk dik mens of oud mens er actief iets aan gaat doen.. Het begint alemaal met een protest en in opstand komen, voor mijn part met een klaagzang. Maar daarna moeten wel de vervolgstappen komen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is gewoon aandacht vragen.
Uiterlijk is voor een man niet zo heel belangrijk, uitstraling en een eigen mening veel meer.
Maar gaan dikke mensen of oude mensen zo om aandacht vragen? Nee.
In plaats van aandacht te vragen kan die beter eens naar zichzelf kijken en er wat aan doen.
Kevin Strootmanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Maar eigenlijk is het een vicieuze cirkel voor lelijke mensen: lelijk zijn, geen zelfvertrouwen, geen lef, geconfronteerd worden met afwezigheid van succes etc.
Bedenk zelf maar eens hoe je door de club zou paraderen als je een grafkop als Kevin Strootman zou hebben, echt heel heel anders.
nou niet iedereen die iets mankeert staat positief in het leven. Daarnaast is dit niet alleen een les voor de lelijksten ( om het maar ffe zo kort door de bocht te noemen) maar ook voor mensen met andere problemen. Het laat zien dat wat je ook hebt dat je met een goede instelling een hoop bereikt en het niet het einde van de wereld hoeft te zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hoop geven?
Midgets kunnen ook een relatie hebben of gehandicapten, toch?
Iedereen kan een relatie aangaan met een ander iemand, wat is daar zo speciaal aan?
En dit is nieuws omdat?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou niet iedereen die iets mankeert staat positief in het leven. Daarnaast is dit niet alleen een les voor de lelijksten ( om het maar ffe zo kort door de bocht te noemen) maar ook voor mensen met andere problemen. Het laat zien dat wat je ook hebt dat je met een goede instelling een hoop bereikt en het niet het einde van de wereld hoeft te zijn.
Nieuws is het niet , we hebben het ook niet over het journaal. Maar lang niet iedereen weet of snapt dit. Daarnaast vinden mensen het prachtig om zoiets te zien , dat iemand die het zwaar heeft toch wat van zijn leven weet te maken.quote:
Ik vind het gewoon mediageil gedrag.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Nieuws is het niet , we hebben het ook niet over het journaal. Maar lang niet iedereen weet of snapt dit. Daarnaast vinden mensen het prachtig om zoiets te zien , dat iemand die het zwaar heeft toch wat van zijn leven weet te maken.
Waarom heb jij hier nooit een award gekregen op fok?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon mediageil gedrag.
Boehoe een tegenslag, het leven is nu eenmaal hard.. get over it en doe mee.
Zielig gedrag altijd wat in de media gepromoot moet worden krijg je alleen maar zo'n zieligheidscultuur van.
ik vind dit daar niet onder vallen hoor . Wat die man uit het filmpje heeft te vertellen is inspirerend voor anderen. Het is alleen maar goed dat het gemaakt is. Programmas als 'help mijn man is klusser' vind ik daar wel onder vallen. Dat voegt echt niks toe :alleen maar een beetje gratis hulp proberen te krijgen bij het klussen en je man voor schut zetten op tv.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon mediageil gedrag.
Boehoe een tegenslag, het leven is nu eenmaal hard.. get over it en doe mee.
Zielig gedrag altijd wat in de media gepromoot moet worden krijg je alleen maar zo'n zieligheidscultuur van.
omdat hij geen gelijk heeftquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:40 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Waarom heb jij hier nooit een award gekregen op fok?
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:40 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Waarom heb jij hier nooit een award gekregen op fok?
Zijn nuchtere kijk op zaken kan vaak verfrissend zijn. Het is lekker om zielig gevonden te worden maar je hebt er geen reet aan.quote:
Dit.quote:
ja ik ben het daar ook mee eens ( dat mensne niet zo zielig moeten doen) ik vind het daarom juist goed dat er filmpjes gemaakt worden van mensen die dat dus ook doen ( zoals het filmpje hierboven) daarmee geven ze het goede voorbeeld aan anderen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:50 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Zijn nuchtere kijk op zaken kan vaak verfrissend zijn. Het is lekker om zielig gevonden te worden maar je hebt er geen reet aan.
Dus als ik eens een tegenslag heb en overwin moet ik ook op het nieuws komen en op internet?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik ben het daar ook mee eens ( dat mensne niet zo zielig moeten doen) maar ik vind het daarom juist dat er filmpjes gemaakt worden van mensen die dat dus ook doen ( zoals het filmpje hierboven)
Een sexuele/lichamelijke klik blijft nodig voor het verliefd worden op iemandquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ach eisen. Weetje mensen weten vaak niet eens wat ze zoeken. ze noemen een hoop eisen totdat ze iemand ontmoeten die totaal niet aan die eisen voldoet en ze het niet erg vinden, omdat ze verliefd zijn . ze vinden die persoon dan leuk om wie hij is. kijk als iemand er echt afgrijselijk uit ziet word t een beetje anders. ja mensen zijn altijd wel enigszins oppervlakkig maar met een leuke persoonlijkheid en vooral zelfverzekerdheid!! veeg je een hoop weg.
de man in het filmpje doet helemaal niet zielig. hij schud de mensen juist wakker hiermee! wees blij dat we nog wat te weten komen over ziektes ed.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:55 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dus als ik eens een tegenslag heb en overwin moet ik ook op het nieuws komen en op internet?
Kom toch op, je zegt het zelf dat mensen net zo zielig moeten doen.
Niet gewoon 1.90 zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:04 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Een sexuele/lichamelijke klik blijft nodig voor het verliefd worden op iemandNatuurlijk heb je wel van die tutjes die altijd een blonde lange kerel met blauwe ogen wilden, en uiteindelijk eindigen bij een lange kerel met bruin haar, groene ogen en een bril.
Neemt die weg dat ik enorm blij ben dat ik nu gemiddeld (lang internationaal gezien) benMensen reageren positiever op mijn aanwezigheid, vrouwen lijken mij meer te waarderen, wordt opeens gevraagd voor borrels etc etc. Het kan gewoon geen toeval zijn.
Ik blijf het de kleine man aanraden (vooral bij degene die zo rond de 175 zijn), het heeft mijn leven echt positief veranderd.
Sowieso willen vrouwen liever een man die gelijke hoogte of groter is. Het ziet ook echt totaal niet uit, een man van 1.50 (bij wijze van) met een vrouw van 1.74quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:04 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Een sexuele/lichamelijke klik blijft nodig voor het verliefd worden op iemandNatuurlijk heb je wel van die tutjes die altijd een blonde lange kerel met blauwe ogen wilden, en uiteindelijk eindigen bij een lange kerel met bruin haar, groene ogen en een bril.
Neemt die weg dat ik enorm blij ben dat ik nu gemiddeld (lang internationaal gezien) benMensen reageren positiever op mijn aanwezigheid, vrouwen lijken mij meer te waarderen, wordt opeens gevraagd voor borrels etc etc. Het kan gewoon geen toeval zijn.
Ik blijf het de kleine man aanraden (vooral bij degene die zo rond de 175 zijn), het heeft mijn leven echt positief veranderd.
Wat een voorbeeld, echt nu heb ik het idee dat ik de wereld aan kanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
de man in het filmpje doet helemaal niet zielig. hij schud de mensen juist wakker hiermee! wees blij dat we nog wat te weten komen over ziektes ed.
Even lang vinden vrouwen in de praktijk ook niet zo fijn, ze willen vaak persee hun hakken nog wel aan en dan alsnog kleiner zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Sowieso willen vrouwen liever een man die gelijke hoogte of groter is. Het ziet ook echt totaal niet uit, een man van 1.50 (bij wijze van) met een vrouw van 1.74
Waarom zou je dit inderdaad niet doen? Het heeft houw leven iig positief veranderd en dat is mooi
feit is dat je er iets aan DOET, i.p.v. te jammeren en te huilenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:16 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Even lang vinden vrouwen in de praktijk ook niet zo fijn, ze willen vaak persee hun hakken nog wel aan en dan alsnog kleiner zijn
Wetenschappelijk is aangetoond dat vrouwen zich het fijnst voelen met een man die ong. 8 cm of langer is (en jonge vrouwen zijn gemiddeld hier 175). Nou, dat merk ik nu goed ja
Het kost wat duiten (heb zelf 40 duizend euro betaald), maar lekker boeiend. Heb er tot mijn dood plezier van, en zou NOOIT meer terug willen als hoe ik eerst was
Dus ja, ik zie ook geen reden om het niet te doen. Beter als elke dag er over inzitten iig.
volgens mij heet dat gewoon coke hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
echt nu heb ik het idee dat ik de wereld aan kan![]()
Oh nee wacht, dat heet karakter.
Wat?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
volgens mij heet dat gewoon coke hoor
quote:
Die 7cm kan blijkbaar al het verschil makenquote:
Ik snap de redenatie met coke niet, maar goed...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]![]()
Jij: 'ik kan nu de hele wereld aan ..dat heet karakter'. Dus ik: nee dat heet coke'
*(ik wist niet dat je al zo ver heen was dat deze zin er niet meer in ging)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik snap de redenatie met coke niet, maar goed...
Gevalletje waar het hart van vol zit, stroomt de mond van over?
Hier om je weer even op je plek te zetten waar je hoort:nee nee nee:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensen die coke snuiven denken dat ze de wereld weer aan kunnen toch....
je zei dat je de wereld weer aan kunt door karakter, toen maakte ik een grapje en zei dat jij lekker hebt zitten snuiven;) en 'de wereld weer aankunnen' bij jou nu dus niks met karakter te maken heeft.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2013 20:53:28 ]
Er is niks erger als een lange ecto.quote:
Zo zeg, jij bent zeker een psycholoog in opleidingquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee nee nee:
mensen die coke snuiven denken dat ze de wereld weer aan kunnen.... je zegt dat je de wereld weer aan kunt door karakter, maar aangezien jij lekker hebt zitten snuiven;) heeft 'de wereld weer aankunnen' bij jou nu dus niks met karakter te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je altijd mensen beledigen of proberen zwart te maken als ze een andere mening hebben?![]()
Je bent een 'meso' met een goede baan die zo 40k neerlegt voor een ijdele operatie, maar toch heb je nog nooit een relatie gehad EN je zit op Fok! Er is iets anders mis met je want dat lengte verhaal is bul.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:47 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Er is niks erger als een lange ecto.
Gelukkig ben ik nu een aantrekkelijke lange(re) meso
Bovendien boeien vrouwen de extra cm's na 185 toch niet meer (tot op zekere hoogte, te lang is ook niet goed)
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zo zeg, jij bent zeker een psycholoog in opleiding
Wtf jij bent echt raar hoor .ik maak alleen een grapje ,maar jij snapt hem nog geen eens. K heb t vorige bericht maar ffe anders geformuleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je altijd mensen beledigen of proberen zwart te maken als ze een andere mening hebben?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2013 20:59:27 ]
Goede grap danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Wtf jij bent echt raar hoor .ik maak alleen een grapje ,maar jij snapt hem nog geen eens
Kloon natuurlijk, sommige mensen zijn een beetje koekoek.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent een 'meso' met een goede baan die zo 40k neerlegt voor een ijdele operatie, maar toch heb je nog nooit een relatie gehad EN je zit op Fok! Er is iets anders mis met je want dat lengte verhaal is bul.
Ik zit op Fok! voor mijn plezier en de leuke topicsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent een 'meso' met een goede baan die zo 40k neerlegt voor een ijdele operatie, maar toch heb je nog nooit een relatie gehad EN je zit op Fok! Er is iets anders mis met je want dat lengte verhaal is bul.
ik geloof je wel, dwergen van 1.77 zie je zelden op borrels rondlopenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:04 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:59 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik zit op Fok! voor mijn plezier en de leuke topicsKon anders ook een film kijken, of wat dan ook..
Ik weet dat het raar is dat ik nooit een relatie heb gehad. Ik denk dat mijn onzekerheid daar een grote aandeel in had (was immers altijd een klein ventje wat mij onzeker maakte). Merk nu dat het stukken en stukken beter gaat bij de vrouwtjesHeb al een onbetaalde (
) date staan
ik heb nog nooit mee gemaakt dat iemand deze drugsgrap niet kende, zal wel randstad humor zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:58 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Goede grap dan![]()
Alle mensen liggen ook dubbel zie ik
Wat versta jij onder gek doen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb nog nooit mee gemaakt dat iemand deze drugsgrap niet kende, zal wel randstad humor zijn. Hier zeggen we altijd als iemand gek doet ' je moet niet zoveel snuiven'
Ik heb geen knuffels in mijn bed hoor ;-) Vaak juist een lekker wijf (paydate)quote:
HA met de spytool kon ik je bericht lezen voor de editquote:
Cool story bro, aan je innerlijk zal het iig niet liggenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:12 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik heb geen knuffels in mijn bed hoor ;-) Vaak juist een lekker wijf (paydate)
Nu lijkt de tijd pas aangebroken voor een nieuwe leven. Een leven met hopelijk liefde en affectie
Hoe je het ook wendt of keert; een man moet af en toe gewoon een beurt krijgen. Waarom zou ik dat verzinnen? Of zou jij jezelf tot in de eeuwigheid maar lopen af te rukken ofzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Cool story bro, aan je innerlijk zal het iig niet liggen
Wat vind jij van je eigen innerlijk als ik mag vragen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Cool story bro, aan je innerlijk zal het iig niet liggen
Waar ontken ik dat mannen seks nodig hebben?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:17 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert; een man moet af en toe gewoon een beurt krijgen. Waarom zou ik dat verzinnen? Of zou jij jezelf tot in de eeuwigheid maar lopen af te rukken ofzo
Maar aangezien vrouwen mij nu "opeens" willen, tja, waarom geen gebruik van maken
Dat laat ik aan andere mensen over om daarover te oordelen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wat vind jij van je eigen innerlijk als ik mag vragen?
Damnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:14 schreef rosepetals het volgende:
[..]
HA met de spytool kon ik je bericht lezen voor de edit
Slim van mij hequote:
Ah okequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat laat ik aan andere mensen over om daarover te oordelen.
Ik behandel mensen hoe ze mij behandelen en ben niet bang om mijn mening te geven, dat bepaalde mensen dat stoort zit ik niet mee...
Zo zijn (alle) mensen nou eenmaal, ook jij. Ik heb de operatie gedaan om wat meer aanzien te krijgen. En het heeft gewerktquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waar ontken ik dat mannen seks nodig hebben?
Ik ben er zelf een grote fan van
Over verzinnen, je bent langer en nu zien mensen je andersMet die mensen zul je dus echt gelukkig worden
Je bent gewoon een onzekere piemel. Oke? Die lengte obsessie van jou zit helemaal in je hoofd want er zijn gewoon kleinere vrouwen die je wel leuk zouden vinden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:24 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Zo zijn mensen nou eenmaal, ook jij. Ik heb de operatie gedaan om wat meer aanzien te krijgen. En het heeft gewerktIk heb mij helaas veel te lang voorgehouden dat lengte er niet toe doet (tot mijn spijt). Had ik die operatie maar veel eerder gedaan, had ik mss nog een leuk liefdesleven kunnen hebben toen ik "jong" was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je bent gewoon een onzekere piemel. Oke? Die lengte obsessie van jou zit helemaal in je hoofd want er zijn gewoon kleinere vrouwen die je wel leuk zouden vinden.
Bovendien zeur je.Dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk gek, niet gestoord( voordat je je weer aangevallen voelt). voorbeeld : Als iemand gekke bekken trekt ,iets laat vallen, zich verspreekt , enz. zeggen we ' je moet niet zoveel snuiven' als een grapje, alsof je daardoor zogenaamd ander gedrag toont. Maar ook als iemand bijv een loopneus heeft zeggen we dat voor de grap .quote:
Aha, dus net zoiets als maagden die de hele dag lachen om seksgrapjesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Leuk gek, niet gestoord ( voordat je je weer aangevallen voelt) voorbeeld : Als iemand gekke bekken trekt ,iets laat vallen, zich verspreekt , enz. zeggen we ' je moet niet zoveel snuiven' als een grapje, alsof je daardoor zogenaamd ander gedrag toont. Maar ook als iemand bij een loopneus heeft zeggen we dat voor de grap .
En nu zei jij 'ik kan de wereld weer aan', dan past ook de grap ' ja komt door het snuiven' ( omdat men zegt dat mensen die drugs gebruiken de wereld weer aan kunnen)
Ik zeg t zelf ook zo vaak als ik iets stoms/ grappigs doe ' ja dat komt omdat ik gesnoven heb, dan ga ik gekke dingen doen'.
1.96m en vroeger gratis, genoeg schoppen onder de kant gehad waardoor ik zo lang ben, had je vroeger maar niet zo braaf moeten zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Die 7cm kan blijkbaar al het verschil makenVan 177 naar 184-185 gewoon bitch!
Lekker boeiend die 40k, heb een goede job en geld boeit me niet. Scheelt alweer dat ik nooit een serieuze relatie heb gehad, dus nog genoeg cash over hier
Ik hoef niet zo lang te zijn hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:03 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
1.96m en vroeger gratis, genoeg schoppen onder de kant gehad waardoor ik zo lang ben, had je vroeger maar niet zo braaf moeten zijn.
Goede verhouding krijg je dan ook, 20cm erbij in de benen maar je torso blijft nog steeds even lang.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:06 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo lang te zijn hoor
Daarentegen weet ik wel gevallen van mensen die met cosmetische beenverlenging van 171-172 naar 192 zijn gegaan (met twee operaties). Denk niet dat hun er proportioneel mooier op zijn geworden maarja
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja ik snap de "grap" wel, maar maar ik vind hem gewoon een beetje
Een beenverlenging met 10 cmquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:10 schreef Dimachaerus het volgende:
hey D.D.W wat raad je studenten man van 1.66 lengte aan ??
Alsof het niets is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:45 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Een beenverlenging met 10 cmDan word je dus 1.76.
Daarnaast raad ik je aan schoenen te kopen op link, of hier. Dit zijn schoenen voor kleinere mannen, en maken je zo gemiddeld tussen de 3-5 cm langer.
Dus uiteindelijk kun je met schoenen aan op de 1.81 uitkomen!
het probleem met pumps is dat vrouwen ze niet accepteren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:45 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Daarnaast raad ik je aan schoenen te kopen op link, of hier. Dit zijn schoenen voor kleinere mannen, en maken je zo gemiddeld tussen de 3-5 cm langer.
KLB / Beenverlenging en revalidatiequote:
Of niet kleintje?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:45 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Die methode die jij hebt filtreert de nepperd van de echten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat laat ik aan andere mensen over om daarover te oordelen.
Ik behandel mensen hoe ze mij behandelen en ben niet bang om mijn mening te geven, dat bepaalde mensen dat stoort zit ik niet mee...
Wat hij zegt. Klein zijn als man wordt (bijna) altijd lelijk bevonden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:34 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
het probleem met pumps is dat vrouwen ze niet accepteren.
vrouwen mogen makeup en hakken gebruiken, mannen mogen helemaal geen cosmetica of hakken dragen. het is erg hypocriet allemaal.
als je ziet hoe vrouwen er zonder makeup uitzien... het is heel nep.
verder snap ik de anti plastische chirurgie hier niet. 3/4 van alle BNérs doet aan plastische chirurgie, en veel vrouwen zwijmelen bij de "knappe" mannen die minstens iets aan hun neus hebben laten doen, zoals ryan gosling.
Vrouwen vertellen jullie NOOIT de waarheid. De waarheid is dat sub-3 mannen altijd iets raars aan hun gezicht hebben of klein zijn en ongeacht wat ze aan hun lichaam doen of kleren het is gewoon zichtbaar dat ze tekortkomen en het enige wat helpt is plastische chirurgie of gaan voor de wanhopige vrouw (lelijk)
Nee man. Het is anti verwrongen zelfbeeld hier. Als jij 1.77 te klein vind voor een man ben je gewoon fucked up in je hoofd van de categorie anorexia patiënt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:34 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
het probleem met pumps is dat vrouwen ze niet accepteren.
vrouwen mogen makeup en hakken gebruiken, mannen mogen helemaal geen cosmetica of hakken dragen. het is erg hypocriet allemaal.
als je ziet hoe vrouwen er zonder makeup uitzien... het is heel nep.
verder snap ik de anti plastische chirurgie hier niet. 3/4 van alle BNérs doet aan plastische chirurgie, en veel vrouwen zwijmelen bij de "knappe" mannen die minstens iets aan hun neus hebben laten doen, zoals ryan gosling.
Vrouwen vertellen jullie NOOIT de waarheid. De waarheid is dat sub-3 mannen altijd iets raars aan hun gezicht hebben of klein zijn en ongeacht wat ze aan hun lichaam doen of kleren het is gewoon zichtbaar dat ze tekortkomen en het enige wat helpt is plastische chirurgie of gaan voor de wanhopige vrouw (lelijk)
Ik klein? hahaquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:38 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
KLB / Beenverlenging en revalidatie
Nee peanuts.
[..]
Of niet kleintje?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:45 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Klein zijn als man wordt (bijna) altijd lelijk bevonden.
Daarom, als je proporties er niet onder lijden (dus check eerst je armwijdte en torso goed), GA voor zo'n operatie. Ik heb het gevoel dat mijn leven nu pas is als het altijd al had moeten zijn
Dit hierbovenquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:46 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Nee man. Het is anti verwrongen zelfbeeld hier. Als jij 1.77 te klein vind voor een man ben je gewoon fucked up in je hoofd van de categorie anorexia patiënt.
Ja, wat is ''te'' klein? 1.77 is geen dwergformaat, maar het nou ook niet echt lang. Gewoon middelmatig. Voor Nederlandse standaarden dan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:46 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Nee man. Het is anti verwrongen zelfbeeld hier. Als jij 1.77 te klein vind voor een man ben je gewoon fucked up in je hoofd van de categorie anorexia patiënt.
Woon je in Italie ofzo? Man, het barst van de chicks van 180 hier (om een voorbeeld te noemen).quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:46 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Dit, dus nog voldoende gewillig vrouwelijk schoon / of neukvlees (maak uw keuze)quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, wat is ''te'' klein? 1.77 is geen dwergformaat, maar het nou ook niet echt lang. Gewoon middelmatig. Voor Nederlandse standaarden dan.
Jij zoekt op de verkeerde plekken met je Italiëquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:47 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Woon je in Italie ofzo? Man, het barst van de chicks van 180 hier (om een voorbeeld te noemen).
Of kon je de kleine vrouwtjes niet vinden tussen al die lange mensen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:47 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Woon je in Italie ofzo? Man, het barst van de chicks van 180 hier (om een voorbeeld te noemen).
Om maar een voorbeeld te noemen: Steden als Rotterdam/Den Haag en Amsterdam zijn etnisch zo gevarieerd dat lokaal de gemiddelde lengte van een vrouw echt wel anders is dan het landelijke gemiddelde.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:47 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Maar hoor mij praten. Ik ben 1.77 en ik heb een vrouw van 1.54quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:47 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Inderdaad. Vrouwen kotsen je nou ook weer niet op het eerste gezicht uit. Maar het is wel altijd mweh als hun eerste indrukquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, wat is ''te'' klein? 1.77 is geen dwergformaat, maar het nou ook niet echt lang. Gewoon middelmatig. Voor Nederlandse standaarden dan.
Voor vrouwen gaat het er niet om of je langer bent dan zij, maar of je nog steeds langer bent dan zij wanneer ze hakken aan hebben,quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:51 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Inderdaad. Vrouwen kotsen je nou ook weer niet uit op het eerste gezicht uit. Maar het is wel altijd mweh als hun eerste indruk
Ik hoop maar voor theburingman dat hij een badboy is. Waarschijnlijk is hij dat wel, anders praatte hij wel anders.
Ja, daar ben ik het 100% mee eens. En aangezien vrouwen gemiddeld 175 zijn in NL ben je als kleine man Kansloos (met een hoofdletter k) bij iig de gemiddelde vrouw.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Voor vrouwen gaat het er niet om of je langer bent dan zij, maar of je nog steeds langer bent dan zij wanneer ze hakken aan hebben,![]()
Wat deel ik toch weer wijze levenslessen uit
Ik speelde de badboy maar eenmaal veroverd liet ik wel meer en meer mijn goodboy kant zien.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:51 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Inderdaad. Vrouwen kotsen je nou ook weer niet uit op het eerste gezicht uit. Maar het is wel altijd mweh als hun eerste indruk
Ik hoop maar voor theburingman dat hij een badboy is. Waarschijnlijk is hij dat wel, anders praatte hij wel anders.
Nee, lees: Jij bent kansloos, en met jou vast wel meerdere maar niet iedere kleinere man.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:56 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het 100% mee eens. En aangezien vrouwen gemiddeld 175 zijn in NL ben je als kleine man Kansloos (met een hoofdletter k) bij iig de gemiddelde vrouw.
Ik ben/was tevreden over mijn uiterlijk. Kan ik er wat aan doen dat vrouwen lengte (zo) belangrijk vinden? Nu ik langer ben merk ik gelijk dat ik veel meer aandacht van vrouwen krijg (heb al paar dates staan ookquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:56 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Ik speelde de badboy maar eenmaal veroverd liet ik wel meer en meer mijn goodboy kant zien.
Ik vraag mij alleen hardop af. Als je met je oude lengte al geen vrouwtje kon scoren. Dan heb jij denk ik zo'n faal persoonlijkheid van je eigen. Dan hoop ik voor je dat die operatie je persoonlijkheid versterkt.
Toch blijf ik erbij dat je waarschijnlijk zo'n verwrongen beeld van je zelf heb dat jij continue gefixeerd blijft op je eigen tekortkomingen.
(hahah tekortkomingen, dat was een onbewussie)
Ligt waarschijnlijk meer aan je ego boost dan je cm boost. Neemt niet weg dat je ego boost een gevolg is van je cm boost.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:00 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben/was tevreden over mijn uiterlijk. Kan ik er wat aan doen dat vrouwen lengte (zo) belangrijk vinden? Nu ik langer ben merk ik gelijk dat ik veel meer aandacht van vrouwen krijg (heb al paar dates staan ook), goh wat toevallig zeg.
Dit klopt. Mannen willen nog wel eens over de rooie gaan hier wanneer je als vrouw zijnde aangeeft geen korte man te willen, maar ik ben zelf 1.75 en ik wil me geen lompe reuzin voelen naast mijn partner. Als dat oppervlakkig is dan is het maar zo. De meeste vrouwen voelen zich nu eenmaal aangetrokken tot mannen die minstens een stuk langer zijn dan zijzelf.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:56 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het 100% mee eens. En aangezien vrouwen gemiddeld 175 zijn in NL ben je als kleine man Kansloos (met een hoofdletter k) bij iig de gemiddelde vrouw.
Dat hoef je mij niet uit te leggen. Jij bent tenminste eerlijk en draait er niet omheenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit klopt. Mannen willen nog wel eens over de rooie gaan hier wanneer je als vrouw zijnde aangeeft geen korte man te willen, maar ik ben zelf 1.75 en ik wil me geen lompe reuzin voelen naast mijn partner. Als dat oppervlakkig is dan is het maar zo. De meeste vrouwen voelen zich nu eenmaal aangetrokken tot mannen die minstens een stuk langer zijn dan zijzelf.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:03 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen. Jij bent tenminste eerlijk en draait er niet omheenJammer dat je een uitzondering bent.
Ik denk het niet. Ik zou serieus heel graag willen dat het zo was, maarja..quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:01 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk meer aan je ego boost dan je cm boost. Neemt niet weg dat je ego boost een gevolg is van je cm boost.
Ja maar jij ligt op het gemiddelde. Er zijn ruwweg een miljoen vrouwen tussen de 20 -30 jaar in NL. Stel dat 333.000 daarvan tot je beschikking is vanwege D D W zijn lengte. Dan is het echt wel 40K waar om daar 600.000 potentiele kanditaten van te maken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit klopt. Mannen willen nog wel eens over de rooie gaan hier wanneer je als vrouw zijnde aangeeft geen korte man te willen, maar ik ben zelf 1.75 en ik wil me geen lompe reuzin voelen naast mijn partner. Als dat oppervlakkig is dan is het maar zo. De meeste vrouwen voelen zich nu eenmaal aangetrokken tot mannen die minstens een stuk langer zijn dan zijzelf.
Echt gast, jij moet is een pic van jezelf op FOBO zetten. Dan pas weet iedereen bijna 100% zeker wat nu de doorslaggevende factor is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:05 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik zou serieus heel graag willen dat het zo was, maarja..
Je bagatelliseert het echt enorm. Als hij zich ontzettend onzeker voelt en niet lekker in zijn vel zit zijn er 0 potentiële kandidaten want dan durft hij geen initiatief te nemen, en al doet hij dat wel dan willen die vrouwen alsnog geen onzekere huilebalk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:06 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Ja maar jij ligt op het gemiddelde. Er zijn ruwweg een miljoen vrouwen tussen de 20 -30 jaar in NL. Stel dat 333.000 daarvan tot je beschikking is vanwege D D W zijn lengte. Dan is het echt wel 40K waar om daar 600.000 potentiele kanditaten van te maken.
Jezus wat is dit belachelijk zeg.![]()
Lol, ik ben nooit een huilebalk geweest. In plaats van huilen heb ik juist mijn probleem opgelost. En ik kan jouw verhaal alleen maar bevestigen, vooral aantrekkelijke(re) dames zijn gewoon oppervlakkig. Maakt ook niet veel uit, ik ben net zo goed oppervlakkig en daarom heb ik die operatie ook genomen (en ik merk nu idd dat ook die aantrekkelijke (langere) vrouwen mij wel boeiend vinden)quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je bagatelliseert het echt enorm. Als hij zich ontzettend onzeker voelt en niet lekker in zijn vel zit zijn er 0 potentiële kandidaten want dan durft hij geen initiatief te nemen, en al doet hij dat wel dan willen die vrouwen alsnog geen onzekere huilebalk.
Dus moet je vrouwen blijven benaderen. keer op keer weer. En al loop je 100 blauwtjes. Dan zal blauwtje nummer 101 je niet veel meer interesseren (gewenning). Alleen dat creëert al zelfvertrouwen en karakter. Ik durf de wedden dat het geld wat je kwijt zou zijn aan drankjes uitdelen, (al is dat ook een dom iets met versieren wat je beter kunt laten) stukken minder is dan 40Kquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je bagatelliseert het echt enorm. Als hij zich ontzettend onzeker voelt en niet lekker in zijn vel zit zijn er 0 potentiële kandidaten want dan durft hij geen initiatief te nemen, en al doet hij dat wel dan willen die vrouwen alsnog geen onzekere huilebalk.
Wederom D D W. Ik hoop dat je een goed leven krijgt door je operatie. Ik blijf erbij dat ik het gestoord vind. (In Azië is het ook de hypequote:Op woensdag 13 maart 2013 21:05 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik zou serieus heel graag willen dat het zo was, maarja..
Man, ik heb geen zin om kansloos keer op keer iets te proberen bij vrouwenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:14 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Dus moet je vrouwen blijven benaderen. keer op keer weer. En al loop je 100 blauwtjes. Dan zal blauwtje nummer 101 je niet veel meer interesseren (gewenning). Alleen dat creëert al zelfvertrouwen en karakter. Ik durf de wedden dat het geld wat je kwijt zou zijn aan drankjes uitdelen, (al is dat ook een dom iets met versieren wat je beter kunt laten) stukken minder is dan 40K
[..]
Wederom D D W. Ik hoop dat je een goed leven krijgt door je operatie. Ik blijf erbij dat ik het gestoord vind. (In Azië is het ook de hype).
Maar jou life issue op dit forum zijn worthless without pics van jou toekomstige veroverde dates.
Nee ik wil foto's zien. Jouw date voor mijn vrouw. Geen bloot noodzakelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:20 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Man, ik heb geen zin om kansloos keer op keer iets te proberen bij vrouwenAls ik een vrouw leuk vind, wil ik gewoon veel kans bij haar kunnen maken (omdat ik weet dat ik beter ben als vele andere mannen hier).
Ik heb er heus wel goed over nagedacht om die operatie te doenOf misschien was het toeval dat zo veel vrouwen in mijn omgeving dezelfde mening delen als housesoftheholy
We leven in 2013, en in het westen TheBurnerMan! Wake up!!!
Ik zal mij prima vermaken, thanks
Ik ga geen foto's posten. Wat denk je te kunnen zien dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:21 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Nee ik wil foto's zien. Jouw date voor mijn vrouw. Geen bloot noodzakelijk.
Whahaha mij ecto noemenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:25 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, een kklelijke lengte. GTFO ecto.
Bewijs van jou slagen OF een epic fail. En ik zet er een foto van mijn vrouw en mij (wederom, dood normale foto, geen bloot) tegenover om mijn oprechtheid mee aan te tonen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:25 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's posten. Wat denk je te kunnen zien dan?
Ik zit nu op het gemiddelde faalhaasquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Whahaha mij ecto noemen![]()
Klein papzakje
Er kwam een glimlach. Netjes.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:28 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik zit nu op het gemiddelde faalhaasMijn lengte wordt in het buitenland iig ook nog aantrekkelijk gevonden, jou wordt waarschijnlijk gelijk een contract voor in het circus aangeboden
Ik lijk geeneens lang doordat ik al 2 jaar train, en de enige mensen die het 'lelijk' vinden zijn kleine jaloerse mannelijke dwergjesquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:28 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik zit nu op het gemiddelde faalhaasMijn lengte wordt in het buitenland iig ook nog aantrekkelijk gevonden, jou wordt waarschijnlijk gelijk een contract voor in het circus aangeboden
Oh, dan lijk je waarschijnlijk zo'n vieze anabolen flikkerquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik lijk geeneens lang doordat ik al 2 jaar train, en de enige mensen die het 'lelijk' vinden zijn kleine jaloerse mannelijke dwergjes
Haha nee ik ben geen anabolen flikker, zit wel vaak in de sportschool omdat het goed voelt, iets wat jij waarschijnlijk niet zal snappen omdat je een lelijke fatty bentquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:34 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Oh, dan lijk je waarschijnlijk zo'n vieze anabolen flikkerOf je moet met jouw lengte elke dag in de sportschool trainen, en zoveel lopen vreten dat je er een dorp met afrikaantjes van kan voeden (voel je niet ergens heel asociaal?
).
Ik ben niet jaloers, was dat wel op mannen die zo rond de 185 zijn
Dat ga ik nu niet doen, misschien laterquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:27 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Bewijs van jou slagen OF een epic fail. En ik zet er een foto van mijn vrouw en mij (wederom, dood normale foto, geen bloot) tegenover om mijn oprechtheid mee aan te tonen.
Geen problemen met vrouwen meer hierquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Haha nee ik ben geen anabolen flikker, zit wel vaak in de sportschool omdat het goed voelt, iets wat jij waarschijnlijk niet zal snappen omdat je een lelijke fatty bent
Je mag dm'en. Ik blijf discreet en ik stuur wel eerst een fotoquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:37 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dat ga ik nu niet doen, misschien later
DDW binnen een aantal jaar zul je meemaken dat lelijke vrouwen PUA, inner zelfvertrouwen game, of canned openers op je uitproberen. Probeer ze niet te hard uit te lachen en af te wijzen, zeg bijvoorbeeld dat je al een vriendin hebt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:45 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Klein zijn als man wordt (bijna) altijd lelijk bevonden.
Daarom, als je proporties er niet onder lijden (dus check eerst je armwijdte en torso goed), GA voor zo'n operatie. Ik heb het gevoel dat mijn leven nu pas is als het altijd al had moeten zijn
Nope ik ben nog jong, wel een oogje op iemand ik ga het morgen proberenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:39 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Geen problemen met vrouwen meer hierHoe zit het met jou? Nog steeds single en met je zusje bezig?
Thanksquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:44 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Die methode die jij hebt filtreert de nepperd van de echten.Daar houd ik van.
Ik lees dat van die D.D.W. en ik word echt maf van die man. Ik ben 1.77 (true story) en als ik dat van die mafkees lees denk ik alleen maar![]()
x héél veel.
Volgens mij word hij betaald door FOK om hier te trollen. Zodat er een gevarieerd publiek op het forum is. Hij blijft zo consistent fucked up onzin uit kramen.
Echt,
*snap!* Back to reality. Gisteren was the wizard of oz. Je bent weer in een kille koude wereld.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:41 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
DDW binnen een aantal jaar zul je meemaken dat lelijke vrouwen PUA, inner zelfvertrouwen game, of canned openers op je uitproberen. Probeer ze niet te hard uit te lachen en af te wijzen, zeg bijvoorbeeld dat je al een vriendin hebt.Misschien gaan ze je zelfs neggen
![]()
Sterkte ermee!
Gemiddelde lengte van vrouw in Nederland in nog altijd 1.68quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:56 schreef D.D.W. het volgende:
En daarom bivakeer je zeker nog steeds elke avond op fokquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:00 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben/was tevreden over mijn uiterlijk. Kan ik er wat aan doen dat vrouwen lengte (zo) belangrijk vinden? Nu ik langer ben merk ik gelijk dat ik veel meer aandacht van vrouwen krijg (heb al paar dates staan ook), goh wat toevallig zeg.
Afwijzingen zijn dan ook niet persoonlijk, maar een afwijzing van je aanpakquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:14 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Dus moet je vrouwen blijven benaderen. keer op keer weer. En al loop je 100 blauwtjes. Dan zal blauwtje nummer 101 je niet veel meer interesseren (gewenning). Alleen dat creëert al zelfvertrouwen en karakter. Ik durf de wedden dat het geld wat je kwijt zou zijn aan drankjes uitdelen, (al is dat ook een dom iets met versieren wat je beter kunt laten) stukken minder is dan 40K
[..]
Wederom D D W. Ik hoop dat je een goed leven krijgt door je operatie. Ik blijf erbij dat ik het gestoord vind. (In Azië is het ook de hype).
Maar jou life issue op dit forum zijn worthless without pics van jou toekomstige veroverde dates.
Angst. verblind door een bepaalde angst denk ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Afwijzingen zijn dan ook niet persoonlijk, maar een afwijzing van je aanpak![]()
Waarom snappen veel mensen dit niet?
Ik begrijp dat dus gewoon niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:18 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Angst. verblind door een bepaalde angst denk ik.
als je voor de 100e wordt afgewezen, dan moet er toch ergens een lichtje gaan branden. Je bent gewoon te lelijk voor de meiden die je aanspreekt. Het is sowieso niet tijds-efficiënt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Afwijzingen zijn dan ook niet persoonlijk, maar een afwijzing van je aanpak![]()
Waarom snappen veel mensen dit niet?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:41 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
als je voor de 100e wordt afgewezen, dan moet er toch ergens een lichtje gaan branden. Je bent gewoon te lelijk voor de meiden die je aanspreekt. Het is sowieso niet tijds-efficiënt.
als je niet wilt dat je vriendin makkelijk vreemdgaat, moet je knapper zijn dan je vriendin. Als je een sub 3 man bent, heb je weinig macht in een relatie. Als je uberhaupt een vrouw weet te scoren, zal zij de broek aan hebben. zij heeft dan namelijk meer opties, is daardoor minder afhankelijk van jouw dan vice versa.
lelijk gaat met lelijk, knap met knap, gemiddeld met gemiddeld. Dit is overduidelijk in het menselijk leven, de reden is dat op die manier iedere partner evenveel macht heeft. Je kan lelijke miljonairs zien met knappe vrouwen. Die vrouwen zullen zonder meer makkelijk vreemd kunnen gaan omdat zij de macht hebben.
Daarom is DDW slim. Hij upgrade zijn uiterlijk, waardoor hij meer macht heeft.![]()
Jullie hebben helaas last van de blauwe pil, veroorzaakt door opgroeien in hollywood-cultuur en internet-bullshit-pua cultuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |