Dat dusquote:Op maandag 11 maart 2013 16:28 schreef zovty het volgende:
Het ligt niet aan je uiterlijk, het ligt aan je wijvengezeik.
Dat dus, een vriend van me heeft lippen waar Sven Kramer jaloers op is, maar wel een vlotte babbel en een leuke omgang, dus zijn mesjes geïnteresseerd in hem.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:36 schreef housesoftheholy het volgende:
Een man die niet knap is maar wel ontzettend alfa (intelligentie, charisma, status) kan gewoon aantrekkelijk zijn. Maar ook dat is voor jou te hoog gegrepen denk ik
ik heb een vriend die een kop kleiner is dan ik die heft nog nooit een vrouw geintereseerd in hem. hij is veel socialer dan ik (betere persoonlijkheid) hij heeft ook meer IQ. Omdat hij klein is heeft hij gewoon geen status hij is niet mannelijk genoeg. Dat is niet zijn schuld, het is de schuld van de natuur, als hij geen vrouw koopt blijft hij voor altijd alleen tenzij hij zijn standaard verlaagt naar obees of gehandicapte vrouw(zonder ledematen, downsyndroom ofzo). kan je het voorstellen dat je moet trouwen met een obees vrouw omdat je anders niet aan de vrouw komt.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:36 schreef housesoftheholy het volgende:
Een man die niet knap is maar wel ontzettend alfa (intelligentie, charisma, status) kan gewoon aantrekkelijk zijn. Maar ook dat is voor jou te hoog gegrepen denk ik
Terwijl voor vrouwen van 2 meter de mannen wel voor het oprapen liggen, want mannen zijn dol op vrouwen die een stuk langer zijn dan zijzelfquote:Op maandag 11 maart 2013 16:40 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
ik heb een vriend die een kop kleiner is dan ik die heft nog nooit een vrouw geintereseerd in hem. hij is veel socialer dan ik (betere persoonlijkheid) hij heeft ook meer IQ. Omdat hij klein is heeft hij gewoon geen status hij is niet mannelijk genoeg. Dat is niet zijn schuld, het is de schuld van de natuur, als hij geen vrouw koopt blijft hij voor altijd alleen tenzij hij zijn standaard verlaagt naar obees of gehandicapte vrouw(zonder ledematen, downsyndroom ofzo). kan je het voorstellen dat je moet trouwen met een obees vrouw omdat je anders niet aan de vrouw komt.
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:27 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
TS is lelijk en een aansteller
Ben jij 2 meter?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Terwijl voor vrouwen van 2 meter de mannen wel voor het oprapen liggen, want mannen zijn dol op vrouwen die een stuk langer zijn dan zijzelf
Dit is het dus gewoon hequote:Op maandag 11 maart 2013 16:40 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
ik heb een vriend die een kop kleiner is dan ik die heft nog nooit een vrouw geintereseerd in hem. hij is veel socialer dan ik (betere persoonlijkheid) hij heeft ook meer IQ. Omdat hij klein is heeft hij gewoon geen status hij is niet mannelijk genoeg. Dat is niet zijn schuld, het is de schuld van de natuur, als hij geen vrouw koopt blijft hij voor altijd alleen tenzij hij zijn standaard verlaagt naar obees of gehandicapte vrouw(zonder ledematen, downsyndroom ofzo). kan je het voorstellen dat je moet trouwen met een obees vrouw omdat je anders niet aan de vrouw komt.
gratis plastische chirurgie is de droom van vele lelijke mannen in NL.
Dit.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:47 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dit is het dus gewoon heBen jij nu een vent met je gehuil
"Het ligt aan de natuur"
"Hij kan er niks aan doen"
Dat passieve gezeik, je kunt er WEL iets aan doen, hou eens op met de rest van de wereld de schuld geven en werk eens aan jezelf pussy, het meest onaantrekkelijke dat je kunt zijn is een verwijfde huilebalk, hoe knap of lelijk je ook bent.
Aha zo. Ja TS is een aansteller. Waarschijnlijk is dat ook z'n probleem.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee 1.75m maar het was even ter illustratie van mijn argument
ja lelijke mannen zijn wanhopig die zullen echt wel met een vrouw van 2 meter willen want die zijn meestal slank en niet obees. maar vrouwen van 2m willen mannen van 2m vrouwen hebben en hebben veels te hoge standaard net als de meeste vrouwen die willen edward en jakob.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Terwijl voor vrouwen van 2 meter de mannen wel voor het oprapen liggen, want mannen zijn dol op vrouwen die een stuk langer zijn dan zijzelf
Op de wallen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:49 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
ja lelijke mannen zijn wanhopig die zullen echt wel met een vrouw van 2 meter willen want die zijn meestal slank en niet obees. maar vrouwen van 2m willen mannen van 2m vrouwen hebben en hebben veels te hoge standaard net als de meeste vrouwen die willen edward en jakob.
vrouwen hebben gewoon veel hogere standaard als man daardoor blijven lelijke mannen langer alleen dan lelijke vrouwen. players gaan zo vaak naar bed met lelijke vrouwen. waar zijn de vrouwlijke players die met lelijke mannen naarr bed gaan???![]()
![]()
Volgens mij snap jij niet zo goed hoe de dingen in elkaar zitten. Er zijn sowieso maar weinig vrouwen die enkel en alleen om de seks met iemand naar bed gaan. Meestal hebben ze alleen seks met een man, als ze van hem onder de indruk zijn. Dit kan op basis van zijn uiterlijk, zijn welbespraaktheid, zijn leugens, zijn status, zijn geld of zijn indrukwekkende intelligentie (quote:Op maandag 11 maart 2013 16:49 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
ja lelijke mannen zijn wanhopig die zullen echt wel met een vrouw van 2 meter willen want die zijn meestal slank en niet obees. maar vrouwen van 2m willen mannen van 2m vrouwen hebben en hebben veels te hoge standaard net als de meeste vrouwen die willen edward en jakob.
vrouwen hebben gewoon veel hogere standaard als man daardoor blijven lelijke mannen langer alleen dan lelijke vrouwen. players gaan zo vaak naar bed met lelijke vrouwen. waar zijn de vrouwlijke players die met lelijke mannen naarr bed gaan???![]()
![]()
Zoek de definitie van Alpha male eens op. Geldt voor dit hele forum trouwensquote:Op maandag 11 maart 2013 16:36 schreef housesoftheholy het volgende:
Ja ja, net zoals dat de term ''tragedie'' in hedendaags taalgebruik compleet verkracht wordt. Het zal vast in de biologie en/of evolutieleer een andere betekenis hebben, maar ik gebruikte het alleen even om een punt te maken.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:10 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Zoek de definitie van Alpha male eens op. Geldt voor dit hele forum trouwens
Wordt vaak met de term gesmeten, maar geloof niet dat mensen weten wat het wel en niet inhoudt.
Die obese en gehandicapte vrouwen blijven dus ook alleen dankzij mannen als jouw vriend. Ondanks hun persoonlijkheid en IQquote:Op maandag 11 maart 2013 16:40 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
gratis plastische chirurgie is de droom van vele lelijke mannen in NL.
Echt waar manquote:Op maandag 11 maart 2013 17:05 schreef 123dudeguys het volgende:
het is duidelijk dat de wereld nog niet klaar is voor de realiteit. mensen willen niet de waarheid horen. ze willen liever geloven in reincarnatie of in multiversum, zodat ze de realiteit niet hoeven te ondergaan, er is maar één leven, en als je lelijk geboren bent heb je pech en geen illusie kan daar iets aan doen.
topic gesloten.
De tragiek van de tragedie...quote:Op maandag 11 maart 2013 17:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja ja, net zoals dat de term ''tragedie'' in hedendaags taalgebruik compleet verkracht wordt. Het zal vast in de biologie en/of evolutieleer een andere betekenis hebben, maar ik gebruikte het alleen even om een punt te maken.
Dus jij hebt pech? Dat is jouw conclusie? Ik zie vele mensen die ondanks hun handicap het daar niet bij laten en een bepaald sport beoefenen of iets dergelijks. Lelijk is een subjectief iets. De persoon die het meest kritisch is op jou, dat ben jezelf.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:05 schreef 123dudeguys het volgende:
....er is maar één leven, en als je lelijk geboren bent heb je pech en geen illusie kan daar iets aan doen.
topic gesloten.
Met moderne definitie bedoel je volgens mij lekendefinitie. Want ook de moderne definitie is nog gelijk aan die van de oude filosofen. (Kinderneukende?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:30 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Volgens de moderne definitie? Of volgens de kinderneukende filosofen definitie?
Waarom moet dit topic ineens over Griekse zooi gaan, terwijl het 10 posts terug nog over chicks regelen ging?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:30 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Volgens de moderne definitie? Of volgens de kinderneukende filosofen definitie?
Omdat hosselen voor sommigen niet een langdurig interessant onderwerp is.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:35 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Waarom moet dit topic ineens over Griekse zooi gaan, terwijl het 10 posts terug nog over chicks regelen ging?
Het probleem van TS is meer dat niemand een passief, huilend wijf wil, hoeveel status die persoon ook heeft.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:39 schreef LethalNinja het volgende:
Whhaa complimenten voor de OP.. En het is nog waar ook, alhoewel uiterlijk vooral voor vrouwen erg belangrijk is.. Vrouwen die er uitzien als Scarlet Johansen of Shakira hoeven maar te knipogen en dingen worden voor hen gedaan.
Als man zijnde is het belangrijker om status te verkrijgen door activiteiten, houding, baan/ inkomen. De vrouwtjes vinden je interessant als je financiële zekerheid kan bieden. Oh en wat persoonlijkheid is ook wel fijn en goede karaktereigenschappen zijn ook niet mis.
Tenzij super good lookin en hij huilend zijn dikke Ferrari instapt, dan komen de vrouwtjes wel troosten hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 17:41 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het probleem van TS is meer dat niemand een passief, huilend wijf wil, hoeveel status die persoon ook heeft.
Hier en daar wellicht maar ik denk dat dat ook wel tegenvaltquote:Op maandag 11 maart 2013 17:42 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Tenzij super good lookin en hij huilend zijn dikke Ferrari instapt, dan komen de vrouwtjes wel troosten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |