Ik ben een omega positive.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:16 schreef 123dudeguys het volgende:
[ afbeelding ]
ik wilde niet meer posten hier met alle onwaarheden hier, maar moet het toch ff doen.
Ik versta onder een goede persoonlijkheid als je meer vrienden en meer facebookvrienden hebt. Immers, als je meer vrienden hebt heb je betere persoonlijkheid, toch?
ik heb dus minder vrienden en meer dating succes dan mijn vriend. plus mensen hier vinden mijn persoonlijkheid slecht.
[..]
ik heb geen laag zelfbeeld, ik ben realistisch. ik verkies de rode pil, jullie verkiezen de blauwe pil.
Tenslotte, kijk heel goed en heel kritisch(!) naar het plaatje wat ik hierboven heb gepost. Je zal zien dat ik gelijk heb. Persoonlijkheid = uiterlijk. Vrouwen willen een man met humor = vrouwen willen een aantrekkelijke man. Vrouwen willen een man met zelfvertrouwen = vrouwen willen een aantrekkelijke man. Vrouwen zullen jullie mannen nooit de waarheid vertellen. Ik wel. Doe ermee wat je wilt.
P.S. Grappige toevalligheid: mannen op stormfront zijn bijna allemaal sub 3/10 mannen met rare gezichten, je vindt daar bijna geen knappe mannen.
Amenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ach eisen. Weetje mensen weten vaak niet eens wat ze zoeken. ze noemen een hoop eisen totdat ze iemand ontmoeten die totaal niet aan die eisen voldoet en ze het niet erg vinden, omdat ze verliefd zijn . ze vinden die persoon dan leuk om wie hij is. kijk als iemand er echt afgrijselijk uit ziet word t een beetje anders. ja mensen zijn altijd wel enigszins oppervlakkig maar met een leuke persoonlijkheid en vooral zelfverzekerdheid!! veeg je een hoop weg.
Dames, grijp jullie kans! Hij is open, aardig en zelfverzekerdquote:
Gewoon je benen operatief verlengen. Chicks diggen lange mannen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:25 schreef 123dudeguys het volgende:
Ik heb het altijd onbewust geweten, persoonlijkheid doet niks het maakt je niet mooier dan je al bent. soms ben je gewoon te lelyk. het leven is oneerlijk sommige mensen leven op very easy god mode en andere zoals ik op legendary hard mode en het hangt af van puur geluk. dat is niet mijn schuld het zijn mijn genen. Gelukkig dat plastische chirurgie steeds beter wordt maar het is nog lang niet genoeg. Het maakt helemaal niet uit trouwens hoe goed je persoonlijkheid is, als je te lelijk bent blijven vrouwen liever alleen dan met jouw uit medelijden te gaan trouwen. het enige dat me op de been houdt is de gedachte dat ik miljonair wordt
Klacht: plastische chirurgie is niet gratis voor lelijke mensenlelijk geboren worden
Hij is al bezet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dames, grijp jullie kans! Hij is open, aardig en zelfverzekerd
..... of werkt het toch niet zo?
doe normaal man. Hij wil ook enkel liefde enzquote:
hij is niet knap en heeft een vriendin idd, bedankt voor het filmpje;)quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dames, grijp jullie kans! Hij is open, aardig en zelfverzekerd
..... of werkt het toch niet zo?
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
doe normaal man. Hij wil ook enkel liefde enzHet gaat sowieso niet om uiterlijk, maar om hoe je bent aldus de vrouwen. Mijn gok is dat deze positieve gast meer meiden played dan ons allen tezamen om die reden
uiterlijk doet er toch niet toe? Het gaat om het karakter en zelfvertrouwen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij is niet knap en heeft een vriendin idd, bedankt voor het filmpje;)
ja dat zeg ikquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
uiterlijk doet er toch niet toe? Het gaat om het karakter en zelfvertrouwen?
Ja, maar je kan het ook overdrijvenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Uiterlijk niet zo, maar lichaamslengte wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
hoezo?quote:
Waarom zijn het altijd de mensen waar iets "mee is" die de aandacht opzoeken>?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
hoezo?
kijk wie A zegt, moet ook B zeggen,
ik zeg gewoon dat iemand geen rotte appel moet zijn. Je moet er als meid zijnde ook een natte poes van kunnen krijgen.
bericht editedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:58 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarom zijn het altijd de mensen waar iets "mee is" die de aandacht opzoeken>?
Ik denk dat zij hinder ondervinden? Lijjkt mij wel een goede reden i.i.g.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:58 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarom zijn het altijd de mensen waar iets "mee is" die de aandacht opzoeken>?
ik denk dat zij als voorbeeld willen dienen omdat dat zij er zo lelijk uitzien en toch nog wat moois van hun leven weten te maken en zelfs een relatie hebben. dit hebben ze aan hun positieve instelling te dankenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik denk dat zij hinder ondervinden? Lijjkt mij wel een goede reden i.i.g.
Is gewoon aandacht vragen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik denk dat zij hinder ondervinden? Lijjkt mij wel een goede reden i.i.g.
Hoop geven?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik denk dat zij als voorbeeld willen dienen omdat dat zij er zo lelijk uitzien en toch nog wat moois van hun leven weten te maken en zelfs een relatie hebben. dit hebben ze aan hun positieve instelling te danken. dit kan anderen hoop geven.
mensen leggen zich soms bij hun situatie neer. Het is namelijk niet zo dat elk dik mens of oud mens er actief iets aan gaat doen.. Het begint alemaal met een protest en in opstand komen, voor mijn part met een klaagzang. Maar daarna moeten wel de vervolgstappen komen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is gewoon aandacht vragen.
Uiterlijk is voor een man niet zo heel belangrijk, uitstraling en een eigen mening veel meer.
Maar gaan dikke mensen of oude mensen zo om aandacht vragen? Nee.
In plaats van aandacht te vragen kan die beter eens naar zichzelf kijken en er wat aan doen.
Kevin Strootmanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Maar eigenlijk is het een vicieuze cirkel voor lelijke mensen: lelijk zijn, geen zelfvertrouwen, geen lef, geconfronteerd worden met afwezigheid van succes etc.
Bedenk zelf maar eens hoe je door de club zou paraderen als je een grafkop als Kevin Strootman zou hebben, echt heel heel anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |