Wat versta jij onder een leuke persoonlijkheid?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:47 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ken meer dan genoeg lelijke mannen zonder vriendin, maar die wel een leuke persoonlijkheid hebben (en een goede baan enz enz)
Blijf jij maar lekker zeggen dat vrouwen niet zo veel naar het uiterlijk kijken (als mannen), hopelijk weten (lelijke) mannen dat het niet waar is anders vrees ik dat ze nog een hoop tegenslagen zullen krijgen als het op de vrouwtjes aankomt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:47 schreef Kola het volgende:
[..]
Lelijke mannen zijn vaker verlegen, stappen niet snel op een vrouw af, zijn onzeker over allerlei dingen, voelen zich minderwaardig en gedragen zich dan ook zo naar iemand anders toe. Kan al snel ongemakkelijk en onprettig overkomen. Dat gaat buiten uiterlijk om, al zullen ze zichzelf wijsmaken dat het enkel daar om gaat. En dat als ze mooier waren, alles beter zou zijn.. van die nonsens.
Een leuke persoonlijkheid is niet iemand die altijd maar lacht en alles goed vindt. Een leuke persoonlijkheid is iemand die iets met zijn of haar leven doet en daar leuk, boeiend en/of humoristisch over kan vertellen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een leuke persoonlijkheid?
Dat is niet lelijk.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:42 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
zeik niet en bekijk dit eens:
http://www.nadersaab.com/
bovendien de beste plastische chirurg ter wereld is ook niet de mooiste en ziet er om eerlijk te zijn uit als een nerd....studeren en veel geld verdienen =
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
persoonlijkheid overkomt uiterlijk niet, MAAR RIJKDOM WEL! Dat mijn (zie foto's hierboven) plastische chirurg 53 is interesseert de 26 jarige Annabelle (zie op de foto's hierboven) niet. Dat zij beter had kunnen krijgen ook niet. Ze is super gelukkig in zijn villa en met een levenlang gratis shoppen!
Dat is ronduit walgelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:42 schreef Michielos het volgende:
Dat is ook niet lelijk. Kijk eens naar sideshow freaks, dan weet je wat lelijk is.
Zelfs Grace McDaniels kreeg een vriend. WAarom zeikt TS dan??quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zelfs Grace McDaniels kreeg een vriend. WAarom zeikt TS dan??
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:18 schreef BzP het volgende:
in dit geval maakt je lage zelfbeeld en zwak doorzettingsvermogen je onaantrekkelijk.
Je OP druipt er in ieder geval van af.
ja maar ik wil het graag van ddw horen omdat hij zegt dat leuke mannen geen vrouwen krijgen als ze niet mooi zijn;)quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Een leuke persoonlijkheid is niet iemand die altijd maar lacht en alles goed vindt. Een leuke persoonlijkheid is iemand die iets met zijn of haar leven doet en daar leuk, boeiend en/of humoristisch over kan vertellen.
Dat is onzin. Wat wel waarheid is, is dat ronduit rotte appels (echt weerzinwekkende mannen) geen vriendin kunnen krijgen, ook al zijn ze heel leuk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja maar ik wil het graag van ddw horen omdat hij zegt dat leuke mannen geen vrouwen krijgen als ze niet mooi zijn;)
ik heb geen laag zelfbeeld, ik ben realistisch. ik verkies de rode pil, jullie verkiezen de blauwe pil.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:18 schreef BzP het volgende:
in dit geval maakt je lage zelfbeeld en zwak doorzettingsvermogen je onaantrekkelijk.
Je OP druipt er in ieder geval van af.
Zolang je maar geen kabouter bentquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is onzin. Wat wel waarheid is, is dat ronduit rotte appels (echt weerzinwekkende mannen) geen vriendin kunnen krijgen, ook al zijn ze heel leuk.
Genoeg mensen met een normaal uiterlijk die een vriendin hebben.Daar hoef je echt niet mooi voor te zijn.
Ik ben wel zelfverzekerder ja. Maar het is niet zo dat ik een andere uitstraling heb als vroegerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:01 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
en nóg niet accepteren dat het gewoon komt omdat jij je zélf beter voelt. Echt, ik heb ze zelden zo dom meegemaakt als jou
Een interessante persoon die leuk kan vertellen, waar mee je kan lachen enz.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een leuke persoonlijkheid?
ja man, alle chicks diggen je nu omdat je benen 5 cm langer zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:50 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Zolang je maar geen kabouter bent
[..]
Ik ben wel zelfverzekerder ja. Maar het is niet zo dat ik een andere uitstraling heb als vroegerLoop, kijk en gedraag me nog altijd hetzelfde hoor
Ik pas nu een stuk beter in het ideaalbeeld waar vrouwen zo naar hunkeren, en dat is te merken!
Ik stond toevallig vanmiddag bij de kopieermachine, en opeens een lange chick (zo rond 180) die een beetje met mij begon te flirten (en niet omdat ik een o zo geweldige persoonlijk heb)
Zag ik haar niet snel doen bij mij een jaar terug haha
lekkere onduidelijke omschrijving. Maar als ik en vele anderen genoeg lelijke mannen zien met een mooie vriendin wil je dan zeggen dat wij liegen ???? Of is er gewoon iets anders mis ' met die vriend van je'quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:57 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Een interessante persoon die leuk kan vertellen, waar mee je kan lachen enz.
Maargoed, omdat ze gewoon lelijk zijn interesseert hun karakter vrouwen ook geen fuck (behalve misschien als ze wat aandacht nodig hebben).
7 cm. En ja, ik denk het welquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ja man, alle chicks diggen je nu omdat je benen 5 cm langer zijn.![]()
![]()
![]()
niemand is zo onnozel man, kap met trollen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:01 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
7 cm. En ja, ik denk het welWat denk jij als je een chick tegenkomt die langer is?
Ga eens voor de lol op iets staan van 7 cm voor de spiegel, visueel maakt het echt veel verschil.
Laat ik het zo zeggen; vrouwen stellen misschien minder eisen (aan het uiterlijk) van een man, maar die eisen die ze stellen houden zo goed aan vast ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
lekkere onduidelijke omschrijving. Maar als ik en vele anderen genoeg lelijke mannen zien met een mooie vriendin wil je dan zeggen dat wij liegen ???? Of is er gewoon iets anders mis ' met die vriend van je'
er zijn praktisch net zo veel vrouwen die korte mannen leuk vinden, als vrouwen die lange mannen leuk vinden, dus waarom zou je uberhaupt moeite doen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:05 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; vrouwen stellen misschien minder eisen (aan het uiterlijk) van een man, maar die eisen die ze stellen houden zo goed aan vast ook.
Ik kan wel zeggen dat een vrouw lengte toch wel het belangrijkst vindt als we het over het uiterlijk hebben. Wat betreft lichaamsbouw, gezicht etc. kunnen ze wel (tot op zekere hoogte) water bij de wijn doen als het verder goed klikt
Dus ik geloof je wel hoor.
De man uit je UI is ook niet echt knap, toch zou ik heel graag met deze man datenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
ach eisen. Weetje mensen weten vaak niet eens wat ze zoeken. ze noemen een hoop eisen totdat ze iemand ontmoeten die totaal niet aan die eisen voldoet en ze het niet erg vinden, omdat ze verliefd zijn . ze vinden die persoon dan leuk om wie hij is. kijk als iemand er echt afgrijselijk uit ziet word t een beetje anders. ja mensen zijn altijd wel enigszins oppervlakkig maar met een leuke persoonlijkheid en vooral zelfverzekerdheid!! veeg je een hoop weg.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:05 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; vrouwen stellen misschien minder eisen (aan het uiterlijk) van een man, maar die eisen die ze stellen houden zo goed aan vast ook.
Ik kan wel zeggen dat een vrouw lengte toch wel het belangrijkst vindt als we het over het uiterlijk hebben. Wat betreft lichaamsbouw, gezicht etc. kunnen ze wel (tot op zekere hoogte) water bij de wijn doen als het verder goed klikt
Dus ik geloof je wel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |