nou niet iedereen die iets mankeert staat positief in het leven. Daarnaast is dit niet alleen een les voor de lelijksten ( om het maar ffe zo kort door de bocht te noemen) maar ook voor mensen met andere problemen. Het laat zien dat wat je ook hebt dat je met een goede instelling een hoop bereikt en het niet het einde van de wereld hoeft te zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hoop geven?
Midgets kunnen ook een relatie hebben of gehandicapten, toch?
Iedereen kan een relatie aangaan met een ander iemand, wat is daar zo speciaal aan?
En dit is nieuws omdat?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou niet iedereen die iets mankeert staat positief in het leven. Daarnaast is dit niet alleen een les voor de lelijksten ( om het maar ffe zo kort door de bocht te noemen) maar ook voor mensen met andere problemen. Het laat zien dat wat je ook hebt dat je met een goede instelling een hoop bereikt en het niet het einde van de wereld hoeft te zijn.
Nieuws is het niet , we hebben het ook niet over het journaal. Maar lang niet iedereen weet of snapt dit. Daarnaast vinden mensen het prachtig om zoiets te zien , dat iemand die het zwaar heeft toch wat van zijn leven weet te maken.quote:
Ik vind het gewoon mediageil gedrag.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Nieuws is het niet , we hebben het ook niet over het journaal. Maar lang niet iedereen weet of snapt dit. Daarnaast vinden mensen het prachtig om zoiets te zien , dat iemand die het zwaar heeft toch wat van zijn leven weet te maken.
Waarom heb jij hier nooit een award gekregen op fok?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon mediageil gedrag.
Boehoe een tegenslag, het leven is nu eenmaal hard.. get over it en doe mee.
Zielig gedrag altijd wat in de media gepromoot moet worden krijg je alleen maar zo'n zieligheidscultuur van.
ik vind dit daar niet onder vallen hoor . Wat die man uit het filmpje heeft te vertellen is inspirerend voor anderen. Het is alleen maar goed dat het gemaakt is. Programmas als 'help mijn man is klusser' vind ik daar wel onder vallen. Dat voegt echt niks toe :alleen maar een beetje gratis hulp proberen te krijgen bij het klussen en je man voor schut zetten op tv.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon mediageil gedrag.
Boehoe een tegenslag, het leven is nu eenmaal hard.. get over it en doe mee.
Zielig gedrag altijd wat in de media gepromoot moet worden krijg je alleen maar zo'n zieligheidscultuur van.
omdat hij geen gelijk heeftquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:40 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Waarom heb jij hier nooit een award gekregen op fok?
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:40 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Waarom heb jij hier nooit een award gekregen op fok?
Zijn nuchtere kijk op zaken kan vaak verfrissend zijn. Het is lekker om zielig gevonden te worden maar je hebt er geen reet aan.quote:
Dit.quote:
ja ik ben het daar ook mee eens ( dat mensne niet zo zielig moeten doen) ik vind het daarom juist goed dat er filmpjes gemaakt worden van mensen die dat dus ook doen ( zoals het filmpje hierboven) daarmee geven ze het goede voorbeeld aan anderen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:50 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Zijn nuchtere kijk op zaken kan vaak verfrissend zijn. Het is lekker om zielig gevonden te worden maar je hebt er geen reet aan.
Dus als ik eens een tegenslag heb en overwin moet ik ook op het nieuws komen en op internet?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik ben het daar ook mee eens ( dat mensne niet zo zielig moeten doen) maar ik vind het daarom juist dat er filmpjes gemaakt worden van mensen die dat dus ook doen ( zoals het filmpje hierboven)
Een sexuele/lichamelijke klik blijft nodig voor het verliefd worden op iemandquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ach eisen. Weetje mensen weten vaak niet eens wat ze zoeken. ze noemen een hoop eisen totdat ze iemand ontmoeten die totaal niet aan die eisen voldoet en ze het niet erg vinden, omdat ze verliefd zijn . ze vinden die persoon dan leuk om wie hij is. kijk als iemand er echt afgrijselijk uit ziet word t een beetje anders. ja mensen zijn altijd wel enigszins oppervlakkig maar met een leuke persoonlijkheid en vooral zelfverzekerdheid!! veeg je een hoop weg.
de man in het filmpje doet helemaal niet zielig. hij schud de mensen juist wakker hiermee! wees blij dat we nog wat te weten komen over ziektes ed.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:55 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dus als ik eens een tegenslag heb en overwin moet ik ook op het nieuws komen en op internet?
Kom toch op, je zegt het zelf dat mensen net zo zielig moeten doen.
Niet gewoon 1.90 zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:04 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Een sexuele/lichamelijke klik blijft nodig voor het verliefd worden op iemandNatuurlijk heb je wel van die tutjes die altijd een blonde lange kerel met blauwe ogen wilden, en uiteindelijk eindigen bij een lange kerel met bruin haar, groene ogen en een bril.
Neemt die weg dat ik enorm blij ben dat ik nu gemiddeld (lang internationaal gezien) benMensen reageren positiever op mijn aanwezigheid, vrouwen lijken mij meer te waarderen, wordt opeens gevraagd voor borrels etc etc. Het kan gewoon geen toeval zijn.
Ik blijf het de kleine man aanraden (vooral bij degene die zo rond de 175 zijn), het heeft mijn leven echt positief veranderd.
Sowieso willen vrouwen liever een man die gelijke hoogte of groter is. Het ziet ook echt totaal niet uit, een man van 1.50 (bij wijze van) met een vrouw van 1.74quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:04 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Een sexuele/lichamelijke klik blijft nodig voor het verliefd worden op iemandNatuurlijk heb je wel van die tutjes die altijd een blonde lange kerel met blauwe ogen wilden, en uiteindelijk eindigen bij een lange kerel met bruin haar, groene ogen en een bril.
Neemt die weg dat ik enorm blij ben dat ik nu gemiddeld (lang internationaal gezien) benMensen reageren positiever op mijn aanwezigheid, vrouwen lijken mij meer te waarderen, wordt opeens gevraagd voor borrels etc etc. Het kan gewoon geen toeval zijn.
Ik blijf het de kleine man aanraden (vooral bij degene die zo rond de 175 zijn), het heeft mijn leven echt positief veranderd.
Wat een voorbeeld, echt nu heb ik het idee dat ik de wereld aan kanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
de man in het filmpje doet helemaal niet zielig. hij schud de mensen juist wakker hiermee! wees blij dat we nog wat te weten komen over ziektes ed.
Even lang vinden vrouwen in de praktijk ook niet zo fijn, ze willen vaak persee hun hakken nog wel aan en dan alsnog kleiner zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Sowieso willen vrouwen liever een man die gelijke hoogte of groter is. Het ziet ook echt totaal niet uit, een man van 1.50 (bij wijze van) met een vrouw van 1.74
Waarom zou je dit inderdaad niet doen? Het heeft houw leven iig positief veranderd en dat is mooi
feit is dat je er iets aan DOET, i.p.v. te jammeren en te huilenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:16 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Even lang vinden vrouwen in de praktijk ook niet zo fijn, ze willen vaak persee hun hakken nog wel aan en dan alsnog kleiner zijn
Wetenschappelijk is aangetoond dat vrouwen zich het fijnst voelen met een man die ong. 8 cm of langer is (en jonge vrouwen zijn gemiddeld hier 175). Nou, dat merk ik nu goed ja
Het kost wat duiten (heb zelf 40 duizend euro betaald), maar lekker boeiend. Heb er tot mijn dood plezier van, en zou NOOIT meer terug willen als hoe ik eerst was
Dus ja, ik zie ook geen reden om het niet te doen. Beter als elke dag er over inzitten iig.
volgens mij heet dat gewoon coke hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
echt nu heb ik het idee dat ik de wereld aan kan![]()
Oh nee wacht, dat heet karakter.
Wat?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
volgens mij heet dat gewoon coke hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |