abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123975411
40.000 euro :') :') :')
pi_123975596
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:34 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Wat?
:')
Jij: 'ik kan nu de hele wereld aan ..dat heet karakter'. Dus ik: nee dat heet coke'

*(ik wist niet dat je al zo ver heen was dat deze zin er niet meer in ging :{ )

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2013 20:40:55 ]
pi_123975663
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:37 schreef hoink581 het volgende:
40.000 euro :') :') :')
Die 7cm kan blijkbaar al het verschil maken :) Van 177 naar 184-185 gewoon bitch!

Lekker boeiend die 40k, heb een goede job en geld boeit me niet. Scheelt alweer dat ik nooit een serieuze relatie heb gehad, dus nog genoeg cash over hier :W
Why stay small, if you can grow big..
pi_123975761
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:39 schreef madeliefff het volgende:

[..]

:')
Jij: 'ik kan nu de hele wereld aan ..dat heet karakter'. Dus ik: nee dat heet coke'

*(ik wist niet dat je al zo ver heen was dat deze zin er niet meer in ging :{ )
Ik snap de redenatie met coke niet, maar goed...

Gevalletje waar het hart van vol zit, stroomt de mond van over :') ?

Hier om je weer even op je plek te zetten waar je hoort:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123975815
Heb ook een lekkere collega van mij gesmst of ze van de week wilt lunchen, ze reageerde nog heel positief ook :')

Ik heb het gevoel alsof ik onbewust ben omgekomen en ik in de hemel ben nu :')
pi_123975923
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:42 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik snap de redenatie met coke niet, maar goed...

Gevalletje waar het hart van vol zit, stroomt de mond van over :') ?

Hier om je weer even op je plek te zetten waar je hoort:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee nee nee:

mensen die coke snuiven denken dat ze de wereld weer aan kunnen toch....

je zei dat je de wereld weer aan kunt door karakter, toen maakte ik een grapje en zei dat jij lekker hebt zitten snuiven;) en 'de wereld weer aankunnen' bij jou nu dus niks met karakter te maken heeft.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2013 20:53:28 ]
pi_123976096
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:08 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Niet gewoon 1.90 zijn :')
Er is niks erger als een lange ecto.

Gelukkig ben ik nu een aantrekkelijke lange(re) meso ;)

Bovendien boeien vrouwen de extra cm's na 185 toch niet meer (tot op zekere hoogte, te lang is ook niet goed) :)
pi_123976612
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:45 schreef madeliefff het volgende:

[..]

nee nee nee:

mensen die coke snuiven denken dat ze de wereld weer aan kunnen.... je zegt dat je de wereld weer aan kunt door karakter, maar aangezien jij lekker hebt zitten snuiven;) heeft 'de wereld weer aankunnen' bij jou nu dus niks met karakter te maken
Zo zeg, jij bent zeker een psycholoog in opleiding :')

SPOILER
Ga je altijd mensen beledigen of proberen zwart te maken als ze een andere mening hebben? :W
pi_123976647
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:47 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Er is niks erger als een lange ecto.

Gelukkig ben ik nu een aantrekkelijke lange(re) meso ;)

Bovendien boeien vrouwen de extra cm's na 185 toch niet meer (tot op zekere hoogte, te lang is ook niet goed) :)
Je bent een 'meso' met een goede baan die zo 40k neerlegt voor een ijdele operatie, maar toch heb je nog nooit een relatie gehad EN je zit op Fok! Er is iets anders mis met je want dat lengte verhaal is bul. :')
pi_123976756
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:54 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Zo zeg, jij bent zeker een psycholoog in opleiding :')

SPOILER
Ga je altijd mensen beledigen of proberen zwart te maken als ze een andere mening hebben? :W
Wtf jij bent echt raar hoor .ik maak alleen een grapje ,maar jij snapt hem nog geen eens. K heb t vorige bericht maar ffe anders geformuleerd :')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2013 20:59:27 ]
pi_123976893
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:56 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Wtf jij bent echt raar hoor .ik maak alleen een grapje ,maar jij snapt hem nog geen eens :')
Goede grap dan :')

Alle mensen liggen ook dubbel zie ik _O-
pi_123976934
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:55 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Je bent een 'meso' met een goede baan die zo 40k neerlegt voor een ijdele operatie, maar toch heb je nog nooit een relatie gehad EN je zit op Fok! Er is iets anders mis met je want dat lengte verhaal is bul. :')
Kloon natuurlijk, sommige mensen zijn een beetje koekoek.
pi_123977013
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:55 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik zit op Fok! voor mijn plezier en de leuke topics :) Kon anders ook een film kijken, of wat dan ook..

Ik weet dat het raar is dat ik nooit een relatie heb gehad. Ik denk dat mijn onzekerheid daar een grote aandeel in had (was immers altijd een klein ventje wat mij onzeker maakte). Merk nu dat het stukken en stukken beter gaat bij de vrouwtjes :) Heb al een onbetaalde ( ;) ) date staan :D
pi_123977413
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:04 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Een sexuele/lichamelijke klik blijft nodig voor het verliefd worden op iemand :) Natuurlijk heb je wel van die tutjes die altijd een blonde lange kerel met blauwe ogen wilden, en uiteindelijk eindigen bij een lange kerel met bruin haar, groene ogen en een bril.

Neemt die weg dat ik enorm blij ben dat ik nu gemiddeld (lang internationaal gezien) ben :) Mensen reageren positiever op mijn aanwezigheid, vrouwen lijken mij meer te waarderen, wordt opeens gevraagd voor borrels etc etc. Het kan gewoon geen toeval zijn.

Ik blijf het de kleine man aanraden (vooral bij degene die zo rond de 175 zijn), het heeft mijn leven echt positief veranderd.
ik geloof je wel, dwergen van 1.77 zie je zelden op borrels rondlopen
pi_123977647
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:59 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Ik zit op Fok! voor mijn plezier en de leuke topics :) Kon anders ook een film kijken, of wat dan ook..

Ik weet dat het raar is dat ik nooit een relatie heb gehad. Ik denk dat mijn onzekerheid daar een grote aandeel in had (was immers altijd een klein ventje wat mij onzeker maakte). Merk nu dat het stukken en stukken beter gaat bij de vrouwtjes :) Heb al een onbetaalde ( ;) ) date staan :D
pi_123977692
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:58 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Goede grap dan :')

Alle mensen liggen ook dubbel zie ik _O-
ik heb nog nooit mee gemaakt dat iemand deze drugsgrap niet kende, zal wel randstad humor zijn :'). Hier zeggen we altijd als iemand gek doet ' je moet niet zoveel snuiven'
pi_123977826
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:09 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ik heb nog nooit mee gemaakt dat iemand deze drugsgrap niet kende, zal wel randstad humor zijn :'). Hier zeggen we altijd als iemand gek doet ' je moet niet zoveel snuiven'
Wat versta jij onder gek doen?
pi_123977926
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Smack10 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb geen knuffels in mijn bed hoor ;-) Vaak juist een lekker wijf (paydate) :)

Nu lijkt de tijd pas aangebroken voor een nieuwe leven. Een leven met hopelijk liefde en affectie :)
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:14:00 #219
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_123978033
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 19:36 schreef Puntenjager het volgende:
nvm
HA met de spytool kon ik je bericht lezen voor de edit *)
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_123978053
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:12 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Ik heb geen knuffels in mijn bed hoor ;-) Vaak juist een lekker wijf (paydate) :)

Nu lijkt de tijd pas aangebroken voor een nieuwe leven. Een leven met hopelijk liefde en affectie :)
Cool story bro, aan je innerlijk zal het iig niet liggen :')
pi_123978241
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:14 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Hoe je het ook wendt of keert; een man moet af en toe gewoon een beurt krijgen. Waarom zou ik dat verzinnen? Of zou jij jezelf tot in de eeuwigheid maar lopen af te rukken ofzo :')

Maar aangezien vrouwen mij nu "opeens" willen, tja, waarom geen gebruik van maken :)
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:17:43 #222
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_123978275
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:14 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Wat vind jij van je eigen innerlijk als ik mag vragen? :@
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_123978433
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:17 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Hoe je het ook wendt of keert; een man moet af en toe gewoon een beurt krijgen. Waarom zou ik dat verzinnen? Of zou jij jezelf tot in de eeuwigheid maar lopen af te rukken ofzo :')

Maar aangezien vrouwen mij nu "opeens" willen, tja, waarom geen gebruik van maken :)
Waar ontken ik dat mannen seks nodig hebben?

Ik ben er zelf een grote fan van :Y

Over verzinnen, je bent langer en nu zien mensen je anders :') Met die mensen zul je dus echt gelukkig worden :W
pi_123978535
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:17 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Wat vind jij van je eigen innerlijk als ik mag vragen? :@
Dat laat ik aan andere mensen over om daarover te oordelen.

Ik behandel mensen hoe ze mij behandelen en ben niet bang om mijn mening te geven, dat bepaalde mensen dat stoort zit ik niet mee...
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:23:07 #225
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_123978629
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:14 schreef rosepetals het volgende:

[..]

HA met de spytool kon ik je bericht lezen voor de edit *)
Damn :D
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')