Slim van mij hequote:
Ah okequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat laat ik aan andere mensen over om daarover te oordelen.
Ik behandel mensen hoe ze mij behandelen en ben niet bang om mijn mening te geven, dat bepaalde mensen dat stoort zit ik niet mee...
Zo zijn (alle) mensen nou eenmaal, ook jij. Ik heb de operatie gedaan om wat meer aanzien te krijgen. En het heeft gewerktquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waar ontken ik dat mannen seks nodig hebben?
Ik ben er zelf een grote fan van
Over verzinnen, je bent langer en nu zien mensen je andersMet die mensen zul je dus echt gelukkig worden
Je bent gewoon een onzekere piemel. Oke? Die lengte obsessie van jou zit helemaal in je hoofd want er zijn gewoon kleinere vrouwen die je wel leuk zouden vinden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:24 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Zo zijn mensen nou eenmaal, ook jij. Ik heb de operatie gedaan om wat meer aanzien te krijgen. En het heeft gewerktIk heb mij helaas veel te lang voorgehouden dat lengte er niet toe doet (tot mijn spijt). Had ik die operatie maar veel eerder gedaan, had ik mss nog een leuk liefdesleven kunnen hebben toen ik "jong" was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je bent gewoon een onzekere piemel. Oke? Die lengte obsessie van jou zit helemaal in je hoofd want er zijn gewoon kleinere vrouwen die je wel leuk zouden vinden.
Bovendien zeur je.Dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk gek, niet gestoord( voordat je je weer aangevallen voelt). voorbeeld : Als iemand gekke bekken trekt ,iets laat vallen, zich verspreekt , enz. zeggen we ' je moet niet zoveel snuiven' als een grapje, alsof je daardoor zogenaamd ander gedrag toont. Maar ook als iemand bijv een loopneus heeft zeggen we dat voor de grap .quote:
Aha, dus net zoiets als maagden die de hele dag lachen om seksgrapjesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Leuk gek, niet gestoord ( voordat je je weer aangevallen voelt) voorbeeld : Als iemand gekke bekken trekt ,iets laat vallen, zich verspreekt , enz. zeggen we ' je moet niet zoveel snuiven' als een grapje, alsof je daardoor zogenaamd ander gedrag toont. Maar ook als iemand bij een loopneus heeft zeggen we dat voor de grap .
En nu zei jij 'ik kan de wereld weer aan', dan past ook de grap ' ja komt door het snuiven' ( omdat men zegt dat mensen die drugs gebruiken de wereld weer aan kunnen)
Ik zeg t zelf ook zo vaak als ik iets stoms/ grappigs doe ' ja dat komt omdat ik gesnoven heb, dan ga ik gekke dingen doen'.
1.96m en vroeger gratis, genoeg schoppen onder de kant gehad waardoor ik zo lang ben, had je vroeger maar niet zo braaf moeten zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Die 7cm kan blijkbaar al het verschil makenVan 177 naar 184-185 gewoon bitch!
Lekker boeiend die 40k, heb een goede job en geld boeit me niet. Scheelt alweer dat ik nooit een serieuze relatie heb gehad, dus nog genoeg cash over hier
Ik hoef niet zo lang te zijn hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:03 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
1.96m en vroeger gratis, genoeg schoppen onder de kant gehad waardoor ik zo lang ben, had je vroeger maar niet zo braaf moeten zijn.
Goede verhouding krijg je dan ook, 20cm erbij in de benen maar je torso blijft nog steeds even lang.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:06 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo lang te zijn hoor
Daarentegen weet ik wel gevallen van mensen die met cosmetische beenverlenging van 171-172 naar 192 zijn gegaan (met twee operaties). Denk niet dat hun er proportioneel mooier op zijn geworden maarja
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja ik snap de "grap" wel, maar maar ik vind hem gewoon een beetje
Een beenverlenging met 10 cmquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:10 schreef Dimachaerus het volgende:
hey D.D.W wat raad je studenten man van 1.66 lengte aan ??
Alsof het niets is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:45 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Een beenverlenging met 10 cmDan word je dus 1.76.
Daarnaast raad ik je aan schoenen te kopen op link, of hier. Dit zijn schoenen voor kleinere mannen, en maken je zo gemiddeld tussen de 3-5 cm langer.
Dus uiteindelijk kun je met schoenen aan op de 1.81 uitkomen!
het probleem met pumps is dat vrouwen ze niet accepteren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:45 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Daarnaast raad ik je aan schoenen te kopen op link, of hier. Dit zijn schoenen voor kleinere mannen, en maken je zo gemiddeld tussen de 3-5 cm langer.
KLB / Beenverlenging en revalidatiequote:
Of niet kleintje?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:45 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Die methode die jij hebt filtreert de nepperd van de echten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat laat ik aan andere mensen over om daarover te oordelen.
Ik behandel mensen hoe ze mij behandelen en ben niet bang om mijn mening te geven, dat bepaalde mensen dat stoort zit ik niet mee...
Wat hij zegt. Klein zijn als man wordt (bijna) altijd lelijk bevonden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:34 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
het probleem met pumps is dat vrouwen ze niet accepteren.
vrouwen mogen makeup en hakken gebruiken, mannen mogen helemaal geen cosmetica of hakken dragen. het is erg hypocriet allemaal.
als je ziet hoe vrouwen er zonder makeup uitzien... het is heel nep.
verder snap ik de anti plastische chirurgie hier niet. 3/4 van alle BNérs doet aan plastische chirurgie, en veel vrouwen zwijmelen bij de "knappe" mannen die minstens iets aan hun neus hebben laten doen, zoals ryan gosling.
Vrouwen vertellen jullie NOOIT de waarheid. De waarheid is dat sub-3 mannen altijd iets raars aan hun gezicht hebben of klein zijn en ongeacht wat ze aan hun lichaam doen of kleren het is gewoon zichtbaar dat ze tekortkomen en het enige wat helpt is plastische chirurgie of gaan voor de wanhopige vrouw (lelijk)
Nee man. Het is anti verwrongen zelfbeeld hier. Als jij 1.77 te klein vind voor een man ben je gewoon fucked up in je hoofd van de categorie anorexia patiënt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:34 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
het probleem met pumps is dat vrouwen ze niet accepteren.
vrouwen mogen makeup en hakken gebruiken, mannen mogen helemaal geen cosmetica of hakken dragen. het is erg hypocriet allemaal.
als je ziet hoe vrouwen er zonder makeup uitzien... het is heel nep.
verder snap ik de anti plastische chirurgie hier niet. 3/4 van alle BNérs doet aan plastische chirurgie, en veel vrouwen zwijmelen bij de "knappe" mannen die minstens iets aan hun neus hebben laten doen, zoals ryan gosling.
Vrouwen vertellen jullie NOOIT de waarheid. De waarheid is dat sub-3 mannen altijd iets raars aan hun gezicht hebben of klein zijn en ongeacht wat ze aan hun lichaam doen of kleren het is gewoon zichtbaar dat ze tekortkomen en het enige wat helpt is plastische chirurgie of gaan voor de wanhopige vrouw (lelijk)
Ik klein? hahaquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:38 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
KLB / Beenverlenging en revalidatie
Nee peanuts.
[..]
Of niet kleintje?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:45 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Klein zijn als man wordt (bijna) altijd lelijk bevonden.
Daarom, als je proporties er niet onder lijden (dus check eerst je armwijdte en torso goed), GA voor zo'n operatie. Ik heb het gevoel dat mijn leven nu pas is als het altijd al had moeten zijn
Dit hierbovenquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:46 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Nee man. Het is anti verwrongen zelfbeeld hier. Als jij 1.77 te klein vind voor een man ben je gewoon fucked up in je hoofd van de categorie anorexia patiënt.
Ja, wat is ''te'' klein? 1.77 is geen dwergformaat, maar het nou ook niet echt lang. Gewoon middelmatig. Voor Nederlandse standaarden dan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:46 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Nee man. Het is anti verwrongen zelfbeeld hier. Als jij 1.77 te klein vind voor een man ben je gewoon fucked up in je hoofd van de categorie anorexia patiënt.
Woon je in Italie ofzo? Man, het barst van de chicks van 180 hier (om een voorbeeld te noemen).quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:46 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |