Dit, dus nog voldoende gewillig vrouwelijk schoon / of neukvlees (maak uw keuze)quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, wat is ''te'' klein? 1.77 is geen dwergformaat, maar het nou ook niet echt lang. Gewoon middelmatig. Voor Nederlandse standaarden dan.
Jij zoekt op de verkeerde plekken met je Italiëquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:47 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Woon je in Italie ofzo? Man, het barst van de chicks van 180 hier (om een voorbeeld te noemen).
Of kon je de kleine vrouwtjes niet vinden tussen al die lange mensen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:47 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Woon je in Italie ofzo? Man, het barst van de chicks van 180 hier (om een voorbeeld te noemen).
Om maar een voorbeeld te noemen: Steden als Rotterdam/Den Haag en Amsterdam zijn etnisch zo gevarieerd dat lokaal de gemiddelde lengte van een vrouw echt wel anders is dan het landelijke gemiddelde.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:47 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Maar hoor mij praten. Ik ben 1.77 en ik heb een vrouw van 1.54quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:47 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Inderdaad. Vrouwen kotsen je nou ook weer niet op het eerste gezicht uit. Maar het is wel altijd mweh als hun eerste indrukquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, wat is ''te'' klein? 1.77 is geen dwergformaat, maar het nou ook niet echt lang. Gewoon middelmatig. Voor Nederlandse standaarden dan.
Voor vrouwen gaat het er niet om of je langer bent dan zij, maar of je nog steeds langer bent dan zij wanneer ze hakken aan hebben,quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:51 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Inderdaad. Vrouwen kotsen je nou ook weer niet uit op het eerste gezicht uit. Maar het is wel altijd mweh als hun eerste indruk
Ik hoop maar voor theburingman dat hij een badboy is. Waarschijnlijk is hij dat wel, anders praatte hij wel anders.
Ja, daar ben ik het 100% mee eens. En aangezien vrouwen gemiddeld 175 zijn in NL ben je als kleine man Kansloos (met een hoofdletter k) bij iig de gemiddelde vrouw.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Voor vrouwen gaat het er niet om of je langer bent dan zij, maar of je nog steeds langer bent dan zij wanneer ze hakken aan hebben,![]()
Wat deel ik toch weer wijze levenslessen uit
Ik speelde de badboy maar eenmaal veroverd liet ik wel meer en meer mijn goodboy kant zien.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:51 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Inderdaad. Vrouwen kotsen je nou ook weer niet uit op het eerste gezicht uit. Maar het is wel altijd mweh als hun eerste indruk
Ik hoop maar voor theburingman dat hij een badboy is. Waarschijnlijk is hij dat wel, anders praatte hij wel anders.
Nee, lees: Jij bent kansloos, en met jou vast wel meerdere maar niet iedere kleinere man.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:56 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het 100% mee eens. En aangezien vrouwen gemiddeld 175 zijn in NL ben je als kleine man Kansloos (met een hoofdletter k) bij iig de gemiddelde vrouw.
Ik ben/was tevreden over mijn uiterlijk. Kan ik er wat aan doen dat vrouwen lengte (zo) belangrijk vinden? Nu ik langer ben merk ik gelijk dat ik veel meer aandacht van vrouwen krijg (heb al paar dates staan ookquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:56 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Ik speelde de badboy maar eenmaal veroverd liet ik wel meer en meer mijn goodboy kant zien.
Ik vraag mij alleen hardop af. Als je met je oude lengte al geen vrouwtje kon scoren. Dan heb jij denk ik zo'n faal persoonlijkheid van je eigen. Dan hoop ik voor je dat die operatie je persoonlijkheid versterkt.
Toch blijf ik erbij dat je waarschijnlijk zo'n verwrongen beeld van je zelf heb dat jij continue gefixeerd blijft op je eigen tekortkomingen.
(hahah tekortkomingen, dat was een onbewussie)
Ligt waarschijnlijk meer aan je ego boost dan je cm boost. Neemt niet weg dat je ego boost een gevolg is van je cm boost.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:00 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben/was tevreden over mijn uiterlijk. Kan ik er wat aan doen dat vrouwen lengte (zo) belangrijk vinden? Nu ik langer ben merk ik gelijk dat ik veel meer aandacht van vrouwen krijg (heb al paar dates staan ook), goh wat toevallig zeg.
Dit klopt. Mannen willen nog wel eens over de rooie gaan hier wanneer je als vrouw zijnde aangeeft geen korte man te willen, maar ik ben zelf 1.75 en ik wil me geen lompe reuzin voelen naast mijn partner. Als dat oppervlakkig is dan is het maar zo. De meeste vrouwen voelen zich nu eenmaal aangetrokken tot mannen die minstens een stuk langer zijn dan zijzelf.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:56 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het 100% mee eens. En aangezien vrouwen gemiddeld 175 zijn in NL ben je als kleine man Kansloos (met een hoofdletter k) bij iig de gemiddelde vrouw.
Dat hoef je mij niet uit te leggen. Jij bent tenminste eerlijk en draait er niet omheenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit klopt. Mannen willen nog wel eens over de rooie gaan hier wanneer je als vrouw zijnde aangeeft geen korte man te willen, maar ik ben zelf 1.75 en ik wil me geen lompe reuzin voelen naast mijn partner. Als dat oppervlakkig is dan is het maar zo. De meeste vrouwen voelen zich nu eenmaal aangetrokken tot mannen die minstens een stuk langer zijn dan zijzelf.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:03 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen. Jij bent tenminste eerlijk en draait er niet omheenJammer dat je een uitzondering bent.
Ik denk het niet. Ik zou serieus heel graag willen dat het zo was, maarja..quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:01 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk meer aan je ego boost dan je cm boost. Neemt niet weg dat je ego boost een gevolg is van je cm boost.
Ja maar jij ligt op het gemiddelde. Er zijn ruwweg een miljoen vrouwen tussen de 20 -30 jaar in NL. Stel dat 333.000 daarvan tot je beschikking is vanwege D D W zijn lengte. Dan is het echt wel 40K waar om daar 600.000 potentiele kanditaten van te maken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit klopt. Mannen willen nog wel eens over de rooie gaan hier wanneer je als vrouw zijnde aangeeft geen korte man te willen, maar ik ben zelf 1.75 en ik wil me geen lompe reuzin voelen naast mijn partner. Als dat oppervlakkig is dan is het maar zo. De meeste vrouwen voelen zich nu eenmaal aangetrokken tot mannen die minstens een stuk langer zijn dan zijzelf.
Echt gast, jij moet is een pic van jezelf op FOBO zetten. Dan pas weet iedereen bijna 100% zeker wat nu de doorslaggevende factor is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:05 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik zou serieus heel graag willen dat het zo was, maarja..
Je bagatelliseert het echt enorm. Als hij zich ontzettend onzeker voelt en niet lekker in zijn vel zit zijn er 0 potentiële kandidaten want dan durft hij geen initiatief te nemen, en al doet hij dat wel dan willen die vrouwen alsnog geen onzekere huilebalk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:06 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Ja maar jij ligt op het gemiddelde. Er zijn ruwweg een miljoen vrouwen tussen de 20 -30 jaar in NL. Stel dat 333.000 daarvan tot je beschikking is vanwege D D W zijn lengte. Dan is het echt wel 40K waar om daar 600.000 potentiele kanditaten van te maken.
Jezus wat is dit belachelijk zeg.![]()
Lol, ik ben nooit een huilebalk geweest. In plaats van huilen heb ik juist mijn probleem opgelost. En ik kan jouw verhaal alleen maar bevestigen, vooral aantrekkelijke(re) dames zijn gewoon oppervlakkig. Maakt ook niet veel uit, ik ben net zo goed oppervlakkig en daarom heb ik die operatie ook genomen (en ik merk nu idd dat ook die aantrekkelijke (langere) vrouwen mij wel boeiend vinden)quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je bagatelliseert het echt enorm. Als hij zich ontzettend onzeker voelt en niet lekker in zijn vel zit zijn er 0 potentiële kandidaten want dan durft hij geen initiatief te nemen, en al doet hij dat wel dan willen die vrouwen alsnog geen onzekere huilebalk.
Dus moet je vrouwen blijven benaderen. keer op keer weer. En al loop je 100 blauwtjes. Dan zal blauwtje nummer 101 je niet veel meer interesseren (gewenning). Alleen dat creëert al zelfvertrouwen en karakter. Ik durf de wedden dat het geld wat je kwijt zou zijn aan drankjes uitdelen, (al is dat ook een dom iets met versieren wat je beter kunt laten) stukken minder is dan 40Kquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je bagatelliseert het echt enorm. Als hij zich ontzettend onzeker voelt en niet lekker in zijn vel zit zijn er 0 potentiële kandidaten want dan durft hij geen initiatief te nemen, en al doet hij dat wel dan willen die vrouwen alsnog geen onzekere huilebalk.
Wederom D D W. Ik hoop dat je een goed leven krijgt door je operatie. Ik blijf erbij dat ik het gestoord vind. (In Azië is het ook de hypequote:Op woensdag 13 maart 2013 21:05 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik zou serieus heel graag willen dat het zo was, maarja..
Man, ik heb geen zin om kansloos keer op keer iets te proberen bij vrouwenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:14 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Dus moet je vrouwen blijven benaderen. keer op keer weer. En al loop je 100 blauwtjes. Dan zal blauwtje nummer 101 je niet veel meer interesseren (gewenning). Alleen dat creëert al zelfvertrouwen en karakter. Ik durf de wedden dat het geld wat je kwijt zou zijn aan drankjes uitdelen, (al is dat ook een dom iets met versieren wat je beter kunt laten) stukken minder is dan 40K
[..]
Wederom D D W. Ik hoop dat je een goed leven krijgt door je operatie. Ik blijf erbij dat ik het gestoord vind. (In Azië is het ook de hype).
Maar jou life issue op dit forum zijn worthless without pics van jou toekomstige veroverde dates.
Nee ik wil foto's zien. Jouw date voor mijn vrouw. Geen bloot noodzakelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:20 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Man, ik heb geen zin om kansloos keer op keer iets te proberen bij vrouwenAls ik een vrouw leuk vind, wil ik gewoon veel kans bij haar kunnen maken (omdat ik weet dat ik beter ben als vele andere mannen hier).
Ik heb er heus wel goed over nagedacht om die operatie te doenOf misschien was het toeval dat zo veel vrouwen in mijn omgeving dezelfde mening delen als housesoftheholy
We leven in 2013, en in het westen TheBurnerMan! Wake up!!!
Ik zal mij prima vermaken, thanks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |