Ik ga geen foto's posten. Wat denk je te kunnen zien dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:21 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Nee ik wil foto's zien. Jouw date voor mijn vrouw. Geen bloot noodzakelijk.
Whahaha mij ecto noemenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:25 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, een kklelijke lengte. GTFO ecto.
Bewijs van jou slagen OF een epic fail. En ik zet er een foto van mijn vrouw en mij (wederom, dood normale foto, geen bloot) tegenover om mijn oprechtheid mee aan te tonen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:25 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's posten. Wat denk je te kunnen zien dan?
Ik zit nu op het gemiddelde faalhaasquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Whahaha mij ecto noemen![]()
Klein papzakje
Er kwam een glimlach. Netjes.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:28 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik zit nu op het gemiddelde faalhaasMijn lengte wordt in het buitenland iig ook nog aantrekkelijk gevonden, jou wordt waarschijnlijk gelijk een contract voor in het circus aangeboden
Ik lijk geeneens lang doordat ik al 2 jaar train, en de enige mensen die het 'lelijk' vinden zijn kleine jaloerse mannelijke dwergjesquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:28 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik zit nu op het gemiddelde faalhaasMijn lengte wordt in het buitenland iig ook nog aantrekkelijk gevonden, jou wordt waarschijnlijk gelijk een contract voor in het circus aangeboden
Oh, dan lijk je waarschijnlijk zo'n vieze anabolen flikkerquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik lijk geeneens lang doordat ik al 2 jaar train, en de enige mensen die het 'lelijk' vinden zijn kleine jaloerse mannelijke dwergjes
Haha nee ik ben geen anabolen flikker, zit wel vaak in de sportschool omdat het goed voelt, iets wat jij waarschijnlijk niet zal snappen omdat je een lelijke fatty bentquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:34 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Oh, dan lijk je waarschijnlijk zo'n vieze anabolen flikkerOf je moet met jouw lengte elke dag in de sportschool trainen, en zoveel lopen vreten dat je er een dorp met afrikaantjes van kan voeden (voel je niet ergens heel asociaal?
).
Ik ben niet jaloers, was dat wel op mannen die zo rond de 185 zijn
Dat ga ik nu niet doen, misschien laterquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:27 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Bewijs van jou slagen OF een epic fail. En ik zet er een foto van mijn vrouw en mij (wederom, dood normale foto, geen bloot) tegenover om mijn oprechtheid mee aan te tonen.
Geen problemen met vrouwen meer hierquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Haha nee ik ben geen anabolen flikker, zit wel vaak in de sportschool omdat het goed voelt, iets wat jij waarschijnlijk niet zal snappen omdat je een lelijke fatty bent
Je mag dm'en. Ik blijf discreet en ik stuur wel eerst een fotoquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:37 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dat ga ik nu niet doen, misschien later
DDW binnen een aantal jaar zul je meemaken dat lelijke vrouwen PUA, inner zelfvertrouwen game, of canned openers op je uitproberen. Probeer ze niet te hard uit te lachen en af te wijzen, zeg bijvoorbeeld dat je al een vriendin hebt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:45 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Klein zijn als man wordt (bijna) altijd lelijk bevonden.
Daarom, als je proporties er niet onder lijden (dus check eerst je armwijdte en torso goed), GA voor zo'n operatie. Ik heb het gevoel dat mijn leven nu pas is als het altijd al had moeten zijn
Nope ik ben nog jong, wel een oogje op iemand ik ga het morgen proberenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:39 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Geen problemen met vrouwen meer hierHoe zit het met jou? Nog steeds single en met je zusje bezig?
Thanksquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:44 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Die methode die jij hebt filtreert de nepperd van de echten.Daar houd ik van.
Ik lees dat van die D.D.W. en ik word echt maf van die man. Ik ben 1.77 (true story) en als ik dat van die mafkees lees denk ik alleen maar![]()
x héél veel.
Volgens mij word hij betaald door FOK om hier te trollen. Zodat er een gevarieerd publiek op het forum is. Hij blijft zo consistent fucked up onzin uit kramen.
Echt,
*snap!* Back to reality. Gisteren was the wizard of oz. Je bent weer in een kille koude wereld.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:41 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
DDW binnen een aantal jaar zul je meemaken dat lelijke vrouwen PUA, inner zelfvertrouwen game, of canned openers op je uitproberen. Probeer ze niet te hard uit te lachen en af te wijzen, zeg bijvoorbeeld dat je al een vriendin hebt.Misschien gaan ze je zelfs neggen
![]()
Sterkte ermee!
Gemiddelde lengte van vrouw in Nederland in nog altijd 1.68quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:56 schreef D.D.W. het volgende:
Ja, daar ben ik het 100% mee eens. En aangezien vrouwen gemiddeld 175 zijn in NL ben je als kleine man Kansloos (met een hoofdletter k) bij iig de gemiddelde vrouw.
En daarom bivakeer je zeker nog steeds elke avond op fokquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:00 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben/was tevreden over mijn uiterlijk. Kan ik er wat aan doen dat vrouwen lengte (zo) belangrijk vinden? Nu ik langer ben merk ik gelijk dat ik veel meer aandacht van vrouwen krijg (heb al paar dates staan ook), goh wat toevallig zeg.
Afwijzingen zijn dan ook niet persoonlijk, maar een afwijzing van je aanpakquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:14 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Dus moet je vrouwen blijven benaderen. keer op keer weer. En al loop je 100 blauwtjes. Dan zal blauwtje nummer 101 je niet veel meer interesseren (gewenning). Alleen dat creëert al zelfvertrouwen en karakter. Ik durf de wedden dat het geld wat je kwijt zou zijn aan drankjes uitdelen, (al is dat ook een dom iets met versieren wat je beter kunt laten) stukken minder is dan 40K
[..]
Wederom D D W. Ik hoop dat je een goed leven krijgt door je operatie. Ik blijf erbij dat ik het gestoord vind. (In Azië is het ook de hype).
Maar jou life issue op dit forum zijn worthless without pics van jou toekomstige veroverde dates.
Angst. verblind door een bepaalde angst denk ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Afwijzingen zijn dan ook niet persoonlijk, maar een afwijzing van je aanpak![]()
Waarom snappen veel mensen dit niet?
Ik begrijp dat dus gewoon niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:18 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Angst. verblind door een bepaalde angst denk ik.
als je voor de 100e wordt afgewezen, dan moet er toch ergens een lichtje gaan branden. Je bent gewoon te lelijk voor de meiden die je aanspreekt. Het is sowieso niet tijds-efficiënt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Afwijzingen zijn dan ook niet persoonlijk, maar een afwijzing van je aanpak![]()
Waarom snappen veel mensen dit niet?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:41 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
als je voor de 100e wordt afgewezen, dan moet er toch ergens een lichtje gaan branden. Je bent gewoon te lelijk voor de meiden die je aanspreekt. Het is sowieso niet tijds-efficiënt.
als je niet wilt dat je vriendin makkelijk vreemdgaat, moet je knapper zijn dan je vriendin. Als je een sub 3 man bent, heb je weinig macht in een relatie. Als je uberhaupt een vrouw weet te scoren, zal zij de broek aan hebben. zij heeft dan namelijk meer opties, is daardoor minder afhankelijk van jouw dan vice versa.
lelijk gaat met lelijk, knap met knap, gemiddeld met gemiddeld. Dit is overduidelijk in het menselijk leven, de reden is dat op die manier iedere partner evenveel macht heeft. Je kan lelijke miljonairs zien met knappe vrouwen. Die vrouwen zullen zonder meer makkelijk vreemd kunnen gaan omdat zij de macht hebben.
Daarom is DDW slim. Hij upgrade zijn uiterlijk, waardoor hij meer macht heeft.![]()
Jullie hebben helaas last van de blauwe pil, veroorzaakt door opgroeien in hollywood-cultuur en internet-bullshit-pua cultuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |