SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Vaseline_
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by TS:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
bouten lijken te lang voor dat kut apparaat.Sorry bro maar ik moet lachen.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Vraag Vas.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:29 schreef Murdera het volgende:
eigenlijk moet ik gewoon eerst neuken, en dan op mijn gemakje die shit gaan bekijken.My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Was 'ie te groot dan?quote:My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Omdat we stoned zijn ja, doe niet zo ongezellig met je nuchterheid.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:34 schreef Studeur het volgende:
Waarom van die TT's die nergens op slaan de laatste tijd?![]()
Ik ben stoned hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 22:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat we stoned zijn ja, doe niet zo ongezellig met je nuchterheid.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ben je geen bushman dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:34 schreef Studeur het volgende:
Waarom van die TT's die nergens op slaan de laatste tijd?My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Hij is een junkie hoor. Erger dan jij.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar is je "Vandaag weer een dag zonder blowen" gebleven?
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Ergens tussen mijn posts van vanochtendquote:Op zondag 10 maart 2013 22:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar is je "Vandaag weer een dag zonder blowen" gebleven?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Bek houden morgen ga ik weer de hele week niet blowenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:37 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hij is een junkie hoor. Erger dan jij.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Tuuurlijk jongequote:Op zondag 10 maart 2013 22:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
Bek houden morgen ga ik weer de hele week niet blowen
Pissen na je orgasmequote:
Ja man. Door je zaad gaat je pis alle kanten op.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Of tijdens, dat is wel interessant of niet?Golden cum shower
niet precies hetzelfde, maar gewoon omdat het een briljante scene uit een geniale serie is:quote:Op zondag 10 maart 2013 22:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Of tijdens, dat is wel interessant of niet?
![]()
Ik moest lachenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:40 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ja man. Door je zaad gaat je pis alle kanten op.Golden cum shower
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Wie is die krullenbol negerin die erbij zit? Best cute.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
niet precies hetzelfde, maar gewoon omdat het een briljante scene uit een geniale serie is:
Antonia Thomas, leukje inderdaadquote:Op zondag 10 maart 2013 22:42 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wie is die krullenbol negerin die erbij zit? Best cute.![]()
![]()
Ik ga maar eens een filmpje downloaden om stoned te gaan kijken, suggesties?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:40 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ja man. Door je zaad gaat je pis alle kanten op.Golden cum shower
![]()
![]()
![]()
American Psycho Uncut 2000 BRRip 720p x264 Heraklerquote:Op zondag 10 maart 2013 22:43 schreef Studeur het volgende:
Ik ga maar eens een filmpje downloaden om stoned te gaan kijken, suggesties?My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Fear and Loathing in Las Vegasquote:Op zondag 10 maart 2013 22:43 schreef Studeur het volgende:
Ik ga maar eens een filmpje downloaden om stoned te gaan kijken, suggesties?
Snatch
Lock stock and two smoking barrels
Lucky number slevin
The Big Lebowski
Four Lions![]()
Die wil ik wel raken.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:43 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Antonia Thomas, leukje inderdaadVoor haar zou ik wel willen zorgen.
Cum puke and shitquote:Op zondag 10 maart 2013 22:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
niet precies hetzelfde, maar gewoon omdat het een briljante scene uit een geniale serie is:![]()
![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Die wil ik wel raken.Voor haar zou ik wel willen zorgen.
![]()
![]()
Daar lijkt vasje wel wat op.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:42 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wie is die krullenbol negerin die erbij zit? Best cute.maar qua gedrag is ze meer
![]()
![]()
Misfits, is een engelse serie. Fucking baasquote:Op zondag 10 maart 2013 22:47 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat. Even fappen. [ afbeelding ] Welke film is dat? Die moet ik downloaden.![]()
![]()
Uit Misfits, zelfde serie als de scene die ik postequote:Op zondag 10 maart 2013 22:47 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat. Even fappen. [ afbeelding ] Welke film is dat? Die moet ik downloaden.![]()
Inderdaadquote:Op zondag 10 maart 2013 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misfits, is een engelse serie. Fucking baas![]()
![]()
![]()
Oooh, dat is die ene van "I foookin lof ya"quote:Op zondag 10 maart 2013 22:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar lijkt vasje wel wat op.maar qua gedrag is ze meer [ afbeelding ]
Even downloaden.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misfits, is een engelse serie. Fucking baas
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Die wil ik wel raken.Voor haar zou ik wel willen zorgen.
![]()
![]()
die zou ik ook doen.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Oooh, dat is die ene van "I foookin lof ya"![]()
![]()
Vreemde smaak.quote:Misschien is het haar karakter.
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:51 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Vreemde smaak.Misschien is het haar karakter.
![]()
![]()
Coño.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tietenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:![]()
Maar volgens mij is Vas in real niet zo. Behalve als ze drugs op heeft dan.
Oh, wacht. Ze is wel altijd zo.My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Morgen weer chillen met mbo'ers en geld vangen.
Klinkt fantastisch, wat doe je?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
Morgen weer chillen met mbo'ers en geld vangen.![]()
![]()
concierge?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
Morgen weer chillen met mbo'ers en geld vangen.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:54 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]![]()
Maar volgens mij is Vas in real niet zo. Behalve als ze drugs op heeft dan.
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
![]()
![]()
Loverboy?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
'Lesgeven'quote:Op zondag 10 maart 2013 22:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Klinkt fantastisch, wat doe je?
Noo man, ik ben een brave Turk.quote:
Photoshop en Illustrator.quote:My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Maar ik heb ontslag genomen. Dus nog maar tot April chillen. Ik heb ze geleerd de deur te sluiten en als hij opengaat dat ze gelijk een andere venster openen en doen net of ze werken.Ze gaan me missen die nietsnutten.
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:01 schreef E.B.A.H. het volgende:
Maar ik heb ontslag genomen. Dus nog maar tot April chillen. Ik heb ze geleerd de deur te sluiten en als hij opengaat dat ze gelijk een andere venster openen en doen net of ze werken.Ze gaan me missen die nietsnutten.
![]()
![]()
En leerlingen die wel wil leren breng ik natuurlijk wel zoveel mogelijk bij. Want als ik straks weg ben zijn ze helemaal hopeloos want dan hebben ze niemand die ze les geeft in die programma's
Goeie lesquote:Op zondag 10 maart 2013 23:01 schreef E.B.A.H. het volgende:
![]()
![]()
yeah dat is wel fijn, dat er mensen zijn die wel willen werken. De rest lijkt me zo klotequote:Op zondag 10 maart 2013 23:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
En leerlingen die wel wil leren breng ik natuurlijk wel zoveel mogelijk bij. Want als ik straks weg ben zijn ze helemaal hopeloos want dan hebben ze niemand die ze les geeft in die programma'sOngeïnteresseerde kutkinderen, vooral omdat ze leerplichtig zijn dus er niet geheel vrijwillig rondlopen vaak?
![]()
Het zijn er maar 6 van de 35 of zo die echt willen.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
yeah dat is wel fijn, dat er mensen zijn die wel willen werken. De rest lijkt me zo kloteOngeïnteresseerde kutkinderen, vooral omdat ze leerplichtig zijn dus er niet geheel vrijwillig rondlopen vaak?
Zitten inderdaad veel tussen die nog leerplichtig zijn. Bijvoorbeeld eentje die is blijven zitten omdat hij geen stage kon vinden. Regelt school wat en dan wordt hij ook nog eens na anderhalf dag weggestuurd. Waarom vraag je dan? Omdat ze hem vroegen even de bezem door de zaak te halen. Had 'ie gedaan, tot aan de kliko. Alles ernaast laten liggen, op een stoel gaan zitten om te pingen met zijn BB.
Ebah vertelde de stagairesquote:Op zondag 10 maart 2013 23:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
En leerlingen die wel wil leren breng ik natuurlijk wel zoveel mogelijk bij. Want als ik straks weg ben zijn ze helemaal hopeloos want dan hebben ze niemand die ze les geeft in die programma's
Ja toch, meestal chill ik hem weet je, maar als de deur opengaat open ik gauw andere venster waar ik me ontwerpen maak en shit. Ik gebruik nu al weken dezelfde venster en plaatje ze zijn hier fkin dom
Ja dus is wel chill werk hier weet je![]()
Als ik ooit zou lesgeven zou dat NIET op een mbo zijn hoor ik nu, ik kan daar zo slecht tegenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:08 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Het zijn er maar 6 van de 35 of zo die echt willen.Zitten inderdaad veel tussen die nog leerplichtig zijn. Bijvoorbeeld eentje die is blijven zitten omdat hij geen stage kon vinden. Regelt school wat en dan wordt hij ook nog eens na anderhalf dag weggestuurd. Waarom vraag je dan? Omdat ze hem vroeger even de bezem door de zaak te halen. Had 'ie gedaan, tot aan de kliko. Alles ernaast laten liggen, op een stoel gaan zitten om te pingen met zijn BB.
![]()
![]()
Zie het al voor mequote:Op zondag 10 maart 2013 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik ooit zou lesgeven zou dat NIET op een mbo zijn hoor ik nu, ik kan daar zo slecht tegen![]()
![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ebah vertelde de stagaires
Ja toch, meestal chill ik hem weet je, maar als de deur opengaat open ik gauw andere venster waar ik me ontwerpen maak en shit. Ik gebruik nu al weken dezelfde venster en plaatje ze zijn hier fkin dom
Ja dus is wel chill werk hier weet je
Ik ben gewoon keihard met die mensen. Deels ook bang dat ik een keertje eentje vol op de kaak ga rammen.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik ooit zou lesgeven zou dat NIET op een mbo zijn hoor ik nu, ik kan daar zo slecht tegenEén van de redenen voor mijn ontslag eigenlijk.
je zit zelf toch ook op het mbo wat loop je nou roff te doen danquote:Op zondag 10 maart 2013 23:12 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon keihard met die mensen. Deels ook bang dat ik een keertje eentje vol op de kaak ga rammen.Eén van de redenen voor mijn ontslag eigenlijk.
![]()
![]()
Ik ben al van school.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
je zit zelf toch ook op het mbo wat loop je nou roff te doen danIk geef wel mensen met wie ik op school heb gezeten les maar dat zijn de chille mensen. Het zijn vooral nieuwe leerlingen die net van het VMBO komen.
Scum of the earthquote:Op zondag 10 maart 2013 23:15 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ben al van school.Ik geef wel mensen met wie ik op school heb gezeten les maar dat zijn de chille mensen. Het zijn vooral nieuwe leerlingen die net van het VMBO komen.
Nee grapje![]()
![]()
Is zo.quote:
Ik heb trouwens wel lingerie foto's van een leerlinge en 2 filmpjes van een andere leerlinge waarop ze pijpt en haar kutje showt kunnen bemachtigen als leraar.
En wat voor opleiding heb je gedaan? Niet dat ik je wil beledigen maar ik vind het best ernstig dat mensen 'zomaar' les mogen geven op het MBO. Ik hoor het steeds vaker, maar dan komt er toch helemaal niets van terecht?![]()
![]()
Amsterdamquote:My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
.....................dafuqquote:Op zondag 10 maart 2013 23:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik heb trouwens wel lingerie foto's van een leerlinge en 2 filmpjes van een andere leerlinge waarop ze pijpt en haar kutje showt kunnen bemachtigen als leraar.![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik heb trouwens wel lingerie foto's van een leerlinge en 2 filmpjes van een andere leerlinge waarop ze pijpt en haar kutje showt kunnen bemachtigen als leraar.![]()
![]()
Oke leuk man.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
Wat?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
Het mocht niet zomaar, ging best moeizaam. Ik zou de kans kunnen krijgen om mijn bevoegdheid te behalen maar ik vind het lesgeven toch niks. Ze hebben mij gewoon aangenomen omdat mijn leraren van toen hulp nodig hadden van mij als ze er niet uitkwamen. Zo slecht dus. Heb zelf best wat praktijkervaring zeg maar.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
En wat voor opleiding heb je gedaan? Niet dat ik je wil beledigen maar ik vind het best ernstig dat mensen 'zomaar' les mogen geven op het MBO. Ik hoor het steeds vaker, maar dan komt er toch helemaal niets van terecht?
Ja ik zeg niet dat je niet kundig bent in wat je doet, maar je hebt geen bevoegdheid, dat is mijn puntquote:Op zondag 10 maart 2013 23:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Het mocht niet zomaar, ging best moeizaam. Ik zou de kans kunnen krijgen om mijn bevoegdheid te behalen maar ik vind het lesgeven toch niks. Ze hebben mij gewoon aangenomen omdat mijn leraren van toen hulp nodig hadden van mij als ze er niet uitkwamen. Zo slecht dus. Heb zelf best wat praktijkervaring zeg maar.Er komt meer bij lesgeven kijken dan alleen kundigheid imo
![]()
Slechte ervaring met naaktfoto's?quote:My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
True. Ik zou eigenlijk 'begeleid' worden door een leraar die plotseling een beroerte kreeg net voordat ik aangenomen werd. Tussendoor ook nog kanker geconstateerd bij die man dus die komt niet meer terug. Het was voor mij van hop we gooien je erin en zoek het maar uit.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik zeg niet dat je niet kundig bent in wat je doet, maar je hebt geen bevoegdheid, dat is mijn puntEr komt meer bij lesgeven kijken dan alleen kundigheid imo
Fucked up.quote:
ah oke, goed opgelost van die school johquote:Op zondag 10 maart 2013 23:31 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
True. Ik zou eigenlijk 'begeleid' worden door een leraar die plotseling een beroerte kreeg net voordat ik aangenomen werd. Tussendoor ook nog kanker geconstateerd bij die man dus die komt niet meer terug. Het was voor mij van hop we gooien je erin en zoek het maar uit.![]()
![]()
![]()
Mensen zeggen Filet American is lekker maar ik durf het niet te eten omdat er 65% rundvlees in zit. Ik kan dat gewoon niet bevatten, een rode saus waar vlees in zit, en dan koud.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
wie maakt daar srs tr om danquote:Op zondag 10 maart 2013 23:31 schreef LompeHork het volgende:
Het nummer in de TT is té high?geef geen neuk, maak geen TR meer gaarne.
![]()
![]()
Rundvlees is rood als het rauw is?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:34 schreef Studeur het volgende:
Mensen zeggen Filet American is lekker maar ik durf het niet te eten omdat er 65% rundvlees in zit. Ik kan dat gewoon niet bevatten, een rode saus waar vlees in zit, en dan koud.![]()
![]()
Ik vind het ook lekker met uitjes of met een eitje of zo.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:34 schreef Studeur het volgende:
Mensen zeggen Filet American is lekker maar ik durf het niet te eten omdat er 65% rundvlees in zit. Ik kan dat gewoon niet bevatten, een rode saus waar vlees in zit, en dan koud.
Eh, ja?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Rundvlees is rood als het rauw is?![]()
![]()
Oh ik dacht dat je het als een vraag bedoelde gezien het vraagtekenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan is het toch niet alleen rood van de saus?![]()
![]()
En dit noemt zichzelf een moderator. Cijfers moeten kloppen.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:31 schreef LompeHork het volgende:
Wie had dat gedaan dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:31 schreef LompeHork het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Stoners die niet eens een cijfertje kunnen handlenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
En dit noemt zichzelf een moderator. Cijfers moeten kloppen.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie had dat gedaan dan?
Ja, dat is lullig om te zeggen *KUCH*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie het probleem niet zo. Kun je het uitleggen voordat ik verkeerde aannames maak?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:34 schreef Studeur het volgende:
Mensen zeggen Filet American is lekker maar ik durf het niet te eten omdat er 65% rundvlees in zit. Ik kan dat gewoon niet bevatten, een rode saus waar vlees in zit, en dan koud.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Het is ook fokked up lekker. Ze zouden het heus niet verkopen als het gevaarlijk voor je gezondheid is hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 23:34 schreef Studeur het volgende:
Mensen zeggen Filet American is lekker maar ik durf het niet te eten omdat er 65% rundvlees in zit. Ik kan dat gewoon niet bevatten, een rode saus waar vlees in zit, en dan koud.
Fuck the EBU.![]()
Trouw met mequote:Op zondag 10 maart 2013 23:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik vind het ook lekker met uitjes of met een eitje of zo.![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
smitjew did it, verder zijn we al 30 topics goed gegaan hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 23:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Stoners die niet eens een cijfertje kunnen handlen
[..]
Ja, dat is lullig om te zeggen *KUCH*
Fuck the EBU.![]()
okquote:Op zondag 10 maart 2013 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt niks te vertellen cuz nothing happened, end of story.![]()
Het nummer klopt nu trouwens toch?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ok.quote:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1317164quote:Op zondag 10 maart 2013 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is ook fokked up lekker. Ze zouden het heus niet verkopen als het gevaarlijk voor je gezondheid is hoor
wel dusHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Vertel dan gewoonquote:Op zondag 10 maart 2013 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt niks te vertellen cuz nothing happened, end of story.My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Het lijkt me gewoon niet lekker omdat het rauw rundvlees is gemixt met een sausje.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo. Kun je het uitleggen voordat ik verkeerde aannames maak?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Mensen die geven om dit soort dingen.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1317164
wel dus![]()
Dit voor jullie:
Had je maar geen naaktfoto's moeten doorsturen.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Mensen die geven om dit soort dingen.![]()
Dit voor jullie:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mee eens. Het is dan ook niet de reden dat het gevaarlijk kan zijn waarom ik het niet eet.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Mensen die geven om dit soort dingen.![]()
Dit voor jullie:
[ afbeelding ]Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Maar als er vlees is dat (redelijk) rauw te eten is, is het rundvlees wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon niet lekker omdat het rauw rundvlees is gemixt met een sausje.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Had je maar geen naaktfoto's moeten doorsturen.![]()
![]()
Gast je snuift van alles naar binnen en dan maak je je zorgen om filet américain?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
Mee eens. Het is dan ook niet de reden dat het gevaarlijk kan zijn waarom ik het niet eet.
Doe niet zo stoer dan.quote:My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
lol wutquote:Op zondag 10 maart 2013 23:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Gast je snuift van alles naar binnen en dan maak je je zorgen om filet américain?![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Gast je snuift van alles naar binnen en dan maak je je zorgen om filet américain?![]()
![]()
Filet american snuiven hmmzzzquote:Op zondag 10 maart 2013 23:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Had er hier niet iemand ook naakt op z'n fobo staan? Waren op zich wel mooie plaatjes.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
DIT SOORT DINGEN MOET JE NIET BIJ MIJ IN DE BUURT ZEGGEN.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik zeg wat ik wil mattie.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
DIT SOORT DINGEN MOET JE NIET BIJ MIJ IN DE BUURT ZEGGEN.![]()
Met peperquote:
Als ik straks mijn neus vol saus en uitjes hebt, is dat jou verantwoordelijkheid.quote:
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Wel foto's maken dan!quote:Op zondag 10 maart 2013 23:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als ik straks mijn neus vol saus en uitjes hebt, is dat jou verantwoordelijkheid.![]()
er is ook filet american met peper, voor extra pit, of met pesto voor net even wat andersquote:Op zondag 10 maart 2013 23:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als ik straks mijn neus vol saus en uitjes hebt, is dat jou verantwoordelijkheid.![]()
![]()
Met peperquote:Op zondag 10 maart 2013 23:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
er is ook filet american met peper, voor extra pit, of met pesto voor net even wat anders
Prima.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
M'n cam doet het niet.quote:En filet american met pit, voor extra peper?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
er is ook filet american met peper, voor extra pit, of met pesto voor net even wat andersOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik heb zin in een dikke pizza omdat ik op werk voor iemand een pizza in de oven moest gooienquote:Op zondag 10 maart 2013 23:56 schreef Moira. het volgende:
Nu heb ik zin in witte bolletjes met een dikke laag filet americain![]()
![]()
zoietsquote:Op zondag 10 maart 2013 23:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
M'n cam doet het niet.
[..]
En filet american met pit, voor extra peper?![]()
ermnermnermnermquote:Op zondag 10 maart 2013 23:56 schreef Moira. het volgende:
Nu heb ik zin in witte bolletjes met een dikke laag filet americain![]()
Ik heb wel een halve mozarellapizza opquote:Op zondag 10 maart 2013 23:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb zin in een dikke pizza omdat ik op werk voor iemand een pizza in de oven moest gooienMaar dat is ook het enige wat ik vandaag heb gegeten
Fuck the EBU.![]()
Een halve maar, ik vreet 2 van die dingen somsquote:Op zondag 10 maart 2013 23:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb wel een halve mozarellapizza opMaar dat is ook het enige wat ik vandaag heb gegeten
![]()
![]()
ligt aan crack.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Trustenben jij er dinsdag ook?
![]()
![]()
Big Pizza Texasquote:Op zondag 10 maart 2013 23:59 schreef Serpenthax het volgende:
Jongens ik krijg hier honger van. Nu heb ik ook zin in een dikke pizza!![]()
![]()
![]()
Wat.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een halve maar, ik vreet 2 van die dingen somsSexy.
velen knoflookquote:Op maandag 11 maart 2013 00:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
pizza shoarma met velen knoflook en uiensaus![]()
![]()
![]()
![]()
haha
![]()
Zo cute.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben een vreetschuur hoorNiet te zuinig
Het ging om velen volgens mij.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
knoflook- en uiensaus dan, taalnazi
velen knoflook- en uiensaus is ook niet goedquote:Op maandag 11 maart 2013 00:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
knoflook- en uiensaus dan, taalnazi![]()
![]()
Wat?quote:Op maandag 11 maart 2013 00:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
we zitten toch op FOK! hieroik dacht dat velen ingeburgerd was.
Nooit gelezen
![]()
I know, maar FOK! taal.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
velen knoflook- en uiensaus is ook niet goed![]()
Ja m'n vader hoefde maar een halve en denk ja kan er geen anderhalf opquote:Op zondag 10 maart 2013 23:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een halve maar, ik vreet 2 van die dingen somsDus andere pizza weer terug in de vriezer gedaan. Maar een hele was er ook wel in gegaan
Fuck the EBU.![]()
Juaaahahhhquote:Op maandag 11 maart 2013 00:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
pizza shoarma met velen knoflook en uiensaus![]()
![]()
![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Waarom nog niet? & Thanks.quote:Weet niet of ik blijf hoor, maar morgen ga ik Anastasia uitproberen voor de eerste keer dus ik share wel even mijn experience hier. Iemand ervaring?
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Wtf is dat?quote:Op maandag 11 maart 2013 00:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom nog niet? & Thanks.Weet niet of ik blijf hoor, maar morgen ga ik Anastasia uitproberen voor de eerste keer dus ik share wel even mijn experience hier. Iemand ervaring?
![]()
Heuj je bent unbannedquote:Op maandag 11 maart 2013 00:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom nog niet? & Thanks.Weet niet of ik blijf hoor, maar morgen ga ik Anastasia uitproberen voor de eerste keer dus ik share wel even mijn experience hier. Iemand ervaring?
Omdat meeten in het openbaar kut is als het nat en koud is, dus we wachten tot mei ofzo en dan ergens op een openbare chillplek in Utrecht ofzo
Fuck the EBU.![]()
quote:My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Ah oke, makes sense.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heuj je bent unbanned
Omdat meeten in het openbaar kut is als het nat en koud is, dus we wachten tot mei ofzo en dan ergens op een openbare chillplek in Utrecht ofzo
Hoe wist je meteen waarop Studeur had gequote?
Ziet er wel lekker uit.quote:My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Ja, mij is verteld dat je niet eens een halve joint nodig hebt om goed stoned te worden.. maar ik ken die dealer praatjes ondertussen wel.quote:
Precies wat ik dachtquote:
Omdat ik nieuwsgierig was waar hij 'nee' op antwoorden en toen op dat linkje drukte van de quote: zondag 10 maart 2013 17:10quote:Op maandag 11 maart 2013 00:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah oke, makes sense.
Hoe wist je meteen waarop Studeur had gequote?Fuck the EBU.![]()
Patat.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:
Na halve joint bent ik best wel stonedquote:Op maandag 11 maart 2013 00:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, mij is verteld dat je niet eens een halve joint nodig hebt om goed stoned te worden.. maar ik ken die dealer praatjes ondertussen wel.![]()
![]()
Friet.quote:Ohja, daar kan je op klikken... te lang niet actief geweest.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat ik nieuwsgierig was waar hij 'nee' op antwoorden en toen op dat linkje drukte van de quote: zondag 10 maart 2013 17:10
Wat smoke je dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 00:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Na halve joint bent ik best wel stonedDit -- Parkiet is mijn papa
Wat was het nou dan? Een maand?quote:Op maandag 11 maart 2013 00:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Friet.
[..]
Ohja, daar kan je op klikken... te lang niet actief geweest.
Fuck the EBU.![]()
Ik ook, soms doe ik wel drie keer met een joint.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Na halve joint bent ik best wel stonedOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Wordt er trouwens nog patat bolognese verkocht in supermarkten? Vroeger vond ik dat zo lekker en al jaren niet meer gehad.
watquote:Op maandag 11 maart 2013 00:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
Wordt er trouwens nog patat bolognese verkocht in supermarkten? Vroeger vond ik dat zo lekker en al jaren niet meer gehad.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ja maar die van lays smaakt tegenwoordig een beetje naar die van crokyquote:Op maandag 11 maart 2013 00:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
Wordt er trouwens nog patat bolognese verkocht in supermarkten? Vroeger vond ik dat zo lekker en al jaren niet meer gehad.![]()
nooit van gehoordquote:Op maandag 11 maart 2013 00:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
Wordt er trouwens nog patat bolognese verkocht in supermarkten? Vroeger vond ik dat zo lekker en al jaren niet meer gehad.
koop wel nog met enige regelmaat bolognese chips
Fuck the EBU.![]()
Bwhaha, zoiets ja, iets langer.quote:
ik dacht dat je chips bedoelde...quote:Op maandag 11 maart 2013 00:20 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Ja maar die van lays smaakt tegenwoordig een beetje naar die van croky![]()
Ik ook. Ik smoke dan ook altijd puur.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Na halve joint bent ik best wel stoned
Patat bolognese? Bedoel je geen chips?quote:Op maandag 11 maart 2013 00:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
Wordt er trouwens nog patat bolognese verkocht in supermarkten? Vroeger vond ik dat zo lekker en al jaren niet meer gehad.Your beauty never ever scared me.![]()
Gewoon een pizza door de helft snijden als ie nog bevroren is jwz, lukt makkelijk met die dunne mozarelladingenquote:Op maandag 11 maart 2013 00:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja m'n vader hoefde maar een halve en denk ja kan er geen anderhalf opDus andere pizza weer terug in de vriezer gedaan. Maar een hele was er ook wel in gegaan
![]()
Ik ook al de hele avond haha, verdomme.quote:
En ik rook trouwens altijd hele joints, halve joints vind ik kut. Blijven liggen en vergeet ik en dat is zondeYour beauty never ever scared me.![]()
Nee gewoon patat. Volgens mij was het ovenpatat maar dat kan je natuurlijk ook frituren.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Patat bolognese? Bedoel je geen chips?
oh da's wel keislim manquote:Op maandag 11 maart 2013 00:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon een pizza door de helft snijden als ie nog bevroren is jwz, lukt makkelijk met die dunne mozarelladingen
Fuck the EBU.![]()
Huh waar heb je het over?quote:Op maandag 11 maart 2013 00:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Nee gewoon patat. Volgens mij was het ovenpatat maar dat kan je natuurlijk ook frituren.Ik ken dat niet.. A. naast mij ook niet en meerdere hier ook niet lol
Your beauty never ever scared me.![]()
hoezo rook je die niet op dan? Ik ben de volgende dag juist altijd blij als ik de halve nog aantref, betekent dat ik niet hoef te draaienquote:Op maandag 11 maart 2013 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook al de hele avond haha, verdomme.
En ik rook trouwens altijd hele joints, halve joints vind ik kut. Blijven liggen en vergeet ik en dat is zonde
Ik hou het vandaag denk ik bij die paar trekjes die ik begin vd avond heb genomen van de joint van gistersowieso geen zin om een nieuwe te draaien, maar voel me ook nog beetje brak en er moet toch weer eens een dagje tussen zitten dat ik niet blow
Die paar trekjes waar ik een half uurtje lichtjes stoned van ben geweest tel ik dan niet mee
Fuck the EBU.![]()
Omdat ik dan zin heb in een hele jointquote:Op maandag 11 maart 2013 00:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
hoezo rook je die niet op dan? Ik ben de volgende dag juist altijd blij als ik de halve nog aantref, betekent dat ik niet hoef te draaien
Ik hou het vandaag denk ik bij die paar trekjes die ik begin vd avond heb genomen van de joint van gistersowieso geen zin om een nieuwe te draaien, maar voel me ook nog beetje brak en er moet toch weer eens een dagje tussen zitten dat ik niet blow
Die paar trekjes waar ik een half uurtje lichtjes stoned van ben geweest tel ik dan niet mee
Your beauty never ever scared me.![]()
Ik brak hem gewoon doormidden als die nog bevroren was. Ik had heel lang zo'n klein oventje waar geen hele in kon.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hele avond al stoned met echt 0.1 gram amnesia in de bong. wil niet zeggen dat het aan de soort ligt maar mijn bong werkt zo efficient
quote:Op maandag 11 maart 2013 00:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik dan zin heb in een hele jointIk ben halverwege de joint toch vaak al wel stoned genoeg
Fuck the EBU.![]()
Roken jullie allemaal puur of mixed?Dit -- Parkiet is mijn papa
Verschilt, soms een jointje met ook een beetje tabak, maar soms ook met de bong/vaporizer en dan puur. Net nog een jointje met wiet en een beetje hasj er door gerookt, super chill altijdquote:![]()
![]()
Ja, ik doe precies hetzelfde.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Verschilt, soms een jointje met ook een beetje tabak, maar soms ook met de bong/vaporizer en dan puur. Net nog een jointje met wiet en een beetje hasj er door gerookt, super chill altijd
Nu krijg ik ook wel zin om te smoken, maar moet om 6 uur 's ochtends uit bed. Ik weet niet eens wat ik achter de PC doe zo laat.
Nu nog shit moeten uittypen. Godver.
Hahaquote:Op maandag 11 maart 2013 01:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, ik doe precies hetzelfde.
Nu krijg ik ook wel zin om te smoken, maar moet om 6 uur 's ochtends uit bed. Ik weet niet eens wat ik achter de PC doe zo laat.Jointje roken en nachtje doorhalen?
![]()
![]()
Heb nog nooit een nachtje doorgehaald met een jointje, dan val je toch juist in slaap?quote:Op maandag 11 maart 2013 01:05 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
HahaJointje roken en nachtje doorhalen?
Mwa, ik word wel moe als ik niet meer zo stoned ben, maar die moeheid gaat eigenlijk altijd weg als ik iets eet en een bakje koffie drink. Maar misschien dat het per persoon verschilt hoe veel last je ervan hebt.quote:Op maandag 11 maart 2013 01:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
Heb nog nooit een nachtje doorgehaald met een jointje, dan val je toch juist in slaap?![]()
Jaquote:Op zondag 10 maart 2013 22:07 schreef Murdera het volgende:
Mensen wel eens hard busted geweest met drugs door ouders?
Thuis komend van een illegaal hardcore feest wat te vroeg werd beeindigd door de joden.
Stond enorm strak en ouders lagen nog niet op bed. Hele vreemde situatie. Ben maar gaan roken in de tuin met een blik bier.![]()
![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 04:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik lag in bed, ik sliep bijna.
Net wanneer je weg valt ineens je eigen fucking hersenen die je trollen en ineens voel je je zo.
[ afbeelding ]
Je weet het niet?!![]()
Een goede morgenquote:![]()
lekker eenerbij
De drugs op het werk ^^
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Zorgen dat je strak staat van de koffiequote:Op maandag 11 maart 2013 08:57 schreef Olment het volgende:
[..]
Een goede morgen![]()
lekker eenerbij
De drugs op het werk ^^
Je weet het niet?!![]()
Heb je het Beestapparaat al in elkaar gezet? Heb niet alles gelezen gisterenquote:Op maandag 11 maart 2013 09:01 schreef Murdera het volgende:
KOFFIEEEEE
Mn hele lichaam doet overal pijn.The fuck.
Bitches be killin'
Je weet het niet?!![]()
Kanik me voorstellen.. topic ging behoorlijk hardquote:Op maandag 11 maart 2013 09:05 schreef Impect het volgende:
[..]
Heb je het Beestapparaat al in elkaar gezet? Heb niet alles gelezen gisteren
ik ben op een kwart ofzo.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:05 schreef Impect het volgende:
[..]
Heb je het Beestapparaat al in elkaar gezet? Heb niet alles gelezen gisterenMaar 1 schijf gebroken, 2 rubbertjes missen, ik denk dat het een teruggestuurde is die ze gewoon naar mij hebben opgestuurd, dus even een boze mail sturen als hij in elkaar zit met wat ik allemaal mis en zorgen dat ze dat nasturen.
![]()
Hahaha, knooierd!quote:Op maandag 11 maart 2013 09:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ben op een kwart ofzo.Maar 1 schijf gebroken, 2 rubbertjes missen, ik denk dat het een teruggestuurde is die ze gewoon naar mij hebben opgestuurd, dus even een boze mail sturen als hij in elkaar zit met wat ik allemaal mis en zorgen dat ze dat nasturen.
Zou ik idd ook doen, direct klagen helpt het besteJe weet het niet?!![]()
maar terugsturen zal wel bizar duur zijn.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:14 schreef Impect het volgende:
[..]
Hahaha, knooierd!
Zou ik idd ook doen, direct klagen helpt het bestedus ik hoop dat ze een tussenoplossing bieden. In de vorm van vervanging van missende/kapotte onderdelen en extra gratis shit.
![]()
![]()
Heb nog een grammetje amnesia haze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet het niet?!![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 09:59 schreef Impect het volgende:
Ik snap best dat je dat niet in je eentje opkrijgt.. Waar kunnen we na toe komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een boerendorp tussen Almelo en Enschedequote:Op maandag 11 maart 2013 10:01 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik snap best dat je dat niet in je eentje opkrijgt.. Waar kunnen we na toe komen![]()
Je weet het niet?!![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 09:59 schreef Impect het volgende:
Je verlies tegen Vitesse wegblowen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, dat heb ik gisteravond gedaanquote:![]()
Het spel was vele malen beter dan de afgelopen weken, Twente had een punt verdiend.
Volgende week de varkentjes uit grunn even wassen
Je weet het niet?!![]()
Haha dat is Twents, er bestaat geen letterlijke vertaling naar het Nederlands.quote:
Komt van het werkwoord knooi'n
Je weet het niet?!![]()
Ik ben gisteren langs het stadion gereden.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:14 schreef Impect het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik gisteravond gedaan![]()
Het spel was vele malen beter dan de afgelopen weken, Twente had een punt verdiend.
Volgende week de varkentjes uit grunn even wassen![]()
![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 11 maart 2013 10:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben gisteren langs het stadion gereden.
Je weet het niet?!![]()
Het is het eindpunt van de trein,quote:Op maandag 11 maart 2013 10:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nope, was met een halve wereldreis bezig met de trein.
bijna geen mens hoeft er te zijn,
bijna geen hond gaat zover mee:
Enschede
Willem Wilmink
Je weet het niet?!![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 10:38 schreef Impect het volgende:
[..]
Het is het eindpunt van de trein,
bijna geen mens hoeft er te zijn,
bijna geen hond gaat zover mee:
Enschede
Willem Wilmink![]()
![]()
Welke richting moeten we denken?quote:
Een afhaal, of ergens uitgebreid lunchen?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Bakker of supermarkt meer hebben we hier nietquote:Op maandag 11 maart 2013 11:16 schreef Olment het volgende:
[..]
Welke richting moeten we denken?
Een afhaal, of ergens uitgebreid lunchen?![]()
Magnetron aanwezig op het werk
Je weet het niet?!![]()
Haal je een pizza, of zo'n pizzastokbroodje bij de bakkerquote:Op maandag 11 maart 2013 11:18 schreef Impect het volgende:
[..]
Bakker of supermarkt meer hebben we hier niet![]()
Magnetron aanwezig op het werk![]()
Goed idee, ik ga kijken of ze kleine pizza's (hawai) hebbenquote:Op maandag 11 maart 2013 11:20 schreef Olment het volgende:
[..]
Haal je een pizza, of zo'n pizzastokbroodje bij de bakker![]()
Je weet het niet?!![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Nu heb ik trek in een broodje kebab, spicy italian sub en een pizza. Jullie worden bedankt.![]()
![]()
Kom het halen. Ik zal nakend ende hard op bed liggen wachten, omgeven door pizza, subs en kebab.quote:![]()
Ben al vanaf half 9 via de app aan 't kibbelen met Henk.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:53 schreef Impect het volgende:
[..]
Hallon,
Moet je werken of ben je uit bed gevallen?
Gaat helemaal nergens over en ineens gooit meneer de handdoek weer in de ring.
Baal wel, mja we zien wel of hij er volgende week weer anders over denkt..Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: