SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Vaseline_
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by TS:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
ik ga zuipenMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Rook diaree is niet okay.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zo weer thuis, heb beloofd om te gaan zwemmen om acht uur
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
waaromquote:Op zaterdag 9 maart 2013 04:04 schreef smitjew het volgende:
Zo weer thuis, heb beloofd om te gaan zwemmen om acht uurHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
tering de hele avond tags aan het verwijderen bij mensen die belachelijke foto's van me op facebook zetten
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik ben geslooptMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Die TT. Hete anusch
P.s. Ts.
Wil je even mijn stonerskunst in de OP zetten ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Natuurlijk weer veel te laat door omstandigheden.
Maar bij deze mijn stonerskunst:
[ afbeelding ]
[ Bericht 37% gewijzigd door Gibson88 op 09-03-2013 18:26:55 ]Ook in moeilijke tijden.![]()
Ik heb ook heel pro een uitroepteken achter stoners weten te plaatsen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Die TT. Het anusch
P.s. Ts.
Wil je even mijn stonerskunst in de OP zetten ?
[..]Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ik ga effe uurtje pitten, uiteraad met hulp van mijm groene vriend.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ik pas vanmiddag wel effe de op aan en nieuwe stoner van de maand.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Er zijn vast nieuwe stoners bij gekomen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:31 schreef smitjew het volgende:
Ik pas vanmiddag wel effe de op aan en nieuwe stoner van de maand.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zei het al: teveel moeite om bij te houden voor stonersTrue.. Ik ben meestal ook te lui om te zoeken naar nieuwe stoners voor in de OP, dus wacht ik gewoon tot iemand anders een nieuw deel opent
Your beauty never ever scared me.![]()
Daarom, en je kiest toch ook op basis van wie je aardig vind denk ikquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]True.. Ik ben meestal ook te lui om te zoeken naar nieuwe stoners voor in de OP, dus wacht ik gewoon tot iemand anders een nieuw deel opent
![]()
![]()
THanks voor adden
Was gister telaat voor het zelf openen van een nieuw deel(en stiekem te gaar voor verzinnen van een TT
)
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Draai je dr een lekkere joint op meidquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Eindelijk. Thuis. Paar uur door de regen gelopen met de post
Heb nog maar een mini klein beetje wiet wat niet genoeg is voor 1 jointquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:28 schreef Olment het volgende:
[..]
Draai je dr een lekkere joint op meid![]()
![]()
Haha daarom heb ik een tijdje terug een deel 'pindakaas' genoemdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:15 schreef Olment het volgende:
THanks voor adden
Was gister telaat voor het zelf openen van een nieuw deel(en stiekem te gaar voor verzinnen van een TT
)
Your beauty never ever scared me.![]()
Tja.. nieuwe halen of nieuwe schooiequote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb nog maar een mini klein beetje wiet wat niet genoeg is voor 1 joint
Dat is idd juist het leuke, van die random shit die je blaat als je stoned bent omdat je niet weet wat je anders moet zeggenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha daarom heb ik een tijdje terug een deel 'pindakaas' genoemdMooie TT's zijn dat
Fuck the EBU.![]()
Omdat er soberzo pas 3 geweest zijn ofzoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:35 schreef Studeur het volgende:
Waarom ben ik nooit stoner vd week geweest?
Fuck the EBU.![]()
Ik heb wel eens tijgerbalsem aan mijn pik gehad. Ook geen pretje.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Wtfquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:41 schreef Moira. het volgende:
Één UI is geen UI
Twee UI is een half UI
DRIE UI IS EEN PAAS UIs
![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:41 schreef Moira. het volgende:
Één UI is geen UI
Twee UI is een half UI
DRIE UI IS EEN PAAS UI
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
waaromquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:37 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik heb wel eens tijgerbalsem aan mijn pik gehad. Ook geen pretje.
Fuck the EBU.![]()
Bazen UIquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:41 schreef Moira. het volgende:
Één UI is geen UI
Twee UI is een half UI
DRIE UI IS EEN PAAS UI
Ff gauw jointje draaien en paar hijsjes nemen, vanavond feestje maar wil er het liefst wel nuchter naartoe (tussen 9 en 10)Ik haat stoned bewegen
Fuck the EBU.![]()
Oh ik vind het juist wel chill om stoned ergens heen te gaanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:44 schreef Moira. het volgende:
Ff gauw jointje draaien en paar hijsjes nemen, vanavond feestje maar wil er het liefst wel nuchter naartoe (tussen 9 en 10)Ik haat stoned bewegen
![]()
![]()
Oh ik echt nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik vind het juist wel chill om stoned ergens heen te gaanHet liefst kom ik echt niet meer van m'n gat af
Fuck the EBU.![]()
Ja oke als ik al sloom ben en dan ga blowen dan kan je er donder op zeggen dat ik niks meer ga doenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik echt nietHet liefst kom ik echt niet meer van m'n gat af
![]()
![]()
Dit, 3 dagen.quote:
Financieel beter. En ook lekker voor als je wel weer gaat paffen.Ook in moeilijke tijden.![]()
maar jij bent altijd stoned, of je nou ergens heen gaat of niet. junkie.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik vind het juist wel chill om stoned ergens heen te gaan![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar jij bent altijd stoned, of je nou ergens heen gaat of niet. junkie.![]()
Haters gonna hatequote:![]()
Ik vind jullie twee best een leuk stelletje eigenlijk.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik vind jullie twee best een leuk stelletje eigenlijk.![]()
Mijn sub gaat looooossssquote:Ik zie het al voor me hoe jij Vas wild verminkt met dit op de achtergrond.
Waarom denk jij aan hoe ik geneukt word door een ander?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik zie het al voor me hoe jij Vas wild verminkt met dit op de achtergrond.![]()
![]()
Omdat ik dat geil vind. Voel ik me net als die sick fuck uit The Collector.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom denk jij aan hoe ik geneukt word door een ander?
http://www.metacafe.com/w(...)de_in_the_collector/
Check hoe creepy hij ze in de gaten houdt.
Weird.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:39 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Omdat ik dat geil vind. Voel ik me net als die sick fuck uit The Collector.
http://www.metacafe.com/w(...)de_in_the_collector/
Check hoe creepy hij ze in de gaten houdt.![]()
Beetje.quote:My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
quote:Altijd. Ik sta altijd ergens in de Baarsjes Vas te begluren.quote:
Wat voel je dan precies?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:44 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
[..]
Altijd. Ik sta altijd ergens in de Baarsjes Vas te begluren.![]()
Vanavond ragparty
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Junkiequote:
sloeberjunkiequote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
laatste keer coke is 10 weken geleden![]()
![]()
Je laatste paar centjes uitgeven aan drugs.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
laatste keer coke is 10 weken geledenDaarom junkie.
Ben je al ripped homie?quote:My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Watquote:My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Ik draai nog steeds altijd recht en strak.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:07 schreef Dientje12 het volgende:
Ook al is de joint krom als een takje, hij doet het![]()
![]()
Oh shit. Naar wat voor body ga je werken? Vin Diesel? Van Damme? Schwarzenegger?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh dat ding zit nog niet in elkaar en ben nu niet thuis. Morgen ff kijkenMy nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Ben ff uurtje of 2 weg en 3 nieuwe pagina's xDHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Jaloers?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik moet lachen om hoe jullie elkaar steeds aanspreken, bro, homie, broeder ditdat
wowowowow lololol xDDquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:11 schreef Olment het volgende:
Ben ff uurtje of 2 weg en 3 nieuwe pagina's xDMy nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Oh, ik tikte hem per ongeluk tegen de tafel aanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik draai nog steeds altijd recht en strak.![]()
![]()
ahw ik snap de jaloezie skatje.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik moet lachen om hoe jullie elkaar steeds aanspreken, bro, homie, broeder ditdat![]()
![]()
Ron Jeremyquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:10 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Oh shit. Naar wat voor body ga je werken? Vin Diesel? Van Damme? Schwarzenegger?
De lul heb ik al, nu de buik nog.![]()
![]()
volgens mij ben ik nog best goed in nummers aan elkaar mixen, dit is leuk
Weet iemand of Mono op vaste tijden draait?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Mono gisterquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:03 schreef Olment het volgende:
Weet iemand of Mono op vaste tijden draait?Jezus wat was die druk zeg, wel lekkere tekno draaide ie
![]()
![]()
Wojo dikke uitrustingquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:24 schreef smitjew het volgende:
[ link | afbeelding ]
free image hosting
Het feest kan beginnen.![]()
Altijd goed op padquote:
0906-090SEX![]()
Goeie vloei!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:24 schreef smitjew het volgende:
[ link | afbeelding ]
free image hosting
Het feest kan beginnen.
Net amnesia haze gehaald,
Nu chill muziekje erop
Je weet het niet?!![]()
Hier pompt snoop dogquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:31 schreef Impect het volgende:
[..]
Goeie vloei!
Net amnesia haze gehaald,
Nu chill muziekje erop
0906-090SEX![]()
gruisquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Sjonge, ik dacht dat ik een heel zakje gruis zou krijgen, is het 5 euro per gram gruis.
^^
Ja gewoon een keer proberen, word er wel stoned van opzich dus niks mis mee. Maar als ik maar 1 gram krijg doe ik het ook niet meerquote:![]()
![]()
hihi,, ja gruis word ik opzich ook wel stoned van ma vind het niet zo gweldig smakenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja gewoon een keer proberen, word er wel stoned van opzich dus niks mis mee. Maar als ik maar 1 gram krijg doe ik het ook niet meerHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Dat zei mn ma net ook al, wietsmaak ontbreekt wel ja maargoed, boeiequote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:09 schreef Olment het volgende:
[..]
hihi,, ja gruis word ik opzich ook wel stoned van ma vind het niet zo gweldig smaken![]()
ja precies.. af en toe maakt het niet uitquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zei mn ma net ook al, wietsmaak ontbreekt wel ja maargoed, boeie
Binnenhof Grinder.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:24 schreef smitjew het volgende:
[ link | afbeelding ]
free image hosting
Het feest kan beginnen.
Ook in moeilijke tijden.![]()
quote:
0906-090SEX![]()
Hebben ze daar nog steeds die Chocolope ?quote:
Voor 2 jaar terug, hadden ze zo'n hele lijst aan nieuwe shit.
Of is alles weer terug bij af, Shiva, Bubble Gum. Krystal Skunk en Tai
Tijdje niet mee geweest maar volgens mij weer die standaard meuk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog steeds die Chocolope ?
Voor 2 jaar terug, hadden ze zo'n hele lijst aan nieuwe shit.
Of is alles weer terug bij af, Shiva, Bubble Gum. Krystal Skunk en TaiMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:18 schreef smitjew het volgende:
[..]
Tijdje niet mee geweest maar volgens mij weer die standaard meuk.![]()
Dan gaan ik gewoon weer eens effe lekker naar de New Balance.
Dure shit. Maar wel afschuwelijk lekker !.
Orange redbull
0906-090SEX![]()
Zwolsch Krystal (L)
Ik moet even weten wat ze op de lijst hebben.
Ghe ghe ghe.
Aangezien ik in Groningen woon, ga ik effe met 2 man.
effe 100 eu ophalen. Heb ik voor 2 weekjes genoeg.Ook in moeilijke tijden.![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik vind het juist wel chill om stoned ergens heen te gaan![]()
![]()
Als de nood hoog genoeg is kun je vanzelf een L draaienquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:54 schreef Trollscience het volgende:
kut ik heb alleen maar klein rijstevloei en een l draaien is volgens mij best moeilijk
tis niet zo heel moeilijk, gewoon klein beetje schuin aan elkaar plakken.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik ga hardMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Maar eens gaan slapen.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Een sticky. Klein beetje hasj brokkelen.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan echt niet met korte vloei een joint draaien
Dan kan je tenminste nog effe voordat je
de winkel in gaat een assie paffen.Ook in moeilijke tijden.![]()
Waar is deel 63?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Gaat dat automatisch want ik heb hem toen veranderdquote:Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Gaat automatisch jaquote:Op zondag 10 maart 2013 12:31 schreef smitjew het volgende:
[..]
Gaat dat automatisch want ik heb hem toen veranderd
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:54 schreef Trollscience het volgende:
kut ik heb alleen maar klein rijstevloei en een l draaien is volgens mij best moeilijkGelukkig heb ik dichtbij 2 avondwinkelsquote:![]()
![]()
Tering modderfucking Jantje...
Goedemorgen
Toch nog aardig veel gezopen gister, voel het nog
Fuck the EBU.![]()
Zo moet hetquote:Op zondag 10 maart 2013 14:26 schreef Moira. het volgende:
Goedemorgen
Toch nog aardig veel gezopen gister, voel het nog![]()
![]()
Gewoon jointje rokenquote:Op zondag 10 maart 2013 14:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toch vind ik zo'n brak gevoel niet chill![]()
![]()
koffie of gewoon nog 2 biertjesquote:Op zondag 10 maart 2013 14:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toch vind ik zo'n brak gevoel niet chill![]()
![]()
Werkt wel het beste.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O nouja. Ik bestrijd een kater altijd met meer troep![]()
![]()
Jouw UIquote:Op zondag 10 maart 2013 14:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wordt het alleen maar erger van
[..]
Ik heb limonade en mijn bed
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Ik heb nog steeds geen sneeuw gezien.
lolDit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Ik zweer 't, gaat echt niet lukkenquote:Op zondag 10 maart 2013 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
wees blij.
Kom hierheen dan, kom me ophalen, zetten we de beestmachine in elkaar en alles.
![]()
Echt wel! Moet wel, ik moet een goddelijker lichaam krijgen om jou te hosselen toch.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zweer 't, gaat echt niet lukken.
![]()
![]()
Mensen die een kater hebbenquote:Op zondag 10 maart 2013 14:26 schreef Moira. het volgende:
Goedemorgen
Toch nog aardig veel gezopen gister, voel het nog
Nooit last van. Gisteren toch zeer veel gezopen en ik voel me prima
Heb ook geen kater, ben gewoon moe en brakquote:Op zondag 10 maart 2013 15:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
Mensen die een kater hebben
Nooit last van. Gisteren toch zeer veel gezopen en ik voel me prima
Fuck the EBU.![]()
Bro, moet vandaag te veel doen man.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
wees blij.
Kom hierheen dan, kom me ophalen, zetten we de beestmachine in elkaar en allesEnige vrije dag in de week.
Anders met plezier ouwe.
Alsof het zo moeilijk is.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zweer 't, gaat echt niet lukken.
Maakt niet uit, gewoon meubels slopen om ruimte te maken.quote:
Hard gaan!Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
heldquote:Op zondag 10 maart 2013 15:13 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Bro, moet vandaag te veel doen man.Enige vrije dag in de week.
Anders met plezier ouwe.
gelijk heb je, je moet veel te hard chillen vandaag.![]()
![]()
Als je van die willekeurige stiffies krijgt.quote:Op werk of zo en je dan ook nog moet opstaan als er een klant bij is.
Thanks voor je begrip.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
held
gelijk heb je, je moet veel te hard chillen vandaag.
Heb ik geen last van.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Als je van die willekeurige stiffies krijgt.Op werk of zo en je dan ook nog moet opstaan als er een klant bij is.
0906-090SEX![]()
Dan nog, zijn dak loopt schuinquote:Op zondag 10 maart 2013 15:15 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Maakt niet uit, gewoon meubels slopen om ruimte te maken.![]()
![]()
Met je dreads gooien terwijl je fucking woest kijkt naar treinsletjes.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:22 schreef Murdera het volgende:
ik ga cruisen, kut trein.Kusjes liefjes.
Slopen we zijn dak eruit.quote:
Had ik ook, toen ik 12 was.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Als je van die willekeurige stiffies krijgt.Op werk of zo en je dan ook nog moet opstaan als er een klant bij is.
Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Ik heb gewoon libido problemen.quote:
Random boners? Misschien maximaal 3x per maand? Ik neuk vaak, ik geil niet meer zo snel op dingen.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nu niet meer? Er is iets goed mis met jou dan, jongen.Dit -- Parkiet is mijn papa
Elke ochtend sowieso.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Random boners? Misschien maximaal 3x per maand? Ik neuk vaak, ik geil niet meer zo snel op dingen.![]()
![]()
Net bong gerookt. Moet over 2 uur werken, hoop dat ik dan niet meer zo stoned ben want erg scherp ben ik ni niet
Ook toen ik elke dag balde had ik instant boners.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Random boners? Misschien maximaal 3x per maand? Ik neuk vaak, ik geil niet meer zo snel op dingen.
quote:Op zondag 10 maart 2013 15:42 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ook toen ik elke dag balde had ik instant boners.quote:
Heeft iemand hier ervaring met Anastasia?Dit -- Parkiet is mijn papa
Wacht ik ben niet echt meer actief geweest na mijn ban, maar hebben jullie al ge-meet?Dit -- Parkiet is mijn papa
welkom terugquote:Op zondag 10 maart 2013 16:57 schreef Unscrewed het volgende:
Wacht ik ben niet echt meer actief geweest na mijn ban, maar hebben jullie al ge-meet?
neeHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
ik woon praktisch naast de jumbo, is denk ik 10 meter lopen ofzoquote:Op zondag 10 maart 2013 13:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig heb ik dichtbij 2 avondwinkelsmaar daar hebben ze alleen klein rijstevloei
![]()
![]()
Ik heb tot 10 uur elke avondquote:Op zondag 10 maart 2013 18:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik woon praktisch naast de jumbo, is denk ik 10 meter lopen ofzomaar daar hebben ze alleen klein rijstevloei
Daarna kan ik nergens meer vloei/tip halen.. Althans, nergens wat minder dan 20min rijden met de auto is
Daarom heb ik in de kast een pakje reserve vloei en tip liggen waar ik niet aan kom tenzij het niet anders kan
Ja maar hier bij de supermarkten kan ik ook geen grote vloei krijgen iddquote:Op zondag 10 maart 2013 18:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik woon praktisch naast de jumbo, is denk ik 10 meter lopen ofzomaar daar hebben ze alleen klein rijstevloei
Alleen tabak en avondwinkels, best raar als je bedenkt hoe hard die dingen gaan
![]()
![]()
Ik stond vanmorgen om vijf uur in een of andere vage nachtclub in een spiegel naar mezelf te kijken, en toen dacht ik: Damn, ik zou mezelf echt wel mee naar huis nemen.
En zo geschiedde.![]()
Wat toevallig, lijkt wel bijna.. lotsbestemming?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Woah ik ook net 5 minuten, maar wat. Heb je er in totaal 4 uur over gedaan?
Ik wil het er niet over hebben.Wat een helse tocht.
![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:33 schreef VMSDKR het volgende:
Ik stond vanmorgen om vijf uur in een of andere vage nachtclub in een spiegel naar mezelf te kijken, en toen dacht ik: Damn, ik zou mezelf echt wel mee naar huis nemen.
En zo geschiedde.![]()
![]()
![]()
Deze maakte mijn avond gelijk een stuk beterquote:Op zondag 10 maart 2013 19:33 schreef VMSDKR het volgende:
En zo geschiedde.![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:33 schreef VMSDKR het volgende:
En zo geschiedde.![]()
![]()
Are you sure?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:04 schreef Murdera het volgende:
keeeenker.Er zit geen gebruiksaanwijzing bij mijn apparaat.
Op gevoel in elkaar zetten?
Moet toch wel ergens zijn
![]()
ff verder zoekenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Are you sure?Moet toch wel ergens zijn
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:20 schreef Murdera het volgende:
nope, echt niet. en 1 15kiloschijf is gebroken.Vandaar die fikse korting.
![]()
Lekker slim ook, kleine kamer en grote machinequote:Op zondag 10 maart 2013 20:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
kutzooiTerugsturen gaat hem niet echt worden
Kon je beter sportschool doen
![]()
Van die chemische ankers er tussen purren, zo goed als nieuwquote:Op zondag 10 maart 2013 20:20 schreef Murdera het volgende:
nope, echt niet. en 1 15kiloschijf is gebroken.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
goede chemisch anker is volgens mij even duur als een nieuwe schijf,.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:30 schreef smitjew het volgende:
[..]
Van die chemische ankers er tussen purren, zo goed als nieuw![]()
![]()
alleen die schijf terug sturen en een nieuwe eisenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
goede chemisch anker is volgens mij even duur als een nieuwe schijf,.
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
goede chemisch anker is volgens mij even duur als een nieuwe schijf,.
Klopt maar dan heb je nog wat over om mee te ouwehoeren.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
hahaquote:Op zondag 10 maart 2013 20:36 schreef smitjew het volgende:
[..]
Klopt maar dan heb je nog wat over om mee te ouwehoeren.Nouja er zit 80 kilo aan schijven bij, dus die ene kan gemist worden, maar toch jammer.
![]()
![]()
is 20 te zwaar voor je dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaNouja er zit 80 kilo aan schijven bij, dus die ene kan gemist worden, maar toch jammer.
![]()
Heb het idee dat ik nu pas beetje op gang aan het komen ben
Goftedomme zeg, wat is een brak gevoel naar
En heb hoofdpijn, maar dat had ik gister de hele dag al, en nog erger, dus misschien komt die niet van de drank
Fuck the EBU.![]()
't Is de leeftijd.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:40 schreef Moira. het volgende:
En heb hoofdpijn, maar dat had ik gister de hele dag al, en nog erger, dus misschien komt die niet van de drank![]()
Ik word oudquote:
Merkte ik gister trouwens al, hele plein volgezaaid met 13 jarige kutjes enzo
Fuck the EBU.![]()
De meeste mensen zijn de volgende dag wel foktop van drankquote:Op zondag 10 maart 2013 21:40 schreef Moira. het volgende:
En heb hoofdpijn, maar dat had ik gister de hele dag al, en nog erger, dus misschien komt die niet van de drank![]()
Ik heb daar over 't algemeen nooit zo'n last vanquote:Op zondag 10 maart 2013 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn de volgende dag wel foktop van drank
Maar drink ook niet zo vaak en niet zo veel, dus één keer in de zoveel tijd heb ik het er wel voor over
Fuck the EBU.![]()
Ik lekker nooit last van na minstens 12 uur slaap en een halve liter water voor en tijdens het slapen gaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn de volgende dag wel foktop van drankHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Dat is wel schijtirritant ja, die kinderenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik word oud
Merkte ik gister trouwens al, hele plein volgezaaid met 13 jarige kutjes enzoDan voel ik me ook altijd oud
![]()
![]()
Ik heb er maar 1 keer last van gehad, vanalles doorelkaar drinken ofzo en fkin dronken echt niet chillquote:Op zondag 10 maart 2013 21:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik lekker nooit last van na minstens 12 uur slaap en een halve liter water voor en tijdens het slapen gaan.
Volgende dag voelde het alsof me maag groen was ofzo kon niks drinken eten enzo..
Maar meestal ben ik gewoon beetje moe de volgende dag, maar drink haast toch nooit meer![]()
![]()
Afgelopen 3 dagen heb ik me elke avond lam gezopen. Gisteren nog coke gebruikt ookquote:Op zondag 10 maart 2013 21:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 keer last van gehad, vanalles doorelkaar drinken ofzo en fkin dronken echt niet chill
Volgende dag voelde het alsof me maag groen was ofzo kon niks drinken eten enzo..
Maar meestal ben ik gewoon beetje moe de volgende dag, maar drink haast toch nooit meerEn voel me perfect
toch nog geld kunnen fixen?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
Afgelopen 3 dagen heb ik me elke avond lam gezopen. Gisteren nog coke gebruikt ookEn voel me perfect
![]()
![]()
lolquote:Op zondag 10 maart 2013 21:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
Afgelopen 3 dagen heb ik me elke avond lam gezopen. Gisteren nog coke gebruikt ookEn voel me perfect
![]()
Wel knap trouwens.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik ben wel aardig naar de tering
![]()
![]()
Schrecklich!quote:Op zondag 10 maart 2013 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is wel schijtirritant ja, die kinderenDan voel ik me ook altijd oud
Fuck the EBU.![]()
Ja doet de mijne ook altijd, en als ik niet snel reageer komt er gewoon een smsje met uitroeptekensquote:![]()
Mijn moeder doet altijd vet droog 1 vraagteken enzoquote:Op zondag 10 maart 2013 21:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja doet de mijne ook altijd, en als ik niet snel reageer komt er gewoon een smsje met uitroeptekens![]()
Is toch niet droog? Meerdere vraagtekens is zo opdringerig weetjewel!!!!!!!!!quote:Op zondag 10 maart 2013 21:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn moeder doet altijd vet droog 1 vraagteken enzo![]()
okquote:Op zondag 10 maart 2013 21:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is toch niet droog? Meerdere vraagtekens is zo opdringerig weetjewel!!!!!!!!!![]()
Zelfs een ok smsje van je mams?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een smsje met alleen ok haat ik wel
Maar mijn moeder heeft whatsapp, wacht sms jij nog steeds?![]()
![]()
SMSjes FTWquote:Op zondag 10 maart 2013 22:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zelfs een ok smsje van je mams?
Maar mijn moeder heeft whatsapp, wacht sms jij nog steeds?![]()
![]()
Ja, dan vraagt ze iets en typ ik een smsje van 2 zinnen en krijg ik alleen "Ok"quote:Op zondag 10 maart 2013 22:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zelfs een ok smsje van je mams?
Maar mijn moeder heeft whatsapp, wacht sms jij nog steeds?En ja mn moeder wil geen internet
![]()
Ik van T-mobile, T-mobile is mijn beste vriend.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd smsjes van vodafone![]()
![]()
Mischien moet je eens smsen dat je zwanger bent, kijken wat ze dan stuurtquote:Op zondag 10 maart 2013 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, dan vraagt ze iets en typ ik een smsje van 2 zinnen en krijg ik alleen "Ok"En ja mn moeder wil geen internet
![]()
Vind het aan een kant wel klantvriendelijk, soms lijkt het alsof ik niet alleen ben enzoquote:Op zondag 10 maart 2013 22:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik van T-mobile, T-mobile is mijn beste vriend.![]()
Hahah heb weleens spacend m'n moeder gesmst maar dat ging niet helemaal goed en toen kreeg ze steeds halve smsjes en toen kreeg ik dit: Wat typ je raar???quote:Op zondag 10 maart 2013 22:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mischien moet je eens smsen dat je zwanger bent, kijken wat ze dan stuurt![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahah heb weleens spacend m'n moeder gesmst maar dat ging niet helemaal goed en toen kreeg ze steeds halve smsjes en toen kreeg ik dit: Wat typ je raar???
Heeft ze dan wel door dat je spaced?![]()
![]()
Geen idee, ik zei dat ik koude vingers had en daardoor moeilijk typtequote:Op zondag 10 maart 2013 22:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heeft ze dan wel door dat je spaced?![]()
![]()
En dit was een van de gebeurtenissen in vas haar leventje..quote:Op zondag 10 maart 2013 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik zei dat ik koude vingers had en daardoor moeilijk typte
Vas is fkin lam en smst haar moeder met wartaal en zegt achteraf dat alleen haar vingers koud waren..![]()
Gister spoot me moeder haar parfum toen ze terugkwam van de kroeg en me vader was fkin dronkenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:07 schreef Murdera het volgende:
Mensen wel eens hard busted geweest met drugs door ouders?
En ze zei niks maar rook de wietlucht![]()
![]()
Hahaha je moeder is echt tof, gewoon niks zeggen ookquote:Op zondag 10 maart 2013 22:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gister spoot me moeder haar parfum toen ze terugkwam van de kroeg en me vader was fkin dronken
En ze zei niks maar rook de wietluchtWel toen ik 14 was gewoon KO gegaan door teveel gemixte drankjes en toen thuisgebracht, werd om half 8 sochtends wakker in mn bed geen idee hoe ik er kwam, pijnlijk om mn moeder onder ogen te komen toenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:07 schreef Murdera het volgende:
Mensen wel eens hard busted geweest met drugs door ouders?![]()
![]()
Breezersletjequote:Op zondag 10 maart 2013 22:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha je moeder is echt tof, gewoon niks zeggen ook
[..]
Wel toen ik 14 was gewoon KO gegaan door teveel gemixte drankjes en toen thuisgebracht, werd om half 8 sochtends wakker in mn bed geen idee hoe ik er kwam, pijnlijk om mn moeder onder ogen te komen toen
Hoi trouwensMy nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Haha, jahquote:Op zondag 10 maart 2013 22:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha je moeder is echt tof, gewoon niks zeggen ook![]()
![]()
Had je pijn aan je kontje toen je wakker werd?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks breezerKeiharde 40% shit, zo onwetend was ik toen
Nee maar wel blauwe plekken door de valquote:Op zondag 10 maart 2013 22:13 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Had je pijn aan je kontje toen je wakker werd?![]()
![]()
Wat saai. Was een leuker verhaal geweest als je geraped was ofzo.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar wel blauwe plekken door de val
Ja he, sorryquote:Op zondag 10 maart 2013 22:14 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat saai. Was een leuker verhaal geweest als je geraped was ofzo.![]()
![]()
Maar ik kan best begrijpen waarom je er al zo vroeg bij was zonder een sterk vaderfiguur.quote:
Dit soort opmerkingenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:16 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Maar ik kan best begrijpen waarom je er al zo vroeg bij was zonder een sterk vaderfiguur.Echt
![]()
Wat dan? Vind je het niet leuk?quote:My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Het is gewoon de waarheid.quote:My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Jij was een laatbloeiertje he?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:16 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Maar ik kan best begrijpen waarom je er al zo vroeg bij was zonder een sterk vaderfiguur.![]()
![]()
Misschienquote:
Je weet dat ik niet serieus ben.quote:
Zo rol ik.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En zelfs daarna gebeurde er niks interessants.
Wat dan?quote:
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: