ahw ik snap de jaloezie skatje.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik moet lachen om hoe jullie elkaar steeds aanspreken, bro, homie, broeder ditdat
Ron Jeremyquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:10 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Oh shit. Naar wat voor body ga je werken? Vin Diesel? Van Damme? Schwarzenegger?
Mono gisterquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:03 schreef Olment het volgende:
Weet iemand of Mono op vaste tijden draait?
Wojo dikke uitrustingquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:24 schreef smitjew het volgende:
[ link | afbeelding ]
free image hosting
Het feest kan beginnen.
Altijd goed op padquote:
Goeie vloei!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:24 schreef smitjew het volgende:
[ link | afbeelding ]
free image hosting
Het feest kan beginnen.
Hier pompt snoop dogquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:31 schreef Impect het volgende:
[..]
Goeie vloei!
Net amnesia haze gehaald,
Nu chill muziekje erop
gruisquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Sjonge, ik dacht dat ik een heel zakje gruis zou krijgen, is het 5 euro per gram gruis.
Ja gewoon een keer proberen, word er wel stoned van opzich dus niks mis mee. Maar als ik maar 1 gram krijg doe ik het ook niet meerquote:
hihi,, ja gruis word ik opzich ook wel stoned van ma vind het niet zo gweldig smakenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja gewoon een keer proberen, word er wel stoned van opzich dus niks mis mee. Maar als ik maar 1 gram krijg doe ik het ook niet meer
Dat zei mn ma net ook al, wietsmaak ontbreekt wel ja maargoed, boeiequote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:09 schreef Olment het volgende:
[..]
hihi,, ja gruis word ik opzich ook wel stoned van ma vind het niet zo gweldig smaken
ja precies.. af en toe maakt het niet uitquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zei mn ma net ook al, wietsmaak ontbreekt wel ja maargoed, boeie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |