Ik zweer 't, gaat echt niet lukkenquote:Op zondag 10 maart 2013 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
wees blij.
Kom hierheen dan, kom me ophalen, zetten we de beestmachine in elkaar en alles
Echt wel! Moet wel, ik moet een goddelijker lichaam krijgen om jou te hosselen toch.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zweer 't, gaat echt niet lukken.
Mensen die een kater hebbenquote:Op zondag 10 maart 2013 14:26 schreef Moira. het volgende:
Tering modderfucking Jantje...
Goedemorgen
Toch nog aardig veel gezopen gister, voel het nog
Heb ook geen kater, ben gewoon moe en brakquote:Op zondag 10 maart 2013 15:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
Mensen die een kater hebben
Nooit last van. Gisteren toch zeer veel gezopen en ik voel me prima
Bro, moet vandaag te veel doen man.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
wees blij.
Kom hierheen dan, kom me ophalen, zetten we de beestmachine in elkaar en alles
Alsof het zo moeilijk is.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zweer 't, gaat echt niet lukken.
Maakt niet uit, gewoon meubels slopen om ruimte te maken.quote:
heldquote:Op zondag 10 maart 2013 15:13 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Bro, moet vandaag te veel doen man.Enige vrije dag in de week.
Anders met plezier ouwe.
Als je van die willekeurige stiffies krijgt.quote:
Thanks voor je begrip.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
held
gelijk heb je, je moet veel te hard chillen vandaag.
Heb ik geen last van.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Als je van die willekeurige stiffies krijgt.Op werk of zo en je dan ook nog moet opstaan als er een klant bij is.
Dan nog, zijn dak loopt schuinquote:Op zondag 10 maart 2013 15:15 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Maakt niet uit, gewoon meubels slopen om ruimte te maken.
Met je dreads gooien terwijl je fucking woest kijkt naar treinsletjes.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:22 schreef Murdera het volgende:
ik ga cruisen, kut trein.Kusjes liefjes.
Slopen we zijn dak eruit.quote:
Had ik ook, toen ik 12 was.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Als je van die willekeurige stiffies krijgt.Op werk of zo en je dan ook nog moet opstaan als er een klant bij is.
quote:
Ik heb gewoon libido problemen.quote:
Random boners? Misschien maximaal 3x per maand? Ik neuk vaak, ik geil niet meer zo snel op dingen.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nu niet meer? Er is iets goed mis met jou dan, jongen.
Elke ochtend sowieso.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Random boners? Misschien maximaal 3x per maand? Ik neuk vaak, ik geil niet meer zo snel op dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |