quote:Op zondag 10 maart 2013 20:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
goede chemisch anker is volgens mij even duur als een nieuwe schijf,.
hahaquote:Op zondag 10 maart 2013 20:36 schreef smitjew het volgende:
[..]
Klopt maar dan heb je nog wat over om mee te ouwehoeren.
is 20 te zwaar voor je dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaNouja er zit 80 kilo aan schijven bij, dus die ene kan gemist worden, maar toch jammer.
't Is de leeftijd.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:40 schreef Moira. het volgende:
Heb het idee dat ik nu pas beetje op gang aan het komen ben
Goftedomme zeg, wat is een brak gevoel naar
En heb hoofdpijn, maar dat had ik gister de hele dag al, en nog erger, dus misschien komt die niet van de drank
Ik word oudquote:
De meeste mensen zijn de volgende dag wel foktop van drankquote:Op zondag 10 maart 2013 21:40 schreef Moira. het volgende:
Heb het idee dat ik nu pas beetje op gang aan het komen ben
Goftedomme zeg, wat is een brak gevoel naar
En heb hoofdpijn, maar dat had ik gister de hele dag al, en nog erger, dus misschien komt die niet van de drank
Ik heb daar over 't algemeen nooit zo'n last vanquote:Op zondag 10 maart 2013 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn de volgende dag wel foktop van drank
Ik lekker nooit last van na minstens 12 uur slaap en een halve liter water voor en tijdens het slapen gaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn de volgende dag wel foktop van drank
Dat is wel schijtirritant ja, die kinderenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik word oud
Merkte ik gister trouwens al, hele plein volgezaaid met 13 jarige kutjes enzo
Ik heb er maar 1 keer last van gehad, vanalles doorelkaar drinken ofzo en fkin dronken echt niet chillquote:Op zondag 10 maart 2013 21:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik lekker nooit last van na minstens 12 uur slaap en een halve liter water voor en tijdens het slapen gaan.
Afgelopen 3 dagen heb ik me elke avond lam gezopen. Gisteren nog coke gebruikt ookquote:Op zondag 10 maart 2013 21:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 keer last van gehad, vanalles doorelkaar drinken ofzo en fkin dronken echt niet chill
Volgende dag voelde het alsof me maag groen was ofzo kon niks drinken eten enzo..
Maar meestal ben ik gewoon beetje moe de volgende dag, maar drink haast toch nooit meer
toch nog geld kunnen fixen?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
Afgelopen 3 dagen heb ik me elke avond lam gezopen. Gisteren nog coke gebruikt ookEn voel me perfect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |