Wat toevallig, lijkt wel bijna.. lotsbestemming?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Woah ik ook net 5 minuten, maar wat. Heb je er in totaal 4 uur over gedaan?
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:33 schreef VMSDKR het volgende:
Ik stond vanmorgen om vijf uur in een of andere vage nachtclub in een spiegel naar mezelf te kijken, en toen dacht ik: Damn, ik zou mezelf echt wel mee naar huis nemen.
En zo geschiedde.
Deze maakte mijn avond gelijk een stuk beterquote:Op zondag 10 maart 2013 19:33 schreef VMSDKR het volgende:
Ik stond vanmorgen om vijf uur in een of andere vage nachtclub in een spiegel naar mezelf te kijken, en toen dacht ik: Damn, ik zou mezelf echt wel mee naar huis nemen.
En zo geschiedde.
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:33 schreef VMSDKR het volgende:
En zo geschiedde.
Are you sure?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:04 schreef Murdera het volgende:
keeeenker.Er zit geen gebruiksaanwijzing bij mijn apparaat.
Op gevoel in elkaar zetten?
ff verder zoekenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Are you sure?Moet toch wel ergens zijn
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:20 schreef Murdera het volgende:
nope, echt niet. en 1 15kiloschijf is gebroken.
Lekker slim ook, kleine kamer en grote machinequote:Op zondag 10 maart 2013 20:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
kutzooiTerugsturen gaat hem niet echt worden
Van die chemische ankers er tussen purren, zo goed als nieuwquote:Op zondag 10 maart 2013 20:20 schreef Murdera het volgende:
nope, echt niet. en 1 15kiloschijf is gebroken.
goede chemisch anker is volgens mij even duur als een nieuwe schijf,.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:30 schreef smitjew het volgende:
[..]
Van die chemische ankers er tussen purren, zo goed als nieuw
alleen die schijf terug sturen en een nieuwe eisenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
goede chemisch anker is volgens mij even duur als een nieuwe schijf,.
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
goede chemisch anker is volgens mij even duur als een nieuwe schijf,.
hahaquote:Op zondag 10 maart 2013 20:36 schreef smitjew het volgende:
[..]
Klopt maar dan heb je nog wat over om mee te ouwehoeren.
is 20 te zwaar voor je dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaNouja er zit 80 kilo aan schijven bij, dus die ene kan gemist worden, maar toch jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |