Ook toen ik elke dag balde had ik instant boners.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Random boners? Misschien maximaal 3x per maand? Ik neuk vaak, ik geil niet meer zo snel op dingen.
quote:Op zondag 10 maart 2013 15:42 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ook toen ik elke dag balde had ik instant boners.
quote:
welkom terugquote:Op zondag 10 maart 2013 16:57 schreef Unscrewed het volgende:
Wacht ik ben niet echt meer actief geweest na mijn ban, maar hebben jullie al ge-meet?
ik woon praktisch naast de jumbo, is denk ik 10 meter lopen ofzoquote:Op zondag 10 maart 2013 13:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig heb ik dichtbij 2 avondwinkels
Ik heb tot 10 uur elke avondquote:Op zondag 10 maart 2013 18:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik woon praktisch naast de jumbo, is denk ik 10 meter lopen ofzomaar daar hebben ze alleen klein rijstevloei
Ja maar hier bij de supermarkten kan ik ook geen grote vloei krijgen iddquote:Op zondag 10 maart 2013 18:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik woon praktisch naast de jumbo, is denk ik 10 meter lopen ofzomaar daar hebben ze alleen klein rijstevloei
Wat toevallig, lijkt wel bijna.. lotsbestemming?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Woah ik ook net 5 minuten, maar wat. Heb je er in totaal 4 uur over gedaan?
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:33 schreef VMSDKR het volgende:
Ik stond vanmorgen om vijf uur in een of andere vage nachtclub in een spiegel naar mezelf te kijken, en toen dacht ik: Damn, ik zou mezelf echt wel mee naar huis nemen.
En zo geschiedde.
Deze maakte mijn avond gelijk een stuk beterquote:Op zondag 10 maart 2013 19:33 schreef VMSDKR het volgende:
Ik stond vanmorgen om vijf uur in een of andere vage nachtclub in een spiegel naar mezelf te kijken, en toen dacht ik: Damn, ik zou mezelf echt wel mee naar huis nemen.
En zo geschiedde.
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:33 schreef VMSDKR het volgende:
En zo geschiedde.
Are you sure?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:04 schreef Murdera het volgende:
keeeenker.Er zit geen gebruiksaanwijzing bij mijn apparaat.
Op gevoel in elkaar zetten?
ff verder zoekenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Are you sure?Moet toch wel ergens zijn
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:20 schreef Murdera het volgende:
nope, echt niet. en 1 15kiloschijf is gebroken.
Lekker slim ook, kleine kamer en grote machinequote:Op zondag 10 maart 2013 20:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
kutzooiTerugsturen gaat hem niet echt worden
Van die chemische ankers er tussen purren, zo goed als nieuwquote:Op zondag 10 maart 2013 20:20 schreef Murdera het volgende:
nope, echt niet. en 1 15kiloschijf is gebroken.
goede chemisch anker is volgens mij even duur als een nieuwe schijf,.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:30 schreef smitjew het volgende:
[..]
Van die chemische ankers er tussen purren, zo goed als nieuw
alleen die schijf terug sturen en een nieuwe eisenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
goede chemisch anker is volgens mij even duur als een nieuwe schijf,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |