lolquote:Op zondag 10 maart 2013 21:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
Afgelopen 3 dagen heb ik me elke avond lam gezopen. Gisteren nog coke gebruikt ookEn voel me perfect
Wel knap trouwens.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
Afgelopen 3 dagen heb ik me elke avond lam gezopen. Gisteren nog coke gebruikt ookEn voel me perfect
Schrecklich!quote:Op zondag 10 maart 2013 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is wel schijtirritant ja, die kinderenDan voel ik me ook altijd oud
Ja doet de mijne ook altijd, en als ik niet snel reageer komt er gewoon een smsje met uitroeptekensquote:
Mijn moeder doet altijd vet droog 1 vraagteken enzoquote:Op zondag 10 maart 2013 21:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja doet de mijne ook altijd, en als ik niet snel reageer komt er gewoon een smsje met uitroeptekens
Is toch niet droog? Meerdere vraagtekens is zo opdringerig weetjewel!!!!!!!!!quote:Op zondag 10 maart 2013 21:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn moeder doet altijd vet droog 1 vraagteken enzo
okquote:Op zondag 10 maart 2013 21:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is toch niet droog? Meerdere vraagtekens is zo opdringerig weetjewel!!!!!!!!!
Zelfs een ok smsje van je mams?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een smsje met alleen ok haat ik wel
SMSjes FTWquote:Op zondag 10 maart 2013 22:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zelfs een ok smsje van je mams?
Maar mijn moeder heeft whatsapp, wacht sms jij nog steeds?
Ja, dan vraagt ze iets en typ ik een smsje van 2 zinnen en krijg ik alleen "Ok"quote:Op zondag 10 maart 2013 22:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zelfs een ok smsje van je mams?
Maar mijn moeder heeft whatsapp, wacht sms jij nog steeds?
Ik van T-mobile, T-mobile is mijn beste vriend.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd smsjes van vodafone
Mischien moet je eens smsen dat je zwanger bent, kijken wat ze dan stuurtquote:Op zondag 10 maart 2013 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, dan vraagt ze iets en typ ik een smsje van 2 zinnen en krijg ik alleen "Ok"En ja mn moeder wil geen internet
Vind het aan een kant wel klantvriendelijk, soms lijkt het alsof ik niet alleen ben enzoquote:Op zondag 10 maart 2013 22:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik van T-mobile, T-mobile is mijn beste vriend.
Hahah heb weleens spacend m'n moeder gesmst maar dat ging niet helemaal goed en toen kreeg ze steeds halve smsjes en toen kreeg ik dit: Wat typ je raar???quote:Op zondag 10 maart 2013 22:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mischien moet je eens smsen dat je zwanger bent, kijken wat ze dan stuurt
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahah heb weleens spacend m'n moeder gesmst maar dat ging niet helemaal goed en toen kreeg ze steeds halve smsjes en toen kreeg ik dit: Wat typ je raar???
Geen idee, ik zei dat ik koude vingers had en daardoor moeilijk typtequote:Op zondag 10 maart 2013 22:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heeft ze dan wel door dat je spaced?
En dit was een van de gebeurtenissen in vas haar leventje..quote:Op zondag 10 maart 2013 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik zei dat ik koude vingers had en daardoor moeilijk typte
Gister spoot me moeder haar parfum toen ze terugkwam van de kroeg en me vader was fkin dronkenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:07 schreef Murdera het volgende:
Mensen wel eens hard busted geweest met drugs door ouders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |