Hahaha je moeder is echt tof, gewoon niks zeggen ookquote:Op zondag 10 maart 2013 22:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gister spoot me moeder haar parfum toen ze terugkwam van de kroeg en me vader was fkin dronken
En ze zei niks maar rook de wietlucht
Wel toen ik 14 was gewoon KO gegaan door teveel gemixte drankjes en toen thuisgebracht, werd om half 8 sochtends wakker in mn bed geen idee hoe ik er kwam, pijnlijk om mn moeder onder ogen te komen toenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:07 schreef Murdera het volgende:
Mensen wel eens hard busted geweest met drugs door ouders?
Breezersletjequote:Op zondag 10 maart 2013 22:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha je moeder is echt tof, gewoon niks zeggen ook
[..]
Wel toen ik 14 was gewoon KO gegaan door teveel gemixte drankjes en toen thuisgebracht, werd om half 8 sochtends wakker in mn bed geen idee hoe ik er kwam, pijnlijk om mn moeder onder ogen te komen toen
Haha, jahquote:Op zondag 10 maart 2013 22:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha je moeder is echt tof, gewoon niks zeggen ook
Had je pijn aan je kontje toen je wakker werd?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks breezerKeiharde 40% shit, zo onwetend was ik toen
Nee maar wel blauwe plekken door de valquote:Op zondag 10 maart 2013 22:13 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Had je pijn aan je kontje toen je wakker werd?
Wat saai. Was een leuker verhaal geweest als je geraped was ofzo.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar wel blauwe plekken door de val
Ja he, sorryquote:Op zondag 10 maart 2013 22:14 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat saai. Was een leuker verhaal geweest als je geraped was ofzo.
Maar ik kan best begrijpen waarom je er al zo vroeg bij was zonder een sterk vaderfiguur.quote:
Dit soort opmerkingenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:16 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Maar ik kan best begrijpen waarom je er al zo vroeg bij was zonder een sterk vaderfiguur.
Wat dan? Vind je het niet leuk?quote:
Het is gewoon de waarheid.quote:
Jij was een laatbloeiertje he?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:16 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Maar ik kan best begrijpen waarom je er al zo vroeg bij was zonder een sterk vaderfiguur.
Misschienquote:
Je weet dat ik niet serieus ben.quote:
Zo rol ik.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En zelfs daarna gebeurde er niks interessants.
Wat dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |