hihi,, ja gruis word ik opzich ook wel stoned van ma vind het niet zo gweldig smakenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja gewoon een keer proberen, word er wel stoned van opzich dus niks mis mee. Maar als ik maar 1 gram krijg doe ik het ook niet meer
Dat zei mn ma net ook al, wietsmaak ontbreekt wel ja maargoed, boeiequote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:09 schreef Olment het volgende:
[..]
hihi,, ja gruis word ik opzich ook wel stoned van ma vind het niet zo gweldig smaken
ja precies.. af en toe maakt het niet uitquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zei mn ma net ook al, wietsmaak ontbreekt wel ja maargoed, boeie
Binnenhof Grinder.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:24 schreef smitjew het volgende:
[ link | afbeelding ]
free image hosting
Het feest kan beginnen.
quote:
Hebben ze daar nog steeds die Chocolope ?quote:
Tijdje niet mee geweest maar volgens mij weer die standaard meuk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog steeds die Chocolope ?
Voor 2 jaar terug, hadden ze zo'n hele lijst aan nieuwe shit.
Of is alles weer terug bij af, Shiva, Bubble Gum. Krystal Skunk en Tai
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:18 schreef smitjew het volgende:
[..]
Tijdje niet mee geweest maar volgens mij weer die standaard meuk.
Ik ookquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik vind het juist wel chill om stoned ergens heen te gaan
Als de nood hoog genoeg is kun je vanzelf een L draaienquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:54 schreef Trollscience het volgende:
kut ik heb alleen maar klein rijstevloei en een l draaien is volgens mij best moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |