Met peperquote:
Als ik straks mijn neus vol saus en uitjes hebt, is dat jou verantwoordelijkheid.quote:
Wel foto's maken dan!quote:Op zondag 10 maart 2013 23:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als ik straks mijn neus vol saus en uitjes hebt, is dat jou verantwoordelijkheid.
er is ook filet american met peper, voor extra pit, of met pesto voor net even wat andersquote:Op zondag 10 maart 2013 23:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als ik straks mijn neus vol saus en uitjes hebt, is dat jou verantwoordelijkheid.
Met peperquote:Op zondag 10 maart 2013 23:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
er is ook filet american met peper, voor extra pit, of met pesto voor net even wat anders
Prima.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
M'n cam doet het niet.quote:
En filet american met pit, voor extra peper?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
er is ook filet american met peper, voor extra pit, of met pesto voor net even wat anders
Ik heb zin in een dikke pizza omdat ik op werk voor iemand een pizza in de oven moest gooienquote:Op zondag 10 maart 2013 23:56 schreef Moira. het volgende:
Nu heb ik zin in witte bolletjes met een dikke laag filet americain
zoietsquote:Op zondag 10 maart 2013 23:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
M'n cam doet het niet.
[..]
En filet american met pit, voor extra peper?
ermnermnermnermquote:Op zondag 10 maart 2013 23:56 schreef Moira. het volgende:
Nu heb ik zin in witte bolletjes met een dikke laag filet americain
Ik heb wel een halve mozarellapizza opquote:Op zondag 10 maart 2013 23:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb zin in een dikke pizza omdat ik op werk voor iemand een pizza in de oven moest gooien
Een halve maar, ik vreet 2 van die dingen somsquote:Op zondag 10 maart 2013 23:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb wel een halve mozarellapizza opMaar dat is ook het enige wat ik vandaag heb gegeten
ligt aan crack.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Trustenben jij er dinsdag ook?
Big Pizza Texasquote:Op zondag 10 maart 2013 23:59 schreef Serpenthax het volgende:
Jongens ik krijg hier honger van. Nu heb ik ook zin in een dikke pizza!
Wat.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een halve maar, ik vreet 2 van die dingen soms
velen knoflookquote:Op maandag 11 maart 2013 00:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
pizza shoarma met velen knoflook en uiensaus![]()
![]()
![]()
![]()
Zo cute.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben een vreetschuur hoorNiet te zuinig
Het ging om velen volgens mij.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
knoflook- en uiensaus dan, taalnazi
velen knoflook- en uiensaus is ook niet goedquote:Op maandag 11 maart 2013 00:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
knoflook- en uiensaus dan, taalnazi
Wat?quote:Op maandag 11 maart 2013 00:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
we zitten toch op FOK! hieroik dacht dat velen ingeburgerd was.
I know, maar FOK! taal.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
velen knoflook- en uiensaus is ook niet goed
Ja m'n vader hoefde maar een halve en denk ja kan er geen anderhalf opquote:Op zondag 10 maart 2013 23:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een halve maar, ik vreet 2 van die dingen soms
Juaaahahhhquote:Op maandag 11 maart 2013 00:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
pizza shoarma met velen knoflook en uiensaus![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom nog niet? & Thanks.quote:
Wtf is dat?quote:Op maandag 11 maart 2013 00:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom nog niet? & Thanks.Weet niet of ik blijf hoor, maar morgen ga ik Anastasia uitproberen voor de eerste keer dus ik share wel even mijn experience hier. Iemand ervaring?
Heuj je bent unbannedquote:Op maandag 11 maart 2013 00:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom nog niet? & Thanks.Weet niet of ik blijf hoor, maar morgen ga ik Anastasia uitproberen voor de eerste keer dus ik share wel even mijn experience hier. Iemand ervaring?
quote:
Ah oke, makes sense.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heuj je bent unbanned
Omdat meeten in het openbaar kut is als het nat en koud is, dus we wachten tot mei ofzo en dan ergens op een openbare chillplek in Utrecht ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |