Oke leuk man.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik heb trouwens wel lingerie foto's van een leerlinge en 2 filmpjes van een andere leerlinge waarop ze pijpt en haar kutje showt kunnen bemachtigen als leraar.
Wat?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik heb trouwens wel lingerie foto's van een leerlinge en 2 filmpjes van een andere leerlinge waarop ze pijpt en haar kutje showt kunnen bemachtigen als leraar.
Het mocht niet zomaar, ging best moeizaam. Ik zou de kans kunnen krijgen om mijn bevoegdheid te behalen maar ik vind het lesgeven toch niks. Ze hebben mij gewoon aangenomen omdat mijn leraren van toen hulp nodig hadden van mij als ze er niet uitkwamen. Zo slecht dus. Heb zelf best wat praktijkervaring zeg maar.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
En wat voor opleiding heb je gedaan? Niet dat ik je wil beledigen maar ik vind het best ernstig dat mensen 'zomaar' les mogen geven op het MBO. Ik hoor het steeds vaker, maar dan komt er toch helemaal niets van terecht?
Ja ik zeg niet dat je niet kundig bent in wat je doet, maar je hebt geen bevoegdheid, dat is mijn puntquote:Op zondag 10 maart 2013 23:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Het mocht niet zomaar, ging best moeizaam. Ik zou de kans kunnen krijgen om mijn bevoegdheid te behalen maar ik vind het lesgeven toch niks. Ze hebben mij gewoon aangenomen omdat mijn leraren van toen hulp nodig hadden van mij als ze er niet uitkwamen. Zo slecht dus. Heb zelf best wat praktijkervaring zeg maar.
Slechte ervaring met naaktfoto's?quote:
True. Ik zou eigenlijk 'begeleid' worden door een leraar die plotseling een beroerte kreeg net voordat ik aangenomen werd. Tussendoor ook nog kanker geconstateerd bij die man dus die komt niet meer terug. Het was voor mij van hop we gooien je erin en zoek het maar uit.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik zeg niet dat je niet kundig bent in wat je doet, maar je hebt geen bevoegdheid, dat is mijn puntEr komt meer bij lesgeven kijken dan alleen kundigheid imo
Fucked up.quote:
ah oke, goed opgelost van die school johquote:Op zondag 10 maart 2013 23:31 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
True. Ik zou eigenlijk 'begeleid' worden door een leraar die plotseling een beroerte kreeg net voordat ik aangenomen werd. Tussendoor ook nog kanker geconstateerd bij die man dus die komt niet meer terug. Het was voor mij van hop we gooien je erin en zoek het maar uit.
wie maakt daar srs tr om danquote:Op zondag 10 maart 2013 23:31 schreef LompeHork het volgende:
Het nummer in de TT is té high?geef geen neuk, maak geen TR meer gaarne.
Rundvlees is rood als het rauw is?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:34 schreef Studeur het volgende:
Mensen zeggen Filet American is lekker maar ik durf het niet te eten omdat er 65% rundvlees in zit. Ik kan dat gewoon niet bevatten, een rode saus waar vlees in zit, en dan koud.
Ik vind het ook lekker met uitjes of met een eitje of zo.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:34 schreef Studeur het volgende:
Mensen zeggen Filet American is lekker maar ik durf het niet te eten omdat er 65% rundvlees in zit. Ik kan dat gewoon niet bevatten, een rode saus waar vlees in zit, en dan koud.
Eh, ja?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Rundvlees is rood als het rauw is?
Oh ik dacht dat je het als een vraag bedoelde gezien het vraagtekenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan is het toch niet alleen rood van de saus?
En dit noemt zichzelf een moderator. Cijfers moeten kloppen.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:31 schreef LompeHork het volgende:
Wie had dat gedaan dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:31 schreef LompeHork het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Stoners die niet eens een cijfertje kunnen handlenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
En dit noemt zichzelf een moderator. Cijfers moeten kloppen.
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie had dat gedaan dan?
Ja, dat is lullig om te zeggen *KUCH*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het probleem niet zo. Kun je het uitleggen voordat ik verkeerde aannames maak?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:34 schreef Studeur het volgende:
Het is ook fokked up lekker. Ze zouden het heus niet verkopen als het gevaarlijk voor je gezondheid is hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 23:34 schreef Studeur het volgende:
Trouw met mequote:Op zondag 10 maart 2013 23:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik vind het ook lekker met uitjes of met een eitje of zo.
smitjew did it, verder zijn we al 30 topics goed gegaan hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 23:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Stoners die niet eens een cijfertje kunnen handlen
[..]
Ja, dat is lullig om te zeggen *KUCH*
okquote:Op zondag 10 maart 2013 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt niks te vertellen cuz nothing happened, end of story.
Ok.quote:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1317164quote:Op zondag 10 maart 2013 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is ook fokked up lekker. Ze zouden het heus niet verkopen als het gevaarlijk voor je gezondheid is hoor
Vertel dan gewoonquote:Op zondag 10 maart 2013 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt niks te vertellen cuz nothing happened, end of story.
Het lijkt me gewoon niet lekker omdat het rauw rundvlees is gemixt met een sausje.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo. Kun je het uitleggen voordat ik verkeerde aannames maak?
Mensen die geven om dit soort dingen.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1317164
wel dus
Had je maar geen naaktfoto's moeten doorsturen.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Mensen die geven om dit soort dingen.![]()
Dit voor jullie:
[ afbeelding ]
Mee eens. Het is dan ook niet de reden dat het gevaarlijk kan zijn waarom ik het niet eet.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Mensen die geven om dit soort dingen.![]()
Dit voor jullie:
[ afbeelding ]
Maar als er vlees is dat (redelijk) rauw te eten is, is het rundvlees wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon niet lekker omdat het rauw rundvlees is gemixt met een sausje.
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Had je maar geen naaktfoto's moeten doorsturen.
Gast je snuift van alles naar binnen en dan maak je je zorgen om filet américain?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
Mee eens. Het is dan ook niet de reden dat het gevaarlijk kan zijn waarom ik het niet eet.
Doe niet zo stoer dan.quote:
lol wutquote:Op zondag 10 maart 2013 23:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Gast je snuift van alles naar binnen en dan maak je je zorgen om filet américain?
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Gast je snuift van alles naar binnen en dan maak je je zorgen om filet américain?
Filet american snuiven hmmzzzquote:Op zondag 10 maart 2013 23:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
DIT SOORT DINGEN MOET JE NIET BIJ MIJ IN DE BUURT ZEGGEN.quote:
Ik zeg wat ik wil mattie.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
DIT SOORT DINGEN MOET JE NIET BIJ MIJ IN DE BUURT ZEGGEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |