quote:
Klinkt fantastisch, wat doe je?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
Morgen weer chillen met mbo'ers en geld vangen.
concierge?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:54 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]![]()
Maar volgens mij is Vas in real niet zo. Behalve als ze drugs op heeft dan.
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
Loverboy?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
'Lesgeven'quote:Op zondag 10 maart 2013 22:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Klinkt fantastisch, wat doe je?
Noo man, ik ben een brave Turk.quote:
Photoshop en Illustrator.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:01 schreef E.B.A.H. het volgende:
Maar ik heb ontslag genomen. Dus nog maar tot April chillen. Ik heb ze geleerd de deur te sluiten en als hij opengaat dat ze gelijk een andere venster openen en doen net of ze werken.Ze gaan me missen die nietsnutten.
Goeie lesquote:Op zondag 10 maart 2013 23:01 schreef E.B.A.H. het volgende:
Maar ik heb ontslag genomen. Dus nog maar tot April chillen. Ik heb ze geleerd de deur te sluiten en als hij opengaat dat ze gelijk een andere venster openen en doen net of ze werken.Ze gaan me missen die nietsnutten.
yeah dat is wel fijn, dat er mensen zijn die wel willen werken. De rest lijkt me zo klotequote:Op zondag 10 maart 2013 23:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
En leerlingen die wel wil leren breng ik natuurlijk wel zoveel mogelijk bij. Want als ik straks weg ben zijn ze helemaal hopeloos want dan hebben ze niemand die ze les geeft in die programma's
Het zijn er maar 6 van de 35 of zo die echt willen.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
yeah dat is wel fijn, dat er mensen zijn die wel willen werken. De rest lijkt me zo kloteOngeïnteresseerde kutkinderen, vooral omdat ze leerplichtig zijn dus er niet geheel vrijwillig rondlopen vaak?
Ebah vertelde de stagairesquote:Op zondag 10 maart 2013 23:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
En leerlingen die wel wil leren breng ik natuurlijk wel zoveel mogelijk bij. Want als ik straks weg ben zijn ze helemaal hopeloos want dan hebben ze niemand die ze les geeft in die programma's
Als ik ooit zou lesgeven zou dat NIET op een mbo zijn hoor ik nu, ik kan daar zo slecht tegenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:08 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Het zijn er maar 6 van de 35 of zo die echt willen.Zitten inderdaad veel tussen die nog leerplichtig zijn. Bijvoorbeeld eentje die is blijven zitten omdat hij geen stage kon vinden. Regelt school wat en dan wordt hij ook nog eens na anderhalf dag weggestuurd. Waarom vraag je dan? Omdat ze hem vroeger even de bezem door de zaak te halen. Had 'ie gedaan, tot aan de kliko. Alles ernaast laten liggen, op een stoel gaan zitten om te pingen met zijn BB.
Zie het al voor mequote:Op zondag 10 maart 2013 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik ooit zou lesgeven zou dat NIET op een mbo zijn hoor ik nu, ik kan daar zo slecht tegen
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ebah vertelde de stagaires
Ja toch, meestal chill ik hem weet je, maar als de deur opengaat open ik gauw andere venster waar ik me ontwerpen maak en shit. Ik gebruik nu al weken dezelfde venster en plaatje ze zijn hier fkin dom
Ja dus is wel chill werk hier weet je
Ik ben gewoon keihard met die mensen. Deels ook bang dat ik een keertje eentje vol op de kaak ga rammen.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik ooit zou lesgeven zou dat NIET op een mbo zijn hoor ik nu, ik kan daar zo slecht tegen
je zit zelf toch ook op het mbo wat loop je nou roff te doen danquote:Op zondag 10 maart 2013 23:12 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon keihard met die mensen. Deels ook bang dat ik een keertje eentje vol op de kaak ga rammen.Eén van de redenen voor mijn ontslag eigenlijk.
Ik ben al van school.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
je zit zelf toch ook op het mbo wat loop je nou roff te doen dan
Scum of the earthquote:Op zondag 10 maart 2013 23:15 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ben al van school.Ik geef wel mensen met wie ik op school heb gezeten les maar dat zijn de chille mensen. Het zijn vooral nieuwe leerlingen die net van het VMBO komen.
Is zo.quote:
Amsterdamquote:
.....................dafuqquote:Op zondag 10 maart 2013 23:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik heb trouwens wel lingerie foto's van een leerlinge en 2 filmpjes van een andere leerlinge waarop ze pijpt en haar kutje showt kunnen bemachtigen als leraar.
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik heb trouwens wel lingerie foto's van een leerlinge en 2 filmpjes van een andere leerlinge waarop ze pijpt en haar kutje showt kunnen bemachtigen als leraar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |