smitjew did it, verder zijn we al 30 topics goed gegaan hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 23:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Stoners die niet eens een cijfertje kunnen handlen
[..]
Ja, dat is lullig om te zeggen *KUCH*
okquote:Op zondag 10 maart 2013 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt niks te vertellen cuz nothing happened, end of story.
Ok.quote:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1317164quote:Op zondag 10 maart 2013 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is ook fokked up lekker. Ze zouden het heus niet verkopen als het gevaarlijk voor je gezondheid is hoor
Vertel dan gewoonquote:Op zondag 10 maart 2013 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt niks te vertellen cuz nothing happened, end of story.
Het lijkt me gewoon niet lekker omdat het rauw rundvlees is gemixt met een sausje.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo. Kun je het uitleggen voordat ik verkeerde aannames maak?
Mensen die geven om dit soort dingen.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1317164
wel dus
Had je maar geen naaktfoto's moeten doorsturen.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Mensen die geven om dit soort dingen.![]()
Dit voor jullie:
[ afbeelding ]
Mee eens. Het is dan ook niet de reden dat het gevaarlijk kan zijn waarom ik het niet eet.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Mensen die geven om dit soort dingen.![]()
Dit voor jullie:
[ afbeelding ]
Maar als er vlees is dat (redelijk) rauw te eten is, is het rundvlees wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon niet lekker omdat het rauw rundvlees is gemixt met een sausje.
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Had je maar geen naaktfoto's moeten doorsturen.
Gast je snuift van alles naar binnen en dan maak je je zorgen om filet américain?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
Mee eens. Het is dan ook niet de reden dat het gevaarlijk kan zijn waarom ik het niet eet.
Doe niet zo stoer dan.quote:
lol wutquote:Op zondag 10 maart 2013 23:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Gast je snuift van alles naar binnen en dan maak je je zorgen om filet américain?
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Gast je snuift van alles naar binnen en dan maak je je zorgen om filet américain?
Filet american snuiven hmmzzzquote:Op zondag 10 maart 2013 23:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
DIT SOORT DINGEN MOET JE NIET BIJ MIJ IN DE BUURT ZEGGEN.quote:
Ik zeg wat ik wil mattie.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
DIT SOORT DINGEN MOET JE NIET BIJ MIJ IN DE BUURT ZEGGEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |