Ja, mij is verteld dat je niet eens een halve joint nodig hebt om goed stoned te worden.. maar ik ken die dealer praatjes ondertussen wel.quote:
Precies wat ik dachtquote:
Omdat ik nieuwsgierig was waar hij 'nee' op antwoorden en toen op dat linkje drukte van de quote: zondag 10 maart 2013 17:10quote:Op maandag 11 maart 2013 00:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah oke, makes sense.
Hoe wist je meteen waarop Studeur had gequote?
quote:
Na halve joint bent ik best wel stonedquote:Op maandag 11 maart 2013 00:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, mij is verteld dat je niet eens een halve joint nodig hebt om goed stoned te worden.. maar ik ken die dealer praatjes ondertussen wel.
Friet.quote:
Ohja, daar kan je op klikken... te lang niet actief geweest.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat ik nieuwsgierig was waar hij 'nee' op antwoorden en toen op dat linkje drukte van de quote: zondag 10 maart 2013 17:10
Wat smoke je dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 00:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Na halve joint bent ik best wel stoned
Wat was het nou dan? Een maand?quote:Op maandag 11 maart 2013 00:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Friet.
[..]
Ohja, daar kan je op klikken... te lang niet actief geweest.
Ik ook, soms doe ik wel drie keer met een joint.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
watquote:Op maandag 11 maart 2013 00:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
Wordt er trouwens nog patat bolognese verkocht in supermarkten? Vroeger vond ik dat zo lekker en al jaren niet meer gehad.
Ja maar die van lays smaakt tegenwoordig een beetje naar die van crokyquote:Op maandag 11 maart 2013 00:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
Wordt er trouwens nog patat bolognese verkocht in supermarkten? Vroeger vond ik dat zo lekker en al jaren niet meer gehad.
nooit van gehoordquote:Op maandag 11 maart 2013 00:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
Bwhaha, zoiets ja, iets langer.quote:
ik dacht dat je chips bedoelde...quote:Op maandag 11 maart 2013 00:20 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Ja maar die van lays smaakt tegenwoordig een beetje naar die van croky
Ik ook. Ik smoke dan ook altijd puur.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |