Patat bolognese? Bedoel je geen chips?quote:Op maandag 11 maart 2013 00:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
Wordt er trouwens nog patat bolognese verkocht in supermarkten? Vroeger vond ik dat zo lekker en al jaren niet meer gehad.
Gewoon een pizza door de helft snijden als ie nog bevroren is jwz, lukt makkelijk met die dunne mozarelladingenquote:Op maandag 11 maart 2013 00:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja m'n vader hoefde maar een halve en denk ja kan er geen anderhalf opDus andere pizza weer terug in de vriezer gedaan. Maar een hele was er ook wel in gegaan
Ik ook al de hele avond haha, verdomme.quote:
Nee gewoon patat. Volgens mij was het ovenpatat maar dat kan je natuurlijk ook frituren.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Patat bolognese? Bedoel je geen chips?
oh da's wel keislim manquote:Op maandag 11 maart 2013 00:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon een pizza door de helft snijden als ie nog bevroren is jwz, lukt makkelijk met die dunne mozarelladingen
Huh waar heb je het over?quote:Op maandag 11 maart 2013 00:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Nee gewoon patat. Volgens mij was het ovenpatat maar dat kan je natuurlijk ook frituren.
hoezo rook je die niet op dan? Ik ben de volgende dag juist altijd blij als ik de halve nog aantref, betekent dat ik niet hoef te draaienquote:Op maandag 11 maart 2013 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook al de hele avond haha, verdomme.
En ik rook trouwens altijd hele joints, halve joints vind ik kut. Blijven liggen en vergeet ik en dat is zonde
Omdat ik dan zin heb in een hele jointquote:Op maandag 11 maart 2013 00:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
hoezo rook je die niet op dan? Ik ben de volgende dag juist altijd blij als ik de halve nog aantref, betekent dat ik niet hoef te draaien
Ik hou het vandaag denk ik bij die paar trekjes die ik begin vd avond heb genomen van de joint van gistersowieso geen zin om een nieuwe te draaien, maar voel me ook nog beetje brak en er moet toch weer eens een dagje tussen zitten dat ik niet blow
Die paar trekjes waar ik een half uurtje lichtjes stoned van ben geweest tel ik dan niet mee
quote:Op maandag 11 maart 2013 00:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik dan zin heb in een hele joint
Verschilt, soms een jointje met ook een beetje tabak, maar soms ook met de bong/vaporizer en dan puur. Net nog een jointje met wiet en een beetje hasj er door gerookt, super chill altijdquote:
Ja, ik doe precies hetzelfde.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Verschilt, soms een jointje met ook een beetje tabak, maar soms ook met de bong/vaporizer en dan puur. Net nog een jointje met wiet en een beetje hasj er door gerookt, super chill altijd
Hahaquote:Op maandag 11 maart 2013 01:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, ik doe precies hetzelfde.
Nu krijg ik ook wel zin om te smoken, maar moet om 6 uur 's ochtends uit bed. Ik weet niet eens wat ik achter de PC doe zo laat.
Heb nog nooit een nachtje doorgehaald met een jointje, dan val je toch juist in slaap?quote:Op maandag 11 maart 2013 01:05 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
HahaJointje roken en nachtje doorhalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |