Op zondag 10 maart 2013 14:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende: Kan me sowieso niet meer herinneren wanneer we de laatste keer uberhaupt 8 wedstrijden op rij wisten te winnen
Op zondag 10 maart 2013 14:46 schreef tompsv18 het volgende: Dat gebeurde tussen 23 september en 17 november 2012: 3-0 FEY | 0-6 VVV | 3-0 NAC | 3-2 WIL | 1-2 PEC | 4-0 HER | 5-1 HEE | 1-6 ADO
En toen ging PSV met de counter spelen tegen Ajax.
Advocaat.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Op zondag 10 maart 2013 14:46 schreef tompsv18 het volgende: Dat gebeurde tussen 23 september en 17 november 2012: 3-0 FEY | 0-6 VVV | 3-0 NAC | 3-2 WIL | 1-2 PEC | 4-0 HER | 5-1 HEE | 1-6 ADO
Oke
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Je bent net een Ajacied van 3 jaar geleden.. alles uit het verleden er maar bij halen om wat goed te praten we leven nu..
Als je geen kampioen wordt heb je gewoon dik gefaald, daar doet dat bekertje niets aan af.
Mijn verwachtingspatroon is anders dan die van de meeste, dus voor mij is de 2e plek al een geslaagd seizoen liefst met beker. Maar dan hopen dat we de voorronde door komen. Maar ik snap dat je zo denkt van het kampioenschap
Mijn verwachtingspatroon is anders dan die van de meeste, dus voor mij is de 2e plek al een geslaagd seizoen liefst met beker. Maar dan hopen dat we de voorronde door komen. Maar ik snap dat je zo denkt van het kampioenschap
Met die uitgaven kun je een tweede plek niet geslaagd noemen. Als je ziet waarin is geinvesteerd is een tweede plek al een knappe prestatie, maar als je dan al die nullen voorbij ziet komen aan euro's achter de komma die zijn geïnvesteerd dan word je er weer aan herinnerd.
Met die uitgaven kun je een tweede plek niet geslaagd noemen. Als je ziet waarin is geinvesteerd is een tweede plek al een knappe prestatie, maar als je dan al die nullen voorbij ziet komen aan euro's achter de komma die zijn geïnvesteerd dan word je er weer aan herinnerd.
Hopen dat een gek komt voor Strootman met een flinke zak geld. Nog voor dat de prijzen omlaag gaan vanwege financial fairplay..
Op zondag 10 maart 2013 17:06 schreef BlaZ het volgende: De scheids kun je sowieso niks kwalijk nemen, eerder de Fifa die electronische hulpmiddelen blijft tegenhouden.
Zolang Blatter er is gaat het ook nog een tijdje duren.
Ik ook. Ze moeten snappen dat wij geen sympathie hebben voor clubs die competitie-vervalsend bezig zijn. Die deal met de gemeente Eindhoven moet absoluut teruggedraaid worden. Ik hoop dat de EU ingrijpt.
Ik ook. Ze moeten snappen dat wij geen sympathie hebben voor clubs die competitie-vervalsend bezig zijn. Die deal met de gemeente Eindhoven moet absoluut teruggedraaid worden. Ik hoop dat de EU ingrijpt.
En als het niet gaat gebeuren, dan is het geen compeitie vervalsing?
Klopt. Alleen mocht het een fout van de gemeente zijn dan nog steeds moet PSV het terugbetalen. PSV kan eigenlijk alleen maar verliezen als er onjuist gehandeld is door een van de betrokken partijen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Klopt. Alleen mocht het een fout van de gemeente zijn dan nog steeds moet PSV het terugbetalen. PSV kan eigenlijk alleen maar verliezen als er onjuist gehandeld is door een van de betrokken partijen.
Dan gaat PSV direct failliet en is de gemeente zijn geld kwijt.
PSV betaalt het nu ook terug.
Ik denk dat eerst PSV zijn spelers moet gaan verkopen en kijken wat er dan overblijft.
De waarde van spelers bestaat bij het gegeven dat ze weg "kunnen" en niet weg "moeten"
Bovendien, in het geval dat deze regeling niet in orde is dan zal de gemeente de reprimandes krijgen en niet PSV. Kortom de deal zal niet teruggedraaid worden, maar de gemeente zal een boete krijg of iets dergelijks.
De waarde van spelers bestaat bij het gegeven dat ze weg "kunnen" en niet weg "moeten"
Bovendien, in het geval dat deze regeling niet in orde is dan zal de gemeente de reprimandes krijgen en niet PSV. Kortom de deal zal niet teruggedraaid worden, maar de gemeente zal een boete krijg of iets dergelijks.
De ontvangende partij krijgt bij bewezen ongeoorloofde staatssteun altijd een sanctie hoor. Ook al is het buiten hun schuld om.
Maar dat is indirect de lening terug betalen (is meer dan het bedrag (+rente)). En wanneer PSV alles moet terug betalen (+ erfpacht), dan gaat het wel weer in een termijn, dat PSV niet failliet gaat. In dit soort situaties is het wettelijk vastgelegd, dat het bedrijf in kwestie (dus PSV) een eerlijke kans krijgt om het terug te betalen. Dat betekend wel dat PSV spelers moet verkopen en minder geld mag uitgeven aan spelers (dus net als Feyenoord), maar ik geloof niet in failliet gaan.
Maar dat is indirect de lening terug betalen (is meer dan het bedrag (+rente)). En wanneer PSV alles moet terug betalen (+ erfpacht), dan gaat het wel weer in een termijn, dat PSV niet failliet gaat. In dit soort situaties is het wettelijk vastgelegd, dat het bedrijf in kwestie (dus PSV) een eerlijke kans krijgt om het terug te betalen. Dat betekend wel dat PSV spelers moet verkopen en minder geld mag uitgeven aan spelers (dus net als Feyenoord), maar ik geloof niet in failliet gaan.
Dat is niet indirect de lening terug betalen. Want PSV wordt geen eigenaar van de grond meer, die zijn ze kwijt.
Die is gebruikt om andere financiële constructies te herfinancieren waardoor de maandelijkse lasten lager zijn geworden. Eigenlijk was dat het hele doel van de constructies van 2 jaar geleden, hetzelfde behouden (minus de grond) maar minder lasten. En die grond wordt niet belangrijk gevonden, immers, vrijwel geen één club in Nederland is eigenaar van de grond waar het stadion op staat of waar op getraind wordt.
Die is gebruikt om andere financiële constructies te herfinancieren waardoor de maandelijkse lasten lager zijn geworden. Eigenlijk was dat het hele doel van de constructies van 2 jaar geleden, hetzelfde behouden (minus de grond) maar minder lasten. En die grond wordt niet belangrijk gevonden, immers, vrijwel geen één club in Nederland is eigenaar van de grond waar het stadion op staat of waar op getraind wordt.
Dat snapte ik, en dat is ook niet meer dan logisch dat ze dat hebben gedaan. Ik was alleen benieuwd wat voor looptijd hij had.
Ik heb van een betrouwbare Fok!ker gelezen dat jullie 4e worden !
Die betrouwbare fokker vliegt naar eigen zegge ook met een jetpack naar een derdewereldland om de hongersnood op te lossen, dus daar hecht ik niet veel waarde aan.
Die betrouwbare fokker vliegt naar eigen zegge ook met een jetpack naar een derdewereldland om de hongersnood op te lossen, dus daar hecht ik niet veel waarde aan.
Je zou eens in het goede van de medemens geloven
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Als je er geen verstand van hebt, moet je niks zeggen.
Ze betalen niks terug. Ze betalen huur over de grond, maar dat is niet indirect een lening terugbetalen. Dat doe je pas als je iets aflost.
Sta nog steeds achter mijn woorden met 'indirect' enzo. Gemeente kreeg eerst niets van PSV (dus geen pacht), omdat we eigenaar waren over de grond onder het PSV stadion. De gemeente heeft geld geleend van Duitse bank om dat grond te kopen. Gemeente krijgt inruil voor geld grond onder het PSV stadion. Pachtprijs is daarom ook zo bepaalt, dat PSV bedrag van de lening+rente+winst betaald aan de gemeente. Dus daarom zeg ik ook indirect en niet direct. Natuurlijk is het op papier niet zo en dat weet ik ook wel.
Sta nog steeds achter mijn woorden met 'indirect' enzo. Gemeente kreeg eerst niets van PSV (dus geen pacht), omdat we eigenaar waren over de grond onder het PSV stadion. De gemeente heeft geld geleend van Duitse bank om dat grond te kopen. Gemeente krijgt inruil voor geld grond onder het PSV stadion. Pachtprijs is daarom ook zo bepaalt, dat PSV bedrag van de lening+rente+winst betaald aan de gemeente. Dus daarom zeg ik ook indirect en niet direct. Natuurlijk is het op papier niet zo en dat weet ik ook wel.
Het zijn gewoon 2 aparte deals. Gemeente koopt grond voor 48 miljoen. PSV betaalt erfpacht om de grond te huren.
Laat maar joh. Dat dit soorten figuren niet snappen hoe het in elkaar steekt en blijven janken dat het staatsteun is, zegt toch genoeg over hun niveau.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Laat maar joh. Dat dit soorten figuren niet snappen hoe het in elkaar steekt en blijven janken dat het staatsteun is, zegt toch genoeg over hun niveau.
Niemand heeft het hier nu over staatssteun hoor.
Staatssteun? Ik heb dat woord nergens in de mond genomen.
Ja, leuk. Jij kiest er voor om pacht als aflossing te zien, daaruit blijkt dat je er geen reet van snapt. Maakt ook niet uit verder, laat lekker zitten.
Dat weet ik en dat zeg ik ook. Anders zou ik zeggen direct en niet indirect.
Ook indirect betaal je niets terug. Je betaalt gewoon erfpacht. Zelfs na de 48 miljoen zal je nog geld moeten betalen puur omdat de grond niet meer van PSV is.
Je moet die 2 dingen gewoon uit elkaar houden.
Ook indirect betaal je niets terug. Je betaalt gewoon erfpacht. Zelfs na de 48 miljoen zal je nog geld moeten betalen puur omdat de grond niet meer van PSV is.
Je moet die 2 dingen gewoon uit elkaar houden.
Dat snap ik ook wel. Gemeente heeft ook gezegd dat ze na de periode grond weer verkopen.
Dat hoeft ook niet. Komt van een openbaar forum. Laat je niet zo kennen joh.
Waarom zou je al mijn posts hier neerzetten? Als hij een discussie wilt moet hij dat lekker via dat forum doen. Ik ga toch ook niet al zijn posts hier neerzetten? Als je het zo gaat spelen ben je vrij sneu.
Waarom zou je al mijn posts hier neerzetten? Als hij een discussie wilt moet hij dat lekker via dat forum doen. Ik ga toch ook niet al zijn posts hier neerzetten? Als je het zo gaat spelen ben je vrij sneu.
Ik vind dat je wat overdrijft. Persoonlijk zou het me niet zo veel boeien eigenlijk, als ik achter m'n woorden stond. Of de discussie nou hier of daar plaatsvindt.
dat is het toch ook gewoon hou alsjeblieft op te verdedigen dat het geen staatssteun is
dat is het toch ook gewoon hou alsjeblieft op te verdedigen dat het geen staatssteun is
Dat begrijp ik ook niet, heb hier al meerdere keren de simpele vraag gesteld: Had PSV deze deal zonder de gemeente kunnen afsluiten? We weten allemaal het antwoord
Niet meer naar mij iig, ik moest nog 1 keer wat posten hier en dan zou er heel wat gebeuren en was ik nog niet klaar met hem. Dus ik wacht rustig af nu, ontopic maar weer lijkt mij.
Ben zeer benieuwd of er geld beschikbaar is om vervangers te halen als er een leegloop komt, ik verwacht niet dat er op al die spelers dikke winst gemaakt gaat worden.
Op zondag 10 maart 2013 19:29 schreef j0rdiiii het volgende: Ben zeer benieuwd of er geld beschikbaar is om vervangers te halen als er een leegloop komt, ik verwacht niet dat er op al die spelers dikke winst gemaakt gaat worden.
Persoonlijk denk ik dat er nu genoeg in de jeugd loopt om veel plekken op te vangen. We missen alleen een goede nummer 10 en een goede centrale verdediger (hoeft niet te kunnen voetballen, want we hebben Hendrix daar voor).
Dat begrijp ik ook niet, heb hier al meerdere keren de simpele vraag gesteld: Had PSV deze deal zonder de gemeente kunnen afsluiten? We weten allemaal het antwoord
precies en dan nog zijn er figuren die er onderuit proberen te komen door te zeggen dat het geld uit 'een ander potje' komt en dus geen staatssteun is, daar trappen we niet in
Had ajax een stadion gehad als de gemeente er geen gebouwd had? Edit: om in te spelen dan he, eigenaar zijn ze nog steeds niet natuurlijk.
Un dann rettet kein Kavallerie, keine Zorro kümmert sich dodrömm. Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Sterker nog, zonder de gemeente hadden de overige sponsoren ook niet bijgesprongen.
Als je het zelf serieus gelooft krijg je nog een moeilijke 2 maanden te verduren.
inderdaad
het gaan nog 2 gekken maanden worden
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Met Toivonen laat PSV ook genoeg punten liggen hoor. Het is niet alsof Toivonen opeens de zorgen in een prullenmand gooit.
[..]
Vitesse lastige wedstrijden? Alleen Feyenoord uit is lastig voor hen.
Ajax heeft alleen Alkmaar uit, en PSV uit als lastig.
Eens. Maar die staan ook nog 2 punten/3 punten achter. En misschien gaan ze wel zenuwachtig worden met zo'n titel in het vooruitzicht. Dat verwacht ik trouwens ook van de jonkies van feyenoord.
Dus psv-ajax en feyenoord-vitesse gaan beslissend zijn.
Kan echt nog alle kanten op. Bedoel Psv verliest uit van heerenveen en verliest thuis van zwolle. Ajax kan thuis niet winnen van roda en ado en feyenoord verliest uit van zwolle.
Blijft een rare competitie.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Eens. Maar die staan ook nog 2 punten/3 punten achter.
Dus psv-ajax en feyenoord-vitesse gaan beslissend zijn.
Kan echt nog alle kanten op. Bedoel Psv verliest uit van heerenveen en verliest thuis van zwolle. Ajax kan thuis niet winnen van roda en ado en feyenoord verliest uit van zwolle.
Ajax' veldspel is het beste van allen, Ajax creëert genoeg kansen, alleen werken ze matig af.
Ik vind het lastig om een voorspelling los te laten op PSV aangezien daar geen peil op te trekken valt.
Feyenoord, ik vraag me af hoe ze met de kampioensdruk omgaan. Ze moeten nog op bezoek bij Heerenveen & ADO. Thuis komen Utrecht & Vitesse op bezoek wat ook niet makkelijk is.
Ajax' veldspel is het beste van allen, Ajax creëert genoeg kansen, alleen werken ze matig af.
Ik vind het lastig om een voorspelling los te laten op PSV aangezien daar geen peil op te trekken valt.
Feyenoord, ik vraag me af hoe ze met de kampioensdruk omgaan. Ze moeten nog op bezoek bij Heerenveen & ADO. Thuis komen Utrecht & Vitesse op bezoek wat ook niet makkelijk is.
De jonkies waren de laatste weken bezig om zichzelf in de race te bregen. Dat is ze gelukt. Nu komt het moeilijkste van alles. Met die druk kunnen omgaan omdat nu mensen en pers gaan roepen om het kampioenschap.
Vind dat allemaal wel meevallen. Balbezit als doel op zich, het blijft een vreemd iets.
Wat vind je meevallen dan? Roda JC, ADO hadden gewonnen moeten worden. Ajax had vandaag nog meer kunnen scoren als ze wilden. Al is Ajax wel afhankelijk van Eriksen, zonder hen is het al een behoorlijk stuk minder.
Waarom doen jullie allemaal alsof Toivonen de verlosser is? Ook hij heeft al jaren meegedaan aan het gechoke.
Ik vind hem ook niet echt een verlosser, maar wanneer hij mee speelt spelen we weer op een andere manier. We spelen nu met 3 verdedigende middenvelders en dat gaat veranderen wanneer Toivonen speelt.
Wat vind je meevallen dan? Roda JC, ADO hadden gewonnen moeten worden. Ajax had vandaag nog meer kunnen scoren als ze wilden. Al is Ajax wel afhankelijk van Eriksen, zonder hen is het al een behoorlijk stuk minder.
Het veldspel vind ik niet zo geweldig. Het is vooral nutteloos balbezit eigenlijk.
De jonkies waren de laatste weken bezig om zichzelf in de race te bregen. Dat is ze gelukt. Nu komt het moeilijkste van alles. Met die druk kunnen omgaan omdat nu mensen en pers gaan roepen om het kampioenschap.
Vandaag zag je al dat ze het zichzelf erg lastig maakten in de tweede helft tegen Roda JC.
Dat hebben feyenoord en psv ook. Dat soort wedstrijden. Feyenoord had MOETEN winnen bij zwolle. Waren een stuk beter. Maar hadden gelijk moeten spelen tegen Roda.
Daarom is voetbal zo leuk en soms minder leuk.
Vandaag zag je al dat ze het zichzelf erg lastig maakten in de tweede helft tegen Roda JC.
Supporters gaan ze nu ook aanspreken: Winnen he!! dan worden we kampioen. Kunnen we naar de coolsingel. Gaat gewoon in die koppies zitten. Kan niet anders. Bij pelle misschien niet. Maar ja die is wel afhankelijk van de rest.
Dat hebben feyenoord en psv ook. Dat soort wedstrijden. Feyenoord had MOETEN winnen bij zwolle. Waren een stuk beter. Maar hadden gelijk moeten spelen tegen Roda.
Daarom is voetbal zo leuk en soms minder leuk.
Mwah, als Roda JC 1-1 had gemaakt, was het een hele andere wedstrijd. En dat moment was rond de 50e minuut. Roda JC had dan nog veel meer kunnen forceren.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Ik vind hem ook niet echt een verlosser, maar wanneer hij mee speelt spelen we weer op een andere manier. We spelen nu met 3 verdedigende middenvelders en dat gaat veranderen wanneer Toivonen speelt.
Toivonen kan zovaak gaan aansluiten als extra aanvaller met v.Bommel en Strootman achter hem. In die rol is hij 10x gevaarlijker dan Wijnaldum. Zag je gisteren inderdaad al tegen Heerenveen.
Mwah, als Roda JC 1-1 had gemaakt, was het een hele andere wedstrijd. En dat moment was rond de 50e minuut. Roda JC had dan nog veel meer kunnen forceren.
Supporters gaan ze nu ook aanspreken: Winnen he!! dan worden we kampioen. Kunnen we naar de coolsingel. Gaat gewoon in die koppies zitten. Kan niet anders. Bij pelle misschien niet. Maar ja die is wel afhankelijk van de rest.
Pelle moet je goed lam leggen, dan ligt Feyenoord eigenlijk ook helemaal plat. Dat heb je kunnen zien met de Klassieker aan het begin van dit kalenderjaar.
Pelle moet je goed lam leggen, dan ligt Feyenoord eigenlijk ook helemaal plat. Dat heb je kunnen zien met de Klassieker aan het begin van dit kalenderjaar.
Toen wel ja, inmiddels speelt Feyenoord veel meer via de vleugels en combinerend. Het is niet meer alles op Pellè.
Precies. Maar elke ploeg heeft zulke wedstrijden er tussen zitten. Bedoel psv-vitesse 1-2 had psv ook met 7-2 moeten winnen. Zoveel kansen. Tja soms zit het mee en soms niet.
Alleen de laatste wedstrijden van het seizoen ga je het harder voelen.
Toivonen kan zovaak gaan aansluiten als extra aanvaller met v.Bommel en Strootman achter hem. In die rol is hij 10x gevaarlijker dan Wijnaldum. Zag je gisteren inderdaad al tegen Heerenveen.
Dat zag ik weer niet. Durfde gisteren niet 100% te gaan, dus niet overdrijven. Maar met Toivonen zijn we gewoon klaar met die zaad counterspel, dus ben daar alleen blij mee.
Eens, zelfs Marcelo en Derijck hadden geen kind aan hem (in de twee wedstrijden in eindhoven dan he )
Marcello is 1.90. Enige verdediger die bij hem in de buurt kan komen.
Feit blijft dat Feyenoord goed weg is gekomen, veel kansen voor Roda JC. Dat zijn de feiten waar je niet omheen kunt.
Dat zeker, in de tweede helft. Maarja, Feyenoord had ook nog een keer moeten scoren in de eerste helft en dan verloopt zo'n wedstrijd weer heel anders. Maar dat is ook weer een ´´als´´
Precies. Maar elke ploeg heeft zulke wedstrijden er tussen zitten. Bedoel psv-vitesse 1-2 had psv ook met 7-2 moeten winnen. Zoveel kansen. Tja soms zit het mee en soms niet.
Alleen de laatste wedstrijden van het seizoen ga je het harder voelen.
Iedere club heeft wel eens een wedstrijd waar het scoren niet wil lukken, alleen heeft de ene ploeg dat vaker dan de ander.
Dat zag ik weer niet. Durfde gisteren niet 100% te gaan, dus niet overdrijven. Maar met Toivonen zijn we gewoon klaar met die zaad counterspel, dus ben daar alleen blij mee.
Oke, niet 100% maar hij heeft wel die drang. En dat gaat alleen maar beter worden hoop ik dan .
Dit. Opbokken met dit klotesysteem waarmee we na de winterstop nauwelijks nog kansen creëren en nóg afhankelijker zijn van bevliegingen van de aanvallers. Met Toivonen komt er tenminste een aanspeelpunt op 10, zodat er wat meer combinatievermogen in de ploeg komt.
After his career as a manager, De Visser became scout at PSV. While at PSV he was responsible for scouting players like Romário, Ronaldo, Alex, Farfán, Gomes, and Dzsudzsák for the club.
Alcides, Leandro, Manuel da Costa, Claudio, Fagner, Jorginho, Marcelo (De aanvaller), Marcos, Marquinho ook En jij en ik hadden Romario en Ronaldo ook wel ontdekt als we de kans hadden.
Alcides, Leandro, Manuel da Costa, Claudio, Fagner, Jorginho, Marcelo (De aanvaller), Marcos, Marquinho ook En jij en ik hadden Romario en Ronaldo ook wel ontdekt als we de kans hadden.
Op maandag 11 maart 2013 00:06 schreef FiliusDeorum het volgende: Dikke staatssteun gehad en nog zo slecht zijn hahaha manmanman je zou maar voor psv zijn hahahahahahahahahahaha
Die moet je ook hebben en dat van Ronaldo was een leuk verhaal.
Na een slecht weekend voor PSV, komen ze altijd weer uit hun hol. Jammer maar ach, het onkruid van de andere clubjes hebben iig hun eigen ploeg wel goed zien presteren. Dat terwijl onze coach de manschappen op onbegrijpelijke wijze een controlerend PSV wilde zien. Dan krijg je nadat de heer Advocaat het gelul "we zijn de enige aanvallende ploeg" uitslaat, vanzelf het troll niveau weer op trieste hoogte. In mijn dictatoriale perfecte wereld waarin ik alle macht zou hebben, zou dit topic alleen bestemd zijn geweest voor PSVers. Maar zoals ik al zei, dat zijn alleen dromen, en zoals ene wijze Marco B. ooit zei.
De meeste dromen zijn bedrog. Zo ook een kampioenschap in het jaar waarin de mooiste club van Nederland (dit is een mening van een PSVer, dus mond dicht!) , zijn honderdjarig bestaan viert. Advocaat heeft gefaald, Brands heeft gefaald, kortom... het hele team heeft gefaald.
Vind dat allemaal wel meevallen. Balbezit als doel op zich, het blijft een vreemd iets.
Balbezit is natuurlijk geen doel maar een middel, ik denk ook dat Ajax het voetballend het beste voor elkaar heeft maar dat is geen garantie voor het kampioenschap, er verandert eigenlijk weinig.
Opmerkelijk hoor: Uitgaven aan nieuwe spelers van PSV in de afgelopen 2 jaar: ¤ 50 mln. Uitgaven aan nieuwe spelers van Feyenoord in de afgelopen 2 jaar: ¤ 0.
Na 26 wedstrijden hebben PSV en Feyenoord evenveel punten.
Vraag: wie is het niet eens met mij dat het beleid van PSV dom en achterlijk is?
Op maandag 11 maart 2013 00:06 schreef FiliusDeorum het volgende: Dikke staatssteun gehad en nog zo slecht zijn hahaha manmanman je zou maar voor psv zijn hahahahahahahahahahaha
PSV is het lachertje van de Eredivisie. Een hoop (illegaal verkregen) poen maar presteren ho maar.
Is de Telegraaf dus geloof ze nog niet echt. Als het waar is, dan moet Van Bommel zich kapot schamen. Niet alleen omdat dit nergens op slaat, maar ook omdat dit hypocriet is naar Lens toe.
Wat een kut jubileum jaar. Maar dit hadden Ajax en Feyenoord ook, dus is blijkbaar normaal.
Is de Telegraaf dus geloof ze nog niet echt. Als het waar is, dan moet Van Bommel zich kapot schamen. Niet alleen omdat dit nergens op slaat, maar ook omdat dit hypocriet is naar Lens toe.
Wat een kut jubileum jaar. Maar dit had Ajax en Feyenoord ook, dus is blijkbaar normaal.
Het veldspel vind ik niet zo geweldig. Het is vooral nutteloos balbezit eigenlijk.
Heb jij Roda, ADO en Zwolle zien verdedigen in de Arena? Dan weet je toch zelf ook wel dat je het grootste gedeelte van de wedstrijd nutteloos balbezit hebt. Of verwacht jij tegen een handbalverdediging, want dat is het, om de twee minuten een grote kans of een steekbal om iemand vrij voor de keeper te zetten?
Op maandag 11 maart 2013 06:51 schreef HL_Dog43 het volgende: Na een slecht weekend voor PSV, komen ze altijd weer uit hun hol. Jammer maar ach, het onkruid van de andere clubjes hebben iig hun eigen ploeg wel goed zien presteren. Dat terwijl onze coach de manschappen op onbegrijpelijke wijze een controlerend PSV wilde zien. Dan krijg je nadat de heer Advocaat het gelul "we zijn de enige aanvallende ploeg" uitslaat, vanzelf het troll niveau weer op trieste hoogte. In mijn dictatoriale perfecte wereld waarin ik alle macht zou hebben, zou dit topic alleen bestemd zijn geweest voor PSVers. Maar zoals ik al zei, dat zijn alleen dromen, en zoals ene wijze Marco B. ooit zei.
De meeste dromen zijn bedrog. Zo ook een kampioenschap in het jaar waarin de mooiste club van Nederland (dit is een mening van een PSVer, dus mond dicht!) , zijn honderdjarig bestaan viert. Advocaat heeft gefaald, Brands heeft gefaald, kortom... het hele team heeft gefaald.
Ach, de kakkerlakjes zijn gewoon enthousiast dat ze voor het eerst sinds het Euro tijdperk weer mee mogen doen om de titel . We zullen zien. Ik heb gisteren voor het eerst uitgesproken dat Feyenoord kampioen gaat worden
Eindelijk pakt iemand Advocaat aan. Omdat Waterreus en Derksen vrienden van hem zijn, doet niemand het.
quote:
Op maandag 11 maart 2013 08:23 schreef de_boswachter het volgende: Ach, de kakkerlakjes zijn gewoon enthousiast dat ze voor het eerst sinds het Euro tijdperk weer mee mogen doen om de titel . We zullen zien. Ik heb gisteren voor het eerst uitgesproken dat Feyenoord kampioen gaat worden
Daarom zijn Feyenoorders vaak PVV stemmers, zodat ze weer terug gaan naar de gulden tijdperk.
Op maandag 11 maart 2013 08:23 schreef de_boswachter het volgende: Ach, de kakkerlakjes zijn gewoon enthousiast dat ze voor het eerst sinds het Euro tijdperk weer mee mogen doen om de titel . We zullen zien. Ik heb gisteren voor het eerst uitgesproken dat Feyenoord kampioen gaat worden
Op maandag 11 maart 2013 06:51 schreef HL_Dog43 het volgende: Na een slecht weekend voor PSV, komen ze altijd weer uit hun hol. Jammer maar ach, het onkruid van de andere clubjes hebben iig hun eigen ploeg wel goed zien presteren. Dat terwijl onze coach de manschappen op onbegrijpelijke wijze een controlerend PSV wilde zien. Dan krijg je nadat de heer Advocaat het gelul "we zijn de enige aanvallende ploeg" uitslaat, vanzelf het troll niveau weer op trieste hoogte. In mijn dictatoriale perfecte wereld waarin ik alle macht zou hebben, zou dit topic alleen bestemd zijn geweest voor PSVers. Maar zoals ik al zei, dat zijn alleen dromen, en zoals ene wijze Marco B. ooit zei.
Op maandag 11 maart 2013 08:25 schreef mrstylo het volgende: Daarom zijn Feyenoorders vaak PVV stemmers, zodat ze weer terug gaan naar de gulden tijdperk.
Heb jij Roda, ADO en Zwolle zien verdedigen in de Arena? Dan weet je toch zelf ook wel dat je het grootste gedeelte van de wedstrijd nutteloos balbezit hebt. Of verwacht jij tegen een handbalverdediging, want dat is het, om de twee minuten een grote kans of een steekbal om iemand vrij voor de keeper te zetten?
Ik heb ze tegen AZ en Steau gezien, wellicht niet de beste graadmeters maar dat o zo geroemde veldspel zag ik daar niet zo.
Ik roem het veldspel dan ook nergens. Ik verdedig alleen de stelling dat Ajax 'nutteloos' op balbezit speelt. Want dat wordt ze opgedrongen door tegenstanders als Zwolle, Roda en ADO.
Maar ik wil het hier ook best over PSV hebben. Waar ze tot voor kort bekend stonden als een gemoedelijke, gezellige, aanvallende club hebben ze dat imago in de laatste jaren behoorlijk te grabbel gegooid. Er zullen toch ook PSV-ers moeten zijn die zich hieraan storen?
PSV is de sympathie die het volk heel lang voor de club had, gewoon nagenoeg kwijt.
Op maandag 11 maart 2013 10:21 schreef Fargo het volgende: Maar ik wil het hier ook best over PSV hebben. Waar ze tot voor kort bekend stonden als een gemoedelijke, gezellige, aanvallende club hebben ze dat imago in de laatste jaren behoorlijk te grabbel gegooid. Er zullen toch ook PSV-ers moeten zijn die zich hieraan storen?
PSV is de sympathie die het volk heel lang voor de club had, gewoon nagenoeg kwijt.
dat krijg je als je zo onder hoogspanning staat en je dan een Toivonen, Mertens en Strootman in je selectie hebt. Niet de meest leuke personen.
Welke hoogspanning dan? PSV is toch al vaker een aantal jaar geen kampioen geworden, ook in de jaren '90 en '00. Toen werd het ook geen knok- en schopploeg. De hele identiteit, zoals ik me PSV herinner in mijn jeugd, is weg.
Op maandag 11 maart 2013 10:29 schreef Fargo het volgende: Welke hoogspanning dan? PSV is toch al vaker een aantal jaar geen kampioen geworden, ook in de jaren '90 en '00. Toen werd het ook geen knok- en schopploeg. De hele identiteit, zoals ik me PSV herinner in mijn jeugd, is weg.
Toen waren er financieel nog geen problemen en was er qua geld nog geen scheefgroei tussen de Europese toernooien.
Op maandag 11 maart 2013 10:29 schreef Fargo het volgende: Welke hoogspanning dan? PSV is toch al vaker een aantal jaar geen kampioen geworden, ook in de jaren '90 en '00. Toen werd het ook geen knok- en schopploeg. De hele identiteit, zoals ik me PSV herinner in mijn jeugd, is weg.
Alle sympathie voor PSV is bij die bordes-scene op het stadhuis compleet verdwenen. En niet eens zo zeer door de gemeentesteun, dat hebben wel meer clubs gekregen. Maar als je dan 5 minuten later als een soort held de nieuwe aankopen aankondigt dan moet je toch wel kunnen inschatten wat de reacties gaan zijn.
Toch denk ik dat, zeker dat laatste, er wel een beetje los van staat. Ik kan me niet voorstellen dat een Strootman of een Toivonen er zo van baalt dat de club geen aansluiting meer heeft met de Europese (sub)top. Die huidige frustratie komt gewoon meer voort uit het feit dat de ploeg het maar niet voor elkaar krijgt om constant te presteren. En dat dit seizoen, vanwege de recente investeringen, iedereen wel op een titel had gerekend. En één waarin ze toch wel boven de rest uit zouden steken.
Laatst bij Derksen vertelde v.Bommel een hele andere versie.
Dat hij zelf wil bepalen of hij stopt na dit seizoen bedoel je? Dan nog is het vreemd dat de technisch directeur geen aanbod doet of duidelijkheid geeft.
Boel spelers bij PSV die een steekje los hebben zitten.
Strootman die weer opgefokt tegen De Roon is terwijl Strootman zelf de overtreding maakt en later nog geel krijgt voor praten Die jongen haalt zichzelf zo makkelijk uit zijn spel.
Op maandag 11 maart 2013 10:35 schreef Fargo het volgende: Toch denk ik dat, zeker dat laatste, er wel een beetje los van staat. Ik kan me niet voorstellen dat een Strootman of een Toivonen er zo van baalt dat de club geen aansluiting meer heeft met de Europese (sub)top. Die huidige frustratie komt gewoon meer voort uit het feit dat de ploeg het maar niet voor elkaar krijgt om constant te presteren. En dat dit seizoen, vanwege de recente investeringen, iedereen wel op een titel had gerekend. En één waarin ze toch wel boven de rest uit zouden steken.
De vraag is natuurlijk wel wie er voor heeft gezorgd dat dit zo tot stand is gekomen. Ik denk persoonlijk dat de media hier het meeste 'schuldig' aan zijn. die hebben alles wel erg opgeklopt; PSV moest en zou in het jubileumjaar wel even kampioen worden. Het is echter nooit zo dat een kampioenschap bij voorbaat al vaststaat en er waren voorafgaand aan het seizoen al genoeg twijfels, die ook hier in dit topic al veelvuldig geuit zijn. Zo is er hier (ook door mij) al voor het seizoen uitgesproken dat we wederom een selectie hadden die in onbalans was en dat vooral de verdediging daarbij een negatieve rol zou spelen. Echter hadden we al te maken met een aantal jaren bedroevend verdedigend niveau, en er zijn geen degelijke versterkingen gekomen. Het beeld dat alle PSV-supporters dachten dat we wel even kampioen zouden worden klopt dus gewoon niet.
De vraag is natuurlijk wel wie er voor heeft gezorgd dat dit zo tot stand is gekomen. Ik denk persoonlijk dat de media hier het meeste 'schuldig' aan zijn. die hebben alles wel erg opgeklopt; PSV moest en zou in het jubileumjaar wel even kampioen worden. Het is echter nooit zo dat een kampioenschap bij voorbaat al vaststaat en er waren voorafgaand aan het seizoen al genoeg twijfels, die ook hier in dit topic al veelvuldig geuit zijn. Zo is er hier (ook door mij) al voor het seizoen uitgesproken dat we wederom een selectie hadden die in onbalans was en dat vooral de verdediging daarbij een negatieve rol zou spelen. Echter hadden we al te maken met een aantal jaren bedroevend verdedigend niveau, en er zijn geen degelijke versterkingen gekomen. Het beeld dat alle PSV-supporters dachten dat we wel even kampioen zouden worden klopt dus gewoon niet.
Bij een club als PSV is die druk er toch altijd? Het is ook niet nieuw dat er niet goed mee omgegaan wordt.
Alle sympathie voor PSV is bij die bordes-scene op het stadhuis compleet verdwenen. En niet eens zo zeer door de gemeentesteun, dat hebben wel meer clubs gekregen. Maar als je dan 5 minuten later als een soort held de nieuwe aankopen aankondigt dan moet je toch wel kunnen inschatten wat de reacties gaan zijn.
Hier ben ik het helemaal mee eens en heb dat ook al wel eerder geventileerd. Hoewel ik de gemeentedeal altijd al dubieus heb gevonden (een deal waarbij het 'iets' oplevert voor de gemeente is echt niet meteen een goede deal), is er niet zoveel mis met een gemeente die een uithangbord van de stad in moeilijke tijden wat helpt (mits dat zuiver gebeurt). Dit is al veel vaker gedaan. Ze hebben het alleen imagotechnisch zo ontzettend slecht gespeeld. Enerzijds door het hoe en wat nooit echt duidelijk aan te geven, waardoor het altijd wat schimmig leek, anderzijds door - wat jij al aangeeft - direct na de al wat schimmige deal op de trappen van het bordes peperdure aankopen bekent te maken. Dat was zo'n belabberde timing. Daarna werd dat weer met een non-redenatie (komt uit een ander potje ) afgedaan, iets wat ook niemand geloofde, en terecht.
Bij een club als PSV is die druk er toch altijd? Het is ook niet nieuw dat er niet goed mee omgegaan wordt.
Die druk is er idd altijd en het is tenenkrommend dat daar niet mee kan worden omgegaan. Het is wel zo dat die druk er dit aar wel erg dik boven opgelegd is door en het jubileumjaar en die investeringen.
Ik heb hier op dit forum, en door PSV-ers in mijn directe omgeving, over het algemeen alleen maar een arrogantie ten toon gespreid zien worden die je normaal alleen bij die club uit Amsterdam ziet.
Dit in combinatie met de gemeentesteun (of dit feitelijk ook echt gemeentesteun is of niet doet er niet toe, het gaat vooral om de beeldvorming), de miljoenenaankopen, de onsympathieke spelers zoals Toivonen, Van Bommel, Strootman, Lens, Pieters en Wijnaldum, én de calimero-houding van veel PSV-ers als een keer tegen zit, maakt dat PSV zo ongeveer de minst geliefde club is van dit moment.
Ook ik kan me herinneren dat dat bijvoorbeeld eind jaren 90 / begin jaren '00 wel anders was.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
Op maandag 11 maart 2013 10:21 schreef Fargo het volgende: Waar ze tot voor kort bekend stonden als een gemoedelijke, gezellige,
Makkelijk zeggen nu. Maar toen we daar (blijkbaar) nog wel om bekend stonden wilde ook niemand (traditionele top3) dat aannemen. Het verschil was dat Feyenoord en Ajax altijd meer met elkaar bezig waren, en nu PSV zich gemengd heeft in de financiele zorgen, en dit anders oplost, is PSV het pispaaltje geworden.
Dadelijk wordt 'de Klassieker' weer in ere hersteld, en zullen de gemoederen tussen beide clubs weer hoger op gaan lopen, zodat wij weer in de luwte kunnen gaan staan
quote:
aanvallende club hebben ze dat imago in de laatste jaren behoorlijk te grabbel gegooid. Er zullen toch ook PSV-ers moeten zijn die zich hieraan storen?
.... Wanneer? Heb jaren slapen in het stadion gestaan om vervolgens na een 1/2-0 te vertrekken.. Nu spelen we nog op zn aanvallendst sinds jáááren.
Maargoed, ik moet toegeven dat ik me er nog wel eens aan wil storen. Meer aan de kul die uit de media komt dan aan adere supporters(groepen). De kritiek op vBommel/Stroot/Toivonen is gewoon enorme misplaatste verontwaardiging die graag in stand wordt gehouden door de Telegraaf.
Waar ik me nog het meest aan stoor is dat ik zie hoe mijn cluppie naar de kanker word geholpen, en er niks aan gedaan wordt. Dus wat andere supporters vinden kan me eigenlijk aan me reet roesten.
[ Bericht 0% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 11-03-2013 12:01:28 ]
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Ik heb hier op dit forum, en door PSV-ers in mijn directe omgeving, over het algemeen alleen maar een arrogantie ten toon gespreid zien worden die je normaal alleen bij die club uit Amsterdam ziet.
Dit in combinatie met de gemeentesteun (of dit feitelijk ook echt gemeentesteun is of niet doet er niet toe, het gaat vooral om de beeldvorming), de miljoenenaankopen
Klopt. Waar Feyenoord met de jeugd verder moest, en Ajax mn geld uitgeeft aan jonge talentvolle spelers, gaat PSV gewoon door waar ze mee bezig waren.
Maar zegt dat nou ook echt iets over ons, of meer iets over de rest..
quote:
de onsympathieke spelers zoals Toivonen, Van Bommel, Strootman, Lens, Pieters en Wijnaldum,
De grootste kul dus. Anders had je ook nog even Derijck, Willems, Depay en Matavz op kunnen noemen.
(mbt tot jou). Clasie, Koeman, Verhoek zijn zeer sympathiek. Totaal niet zeuren bij de scheids of vierde man, echte toppers.
Selectieve verontwaardiging, zoals ik al zei. Van de bovenste riggel.
quote:
én de calimero-houding van veel PSV-ers als een keer tegen zit, maakt dat PSV zo ongeveer de minst geliefde club is van dit moment.
Ook ik kan me herinneren dat dat bijvoorbeeld eind jaren 90 / begin jaren '00 wel anders was.
Calimero's zijn 'we' atijd geweest. De arrogantie van boven de rivieren moet afgeweerd worden (in alle sectoren), en dat maakt je dan al snel een calimero, blijkbaar. We zijn maar een provincie clubje. Maar wel een waar verdomd graag veel aandacht aan wordt besteed. Soit.
Toivonen en Strootman zijn toch echt wel een stuk minder sympathiek dan de andere genoemde spelers. En dat komt niet door de media, dat komt door het eigen debiele gedrag. Als je dat goedpraat ben je imo niet goed wijs.
Op maandag 11 maart 2013 12:12 schreef Chase_Utley het volgende: Toivonen en Strootman zijn toch echt wel een stuk minder sympathiek dan de andere genoemde spelers. En dat komt niet door de media, dat komt door het eigen debiele gedrag. Als je dat goedpraat ben je imo niet goed wijs.
Pleur op man. Weet je wie niet goed wijs was, Suarez. Dat had niks meer met voetbal te maken, Stroot en Ola blijven daar tenminste nog binnen.
De media pikte het gezeik van Suarez pas echt op, na het 'bijtincident'. Toen was het veels te laat.
Strootman heeft een kop waar je u tegen zegt, maar doet niet veel verkeerd. Hij raakt eens een scheidsrechter aan of praat er tegen, big deal. Pas als hij tegenstanders gaat blesseren of aanvallen heb je een punt. Tegen Heerenveen werd hij uitgedaagd en geduwd (door finboagson volgens mij), maar volgens de commentator was hij de probleemzoeker. Pure stemmingmakerij. En jij tuint erin. Zelf weten.
Pleur op man. Weet je wie niet goed wijs was, Suarez. Dat had niks meer met voetbal te maken, Stroot en Ola blijven daar tenminste nog binnen.
De media pikte het gezeik van Suarez pas echt op, na het 'bijtincident'. Toen was het veels te laat.
Strootman heeft een kop waar je u tegen zegt, maar doet niet veel verkeerd. Hij raakt eens een scheidsrechter aan of praat er tegen, big deal. Pas als hij tegenstanders gaat blesseren of aanvallen heb je een punt. Tegen Heerenveen werd hij uitgedaagd en geduwd (door finboagson volgens mij), maar volgens de commentator was hij de probleemzoeker. Pure stemmingmakerij. En jij tuint erin. Zelf weten.
Suarez was ook niet goed wijs, en zijn gedrag verafschuwde ik ook. Verder kijk jij nogal met een gekleurde bril
Suarez was ook niet goed wijs, en zijn gedrag verafschuwde ik ook. Verder kijk jij nogal met een gekleurde bril
Uiteraard. Hetzelfde als jij, en ieder ander die iets tegen hun heeft. Als Strootman bij Ajax had gespeeld, had ik ook de schurft aan m gehad. Daarom is het zo'n selectieve verontwaardiging. Vergeleken bij Suarez is hij niks. Alleen daar was de aandacht op een of andere manier veel minder op gericht.
Uiteraard. Hetzelfde als jij, en ieder ander die iets tegen hun heeft. Als Strootman bij Ajax had gespeeld, had ik ook de schurft aan m gehad. Daarom is het zo'n selectieve verontwaardiging. Vergeleken bij Suarez is hij niks. Alleen daar was de aandacht op een of andere manier veel minder op gericht.
Als Strootman bij Ajax had gespeeld had ik dat gedrag ook afgekeurd. Net zoals ik Suarez toen een debiel vond. Maar goed, zolang Strootman zichzelf uit zijn spel haalt vind ik het prima. Toivonen is sowieso helemaal gestoord, ook hoe hij expres doorgaat op eigen medespelers tijdens een training.
Als Strootman bij Ajax had gespeeld had ik dat gedrag ook afgekeurd. Net zoals ik Suarez toen een debiel vond. Maar goed, zolang Strootman zichzelf uit zijn spel haalt vind ik het prima. Toivonen is sowieso helemaal gestoord, ook hoe hij expres doorgaat op eigen medespelers tijdens een training.
Wat Strootman doet vind ik niet zo schokkend. Dus keur ik het ook niet af. Maar dat hij zichzelf uit zijn spel haalt, daar erger ik me inderdaad mateloos aan. Al vat ik het soms ook weer positief op, omdat het lijkt alsof hij dan de enige is die ook serieus nog wil winnen
Van jouw voorbeeld van Toivonen stond ik ook even te kijken ja..