Maar in hoeveel jaar wordt hij afgelost? Of was het een voorschot op sponsorinkomsten?quote:
Dat weet ik niet. Weet alleen dat het een lening was (net als paar andere grote bedrijven).quote:Op zondag 10 maart 2013 17:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar in hoeveel jaar wordt hij afgelost? Of was het een voorschot op sponsorinkomsten?
Die is gebruikt om andere financiële constructies te herfinancieren waardoor de maandelijkse lasten lager zijn geworden. Eigenlijk was dat het hele doel van de constructies van 2 jaar geleden, hetzelfde behouden (minus de grond) maar minder lasten. En die grond wordt niet belangrijk gevonden, immers, vrijwel geen één club in Nederland is eigenaar van de grond waar het stadion op staat of waar op getraind wordt.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:48 schreef Chase_Utley het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die lening van 20 miljoen die Philips heeft gegeven?
Dat snapte ik, en dat is ook niet meer dan logisch dat ze dat hebben gedaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:54 schreef KoningWimLex het volgende:
[..]
Die is gebruikt om andere financiële constructies te herfinancieren waardoor de maandelijkse lasten lager zijn geworden. Eigenlijk was dat het hele doel van de constructies van 2 jaar geleden, hetzelfde behouden (minus de grond) maar minder lasten. En die grond wordt niet belangrijk gevonden, immers, vrijwel geen één club in Nederland is eigenaar van de grond waar het stadion op staat of waar op getraind wordt.
Dit ja. Ben benieuwd of het nu brands eens de kop gaat kosten.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als je geen kampioen wordt heb je gewoon dik gefaald, daar doet dat bekertje niets aan af.
Ik denk dat ze zijn contract gewoon niet verlengen. Ontslaan kost ook weer knaken.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit ja. Ben benieuwd of het nu brands eens de kop gaat kosten.
Ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat dezelfde calimero-downie als op dit forum?
Ik wilde bijna een inkoppertje makenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zijn contract gewoon niet verlengen. Ontslaan kost ook weer knaken.
Ga jij maar Roda JC supporters slaan die met hun kinderen zijn.quote:
Uhm?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga jij maar Roda JC supporters slaan die met hun kinderen zijn.
Ik heb van een betrouwbare FOK!'er gelezen dat jullie dat deden.quote:
Ah, betrouwbaar.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb van een betrouwbare FOK!'er gelezen dat jullie dat deden.
Ik heb van een betrouwbare Fok!ker gelezen dat jullie 4e wordenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb van een betrouwbare FOK!'er gelezen dat jullie dat deden.
Die betrouwbare fokker vliegt naar eigen zegge ook met een jetpack naar een derdewereldland om de hongersnood op te lossen, dus daar hecht ik niet veel waarde aan.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik heb van een betrouwbare Fok!ker gelezen dat jullie 4e worden!
Uitkering trekkers hebben geen manieren.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat doen al die havensletjes hier te zeiken?
Lachen.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat doen al die havensletjes hier te zeiken?
Je zou eens in het goede van de medemens gelovenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die betrouwbare fokker vliegt naar eigen zegge ook met een jetpack naar een derdewereldland om de hongersnood op te lossen, dus daar hecht ik niet veel waarde aan.
Als je er geen verstand van hebt, moet je niks zeggen.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar dat is indirect de lening terug betalen (is meer dan het bedrag (+rente)). En wanneer PSV alles moet terug betalen (+ erfpacht), dan gaat het wel weer in een termijn, dat PSV niet failliet gaat. In dit soort situaties is het wettelijk vastgelegd, dat het bedrijf in kwestie (dus PSV) een eerlijke kans krijgt om het terug te betalen. Dat betekend wel dat PSV spelers moet verkopen en minder geld mag uitgeven aan spelers (dus net als Feyenoord), maar ik geloof niet in failliet gaan.
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt, moet je niks zeggen.
Wat is er aan gelogen dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je leert snel. Al zou het je sieren om ook je smilies achterwege te laten.
Ze betalen niks terug. Ze betalen huur over de grond, maar dat is niet indirect een lening terugbetalen. Dat doe je pas als je iets aflost.quote:
Zoveel waarheid.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze betalen niks terug. Ze betalen huur over de grond, maar dat is niet indirect een lening terugbetalen. Dat doe je pas als je iets aflost.
Sta nog steeds achter mijn woorden met 'indirect' enzo. Gemeente kreeg eerst niets van PSV (dus geen pacht), omdat we eigenaar waren over de grond onder het PSV stadion. De gemeente heeft geld geleend van Duitse bank om dat grond te kopen. Gemeente krijgt inruil voor geld grond onder het PSV stadion. Pachtprijs is daarom ook zo bepaalt, dat PSV bedrag van de lening+rente+winst betaald aan de gemeente. Dus daarom zeg ik ook indirect en niet direct. Natuurlijk is het op papier niet zo en dat weet ik ook wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze betalen niks terug. Ze betalen huur over de grond, maar dat is niet indirect een lening terugbetalen. Dat doe je pas als je iets aflost.
Dúhquote:Op zondag 10 maart 2013 18:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sta nog steeds achter mijn woorden met 'indirect' enzo. Gemeente kreeg eerst niets van PSV (dus geen pacht),
Lees eerst alles, voordat je reageert.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
DúhAls ik eerst geen huis huur en daarna wel een huis huur dan betaalde ik eerst ook geen huur en nu wel.
Het zijn gewoon 2 aparte deals.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sta nog steeds achter mijn woorden met 'indirect' enzo. Gemeente kreeg eerst niets van PSV (dus geen pacht), omdat we eigenaar waren over de grond onder het PSV stadion. De gemeente heeft geld geleend van Duitse bank om dat grond te kopen. Gemeente krijgt inruil voor geld grond onder het PSV stadion. Pachtprijs is daarom ook zo bepaalt, dat PSV bedrag van de lening+rente+winst betaald aan de gemeente. Dus daarom zeg ik ook indirect en niet direct. Natuurlijk is het op papier niet zo en dat weet ik ook wel.
Laat maar joh. Dat dit soorten figuren niet snappen hoe het in elkaar steekt en blijven janken dat het staatsteun is, zegt toch genoeg over hun niveau.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lees eerst alles, voordat je reageert.
Heb ik gedaan. Die staat vol met onzin.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lees eerst alles, voordat je reageert.
Niemand heeft het hier nu over staatssteun hoor.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Laat maar joh. Dat dit soorten figuren niet snappen hoe het in elkaar steekt en blijven janken dat het staatsteun is, zegt toch genoeg over hun niveau.
Gaat toch nog steeds over die constructie met de gemeente?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Niemand heeft het hier nu over staatssteun hoor.
Ja. Mr stylo zegt dat ze indirect de lening aflossen terwijl dat helemaal niet is. Het is namelijk geen lening.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Gaat toch nog steeds over die constructie met de gemeente?
Dat weet ik en dat zeg ik ook. Anders zou ik zeggen direct en niet indirect.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja. Mr stylo zegt dat ze indirect de lening aflossen terwijl dat helemaal niet is. Het is namelijk geen lening.
Staatssteun?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Laat maar joh. Dat dit soorten figuren niet snappen hoe het in elkaar steekt en blijven janken dat het staatsteun is, zegt toch genoeg over hun niveau.
Ja, leuk.quote:
Ook indirect betaal je niets terug. Je betaalt gewoon erfpacht. Zelfs na de 48 miljoen zal je nog geld moeten betalen puur omdat de grond niet meer van PSV is.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat weet ik en dat zeg ik ook. Anders zou ik zeggen direct en niet indirect.
Dat snap ik ook wel. Gemeente heeft ook gezegd dat ze na de periode grond weer verkopen.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ook indirect betaal je niets terug. Je betaalt gewoon erfpacht. Zelfs na de 48 miljoen zal je nog geld moeten betalen puur omdat de grond niet meer van PSV is.
Je moet die 2 dingen gewoon uit elkaar houden.
Rot nou eens op man. Ik heb geen toestemming gegeven voor het plaatsen van die posts. Teringdebiel dat je bent.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Tom piept nog even door, piep piep piep.
[ afbeelding ]
Ah daar ben je weer.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Rot nou eens op man. Ik heb geen toestemming gegeven voor het plaatsen van die posts. Teringdebiel dat je bent.
Alsof jij toestemming moet geven?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Rot nou eens op man. Ik heb geen toestemming gegeven voor het plaatsen van die posts. Teringdebiel dat je bent.
Als je daar op wilt reageren moet je dat lekker op het PN doen. Niet via deze weg. Zo ontzettend zielig ben jij.quote:
Huhquote:Op zondag 10 maart 2013 19:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als ik meerdere malen zeg dat ik dat niet wil en dat hij via dat forum moet reageren dan wel ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alsof jij toestemming moet geven?
Dat hoeft ook niet. Komt van een openbaar forum. Laat je niet zo kennen joh.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:11 schreef tompsv18 het volgende:
Ik heb geen toestemming gegeven voor het plaatsen van die posts.
Hij is dreigementen aan het bedenken, ik kreeg net al allemaal boze DM's van Tom.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alsof jij toestemming moet geven?
Waarom zou je al mijn posts hier neerzetten? Als hij een discussie wilt moet hij dat lekker via dat forum doen. Ik ga toch ook niet al zijn posts hier neerzetten? Als je het zo gaat spelen ben je vrij sneu.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Komt van een openbaar forum. Laat je niet zo kennen joh.
piep piep piep piepquote:Op zondag 10 maart 2013 19:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kan je dat met bronnen overleggen dat dat niet mag?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als ik meerdere malen zeg dat ik dat niet wil en dat hij via dat forum moet reageren dan wel ja.
Ik vind dat je wat overdrijft. Persoonlijk zou het me niet zo veel boeien eigenlijk, als ik achter m'n woorden stond. Of de discussie nou hier of daar plaatsvindt.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom zou je al mijn posts hier neerzetten? Als hij een discussie wilt moet hij dat lekker via dat forum doen. Ik ga toch ook niet al zijn posts hier neerzetten? Als je het zo gaat spelen ben je vrij sneu.
Is wel prettig hierquote:Op zondag 10 maart 2013 19:19 schreef mrstylo het volgende:
Kan dit niet ergens anders uitgevochten worden?
Tom is al druk aan het DMen toch.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:19 schreef mrstylo het volgende:
op het psv netwerk forumquote:Op zondag 10 maart 2013 19:19 schreef mrstylo het volgende:
dat is het toch ook gewoonquote:Op zondag 10 maart 2013 18:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet, heb hier al meerdere keren de simpele vraag gesteld: Had PSV deze deal zonder de gemeente kunnen afsluiten? We weten allemaal het antwoordquote:Op zondag 10 maart 2013 19:24 schreef BlueRoom het volgende:
[..]
dat is het toch ook gewoon
hou alsjeblieft op te verdedigen dat het geen staatssteun is
Niet meer naar mij iig, ik moest nog 1 keer wat posten hier en dan zou er heel wat gebeuren en was ik nog niet klaar met hem. Dus ik wacht rustig af nu, ontopic maar weer lijkt mij.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tom is al druk aan het DMen toch.
Ben zeer benieuwd of er geld beschikbaar is om vervangers te halen als er een leegloop komt, ik verwacht niet dat er op al die spelers dikke winst gemaakt gaat worden.quote:
Persoonlijk denk ik dat er nu genoeg in de jeugd loopt om veel plekken op te vangen. We missen alleen een goede nummer 10 en een goede centrale verdediger (hoeft niet te kunnen voetballen, want we hebben Hendrix daar voor).quote:Op zondag 10 maart 2013 19:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Ben zeer benieuwd of er geld beschikbaar is om vervangers te halen als er een leegloop komt, ik verwacht niet dat er op al die spelers dikke winst gemaakt gaat worden.
preciesquote:Op zondag 10 maart 2013 19:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet, heb hier al meerdere keren de simpele vraag gesteld: Had PSV deze deal zonder de gemeente kunnen afsluiten? We weten allemaal het antwoord
Had ajax een stadion gehad als de gemeente er geen gebouwd had?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet, heb hier al meerdere keren de simpele vraag gesteld: Had PSV deze deal zonder de gemeente kunnen afsluiten? We weten allemaal het antwoord
Sterker nog, zonder de gemeente hadden de overige sponsoren ook niet bijgesprongen.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt al 7 keer verloren, maar nu win je opeens alles op een rij, onder deze druk? Geloof ik helemaal niks van.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:00 schreef RubenSosa het volgende:
Programma PSV:
PSV - RKC Waalwijk
Roda JC - PSV
Willem II - PSV
PSV - Ajax
AZ - PSV
PSV - FC Groningen
PSV - NEC
FC Twente - PSV
24 punten.
Kampioen
| Forum Opties | |