Wauw, heb je nog meer voorbeelden?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:21 schreef Montelly het volgende:
Wat is dat toch met PSV spelers??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als het niet gaat gebeuren, dan is het geen compeitie vervalsing?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:22 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ik ook. Ze moeten snappen dat wij geen sympathie hebben voor clubs die competitie-vervalsend bezig zijn. Die deal met de gemeente Eindhoven moet absoluut teruggedraaid worden. Ik hoop dat de EU ingrijpt.
ja hoor...quote:Op zondag 10 maart 2013 17:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wauw, heb je nog meer voorbeelden?
Ik bedoel andere spelers, je roept wat is met met die PSV spelers..quote:
Terugdraaien kan helemaal niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:22 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ik ook. Ze moeten snappen dat wij geen sympathie hebben voor clubs die competitie-vervalsend bezig zijn. Die deal met de gemeente Eindhoven moet absoluut teruggedraaid worden. Ik hoop dat de EU ingrijpt.
Klopt. Alleen mocht het een fout van de gemeente zijn dan nog steeds moet PSV het terugbetalen. PSV kan eigenlijk alleen maar verliezen als er onjuist gehandeld is door een van de betrokken partijen.quote:
Dan gaat PSV direct failliet en is de gemeente zijn geld kwijt.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt. Alleen mocht het een fout van de gemeente zijn dan nog steeds moet PSV het terugbetalen. PSV kan eigenlijk alleen maar verliezen als er onjuist gehandeld is door een van de betrokken partijen.
PSV betaalt het nu ook terug.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt. Alleen mocht het een fout van de gemeente zijn dan nog steeds moet PSV het terugbetalen. PSV kan eigenlijk alleen maar verliezen als er onjuist gehandeld is door een van de betrokken partijen.
Ik denk dat eerst PSV zijn spelers moet gaan verkopen en kijken wat er dan overblijft.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dan gaat PSV direct failliet en is de gemeente zijn geld kwijt.
De waarde van spelers bestaat bij het gegeven dat ze weg "kunnen" en niet weg "moeten"quote:Op zondag 10 maart 2013 17:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk dat eerst PSV zijn spelers moet gaan verkopen en kijken wat er dan overblijft.
De ontvangende partij krijgt bij bewezen ongeoorloofde staatssteun altijd een sanctie hoor. Ook al is het buiten hun schuld om.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:36 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De waarde van spelers bestaat bij het gegeven dat ze weg "kunnen" en niet weg "moeten"
Bovendien, in het geval dat deze regeling niet in orde is dan zal de gemeente de reprimandes krijgen en niet PSV. Kortom de deal zal niet teruggedraaid worden, maar de gemeente zal een boete krijg of iets dergelijks.
Maar dat is indirect de lening terug betalen (is meer dan het bedrag (+rente)). En wanneer PSV alles moet terug betalen (+ erfpacht), dan gaat het wel weer in een termijn, dat PSV niet failliet gaat. In dit soort situaties is het wettelijk vastgelegd, dat het bedrijf in kwestie (dus PSV) een eerlijke kans krijgt om het terug te betalen. Dat betekend wel dat PSV spelers moet verkopen en minder geld mag uitgeven aan spelers (dus net als Feyenoord), maar ik geloof niet in failliet gaan.quote:
Dat is niet indirect de lening terug betalen. Want PSV wordt geen eigenaar van de grond meer, die zijn ze kwijt.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar dat is indirect de lening terug betalen (is meer dan het bedrag (+rente)). En wanneer PSV alles moet terug betalen (+ erfpacht), dan gaat het wel weer in een termijn, dat PSV niet failliet gaat. In dit soort situaties is het wettelijk vastgelegd, dat het bedrijf in kwestie (dus PSV) een eerlijke kans krijgt om het terug te betalen. Dat betekend wel dat PSV spelers moet verkopen en minder geld mag uitgeven aan spelers (dus net als Feyenoord), maar ik geloof niet in failliet gaan.
Juist wel. Erfpacht bedrag is de lening bedrag plus wat winst voor het gemeente.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is niet indirect de lening terug betalen. Want PSV wordt geen eigenaar van de grond meer, die zijn ze kwijt.
Over 40 jaar is PSV volgensmij weer eigenaar of iets in die richtingquote:Op zondag 10 maart 2013 17:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is niet indirect de lening terug betalen. Want PSV wordt geen eigenaar van de grond meer, die zijn ze kwijt.
Nee man.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over 40 jaar is PSV volgensmij weer eigenaar of iets in die richting
Maar de grond is niet meer van PSV. Ook niet nadat het voltallige geld is terugbetaald.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Juist wel. Erfpacht bedrag is de lening bedrag plus wat winst voor het gemeente.
Dat lijkt mij heel erg sterk.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over 40 jaar is PSV volgensmij weer eigenaar of iets in die richting
Weet ik. Maar ik snap wel waarom PSV dat heeft gedaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar de grond is niet meer van PSV. Ook niet nadat het voltallige geld is terugbetaald.
Dan mag PSV opnieuw erfpacht afkopen.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat was er dan met 40 jaar?
Er was iets met 40 jaar
Niets. Ik weet alleen dat PSV eerste 15 jaar daar moet blijven spelen.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat was er dan met 40 jaar?
Er was iets met 40 jaar
Lening zonder rente.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:48 schreef Chase_Utley het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die lening van 20 miljoen die Philips heeft gegeven?
Maar in hoeveel jaar wordt hij afgelost? Of was het een voorschot op sponsorinkomsten?quote:
Dat weet ik niet. Weet alleen dat het een lening was (net als paar andere grote bedrijven).quote:Op zondag 10 maart 2013 17:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar in hoeveel jaar wordt hij afgelost? Of was het een voorschot op sponsorinkomsten?
Die is gebruikt om andere financiële constructies te herfinancieren waardoor de maandelijkse lasten lager zijn geworden. Eigenlijk was dat het hele doel van de constructies van 2 jaar geleden, hetzelfde behouden (minus de grond) maar minder lasten. En die grond wordt niet belangrijk gevonden, immers, vrijwel geen één club in Nederland is eigenaar van de grond waar het stadion op staat of waar op getraind wordt.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:48 schreef Chase_Utley het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die lening van 20 miljoen die Philips heeft gegeven?
Dat snapte ik, en dat is ook niet meer dan logisch dat ze dat hebben gedaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:54 schreef KoningWimLex het volgende:
[..]
Die is gebruikt om andere financiële constructies te herfinancieren waardoor de maandelijkse lasten lager zijn geworden. Eigenlijk was dat het hele doel van de constructies van 2 jaar geleden, hetzelfde behouden (minus de grond) maar minder lasten. En die grond wordt niet belangrijk gevonden, immers, vrijwel geen één club in Nederland is eigenaar van de grond waar het stadion op staat of waar op getraind wordt.
Dit ja. Ben benieuwd of het nu brands eens de kop gaat kosten.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als je geen kampioen wordt heb je gewoon dik gefaald, daar doet dat bekertje niets aan af.
Ik denk dat ze zijn contract gewoon niet verlengen. Ontslaan kost ook weer knaken.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit ja. Ben benieuwd of het nu brands eens de kop gaat kosten.
Ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat dezelfde calimero-downie als op dit forum?
Ik wilde bijna een inkoppertje makenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zijn contract gewoon niet verlengen. Ontslaan kost ook weer knaken.
Ga jij maar Roda JC supporters slaan die met hun kinderen zijn.quote:
Uhm?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga jij maar Roda JC supporters slaan die met hun kinderen zijn.
Ik heb van een betrouwbare FOK!'er gelezen dat jullie dat deden.quote:
Ah, betrouwbaar.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb van een betrouwbare FOK!'er gelezen dat jullie dat deden.
Ik heb van een betrouwbare Fok!ker gelezen dat jullie 4e wordenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb van een betrouwbare FOK!'er gelezen dat jullie dat deden.
Die betrouwbare fokker vliegt naar eigen zegge ook met een jetpack naar een derdewereldland om de hongersnood op te lossen, dus daar hecht ik niet veel waarde aan.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik heb van een betrouwbare Fok!ker gelezen dat jullie 4e worden!
Uitkering trekkers hebben geen manieren.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat doen al die havensletjes hier te zeiken?
Lachen.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat doen al die havensletjes hier te zeiken?
Je zou eens in het goede van de medemens gelovenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die betrouwbare fokker vliegt naar eigen zegge ook met een jetpack naar een derdewereldland om de hongersnood op te lossen, dus daar hecht ik niet veel waarde aan.
Als je er geen verstand van hebt, moet je niks zeggen.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar dat is indirect de lening terug betalen (is meer dan het bedrag (+rente)). En wanneer PSV alles moet terug betalen (+ erfpacht), dan gaat het wel weer in een termijn, dat PSV niet failliet gaat. In dit soort situaties is het wettelijk vastgelegd, dat het bedrijf in kwestie (dus PSV) een eerlijke kans krijgt om het terug te betalen. Dat betekend wel dat PSV spelers moet verkopen en minder geld mag uitgeven aan spelers (dus net als Feyenoord), maar ik geloof niet in failliet gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |