Tevreden met de tweede plek? WTF. Veel geïnvesteerd.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als we daarbij 2e (competitie) worden dan ben ik tevredenanders niet.
Ja, maar niet op de goede plaatsen of niet genoeg.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:43 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Tevreden met de tweede plek? WTF. Veel geïnvesteerd.
Alleen Narsingh, die we niet eens kunnen gebruikenquote:Op zondag 10 maart 2013 15:43 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Tevreden met de tweede plek? WTF. Veel geïnvesteerd.
Met die uitgaven kun je een tweede plek niet geslaagd noemen. Als je ziet waarin is geinvesteerd is een tweede plek al een knappe prestatie, maar als je dan al die nullen voorbij ziet komen aan euro's achter de komma die zijn geïnvesteerd dan word je er weer aan herinnerd.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn verwachtingspatroon is anders dan die van de meeste, dus voor mij is de 2e plek al een geslaagd seizoen liefst met beker. Maar dan hopen dat we de voorronde door komen. Maar ik snap dat je zo denkt van het kampioenschap
Hopen dat een gek komt voor Strootman met een flinke zak geld. Nog voor dat de prijzen omlaag gaan vanwege financial fairplay..quote:Op zondag 10 maart 2013 15:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met die uitgaven kun je een tweede plek niet geslaagd noemen. Als je ziet waarin is geinvesteerd is een tweede plek al een knappe prestatie, maar als je dan al die nullen voorbij ziet komen aan euro's achter de komma die zijn geïnvesteerd dan word je er weer aan herinnerd.
En Mertens, die moet ook even wegquote:Op zondag 10 maart 2013 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopen dat een gek komt voor Strootman met een flinke zak geld. Nog voor dat de prijzen omlaag gaan vanwege financial fairplay..
Pieters, Matavz en Lens ook.quote:
Maar probleem lossen we niet zo op. Brands mag weet alles uitgeven.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toivonen ook, wil geen EL meer spelen..
Contract afkopen, gaat niet gebeuren maar zou mooi zijn.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar probleem lossen we niet zo op. Brands mag weet alles uitgeven.
Zwak zeg.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als we daarbij 2e (competitie) worden dan ben ik tevreden
Hoezo?quote:
Zolang Blatter er is gaat het ook nog een tijdje duren.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:06 schreef BlaZ het volgende:
De scheids kun je sowieso niks kwalijk nemen, eerder de Fifa die electronische hulpmiddelen blijft tegenhouden.
Ik ook. Ze moeten snappen dat wij geen sympathie hebben voor clubs die competitie-vervalsend bezig zijn. Die deal met de gemeente Eindhoven moet absoluut teruggedraaid worden. Ik hoop dat de EU ingrijpt.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
PSV, wat gun ik het die club om weer CL te missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |