Nee.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die mogen hier toch ook prima posten? Mods moeten maar beoordelen wanneer posts niet kunnen.
quote:
Ach gut, altijd praatjes en TT's dat jullie kampioen worden door Strootgod etc en dan gaan huilen als er een beetje kritiek komt?quote:
Ik vroeg je niksquote:
Ga t vooral serieus nemenquote:
neequote:Op zondag 10 maart 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Vrezen jullie niet voor een 4e plek aan het eind van het seizoen? Ik ben serieus hoor.
Strootgodquote:Op zondag 10 maart 2013 21:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach gut, altijd praatjes en TT's dat jullie kampioen worden door Strootgod etc en dan gaan huilen als er een beetje kritiek komt?
Toivonen terug. Gaat een boost geven aan het elftal.quote:
Waarom doen jullie allemaal alsof Toivonen de verlosser is? Ook hij heeft al jaren meegedaan aan het gechoke.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Toivonen terug. Gaat een boost geven aan het elftal.
Daarnaast is het programma te overzien. PSV thuis tegen RKC,Groningen en Nec moeten te doen zijn. Uit bij Roda/Willem II ook.
Twente en Az uit zijn cruciale wedstrijden. En uiteraard ajax thuis ook.
Daarnaast krijgen feyenoord,ajax en vitesse ook nog moeilijke wedstrijden. Feyenoord en Vitesse moeten ook nog tegen elkaar.
Jij leest te veel het ad.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waarom doen jullie allemaal alsof Toivonen de verlosser is? Ook hij heeft al jaren meegedaan aan het gechoke.
Zelfde reden als dat Chadli zo enorm gemist wordt, als je geblesseerd bent wordt je 10 keer zo goed.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waarom doen jullie allemaal alsof Toivonen de verlosser is? Ook hij heeft al jaren meegedaan aan het gechoke.
Ik lees niet het AD. Rotterdamse variant van de Telegraaf. Ik kijk voetbal.quote:
Met Toivonen laat PSV ook genoeg punten liggen hoor. Het is niet alsof Toivonen opeens de zorgen in een prullenmand gooit.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Toivonen terug. Gaat een boost geven aan het elftal.
Daarnaast is het programma te overzien. PSV thuis tegen RKC,Groningen en Nec moeten te doen zijn. Uit bij Roda/Willem II ook.
Twente en Az uit zijn cruciale wedstrijden. En uiteraard ajax thuis ook.
Vitesse lastige wedstrijden?quote:Daarnaast krijgen feyenoord,ajax en vitesse ook nog moeilijke wedstrijden. Feyenoord en Vitesse moeten ook nog tegen elkaar.
Oppassen voor Vitesse.quote:ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Eens. Maar die staan ook nog 2 punten/3 punten achter. En misschien gaan ze wel zenuwachtig worden met zo'n titel in het vooruitzicht. Dat verwacht ik trouwens ook van de jonkies van feyenoord.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Toivonen laat PSV ook genoeg punten liggen hoor. Het is niet alsof Toivonen opeens de zorgen in een prullenmand gooit.
[..]
Vitesse lastige wedstrijden?
Alleen Feyenoord uit is lastig voor hen.
Ajax heeft alleen Alkmaar uit, en PSV uit als lastig.
Ajax' veldspel is het beste van allen, Ajax creëert genoeg kansen, alleen werken ze matig af.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Eens. Maar die staan ook nog 2 punten/3 punten achter.
Dus psv-ajax en feyenoord-vitesse gaan beslissend zijn.
Kan echt nog alle kanten op. Bedoel Psv verliest uit van heerenveen en verliest thuis van zwolle.
Ajax kan thuis niet winnen van roda en ado en feyenoord verliest uit van zwolle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |