Als je het zelf serieus gelooft krijg je nog een moeilijke 2 maanden te verduren.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:00 schreef RubenSosa het volgende:
Programma PSV:
PSV - RKC Waalwijk
Roda JC - PSV
Willem II - PSV
PSV - Ajax
AZ - PSV
PSV - FC Groningen
PSV - NEC
FC Twente - PSV
24 punten.
Kampioen
okequote:
inderdaadquote:Op zondag 10 maart 2013 20:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je het zelf serieus gelooft krijg je nog een moeilijke 2 maanden te verduren.
Vraag over ajax mag niet meer beantwoord worden begrijp ik?quote:
Antwoord op je vraag is De Meerquote:Op zondag 10 maart 2013 20:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vraag over ajax mag niet meer beantwoord worden begrijp ik?
Hmmm....
ik hang ook niet in dat kakkerlakkentopic rond dus wat doen ze hierquote:
Wat is dit voor domme redenering?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:45 schreef AF_ het volgende:
[..]
ik hang ook niet in dat kakkerlakkentopic rond dus wat doen ze hier
Ik vraag me alleen af waarom ze hier lopen te trollenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat is dit voor domme redenering?
Leedvermaak. Mooi toch.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:55 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af waarom ze hier lopen te trollen
Omdat dat blijkbaar voldoening geeft. En omdat er flink wat mensen happen.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:55 schreef AF_ het volgende:Omdat
[..]
Ik vraag me alleen af waarom ze hier lopen te trollen
En omdat ze al heel lang geen enkele reden hebben gehad om ergens anders rotzooi te gaan trappen.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat dat blijkbaar voldoening geeft. En omdat er flink wat mensen happen.
leedvermaak heb ik al 10 jaarquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:45 schreef AF_ het volgende:
[..]
ik hang ook niet in dat kakkerlakkentopic rond dus wat doen ze hier
Volgens mij zijn er bijna 2 topics volgeluld door feyenoord- en ajaciedjes. Zelfs tommeke is daar niet eens tussengekomen dacht ik snel even te zien.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat dat blijkbaar voldoening geeft. En omdat er flink wat mensen happen.
Ik zanik er over het algemeen wat minder over dan allerlei verontwaardigde mensen die hier soms tot zelden komen.quote:
Die mogen hier toch ook prima posten? Mods moeten maar beoordelen wanneer posts niet kunnen.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er bijna 2 topics volgeluld door feyenoord- en ajaciedjes. Zelfs tommeke is daar niet eens tussengekomen dacht ik snel even te zien.
PSV netwerk is toch een wat beter platform voor types als Tom denk ik.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zelfs tommeke is daar niet eens tussengekomen dacht ik snel even te zien.
Ga lekker door joh!quote:Op zondag 10 maart 2013 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV netwerk is toch een wat beter platform voor types als Tom denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |